register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevi 6,2 surev välja  
Poster Message
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Tere.
Pole kõige suurem asjatundja diisel ja ameerika mootori osas ning küsin arvamusi:)
Oleme paigaldanud Gaz 66-le Chevi 6,2 mootori, ning mure nüüd selline et kui mootoril tuurid(kaaspõhja) korra lasta ja seejärel pedaali vabaks lasta pöörded langevad ja vahel/tihti mootor sureb välja:( Tekitab käiguvahetusel probleeme.
Arvamised
Ettetänades
Eino
01.07.2017 at 23:01
Stang-R
 
Chevi 6,2 surev välja
Chevy foorumis kurtis üks sarnase probleemi üle, lahendus sai selline:
1 quart of 2 stroke oil and 1 quart of Power Service Diesel Kleen (Silver Jug) into 15 gallons of fuel and it's driving a lot better. Truck no longer stalls in Drive, if I throw it in neutral while I'm cruising at 2000 rpm it will stall 1/2 the time, the other 1/2 it goes down to about 200 RPM and catches itself. With more driving hopefully the pump frees itself up completely!

I have been using the standard dosage of Power Service grey jug for the whole time I've had the truck, 8,000 miles. I think I'm switching to 2 stroke oil for my additive!

Ei ole disla spets, aga paistab, et jutt käib kütsepumba määrimisest.


siin veel üks sarnane lugu:
Oh and the stalling problem was the spring inside the fuel injection pump. She needed to be played w/ lubed and stroked....She's real nice now.

e. siis kõrgsurvepumba vedru liikumine oli takistatud.

____________________________
Mustang 68 HT
02.07.2017 at 10:24 1 edit. Last edited 02.07.2017 at 10:33 by Stang-R
Maik
  
Chevi 6,2 surev välja
mnjah. kõva spets peab olema,et taolise probleemi kirjeldusega üldse midagi postida. Mina näiteks eeldan,et sellel gaz 66-le pandi LS3 mootor
seega pakuks mingit aju andurit :)




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
02.07.2017 at 10:27
diesel
Chevi 6,2 surev välja
väga spets ei peagi olema. kui kogu esimene postitus läbi lugeda, siis on ju selge, et jutt käib diislist. :)
no ja pealegi, kes krt hakkaks 66-le ls-i paigaldama.
02.07.2017 at 12:37 1 edit. Last edited 02.07.2017 at 12:37 by diesel
inc13
 
Chevi 6,2 surev välja
quote:
diesel: väga spets ei peagi olema. kui kogu esimene postitus läbi lugeda, siis on ju selge, et jutt käib diislist. :)
no ja pealegi, kes krt hakkaks 66-le ls-i paigaldama.

Vastuseks su küsimusele

02.07.2017 at 13:18
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Kahjuks välismaa keelt ei mõista ning nende lausetega ei oska peale hakata midagi:(
Aiste vahel on DIISEL ja puuduvad igasugused ajud kahjuks/õnneks:)
Viimasel pildil olev sinine suitsu oleme vähemaks saanud süüte nurga varasemaks keeramisel. Ennist tossas jubedalt, nüüd lööb sinist välja siis kui gaasi tagasi lased. Pihusti otsad kontrollitud ning kahjuks/õnneks kõik uued pandud, eile kontrollisime kompressjoni ning kõikus 340-400psi ehk siis umbes 23-25bar. Õli karterisse juurde ei tule ega kao ka kuhugi.
Võibolla leidub mõni mees kes oleks nõus tulema auto kõrvale ning nägemise-kuulmise ja võibolla mõne mõõteriista abil oskab paremat diagnoosi panna:)

Ettetänades
Eino:)
(vabanda kirjavigade ning väljenduse poolest, pole suurem asi kirjutama:( )
02.07.2017 at 13:38
SPITFIRE
 
Chevi 6,2 surev välja
Teise postis olev jutt jah pumba määrimisest, retsept selleks on:1 quart=0.95 l kahetakti õli ja 1 quart diiselkütte lisandit (Power Service Diesel Kleen), mis puhastab pihusteid ja parendab kütte omadusi, segada 15 galloni=57l diiselkütte hulka. Nagu Stang-R tõlkis, siis teiseks probleemiks ka kõrgsurvepumba vedru, mille liikumine ei pruugi 100% olla, seda peaks liigutama ja määrima.

____________________________
Hell Camino
02.07.2017 at 13:58
onraj
Chevi 6,2 surev välja
Fordi 7.3 oli sama probleem(väljasuremine) ja lahendus oli liiga madalad pöörded tühikäigul.
02.07.2017 at 14:17
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Kas on saadaval mingit pilti/joonist sellest pumbast kus oleks näha millisest vedrust jutt käib:)
Kui on inimest kes oleks nõus vaatama ja nõu andma siis olen alates 13 juulist taas kodupinnal.
Eino
56608941
02.07.2017 at 20:05
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Pumbast pilt ja välismaa keelne manual jõutsid vakepoki vahendusel minuni. Eks hakkame siis pusima ja avastamis rõõm pidi kõigeparem olema:)
Aitäh saatjale:)

Eino
02.07.2017 at 23:23
svenson
Chevi 6,2 surev välja
Võimalik, et küte saab lihtsalt otsa. Mis filtrid sul seal ette pandud on? ehk kõrgetel pööretel jääb lihtsalt kuivale. Paljud panevad nt 10-15psi andva elektripumba. Üks variant on panna ka 6.5TD mootori meh. pump. CUCV tehnilises manuaalis nii kirjas(tõlgi ise):

From the TM:
Step 6. Check fuel pump operation. Disconnect input fuel line at the fuel filter. Disconnect
pink lead from fuel injector pump. Use a quart capacity container, and crank
engine for 15 seconds. Container should be at least ¼ full or contain ½ pt (0.231)
of fuel. Install low pressure gage in fuel line. Crank engine for 15 more seconds.
Fuel pressure should be 5.5-6.5 psi (38-45 kPa). Reconnect fuel inlet line to fuel
filter, and reconnect pink lead to fuel injector pump.
If fuel flow is insufficient, replace fuel pump. (See paragraph 3-10)
03.07.2017 at 11:10
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Filtri teema on ka jutuks tulnud. Tean et pandud elektri pump aga kas lisafilter ka ei tea kahjuks, ühinesin alles selle projektiga.
Ehk alguses oli minu ülesanne teha üleminek chevi mootorist gazi sidurikoja ning hooratta peale. Aga asi läks põnevaks ning vajasin tasapisi uut väljakutset sest ise järgmine hooaeg enam ei sõida ja see aastagi läks juba pekki.

Aga jutuks on tulnu see filter mis asub pumba otsas/sees. Ehk siis pööretel tõmbab pumba tühjaks ja ei tule niipalju juurde kui vaja. Aga siin on üks aga kui mootorit tuuritad siis töötab normaalselt, sellest järeldaks et viga pole selles. Aga järgmine nädal olen tagasi, siis vaatame filtrid üle ja selle vedru liikumise. Arvati ka et ehk on see vedru ära surnud ja ei toimeta õieti.

Muidugi on minu arvamus et kuna see pump on mootori töös oluline siis tuleks viia spetsalisti kätte kontrolli.

Eino
03.07.2017 at 12:09
ivoalaska
 
Chevi 6,2 surev välja
Kohapeal tuuritades ei ole koormust taga ja seetõttu ei pruugi nälga jääda. Alusta alati lihtsamatest ja odavamatest asjadest ja praegu on selleks filtrid.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
03.07.2017 at 13:57
juuriaadol
 
Chevi 6,2 surev välja
Minule tundub, et imeb kuskilt hästi natuke õhku vahele. Võid proovida lasta kütus läbi lühikese vooliku otse kõrgsurvepumpa. Elektri etteandepumpa ei ole põhjust mahhaanilise vastu küll vahetada
05.07.2017 at 07:47 1 edit. Last edited 05.07.2017 at 08:11 by juuriaadol
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Täna sai siis asjad ülevaadatud ja minu arvamus jätkuvalt et pump tuleks viia kontrolli.
Sellel filtril mis pumba otsas on oli juba sõelad välja lõigatud nii et polnu puhastada midagi.
Siis vedru millest juttu on liikus ehk siis vedrud mis ülalt paistsid liikusid kõik (pole küll selle ala spetsalist aga näpuga liigutasin)

Proovisõidul täna enam välja ei surnud aga mõnedel kordadel kaasi maha laskmisel hakkis ja juht ütles et aegajalt vajutab tasakesti kaasi siis tundus et mootor läheb pöördesse rohkem/kiiremini.

Teine probleem millest lahti pole saanud on see et kui kaasi järsku maha lased sõidupeal ja ka kohapeal tuuritades viskab torudest sinist suitsu välja(ülalolev foto on vist ka sama moment tehtud)

Eino
15.07.2017 at 21:35
etst65
Chevi 6,2 surev välja
Selline filter siis.
16.07.2017 at 06:46
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevi 6,2 surev välja  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.