register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Lincoln Town Car ´97  
Poster Message
Sturm
Lincoln Town Car ´97
``Kolm on kohtuseadus´´- nii ütleb Eesti vanasõna. Kohtusin esimest korda selle autoga 2013ndal aasta sügisel Otepääl, kui käisin seda vaatamas ühe Soome tuttava palvel. Auto jättis toona väga korraliku mulje. Paraku jäi siis tehing katki, kuna proovisõidul selgus, et gaas põhjas kiirendades poob kinni ja hinnas müüjaga kokkuleppele ei jõudnud. Nimelt arvas müüja probleemi põhjuseks olevat pikalt seismist ja ta ei näinud seega põhjust küsitud hinda korrigeerida. Me polnud sellele muidugi vastu, ning kokkulepe jäigi, et müüja sõidab mõned pikemad otsad ja kui probleem kaob, saab tema oma soovitud summa. Kahjuks need pikemad otsad tol ajal sõitmata jäidki, vähemalt järgmise paari nädala jooksul oli vaid vastuseks: ``vabandan, pole aega olnud sellega tegeleda´´. Nii see asi lõpuks katki jäi...

Liigume oma neli aastat tänase päeva suunas ja nägin seda sama autot see kevad taas müügis. Käisin seda ka uuesti vaatamas, jätkuvalt jättis igati korraliku mulje, kuid pärast rasket dilemmatamist jõudsin, õigemini tuli jõuda otsusele, et momendil on siiski muud asjad prioriteetsemad. Paar nädalat tagasi nägin autot taaskord müügis ja kuna tehing tundus seekord eriti magus olevat, ei suutnud endale EI öelda. Olin sellist Town Cari ju endale alati tahtunud.


Auto aastaks passis 1997, toodud Californiast. Väidetavalt pole autoga talvel - õigemini öeldes meie mõistes talvel - kunagi sõidetud, eelmine omanik vist vaid aeg-ajalt käis seda talvel jooksul mõned korra tuulutamas.





Sõita on autoga väga mõnus. Olles sõitnud vast enamuse viimase neljakümne aasta jooksul toodetud luksusautodega, siis ise võin küll tõdeda, et säärane Town Car on sõidu poolest üks parimad, pehme ja vaikne...

Juhipoolne tagumine aken ei tööta, samuti kõrvalistuja istu ei liigu ette-taha. Cruise on/off nupp on lahti. Plaanis teha roostekaitse. Talvel sõitma autoga ei hakka, kuid kuna momendil tähendab ainukene kuivas ja soojas ruumis hoidmine seda, et enne kevadet autot sealt kätte ei saaks, siis jääb vast ikka õue seisma plaaniga hea ilma korral sellega talvel aeg-ajalt mõned tiirud teha.


____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
27.11.2017 at 00:12
patrik50
Lincoln Town Car ´97
On omalgi selline olnud. Tõesti sigamugav ning hea sõita, samuti ökonoomne (maanteel sai kulgetud 8,5-9,5 L/100km ja linnas 12,5 - 14,5 L/100km).
Selle auto kohta olen mõelnud vaid, et miks ta pidevalt müügis on olnud?? Sest kuulutustes on alati väga hea ja sile välja paistnud. Enda oma sain müüdud sisuliselt kuu ajaga kui see on olnud vahelduva eduga paar aastat müügis, vähemalt selline mulje on jäänud.
28.11.2017 at 14:30
Sturm
Lincoln Town Car ´97
Tõesti, müügis on see auto olnud viimase nelja-viie aasta jooksul vist pool aastat vähem kui kogu see ajaperiood. Minu teada toodi see auto Californiast kellegi tellimusel, kuid nii nagu need asjad elus tihti on, siis tellijal polnud saabumise hetkeks enam vahendeid või oli neid muuks vaja ning nii see müüki pandigi. Müüdi seda siis seal Otepääl aastaid koguaeg sama hinnaga. Minule teadaoleva info kohaselt läks see selle sama hinnaga ka eelmisel sügisel müügiks. Paraku toimusid uuel omanikul elukorralduse muutused ja nii see Town Car sellel kevadel uuesti müüki tuli. Ma ei mäletagi, kas siis alguses küsiti selle eest sama palju või isegi natukene rohkem. Aeg-ajalt hinda langetades püsis auto müügis - vb vahepeal mingil hetkel polnud müügis - kuni praeguse hetkeni. Lõpuks oli hind lihtsalt sedavõrd hea, et jõudsin järeldusele, et 99,999... % tõenäosusega ei ole võimalik tulevikus nii heas korras Town Cari sellise hinnaga saada. Sama oluline oli muidugi ka asjaolu, et kartsin seda autot soodsa hinna tõttu jõudmast kellegi kätte kes ei oska seda autot hinnata ja lihtsalt ruunab selle ära.

Seisukord on autol tõesti hea. Ma muidugi ei tea, missugused Town Carid kellegi garaažis peidus on, kuid neid - sama põlvkond - mida ise olen liikumas näinud ja need mis viimase ca kaheksa aasta jooksul on müügis olnud, siis julgeksin öelda, et see on neist kõige viisakam.

Kütusekulu nõnda, et nullisin ära, siis tegin nv õhtul ühe edasi-tagasi Pirita-Ülemiste ca 25 km tiiru ja keskmist näitas 12,9 L/100km. Järgmisel korral pärast käivitamist töötas mootor kohapeal ca 3-5 minutit, siis oli keskmine tõusnud 14,5 liitri peale. Pärast seda sai tehtud mõnekümne kilomeetrine tiir linnast välja - sh maantee, kõrvalteed - ja lõpuks oli ees 13,8 või 13,9.

To: patrik50

Mis aasta Town Car Sinul oli?

____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
28.11.2017 at 00:52
patrik50
Lincoln Town Car ´97
Mul oli see auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2174088&rhash=c7ad

Sai toodud Soomest vahetusautona ning sai omatud seda üsna lühikest aega. Hetkel on auto ühe kaasfoorumlase käes.
29.11.2017 at 09:55
Sturm
Lincoln Town Car ´97
Siis me Sinuga kohtunud pole. :) Käisin paar aastat tagasi ühte sarnast punast vaatamas, reg nr oli teine.

____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
29.11.2017 at 13:54
desiderii
Lincoln Town Car ´97
Kui auto kevadel müügis oli, siis käisin isegi seda vaatamas, kuna korraks oli isegi mõte, et võiks Mark8 vähe suurema pakiruumiga Lincolni vastu vahetada.

Pärast proovisõitu see mõte muidugi kadus. Mark8'st Town Car'i otse ümber istumine jättis viimasest päris unise mulje. Proovisõidu lõpuks oli lausa tunne, et mu 5.4 Expedition on ka Town Carist erksam ja sinna see vahetusmõte jäi.

Aga eks igaühele oma. Soovin õnne, et hea auto veel parema hinnaga kätte said!

____________________________
kirjanik
97' Expedition, mis vaikselt uusi juppe kogub.
97' Mark VIII
04.12.2017 at 13:20
Sturm
Lincoln Town Car ´97
Tänan!

Eks see asi nii ole jah, Mark VIII ja Town Car on ikkagi väga erinevad autod. 0-60 mph on Mark VIII üle kahe sekundi kiirem, numbrites pole seda palju, kuid reaalselt on vahe selgelt tuntav. Kui veel lisada Town Cari rahulikum iseloom - sh kaal, mõõtmed, vaikus - siis suureneb see tunne veelgi, 911 tundub alati kiirem kui reaalselt sama kiire S-klass. Seetõttu on ka sama ajastu Eldorado täna oma nö raevukamale esiveole kiirema mulje jätnud, kuid kas on seda ka tegelikult, ei tea. Isegi Mercury Marauder, mis on Panther platvormi ristamine ka Mark VIII kasutatava 4.6 32V DOHC mootoriga, annab Mark VIII-ga võrreldes 0-60 mph puhul sekund aeglasema tulemuse.

Seega erksust otsida Town Carist kindlasti ei tasu. Selle auto võlud seisnevad hoopis milleski muus. Sellist Relax, take it easy lähenemist olen kogenud vaid veel vanemates ja suuremates Lincoln ja Cadillac mudelites, samuti Rolls-Royce Silver Shadow ja Silver Spirit puhul. Viimati mainitud kahe puhul saab kiirendusest aru vaid siis kui spidomeetri peal seiereid jälgida. Muidugi, eks erksus ole suhteline, 80ndate lõpu Cadillac Brougham oli samal ülesandel antud Town Carist ca viis sekundit aeglasem... samas see ei häirinud, Broughamiga ei sõidetagi kiirest, vaid nauditakse kulgemist :)

____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
04.12.2017 at 22:42
tqhq.ee foorum : Minu auto : Lincoln Town Car ´97  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2017. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.