register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : El Camino 1969   1 2 3 4  
Poster Message
Kingfisher
 
El Camino 1969
Täna sai juhuslikult facebookis peale satutud laiendatud plekk velgedele, millest tekkis kohe idee ja sai kohe veljed ka ära võetud. Esimesed siis 9.25" laiad ja tagumised 11.5" laiad ning kõik 4 velge 15" kõrged. Tegu siis bmw velgedega, täpsemalt peaks olema tegu e34 omadega. Vana omanik ütles, et üks vend kes neid velgi kunagi näinud oli teadis öelda, et need pidid Lauri Kuriksi fire alt tulnud olema.
Esialgne plaan velgedega on siis selline, et üleni mustaks ja mutriteks spike lug nut ehk siis sellised okka kujulised mutrid nagu alumisel pildil ainukese erinevusega, et endale tahaks neid mutreid kroomist. Musta värviga ei tohiks bmw velje sisu väga silma torgata, eriti kui veel kroomist spike lug nut-id ning must värv sobib ka ülejäänud autoga kokku (vintage tonto cover & vinyl top)

22.02.2018 at 18:32
Ri-Q.
 
El Camino 1969
quote:
kingfisher: Täna sai juhuslikult facebookis peale satutud laiendatud plekk velgedele, millest tekkis kohe idee ja sai kohe veljed ka ära võetud. Esimesed siis 9.25" laiad ja tagumised 11.5" laiad ning kõik 4 velge 15" kõrged. Tegu siis bmw velgedega, täpsemalt peaks olema tegu e34 omadega. Vana omanik ütles, et üks vend kes neid velgi kunagi näinud oli teadis öelda, et need pidid Lauri Kuriksi fire alt tulnud olema.
Esialgne plaan velgedega on siis selline, et üleni mustaks ja mutriteks spike lug nut ehk siis sellised okka kujulised mutrid nagu alumisel pildil ainukese erinevusega, et endale tahaks neid mutreid kroomist. Musta värviga ei tohiks bmw velje sisu väga silma torgata, eriti kui veel kroomist spike lug nut-id ning must värv sobib ka ülejäänud autoga kokku (vintage tonto cover & vinyl top)


Need võivad küll Kuriksi auto alt olla. Vahepeal olid ühe Pontiaci all.

____________________________
REC
BB
22.02.2018 at 19:41
Kingfisher
 
El Camino 1969
Proovisin velgi alla, backspace on uutel velgedel liiga suur ja ei lähe alla. Tellisin 2 1,5" adapterit, algul proovin neid taha ja hiljem vist panen 1,5" ette ja 2" taha.
Uurisin veits ka ülekannete kohta. Kast bmw 3.0d 5speed.
1. 5,24
2. 2.91
3. 1.81
4. 1.27
5. 1
Bemmil peaülekandeks 2.28. Minu el caminol 3.07, 3.23 või üldse 3.42
Võrdluseks otsisin bmw, millel ka 3.07 differ:
1. 4.21
2. 2.49
3. 1.66
4. 1.24
5. 1.00

Leidsin netist kalkulaatori.
3.07 peaülekande puhul siis sellised näitajad:



3.23 peaülekande puhul sellised:



ja 3.42 peaülekande puhul sellised:



Redline panin lihtsalt suvaliselt 6500, sest ma ei tea mis ta tuleb.

Rehvideks märkisin 295/50R15, aga ma nüüd ei teagi kas see 295 on piisavalt lai 11,5" laia velje jaoks. Eelnevalt olla 305 peal olnud, aga kõrgust ei tea.
09.03.2018 at 11:22 1 edit. Last edited 09.03.2018 at 11:24 by Kingfisher
charger
El Camino 1969
quote:
kingfisher: Rehvideks märkisin 295/50R15, aga ma nüüd ei teagi kas see 295 on piisavalt lai 11,5" laia velje jaoks. Eelnevalt olla 305 peal olnud, aga kõrgust ei tea.


Ilmselt ei ole, 305 istub ilusti sirgete külgedega 10'' velje peal
09.03.2018 at 11:49
max
El Camino 1969
Kohalikud mehed on ju korraliku kalkulaatori siiasamasse teinud:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
(vt viimast)
09.03.2018 at 11:56 1 edit. Last edited 09.03.2018 at 11:57 by max
Kingfisher
 
El Camino 1969
quote:
max: Kohalikud mehed on ju korraliku kalkulaatori siiasamasse teinud:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
(vt viimast)

Tavaliselt enda nina alla ei näegi. Korralik töö tõesti tehtud.

10.03.2018 at 01:03
Kingfisher
 
El Camino 1969
Kas keegi oskab öelda kus saaks soodsalt kardaani lasta teha? BMW ja Buick-i kardaanidest üks kokku vaja teha. Autocardan-ist sain pakkumise 1100€ + käive. Esmaspäeval pidi keegi tulema vaatama ja mõtlema kas saab soodsama pakkumise teha, aga mõtlesin igaks juhuks siit küsida, äkki keegi siit teab ka kedagi või saab üldse ise hakkama.
15.03.2018 at 20:00
wagoneer
El Camino 1969
quote:
kingfisher: Kas keegi oskab öelda kus saaks soodsalt kardaani lasta teha? BMW ja Buick-i kardaanidest üks kokku vaja teha. Autocardan-ist sain pakkumise 1100€ + käive. Esmaspäeval pidi keegi tulema vaatama ja mõtlema kas saab soodsama pakkumise teha, aga mõtlesin igaks juhuks siit küsida, äkki keegi siit teab ka kedagi või saab üldse ise hakkama.



http://www.kardaan.ee/ nemad remontisid mul MB puksiiri kaheosalise kardaani ära. Sealt otsa vahetust ei uurinud. Aga tehakse kindlasti. Autocardans arvas,et nemad seda MB kardaani ei paranda ja teevad uue. Hinnaks arvasid 800.-+km
Seal oli probleemiks originaalis kärnitud ristid mis hilisematel vahetustel olid seibide ja keevispunktidega kinnitatud ja nende arvamusel enam kärnitav ei ole see ots. Pärnakad kärnisid ära ristid ja nii 1500km Rootsi tripp kui ka kohalikke kulgemisi tänaseks 1000km otsa ja pole veel laiali lennanud.

Autocardanis aga tehti just GTO kardaan(üheosaline) lühemaks koos ülemineku risti paigaldusega maksis 160.-+ km

Sul ju põhimõtteliselt midagi samalaadset vaja teha. Et jääb näiteks buicki kardaan koos tagumise otsaga ja buumeri esimene ots? Kui torude/otsade läbimõõdud erinevad,siis peab laskma mingi vahetüki tekitada treialil.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
15.03.2018 at 21:30
incognito
 
El Camino 1969
quote:
wagoneer:
quote:
kingfisher: Kas keegi oskab öelda kus saaks soodsalt kardaani lasta teha? BMW ja Buick-i kardaanidest üks kokku vaja teha. Autocardan-ist sain pakkumise 1100€ + käive. Esmaspäeval pidi keegi tulema vaatama ja mõtlema kas saab soodsama pakkumise teha, aga mõtlesin igaks juhuks siit küsida, äkki keegi siit teab ka kedagi või saab üldse ise hakkama.



http://www.kardaan.ee/ nemad remontisid mul MB puksiiri kaheosalise kardaani ära. Sealt otsa vahetust ei uurinud. Aga tehakse kindlasti. Autocardans arvas,et nemad seda MB kardaani ei paranda ja teevad uue. Hinnaks arvasid 800.-+km
Seal oli probleemiks originaalis kärnitud ristid mis hilisematel vahetustel olid seibide ja keevispunktidega kinnitatud ja nende arvamusel enam kärnitav ei ole see ots. Pärnakad kärnisid ära ristid ja nii 1500km Rootsi tripp kui ka kohalikke kulgemisi tänaseks 1000km otsa ja pole veel laiali lennanud.

Autocardanis aga tehti just GTO kardaan(üheosaline) lühemaks koos ülemineku risti paigaldusega maksis 160.-+ km

Sul ju põhimõtteliselt midagi samalaadset vaja teha. Et jääb näiteks buicki kardaan koos tagumise otsaga ja buumeri esimene ots? Kui torude/otsade läbimõõdud erinevad,siis peab laskma mingi vahetüki tekitada treialil.


See Pärnu koht tegi kunagi Darti kardaani lühemaks, oli küll aastaid tagasi ning vägagi odavalt. Saatsin Cargobussiga sinna ning tuli samamoodi ka tagasi. Igati rahule võis jääda ning sõidab tänase päevani :)
Kui enda Elc TH400 saab siis oli plaanis nende poole taas pöörduda.
Õigete seadmetega kulub keevitamiseks vaevalt tund, mida ka treipingi ning metallitöö oskusega on võimalik ise teha. Pigem ma näen probleemi tasakaalustamisel, mis tahab eriotstarbelist seadmestikku.



____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
15.03.2018 at 22:12 2 edits. Last edited 15.03.2018 at 22:21 by incognito
Kingfisher
 
El Camino 1969
Buumeri kardaani esimene ots ja Buicki kardaani tagumine ots jah. Buicki kasti otsas oli nuut, aga BMW-l seda pole. Autocardani vend arvas, et seda nuuti pole vaja, et lihtsalt vahetab Buicki kardaanil otsa ära, et ristidest annab piisavalt liikuma.
Ütles, et vaja mõlemad ristid vahetada ja ühel ristil munakas. Viimase hind pidi 400€ tk olema. Ise nagu mõtlen, et sõltuva silla liikumisel üles- alla ju kasti ja silla vaheline kaugus muutub ehk siis minuarust peaks nagu kuskil olema see nuut seal.
Peab seda Pärnu kohta uurima siis.
16.03.2018 at 09:47
DevilDeVille
  
El Camino 1969
Nuut vajalik. Pigem siis juba kasutada mõnda baieri pasavabriku kardaani tükkis pukiga ja puigu kardaani lõppu. Autocardan-i lontsu on selgelt ebapädev.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.03.2018 at 10:17
Hellborn
El Camino 1969
quote:
kingfisher: Buumeri kardaani esimene ots ja Buicki kardaani tagumine ots jah. Buicki kasti otsas oli nuut, aga BMW-l seda pole. Autocardani vend arvas, et seda nuuti pole vaja, et lihtsalt vahetab Buicki kardaanil otsa ära, et ristidest annab piisavalt liikuma.
Ütles, et vaja mõlemad ristid vahetada ja ühel ristil munakas. Viimase hind pidi 400€ tk olema. Ise nagu mõtlen, et sõltuva silla liikumisel üles- alla ju kasti ja silla vaheline kaugus muutub ehk siis minuarust peaks nagu kuskil olema see nuut seal.
Peab seda Pärnu kohta uurima siis.

Tuletan meelde, et kui käigukasti poolne ots alles jääb siis anna teada!


____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
16.03.2018 at 19:58
rabakana
 
El Camino 1969
kardaan.ee pärnus on asjalikud vennad. Väga mitmed kardaanid seal lahenduse saanud. Ainus häda selles, kui nuut läbi, siis pole neil usa sammuga nuuti pakkuda.
16.03.2018 at 20:09
supp
El Camino 1969
mul oli probleeme pontu nuudiga, ehk siis puudus gardaan üldse ja oli orig tagasild koos sealt välja turritava nuudiga millel oli 10 hammast, läksin siis traktori poodi, valisin sealt sobiva nuutide arvuga nn jolly (bellarussi oma), mille nuudipaksus oli tummisem ja lasin treialil auto omaga samasse suurusse freesida, siis lasin omakorda risti kinnituse augud ka chevy omadega möötu ja lõpuks kardanases kadaan mõõtu ja tasakaalu, julm keberniit oli aga hetkel asi toimib
17.03.2018 at 16:20 1 edit. Last edited 17.03.2018 at 16:23 by supp
Kingfisher
 
El Camino 1969
Tekkis uus küsimus seoses kardaaniga. Keskmisest ristist annab samuti kardaan pikku pidi liikuma nagu kasti otsas nuudist. Kas siis sellisel juhul on ikka see nuut vajalik sinna kuskile aretada? Paar targemat venda arvasid, et siis pole nuuti vaja tekitada. Samas endal tekib küsimus, et miks siis üldse see sinna tehti tehases, kui keskelt ka liikuma annab ja seda vaja pole?

Natuke teemauuendust ka:

Kuna originaal lahendusega pedaale selle kastiga kasutada ei saa, siis tulid pedaalid BMW e92-lt. Hetkel siduri pedaal küljes, piduri pedaali peab ümber tegema, sest rooli kardaan jääb täpselt ette.



Piduri peasilinder tuli BMW e60 oma, sest e92 oma ei mahtunud pikkuse tõttu ära.



Ja siis veel põhi. Kuna kasti tõttu oli põhja nii-kui-nii vaja lõigata, siis sai ka sellest aretisest lahti seal







Kunagi hilisemas tulevikus tahaks USA-st tellida korrektsed põhja plekid.




23.03.2018 at 11:26 1 edit. Last edited 23.03.2018 at 11:27 by Kingfisher
Kingfisher
 
El Camino 1969
quote:
Hellborn:
Tuletan meelde, et kui käigukasti poolne ots alles jääb siis anna teada!


Eks ikka annan jah :)
23.03.2018 at 11:30
Kingfisher
 
El Camino 1969
Probleem. Truck-i sisselaske kolle on liiga kõrge.. Korra mõtlesin, et äkki teha teine kapott scoobiga klaasplastist, aga kui võrrelda netist pilte, siis see SS-i kapott on ikkagi liiga ilus, et seda mitte kasutada. Lisaks ka originaalne. Ja lõikuda ma seda ka ei raatsi. Tuleb ilmselt ikkagi LS1 kollet kasutada, kuigi sellega läheb teadjate sõnul võimsust kaduma..

Ega kellegil juhuslikult pole LS1 mootorit või autot koos mootoriga või mis iganes, kes juhuslikult tahaks kolle vahetamise näol oma mootorit võimsamaks saada? Google ütleb, et ka LS2 ja LS6 (mõistagi mitte 454 ´70) kollektorid sobivad.








02.04.2018 at 22:16 1 edit. Last edited 02.04.2018 at 22:25 by Kingfisher
max
El Camino 1969
Lisaks sõiduauto omadele on sellele ka aftermarket sisselaskeid saada,

Kui palju sul kaduma läheb? 5-10 hp kadumist sa tõenäoliselt ei märka.
03.04.2018 at 11:51 1 edit. Last edited 03.04.2018 at 11:51 by max
batman
 
El Camino 1969
Kui palju kõrgusest üle jääb? Pildilt raske hinnata.

Endal sai antud probleemi leevandamiseks üleliigsed vidinad eemaldatud ja kollektor siledaks tehtud.


Mõned sendimeetrid vast võidaks.
Sinu kollektoril tundub segusiibri ots tõusvat ka veel mis ei ole ka soodustav asjaolu.



____________________________
SC242
03.04.2018 at 22:13
Kingfisher
 
El Camino 1969
Ma ei teagi kui palju kaduma läheb. Igastahes see truck´i kolle pidi olema esimene asi mis panna vabalthingavale LS mootorile, et jõudu juurde saada.
Ebay-s natuke kolasin, aga keskmine kolle hind kuskil 500$ ja sinna lisandub veel saatmine ja tõenäoliselt ka toll ja siis jääb ikkagi see kahte kütuselatti ühendav oru liiga kõrgeks ja tuleks sellega ka midagi teha. Kardan, et see läheks mõttetult kalliks. V8 impordist küsisin LS1 kollet, aga nad ütlesid, et LS1 mootoreid nad müüvad ainult komplektina.
Ma pole mõõtnud kui palju ta üle jääb, aga kui kapott peale tõsta, siis jääb eest kapott kuskil 5cm kõrgemale kui kinnises asendis olema peaks. Ju ta siis midagi sellist üle jääbki. Segusiibri ots iseenesest polegi kõige kõrgem koht ja sinna saaks ka mingi flantsi vahele lasta teha, et see ots alla poole vaataks.
Mis mootori kolle sul täpsemalt on üldse? Võibolla mulle pildilt ainult tundub, aga su kolle paistab väiksem. Äkki mahuks selline mulle ka ära kui samamoodi üleliigsed kohad eemaldada. Siis jääks ka segusiibri ots paremini ja võibolla poleks flantsi vajagi.
04.04.2018 at 13:29
Maik
  
El Camino 1969
https://www.facebook.com/kimmo.turunen

kirjuta talle, ma pakun,et tal vedeleb ls1 asju. Ehk tahab vahetada kah.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
04.04.2018 at 18:31 2 edits. Last edited 04.04.2018 at 18:33 by Maik
Kingfisher
 
El Camino 1969
quote:
Maik: https://www.facebook.com/kimmo.turunen

kirjuta talle, ma pakun,et tal vedeleb ls1 asju. Ehk tahab vahetada kah.



Olen talle kirjutanud, kuid ta pole veel avastanud. Võib-olla, kui sa teda lähemalt tunned, saaksid talle mainida kirjakese kohta.

Üleeile sai headlight bezels´id seest mustaks värvitud lihtsalt prostalt. Polnud mõtet väga vaeva näha, kuna tulevikus tulevad need nagunii uued, sest need olid juba praegu halliks üle värvitud, kuigi peaks olema kroomist. Vähemalt sai lihtsa vaevaga välimust natukene juurde.
Külge kruttisin ka küljepeeglid. Hea loll olen ikka sellesmõttes, et käed hakkasid lihtsalt tööd tegema, enne kui asja süvenema hakkasin. Võtsin polstri maha ja pidin roostes kruve läbi puurima ja sada jama, et üldse polster kätte saada ja siis kui polster käes, siis peeglit lähemalt vaadates avastasin, et täiesti mõtetu vaev, kuna peegli paigaldamiseks polnud isegi ust vaja lahti teha :D
Alustasin ka salongi kellakombinaadi eemaldusega. Hetkel üritan veel niimoodi juhtmeid eemaldada, et kõik mis töötab, selle juhtmed jätaks alles, aga see on ikka palju raskem ülesanne kui esmalt tunduda võib. Juhtmeid rohkem kui sitaks ja ise veetud ka ning enamus ühte värvi.. Kui tulemust ei anna, siis võtan kõik välja ja lasen elektrikul kõik uue teha.
Samuti on veel vaja teha põhjamatt, mille materjal on õnneks olemas ja ka istme kinnitused vaja välja mõelda, millega saab veel peavalu olema.



USA-s keegi vanadest omanikest on kunagi paigaldanud mingid teised peeglid ja selle käigus on puurinud ka juhi uksele ühe augu juurde, mis nüüd vastikult peegli kõrval on. Õnneks see väga välja ei paista. Peegli aukude järgi ustes võib eeldada, et sellel autol oli ainult juhi pool peegel küljes või siis on kõrvalistuja uks vahetatud. Juhiuksel oli igatahes korrektne sinine värv polstri all, millega ta tehasest välja veeres.



Kes hoolega pilti vaatas, võis näha, et vent aknal DOT 15 kirjas. See kiri tähendab, et autol tehasest 15% tooniga klaasid. Garaazis valge seinaga hea võrrelda, et läbi klaasi on kõik sinakam (sest sinine toon). Sellest võib ka järeldada, et autol on veel tehase klaasid küljes.



Külge sai ka pildil puudu olev suunatuli ja sai ka kõikide tulede juhtmed ühendatud, kuid massid veel kere külge panemata. Ei tea kas saab esituledest mingi valguse kätte või mitte. Tagumised tuled koos tagumiste sidemarkeritega igaljuhul põlesid.

Hellborn, viimasel pildil auto ees maas olevad asjad on sinu jaoks!



____________________________
'38 Ford V8 2dr sedan
'68 DeVille convertible
'69 el Camino
'72 el Camino (body)
'72 Buick Skylark
'88 Beauville Van 6,2d daily driver
20.04.2018 at 07:44
max
El Camino 1969
Selle ajastu masinatel võis tehasest tulles ainult juhipoolne peegel olla küll.
20.04.2018 at 09:46
Vanaisa
  
Moderator
El Camino 1969
1968 tuli USAs uus määrus mis kohustas mõlemale poole peegli panema.
20.04.2018 at 10:03
Kingfisher
 
El Camino 1969
Kõrval istuja uks võib olla pandud 68a mudeli pealt. Originaal kinnitustega peegel läks praegu kunde poole ühe kruviga, sest teise jaoks vajalik auk puudus ja auto garaazis nii seina ääres, et ei mahtunud puurima ning hetkel on selg millegipärast nii haige, et ei saa väga jõudu rakendada, et seinast eemale lükata.
Kuna autode mudeliaastad on natuke erinevad päris aastatest st. nt 68a camino sai osta juba 67a sügisel, siis võib vabalt olla, et see uks on võetud varase 68a mudeli pealt, kui äkki polnudki peegleid veel kunde pool ja samas võib ka lihtsalt see olla, et 68a. peegli kinnitused ongi natuke erinevad, kuna 68a peegel on teise kujuga. 69a oli esimene aasta kandiliste peeglitega, 68a mudelitel olid veel ümmargused.

____________________________
'38 Ford V8 2dr sedan
'68 DeVille convertible
'69 el Camino
'72 el Camino (body)
'72 Buick Skylark
'88 Beauville Van 6,2d daily driver
20.04.2018 at 10:53
tqhq.ee foorum : Minu auto : El Camino 1969   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.