register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Anomaalia temperatuuriga  
Poster Message
ilikeiroc
Anomaalia temperatuuriga
Terekest

Trucki Ls(LQ4) mootoril oli kunagi originaalis visco-sidur, mis sai ära võetud ning asendatud elektrivendiga. Olude sunnil tuli panna ls1 veepump, mis ei mahutanud enam trucki originaal termostaati ning oli käepärast võtta uus ls3 oma. Radikas on kolmanda genni oma ning sellega tulnud originaal suur ventikas.
Ajus sai pandud ventilaatoril töökäsuks 100 - 90 kraadi, kus ta ka ilusasti tööle läheb saja juures. Jahutab tühjalkäigul kuni 92..94-ni ja enam allapoole ei jõua minna ning ventikas muutkui laseb edasi ja edasi käsul saavutada 90 kraadi. Kapoti all olles on alumine lõdvik jääkülm, millest võib järeldada et termostaat on juba kinni .. aga ikka laseb edasi.

Kui viia ventilaatori töötsükkel 105 - 95 kraadini oleks nagu asi lahendatud, kuid naljaks ongi see et suur ring on kinni ning jahe ja väiksel ringil on selline temp, mis peaks termostaati lahti hoidma.
Ls mootoritel ole õhutamine enamasti ilma korgita, kust peaks nad olema enamvähem väljas. Kuid selline probleemi võib tekitada kui sisse on jäänud väike õhumull? Mittekorrektne termostaat? tempi andur(mis sai uus pandud)? wtf?

Kui keegi oskab jagada teadmisi, oleks tänulik.
03.04.2018 at 10:08 5 edits. Last edited 03.04.2018 at 11:01 by ilikeiroc
max
Anomaalia temperatuuriga
1. Miks sa 90-ni tahad jahutada? Antud mootor ei pea väga jahedalt käima, uuri netist, mis on optimaalne temp vahemik. Mulle tundub 90*C liiga madal.
2. Kas sa sisestasid antud temperatuuri õigetes kraadides? LS3 softis oli mul temp *F
3. Kui termostaat läheb nt alles 95*C juures lahti, siis vent jääbki ju puhuma, kuna termostaat hoiab väikeses ringis 95*C sees ja soovitud 90*C kunagi ei saavutata, sest vent jahutab ju peamiselt ainult suurt ringi.
03.04.2018 at 13:04
abarth
 
Anomaalia temperatuuriga
Veendu, et nende veepumba ümbervahetamistega pole juhtunud mootori külge pump, mis on ette nähtud teistpidi pöörlema. Lamerihmaga ringi veetavaid lisaagregaate käitatakse üsna tihti rihma "seljaga", mis tähendab, et need pöörlevad väntvõlliga vastassunas.
Googelda: LS reverse water pump

03.04.2018 at 13:44
incognito
 
Anomaalia temperatuuriga
Kui ploki poole peal õhk sees siis võib juhtuda küll, et termostaat ei taha lahti tulla ning mootor kuumeneb üle - radika voolik külm aga surve on sees.
Tavaliselt puuritakse termostaadi sisse väike ava, kui seda juba algselt pole mille kaudu õhk väiksest ringist välja peaks pääsema.

Ma tegin nõnda et paigaldasin rõhuvabastusega radiaatori korgi.
Lasin soojaks minna ning vabastasin rõhu alt, lasin õhu paisupaaki.


Vähemalt mul oli selline saaga ühe autoga, ning nüüd on korras.
Hakkasin esimese asjana termostaati vahetama kuigi tegelikult oli lihtsalt õhk sisse jäänud kui veepumbale uusi voolikuid paigaldasin.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
03.04.2018 at 19:12 3 edits. Last edited 03.04.2018 at 19:17 by incognito
max
Anomaalia temperatuuriga
Mulle jäi teemaalgataja jutust mulje, et termostaat ikkagi avaneb, kui jahutusventika tempi kõrgemaks keerata. Sel juhul ei tohiks õhu probleem olla.
03.04.2018 at 22:11
ilikeiroc
Anomaalia temperatuuriga
Selle õige temperatuuri väljaselgitamine internetis on paras katsumus, igaühel on omad teadmised. Fakt on see, et kõrgem ta ole sbc-st.

Lastes algul ilma korgita käia on näha lõpuks, et radikas tosool hakkab liikuma kuna termostaat läheb lahti. Kipun ka arvama seda kolmandat varianti, kus termostaat ei lase enam jahedamat vett väiksemale ringile. Tuleb viia see ventilaatori töötsükkel nõks üles, kuna need mootorid nõuavad tõesti kuumemat töötemperatuuri.

Tänks! (Y)
04.04.2018 at 08:19 1 edit. Last edited 04.04.2018 at 08:19 by ilikeiroc
max
Anomaalia temperatuuriga
Lisaks võid termostaadi jahedama vastu välja vahetada.
04.04.2018 at 10:28
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Anomaalia temperatuuriga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.