register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : jahutusvedelik kaob  
Poster Message
morten
jahutusvedelik kaob
Tere,

Sai siis mõni aeg tagasi soetatud oma esimene usakas, milleks Chevy K1500 4.3L V6, läbisõit 330k km. Pikalt unistanud ja lõpuks tehing tehtud, kuid esimest häda ei pidanud pikalt ootama.

Asi nii, et üks õhtu koju sõites mootor soojaks sõidetuna ei tulnud salongi sooja õhku enam. Koju jõudes vaatasin, et radikas tahaks täitmist. Olin just nädal enne juurde pannud ja tundus imelik. Valasin uuesti 2L punast juurde, radikas silmini täis. Kuskilt nagu ei leki, loiku ka alla ei teki.

Aeg-ajalt külmalt mootor veits puterdab ka, mõtlesin et käiks sõbra juures kompressioonitesti tegemas. Tulemus selline, et 5. silinder 15% nõrgem kui teised (viies 160psi, teised 180psi ja tiba peale) ja küünal ka õline.Kontrollisin ka õlivarrast, selgelt oli näha, et jahutusvedelik on sinna ka sattunud - valget kreemi oli varda küljes. Valasin veits vett radikasse, et koju sõita ja sealt tundus veits bena lõhna ka tulevat valamise ajal. Kodus vaatasin, et jälle tahaks radikas täitmist...

Vahemärkusena mainiks ära, et ükskord oli valgusfoori taga suht külma mootoriga seistes ilge valge pilv ümber, sõber arvas selle kohta, et läks plokikaane tihend. Eks kaks varianti jäi endalgi praegu liistule - sisselaskekollektori tihend või veits jamam versioon plokikaane tihend. Mis asjatundjad arvavad? Kuidas edasi toimetada?
10.01.2018 at 18:16
Vanaisa
  
Moderator
jahutusvedelik kaob
mis siin toimetada, mootor laiali. Kaanetihend või sisselase, vahet pole, saaled nii ehk naa viga saanud kui 5+ liru vedelat läbi õlituse käinud.
10.01.2018 at 18:33
franz125
jahutusvedelik kaob
See valge pilv võib ka sumpa kondentsist olla.Kui sisselaske kolle tihendid ära väsinud siis tasub kogu kone laiali tõmmata,klapd-pesad tahavad kindlasti tegemist ja kuna sul üks pütt näitab vähem ka siis kuku kruvima.Samas näed ka kas nuka kett vajaks vahetust jne.Käi kolvid-rõngad ka üle.Keerulist pole midagi aga veits aega võtab.
10.01.2018 at 19:39
kaedoo
 
jahutusvedelik kaob
quote:
franz125: See valge pilv võib ka sumpa kondentsist olla.Kui sisselaske kolle tihendid ära väsinud siis tasub kogu kone laiali tõmmata,klapd-pesad tahavad kindlasti tegemist ja kuna sul üks pütt näitab vähem ka siis kuku kruvima.Samas näed ka kas nuka kett vajaks vahetust jne.Käi kolvid-rõngad ka üle.Keerulist pole midagi aga veits aega võtab.
Ja raha ka! :beer
10.01.2018 at 19:58
morten
jahutusvedelik kaob
Tänud! Kujutan ette jah, et kulukas töö. Oskab keegi mingi suurusjärgu pakkuda? Võib-olla siis mõistlikum juba natuke raha juurde panna ja uus mootor, mis kestab kauem?
10.01.2018 at 20:54
kaedoo
 
jahutusvedelik kaob
Kui vahetad sellel mootoril vajalikud jupid ära siis ongi uus mootor. Lahates näed hävingut, kas nukk on kannatada saanud, mis seisus on vända kaelad, silindrite pind ja kolvid, jne. Siis saad teha alles lõpliku otsuse.
Edit: Paarist kilost kuni Sinu soovideni mida mootor tegema peab.
10.01.2018 at 21:09 1 edit. Last edited 10.01.2018 at 22:35 by kaedoo
DevilDeVille
  
jahutusvedelik kaob
Junntükk laiali kiskuda ja kui puurimistvajav utiil, siis joonelt v8 asitevahele.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.01.2018 at 23:22
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : jahutusvedelik kaob  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.