register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : '93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis  
Poster Message
vonziggese88
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Tere.

Mure siis selline, et hooaeg sai väga ootamatu ja õnnetu lõpu. Olin just parasjagu Kesk-Eesti tripil kui sõidu ajal lõi suitsupahvaku salongi. Kohe tee äärde, kustuti kätte ja kapott lahti. Kiire reageerimine päästis auto. Kõrvalistuja poolel väljalaskekollektori juures põles miskit lahtise leegiga. Auto rändas treileri peal kodulinna tagasi.

Praegu üritan tuvastada, mis põlengu põhjustas, esialgne vaatlus kapoti all ega koerakuudi eemaldamine salongis ei ole tulemusi andnud. Näha on, et sisemise (salongis) mootorikattega kontaktis olnud vaip on kõvasti kuuma saanud ja sulanud altpoolt.
Auto iseenesest käivitub ja liigub, ent arusaadavatel põhjustel hoian teda lahtiühendatud akuga praegu ja ei sõida, kuni pahategija leitud. Näha on, ka, et koerakuudi heliisolatsioon on kõrbenud ja katki selle koha pealt. Meenub ka, et kõrvalistuja on mõnel varasemal sõidul kurtnud selle üle, et jalgadel on kuum.

Lisan mõne foto ka, oskab keegi äkki nõu anda, kuidas edasi toimida. Ise suur asjatundja ei ole ja nüüd on pigem otsustamise koht, kas korda lasta teha või läheb auto mahakandmisele.




23.08.2018 at 13:49
anryo
  
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Kui selles kohas mingeid juhtmeid pole, mis oleks võinud lühises olla, õli ei ole kuhugi peale pritsinud, siis ilmselt on ikka seesama vaip liiga lähedal kollektorile olnud ja tuld võtnud.
Hakka välistama ükshaaval asju, mis seda põhjustada EI saanud - saad ehk selgemaks.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
23.08.2018 at 14:17
vonziggese88
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
quote:
anryo: Kui selles kohas mingeid juhtmeid pole, mis oleks võinud lühises olla, õli ei ole kuhugi peale pritsinud, siis ilmselt on ikka seesama vaip liiga lähedal kollektorile olnud ja tuld võtnud.
Hakka välistama ükshaaval asju, mis seda põhjustada EI saanud - saad ehk selgemaks.

Vaip ise tuld ei võtnud, vaid on kuuma saanud, kuna mootorikatte all oli lahtine leek. Katsiun altpoolt ka ligi saada, ehk õnnestub pahandusepesa sealt leida.
23.08.2018 at 14:21
anryo
  
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Selge - sain valesti aru. Siis vaata üle lekked (õli, bens) ja juhtmed (lühis). Metall ise tuld teatavasti ei võta! :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
23.08.2018 at 14:33
F1ERO
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Linnu- või oravapesa väljalaskele liiga lähedal? Oma autost avastasin peale paarinädalast seismist aknapesuvedeliku paagi alt linnupesa...

____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
23.08.2018 at 23:44 1 edit. Last edited 23.08.2018 at 23:45 by F1ERO
ranno24
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Võimalikult ruttu soovitan kustutus pulbri ära pesta/koristada. See pulber tekitab korrosiooni/roostet. Olen näinud milliseks mootor ja mootoriruum muutuvad, kui pulber mingiks ajaks peale jätta. Niiet minu silmis esimene asi, see jama ära koristada.
24.08.2018 at 05:20
v6sa
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
quote:
ranno24: Võimalikult ruttu soovitan kustutus pulbri ära pesta/koristada. See pulber tekitab korrosiooni/roostet. Olen näinud milliseks mootor ja mootoriruum muutuvad, kui pulber mingiks ajaks peale jätta. Niiet minu silmis esimene asi, see jama ära koristada.

Jep ja sellega on kiire.

Enne koristamist tasub kiigata kollektori süvendisse, kuna linnupesa põlemisel jääb sodi maha. Kõige tõenäolisem asi hetkel.

Teise asjana tasub mõõta nähtava silindri kompressiooni. Kui väljalaskeklapp ei pea ja kollektoris on elus tuli, siis punase hõõgumiseni kuumenenud malm kipub ka asju põlema panema...
28.08.2018 at 12:11
vonziggese88
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
quote:
v6sa:
quote:
ranno24: Võimalikult ruttu soovitan kustutus pulbri ära pesta/koristada. See pulber tekitab korrosiooni/roostet. Olen näinud milliseks mootor ja mootoriruum muutuvad, kui pulber mingiks ajaks peale jätta. Niiet minu silmis esimene asi, see jama ära koristada.

Jep ja sellega on kiire.

Enne koristamist tasub kiigata kollektori süvendisse, kuna linnupesa põlemisel jääb sodi maha. Kõige tõenäolisem asi hetkel.

Teise asjana tasub mõõta nähtava silindri kompressiooni. Kui väljalaskeklapp ei pea ja kollektoris on elus tuli, siis punase hõõgumiseni kuumenenud malm kipub ka asju põlema panema...


Eks ma katsun ta puhtaks saada, aga keset linna parklas paraku raske teostada. Õnneks läks enamus pulbrit vastu maad.
30.08.2018 at 13:08
vonziggese88
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Auto müügis.

2500.-
03.09.2018 at 14:24
vonziggese88
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
Pahategija tuvastatud. Õhusüsteemis oli viga.
08.10.2018 at 11:31
DevilDeVille
  
'93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis
quote:
vonziggese88: Pahategija tuvastatud. Õhusüsteemis oli viga.

Ehk saaks natuke täpsemalt, võibet õnnestub mõnel teisel lõkkemajandust vältida?


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.10.2018 at 13:35
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : '93 Econoline E-150 lõke mootoriruumis  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.