register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi: Grand Voyager 3,3   1 2 3  
Poster Message
Vanaisa
  
Moderator
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
mul Eldur ETC võtab praegu, "talvel" 11 keskmiselt (90% mnt, 10% urban-turban) ;)
29.12.2017 at 16:35
matu1988
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
Yll:
quote:
matu1988: Sõltub ju keskmine sellest kus sõita suurem osa
Kui Tallinnas tipptunnil ummikus istuda siis ei ole jah imelik saada numbriks ka 20
Minu arvutus on 80-85% trassil
Aga mis ikka vaielda põhiline on see et võtab paarist kõik ära mis sinna panna
Ja kui kiiresti paak tühjeneb sõltub ikka suuresti paremast jalast


Ehk siis hõik päälinnlased peaks sinu loogika järgi lisaks igapäevasõitudele asukohalokatsioonis,öösiti trassi nühkima,et küttekulu odomeetri järgi paremaks saada?
Kõige suurem besiinitarbija maailmas on Zippo tulemasin-iseseisvalt,ei liigu millimeetritki aga joob ära kõik.mis sisse kallad!
Ja kui kulu sind nii hirmsasti häirib,siis võid ju tekitada oma autole piisavalt suure põrandaluugi ja kas või mõlema raske jalaga hoogu anda,ei kulu midagi,tervis tuleb ja loodus elab!

Ära väga sügavale südamesse võta!
Hääd lõppevat!


Ei võta
Ja minu jaoks ei ole kütusekulu probleem
Muidu ei oleks peresse ju 5.7 vani juurde muretsenud

Kõige tähtsam on sõidumugavus

Olen omanud ka 1.4 l Toyotat sorry aga see polnud auto ei liikunud maanteel ega polnud mugavust


____________________________
chevi van G20 5.7 smallblock 1988
Subaru forester xt 2.5 turbo
skoda praktik(töö auto)
CB kanal 8am kutsung MATU

http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
29.12.2017 at 16:46
dodge
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Mul on 3,3 5.põlvkond. Gaasikulu on linnas 20 ja maanteel 15.
Käigukast vahetab käike ja stow’n’go istmed käivad põrandasse.
01.01.2018 at 23:48
vvt
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
No viimane pakkumine on juba täiesti reaalsuse piires - gaasikulu peaks olema kuni 15% bensiinist suurem.
Ma oleks ise pakkunud trassil 10-12 ja linnas 15-16. Praeguse ilma, naelkummide ja bensiiniga.
Antud arvud on päris kaalukad, et kui oled rahatundlik kunde, siis tasub mõtelda diiselmootori peale (kui seal just mingid VM põllumajanduslikud mootorid jälle pole).
Kui on Mercedese omad, siis korralikult hooldades sõidavad miljoni. Kui ei, siis ignoreeri viimaseid lauseid :)

Üldiselt suur mass, suur ristlõikepind ja suur(em) bensiinimootor pole just asjad, mis kokkuhoidu annavad. Pane veel haagis ka sappa - saab päris kosmilisi arve.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.01.2018 at 13:18 4 edits. Last edited 02.01.2018 at 13:23 by vvt
rannamees
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Mul juba 3 aastat 3,3voya igapäevasõidukiks: naine käib igapäevaselt tööl, üks ots 20km maanteed, ülepäeva lisaks linnavahel poetiir jne. 54l läheb paaki, 400+km saab sõita. Ok, ca 20l bensu kulub ka iga kuu külmalt startideks. Jämedalt 6eur/100km.
Kast on minu poolt saanud dünaamilise õlivahetuse ja toimetab ilma igasuguste probleemideta, moto samuti töökindluse etalon.
Ptüi, ptüi, ptüi.
02.01.2018 at 22:46
spark
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
rannamees: Mul juba 3 aastat 3,3voya igapäevasõidukiks: naine käib igapäevaselt tööl, üks ots 20km maanteed, ülepäeva lisaks linnavahel poetiir jne. 54l läheb paaki, 400+km saab sõita. Ok, ca 20l bensu kulub ka iga kuu külmalt startideks. Jämedalt 6eur/100km.
Kast on minu poolt saanud dünaamilise õlivahetuse ja toimetab ilma igasuguste probleemideta, moto samuti töökindluse etalon.
Ptüi, ptüi, ptüi.
Sinu auto sai üle vaadtaud, aga enne kui otsustan vaatan ühe veel üle.



____________________________
Seitsekümmend Viis
03.01.2018 at 13:34
spark
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Küsimus nelikveo kohta, kellel on kogemusi, kuidas see reaaleselt toimetab?


____________________________
Seitsekümmend Viis
03.01.2018 at 13:42 1 edit. Last edited 04.01.2018 at 22:24 by spark
vvt
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Netitarkus on sel teemal vastuoluline, aga enamasti näib, et nad kasutavad viskosiduri ja mehhaanilise vabajooksusiduriga süsteemi. Senikaua, kui see korras on, on see väga töökindel asi (pole lihtsalt midagi katki minna - erinevalt igasugu umbe minevatest ja jupsiva elektroonikaga Haldexitest). Viskosiduri peamine miinus on tema piiratud ressurss. Seega ostul tuleb veenduda, et see ikka töötab. Üks suuremaid visko kasutajaid oli kunagi Volkswagen ja neid vanemaid "neliveoga" volkareid on Eesti täis - kus see sidur on ära kulunud ning auto sõidab esiveoga. Kuna maksab palju, siis uut osta ei raatsita. Ressursi kohta räägitakse arve 150-250 tuhat km ja sõltub tugevasti kasutajast (rallimeestel ei kesta kaua).

Minu autol (mitte Mopar) tegi päris pädeva visko kontrollimise Laki tänaval (selle Veski kõrtsi vastas) asuv ülevaatuspunkt, kus vend näis olevat piisavalt erudeeritud teemas (harvaesinev nähtus ülevaatajate hulgas). Seda saab kontrollida piduristendi abil. Visko pidamisjõud peaks olema üsna võrreldav rataste pidurdusjõuga (2-3 kilonjuutonit). Kui sama vana seal endiselt asjatab (sain aru, et oligi omanik), siis nad teavad ise kõike edasi.

Vabajooksusidur on lihtsalt selleks, et kuumaks aetud (lukus) viskomuhviga idioodid end surnuks libedal ei sõida (välistab tagaraste kiirema pöörlemise esiratastest).

Neliveoga Voyager on kindlasti täiendav riskiteema, kus nelivedu on vajalik ostmisel kontrollida.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.01.2018 at 17:40 2 edits. Last edited 03.01.2018 at 17:44 by vvt
rannamees
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
spark: Küsimus nelkveo kohta, kellel on kogemusi, kuidas see reaaleselt toimetab?


Sõbral oli tööautoks 4*4 voya. Muidu olevat mõnus ja kasulik olnud, libedaga mäkke/kohaltminek, jne.
Ainuke suur miinus oli olnud kütusekulu- 20/100le bena pigem reegliks, mitte erandiks.
03.01.2018 at 20:18
matu1988
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Neliku kohta oskab ramman sulle rääkida ehk rohkem
Nii küttekulust kui ka muust

____________________________
chevi van G20 5.7 smallblock 1988
Subaru forester xt 2.5 turbo
skoda praktik(töö auto)
CB kanal 8am kutsung MATU

http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
04.01.2018 at 06:31
ramman
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
matu1988: Neliku kohta oskab ramman sulle rääkida ehk rohkem
Nii küttekulust kui ka muust
Olen omanud kahte nelikveolist vojakat. Esimene oli 99 aasta 3.8 mootoriga. Kast toimis ilusti ja nelikvedu oli ka olemas, talvel rapsas rattad isegi ringi. Gaasikulu oli enamus maanteed sõites 12-14 sajale, linnas lähenes 20-le.
Järgmine oli 2002 aasta 3.3. Masin ise igatpidi parem, mugavuslisad mõnusamad, tuled paremad, vaiksem seest. Gaasikulu ei saanud isegi maanteel alla 15, linnas 20+. Mootor oli lahjem, kui eelmisel ja kasti aju lasi küllalt lihtsalt turbiini lukust lahti, kui oli tõus või miskit raskemat minekut ees. Vana keha 3.8-l hoidis kast turbiini palju kauem lukus. Kasti teemal konsulteerisin ka sõbraga, tal on copy-paste minu masinast, täpselt sama teema, et kast laseb ennast suht lihtsalt lukust lahti.
3.3 128kW jääb minu hinnangul natuke lahjaks sellele kerele, vähemalt neliveolisel. Kõik saab tehtud ja sõidetud, aga möödasõidul tahab ikka korralikult pöördeid saada, et liiguks. Selles mõttes oli vana 131kW 3.8 mootor parem, kilovatte on küll ainult kolme võrra rohkem, aga eks vääne on parem. See ei tahtnud nii palju tallumist, et normaalselt liiguks. 2001 ja edasi on ka saada 3.8 mootor, 160kW, aga seda pandi minu teada ainult USA turu Town&Countryle.
Nelivedu on lahendatud viskopakiga, seal on ette nähtud õli vahetada, intervalli enam peast ei mäleta. Ega ta mingi maastur pole kuskilt otsast, libedal pigem abiks. Märjal murul, poris ja talvel libedaga paigaltvõtt ikka väga turvaline. Nii mõnelgi inimesel vajus suu lahti, kui mõistus keeldus tunnistamast, et ameerika pereema auto libedaga foori alt järsku kiiresti eest kadus. Ma ei oska hinnata, kui palju viskolukk pidas, aga märjal murul, lumel-jääl vedas kõik neli ringi, kruusal ehk pisikese krapsu paigaltvõtuga. Rohkemaks nagunii mootoril jõudu ei jätku. Talvel tegin huvi pärast kolm ringi järvejääl ka, seal oli sisseaetud rada. Esialgu põhimõtteliselt naerdi välja, et mahtuniversaaliga rajale. Sirgetel oli kiirendus oluliselt parem ühesillaveolistest ja saba liputas kenasti. Pärast tekkis igasuguseid uudistajaid ümber auto, ikka põlv maha ja ise kontrolliti järgi, muidu ei uskunud keegi, et nelivedu on.
Üldiselt kiidan masinat, minul oli suht murevaba elu mõlemaga. Korralised hooldused ja mõned remondid, osad vanusest-kulumisest, osad eelmiste omanike ''kingitus''. Sõidaks siiani veel sellega, aga vägisi osteti käest ära.
Pika jutu kokkuvõtteks võin öelda, et oma kogemuste põhjal nelivedu kartma ei pea. Olulisi lisakulusid ei ole, va. suurem janu, kui esiveolistel.

P.S diislitest ja mersust. Ainsad mersu toodetud diislid, mida MOPAR kasutas, on 2.7-liitrine R5, JEEP Grand Cherokee 2002-2005 ja 3-liitrine V6 ja seda pandi ainult 300C-le, 2006-2011 ja JEEP GrandCherokeele/Commander 2005-2010. Kõik ülejäänud diislid kõikidel Chrysleritel sõltumata töömahust ja silindrite arvuston VM Motori itaalias toodetud. FCA tänased V6 diislid on VM motori, mitte mersu omad. Vojakatel pole kunagi olnud mersu mootorit kasutusel. CRD tagaluugil ei tähenda automaatselt mersu mootorit.


____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
04.01.2018 at 19:04
spark
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Siis võib ka neljaveolist vaadata

Oli vist nii: 2,8 diisel on VM-i toodetud aga Mersu litsentsi alusel
Wranger on ka ju sama mootoriga

____________________________
Seitsekümmend Viis
04.01.2018 at 22:29
DevilDeVille
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
spark: Siis võib ka neljaveolist vaadata

Oli vist nii: 2,8 diisel on VM-i toodetud aga Mersu litsentsi alusel
Wranger on ka ju sama mootoriga

Mersuga pole sel logisejal mingit pistmist.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.01.2018 at 22:48
rannamees
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
spark: Siis võib ka neljaveolist vaadata

Oli vist nii: 2,8 diisel on VM-i toodetud aga Mersu litsentsi alusel
Wranger on ka ju sama mootoriga

Ikka üks ja sama õnnetu VM kärakas, lihtsalt kubatuuri suurendati, hoia eemale!
05.01.2018 at 09:49
vvt
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Näe inimene õpib kogu elu, arvasin siiani, et 2,8 diisliga minivan on mersu mootoriga ja igati ontlik aparaat :(

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.01.2018 at 16:09
DevilDeVille
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Nu võrreldes 2.5 või 3.1 liruse VM-i logisejaga on see 2.8 kestlikum a üldiselt siiski paras sisseistumiseks.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.01.2018 at 16:32
johndoe
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Kui ducatol sama mootor on siis seal pidi "parim valik" olema. Aga tundub et kõik selle mandri autodele pandud asjad olenemata tootjast on rohkem "mootorilaatsed tooted" :D
08.01.2018 at 18:31 1 edit. Last edited 08.01.2018 at 21:56 by johndoe
DevilDeVille
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
johndoe: Kui ducatol sama mootor on siis seal pidi "parim valik" olema. Aga tundub et kõik selle mandri autodele pandud asjad olenemata tootjast on rohkem "mootorilaadset tooted" :D

Sofim ja VM peaks ikka kaks eri logisejat olema. Vabalt võin muidugi eksida, kuna pole suuremasi logisejatekummardaja.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.01.2018 at 21:18
vvt
  
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
No Itaalia diiselmootoriehitus käib Saksa omast ikka pikk-pikk samm maas.:(

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.01.2018 at 13:49
spark
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Sai siis hangitud 2003a. Rootsi müüdud auto, nelja ratta veoga 3,3l mootoriga.Umbes1,5 aastat tagasi Rootsist toodud ja Eestis gaseeritud ...
Millalgi teeb auto teema ka
Peab ta ka kuskile kuskile remonti viima ...
- mootor ja käigukast lekivad
- taga luugi elektri värk ei tööta
- parema tule kõrguse regulaator ei tööta
- roostet on suht vähe aga peaks tegelema, ühel karbil tagaratta ees ja tagaluugi siseservas (ülejäänud uste siseservad on roosteta!)
- midagi leiab kindlasti veel

kas pult (elektri uste avamine ...) on ainult esinduse teema? seda oli ainult üks

kui kellelgi on üle võib pakkuda
16" velgi (plekist või alumiiniumist)
katuse raame, need mis on risti üle auto

____________________________
Seitsekümmend Viis
17.01.2018 at 23:33
rannamees
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:

kui kellelgi on üle võib pakkuda
16" velgi (plekist või alumiiniumist)

16` plekkveljel talverattad on pakkuda, poolpidune igati sõidetav Nokia nael.
06.02.2018 at 19:38
v6sa
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
spark: ...
kui kellelgi on üle võib pakkuda
16" velgi (plekist või alumiiniumist)
katuse raame, need mis on risti üle auto

Mis selle poldivalem ja keskava peaks olema velgedel?

Kas raamid peavad olema katusejalgadega või pikitalajalgadega? Kui pikad talad?
07.02.2018 at 20:25
spark
 
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
quote:
v6sa:


Mis selle poldivalem ja keskava peaks olema velgedel?

Kas raamid peavad olema katusejalgadega või pikitalajalgadega? Kui pikad talad?

veljed 6,5Jx16 ET40 (15" on ET37) 5x114,3
üks variant , kui minna millegi erilisema teed.

Tal on katusel oma relsid.






____________________________
Seitsekümmend Viis
08.02.2018 at 16:02
tyyp
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
16 valukad koos Nokian HKP5 rehvidega vedelevad.

____________________________
Chevy Astro 95`
10.02.2018 at 08:37
orubenno
Ostuabi: Grand Voyager 3,3
Seoses saabuva puhkusega, tekkis mõte soetada üks sarnane sõiduk, eesmärgiga pisema seltskonnaga üks Euroopa trip teha.
Hetkel piilun masinaid nii siit,kui ka lõunanaabrite juurest (seal pakkuda laias valikus gaasitatud liikureid).
Eelistan kindlasti "Grand" versiooni, kuna lisaruum on tähtis.
Nelivedu pole maanteel never vaja, käike peab masin ise vahetama- seega tundub,et kaalukausile jäävad 3,3 bens (gaasiga?) ja 2,8 diisel ?
Võimsust väga taga ei aja, samuti on plaanis masin peale trippi ka maha müüa.

Siinkohal küsiks teadjamate käest:
Palju tuleb ülalmainitud mootoritega masinatel reaalne maanteekulu ?
Huvitaks veel lisavarustus - olen aru saanud,et "Stow n Go" istmed ei pidavat olema nii mugavad,kui vanemad. Mis aastast alates antud istmeid paigaldati ? Esiistmed jäid ju samaks ja sama mugavaks ?
Mis aastast ilmusid elektrilised küljeuksed ja elektriline tagaluuk ? Ja kas kõigil masinatel,või oli see lisavarustus ?
Kas elektriline tagaluuk avaneb ja sulgeb ; või ainult avaneb ?
Mõni hea lisavarustus veel,mida peaks silmas pidama ?




21.06.2018 at 10:53 1 edit. Last edited 21.06.2018 at 12:03 by orubenno
tqhq.ee foorum : Autod : Ostuabi: Grand Voyager 3,3   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.