register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Yll
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
olevtoom: Ohvtopiku pärast palun vabandust, kuid ehk kellelgi on võimu teema pealkirjast see rõve kirjaviga kõrvaldada?

TEEMAKS ?
11.10.2018 at 17:07
jopakoll
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Yll:
quote:
olevtoom: Ohvtopiku pärast palun vabandust, kuid ehk kellelgi on võimu teema pealkirjast see rõve kirjaviga kõrvaldada?

TEEMAKS ?
Muudetud juba, algselt oli katekooria vist.
11.10.2018 at 17:09
ERAK
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Tere.
Teemaga haakuvalt...
Kuis on lugu meil siin Eestis tee- ja raskeveokimaksuga?
Meenub, et paar aastat tagasi kui C-kat sai tehtud, rääkis õppejõud vist nii, et kui kuni 7500kg täismassiga veok on eraisiku nimel
ja sellega tasulist teenust ei osutata, ei pea nimetatud makse maksma?

Keegi pädev palun kommenteerige sõbralikult.
Tänud ette selguse loomise eest.




____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
10.11.2018 at 23:21
charger
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
See võis äkki käia tahhograafi kasutamise kohta...

3500kg+ ja kõik maksavad https://www.teetasu.ee/
10.11.2018 at 00:40
DevilDeVille
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Must number vist ikka ei maksa.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.11.2018 at 14:14
ERAK
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
charger: See võis äkki käia tahhograafi kasutamise kohta...

3500kg+ ja kõik maksavad https://www.teetasu.ee/

Tänud kuid ok, ajame asja siis keerulisemaks.
Kui mul on Eesti teedel 3900kg täismassiga H2 (mitte veoauto vaid M1 sõiduauto) sõiduk on Rootsi registris ja sellel sabas nt. 3100kg kolmeteljeline haagis...siis ei pea maksma? Väga segane on kogu see maksmise asi.





____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
11.11.2018 at 14:30
dodge525
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
ERAK:
quote:


Tänud kuid ok, ajame asja siis keerulisemaks.
Kui mul on Eesti teedel 3900kg täismassiga H2 (mitte veoauto vaid M1 sõiduauto) sõiduk on Rootsi registris ja sellel sabas nt. 3100kg kolmeteljeline haagis...siis ei pea maksma? Väga segane on kogu see maksmise asi.


Liiklusseadusest:

1. veoauto on veose veoks ettenähtud auto
2. Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest.

Kuna M1 EI OLE veose veoks ettenähtud masin siis ei pea maksma, kuigi juhtimiseks peab olema C-kategooria (seda siis Sinu juhtumil), tegelikult arvestades käru siis peab seda juhtima CE õigustega isik.

3. B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist

edit: kuna teema paljudele aktuaalne ja huvitav siis huvitatuse valguses küsiksin (vastajate vahel "loositakse" välja "õigus" veeta rohkem aega tqhq.ee foorumis :) )

Kui rasket käru maksimaalselt (täismass) võib vedada B-kategooria autot juhtides ilma E-kategooria õiguseta ?

11.11.2018 at 23:03 2 edits. Last edited 15.11.2018 at 02:31 by dodge525
v6sa
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
dodge525:
...
edit: kuna teema paljudele aktuaalne ja huvitav siis huvitatuse valguses küsiksin (vastajate vahel "loositakse" välja "õigus" veeta rohkem aega tqhq.ee foorumis :) )

Kui rasket käru maksimaalselt (täismass) võib vedada B-kategooria autot juhtides ilma E-kategooria õiguseta ?



Vaikimisi 3500 kg miinus auto registrimass.

Edasijõudnutel ("kood-96" load) 4250 kg miinus auto registrimass.

Loevad siis rohelisel paberil olevad numbrid, mitte reaalne eluskaal. Pole küll kõnealuse foorumi teema (enamasti on eluskaalu liigagi palju), kuid see ei tohi samal ajal ületada vedukile maksimaalset lubatut (vastavalt pruugitavale raudvarale siis piduritega/piduriteta).
16.11.2018 at 10:13 3 edits. Last edited 16.11.2018 at 10:22 by v6sa
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?



____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.12.2018 at 09:54
QLZ
 
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn: Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?


M1 on ju sõidu auto, teemaks on n2 ja n3 kategooriale.
Üle 3500kg kaaluvad excursion ja tsuburban on ka m1 sõiduautod.
Kaubikud on tavaliselt N klassis siis kui on 2 istmerida.

____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford
10.12.2018 at 10:55
dodge525
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn: Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?



Liiklusseadusest:
1. veoauto on veose veoks ettenähtud auto
2. Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest

rpm.ee-st näiteks

Küsimus: Millise kategooria sõiduk (M1; M2; M3; N1; N2; N3) on sõiduauto maksuseaduste mõistes ja millise seaduse alusel on see määratletud. Tänud, kui selgust saab.
VASTAB MTA spetsialist:
Maksuhalduri kodulehel on selgitus:
TuMS ja sõiduauto määrus kasutavad mõistet sõiduauto, mille sisustamisel tuleb lähtuda Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisast 5. Lisa 5 kohaselt on sõiduauto M1 kategooria sõiduk, mis on vähemalt neljarattaline, reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta. Sõidukeid, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, loetakse maastikuautodeks. Seega tuleb sõiduauto määratlemisel lähtuda sõiduki tehnilises passis olevast M1 või M1G kategooria määratlusest.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” lisa 5

1 I.
SÕIDUKITE JAOTUS KATEGOORIATESSE JA KLASSIDESSE
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.
10.12.2018 at 19:09
dodge525
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
QLZ:
Kaubikud on tavaliselt N klassis siis kui on 2 istmerida.

Pigem tahtsid sa öelda, et "pigem on kaubikud M klassis siis kui on 2 istmerida"

10.12.2018 at 19:15
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
dodge525:
quote:
Hellborn: Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?



Liiklusseadusest:
1. veoauto on veose veoks ettenähtud auto
2. Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest

rpm.ee-st näiteks

Küsimus: Millise kategooria sõiduk (M1; M2; M3; N1; N2; N3) on sõiduauto maksuseaduste mõistes ja millise seaduse alusel on see määratletud. Tänud, kui selgust saab.
VASTAB MTA spetsialist:
Maksuhalduri kodulehel on selgitus:
TuMS ja sõiduauto määrus kasutavad mõistet sõiduauto, mille sisustamisel tuleb lähtuda Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisast 5. Lisa 5 kohaselt on sõiduauto M1 kategooria sõiduk, mis on vähemalt neljarattaline, reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta. Sõidukeid, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, loetakse maastikuautodeks. Seega tuleb sõiduauto määratlemisel lähtuda sõiduki tehnilises passis olevast M1 või M1G kategooria määratlusest.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” lisa 5

1 I.
SÕIDUKITE JAOTUS KATEGOORIATESSE JA KLASSIDESSE
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.












____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.12.2018 at 21:04 1 edit. Last edited 10.12.2018 at 21:33 by Hellborn
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn:
quote:
dodge525:
quote:
Hellborn: Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?



Liiklusseadusest:
1. veoauto on veose veoks ettenähtud auto
2. Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest

rpm.ee-st näiteks

Küsimus: Millise kategooria sõiduk (M1; M2; M3; N1; N2; N3) on sõiduauto maksuseaduste mõistes ja millise seaduse alusel on see määratletud. Tänud, kui selgust saab.
VASTAB MTA spetsialist:
Maksuhalduri kodulehel on selgitus:
TuMS ja sõiduauto määrus kasutavad mõistet sõiduauto, mille sisustamisel tuleb lähtuda Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisast 5. Lisa 5 kohaselt on sõiduauto M1 kategooria sõiduk, mis on vähemalt neljarattaline, reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta. Sõidukeid, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, loetakse maastikuautodeks. Seega tuleb sõiduauto määratlemisel lähtuda sõiduki tehnilises passis olevast M1 või M1G kategooria määratlusest.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” lisa 5

1 I.
SÕIDUKITE JAOTUS KATEGOORIATESSE JA KLASSIDESSE
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.






____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.12.2018 at 21:30 1 edit. Last edited 10.12.2018 at 21:33 by Hellborn
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn:
quote:
Hellborn:
quote:
dodge525:
quote:
Hellborn: Kas antud teekasutustasu alla liigituvad ka näiteks M1 usa kaubik ... mille täismass on näiteks 4300 kg?



Liiklusseadusest:
1. veoauto on veose veoks ettenähtud auto
2. Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest

rpm.ee-st näiteks

Küsimus: Millise kategooria sõiduk (M1; M2; M3; N1; N2; N3) on sõiduauto maksuseaduste mõistes ja millise seaduse alusel on see määratletud. Tänud, kui selgust saab.
VASTAB MTA spetsialist:
Maksuhalduri kodulehel on selgitus:
TuMS ja sõiduauto määrus kasutavad mõistet sõiduauto, mille sisustamisel tuleb lähtuda Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele" lisast 5. Lisa 5 kohaselt on sõiduauto M1 kategooria sõiduk, mis on vähemalt neljarattaline, reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta. Sõidukeid, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, loetakse maastikuautodeks. Seega tuleb sõiduauto määratlemisel lähtuda sõiduki tehnilises passis olevast M1 või M1G kategooria määratlusest.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” lisa 5

1 I.
SÕIDUKITE JAOTUS KATEGOORIATESSE JA KLASSIDESSE
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.



Sama määruse järgi: kas N1G, N2G ja N3G "Maastikusõiduk" ... on siis "Veoauto" (N) kategooria ALAMLIIK või eraldi omaette liik/ kategooriana "Maastikusõiduk".



Määruse struktuur just-kui annaks võimaluse teisiti tõlgendada.




Ja kui tõlgendada seda EU direktiivi 2007/46 lisa II, millest meie liigitused tulenevad siis :
4.2. N1-kategooria sõidukeid täismassiga rohkem kui 2 t ja N2-, M2- või M3-kategooria sõidukeid täismassiga kuni 12 t loetakse maastikusõidukiteks, kui nende kõiki rattaid saab muuta üheaegselt vedavateks, k.a sõidukid, millel üks telgedest võib olla mootorist lahutatav, või kui on täidetud järgmised kolm tingimust:

Minu aru saamist mööda on tegemist kahe ise kategooriaga, millest üks käib teekasutustasu rakendamise mõistes maksustamise alla ja teine mitte ....

aga võimalik, et olen ikka valesti aru saanud.




____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.12.2018 at 21:32
dodge525
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Veelkord

Liiklusseadusest:
quote:
§ 2. Mõisted
94) veoauto on veose veoks ettenähtud auto;
quote:
§ 190-2. Teekasutustasu objekt
Teekasutustasu tasutakse üle 3500-kilogrammise täismassiga veoauto ja selle haagise eest.

Kui auto ei ole veose veoks ette nähtud siis ei pea maksma, M-kategooria autod ei ole veose veoks ette nähtud. N-kategooria autod on veose veoks ette nähtud, maastikusõiduk iseenesest ei määra teekasutuse juures mitte midagi, määrab see kas on N või M, olenemata alamkategooriatest või jaotustest (on küll erandeid teekasutusmaksu puhul aga need ei puuduta üldist liiklust sõjavägi, sadamaliiklus ja konteinerivedu ühelt laevalt terminali jne - ma väga täpselt seda enam ei tea, peab lugema)
On ka N kategooria sõidukeid, mille täismass on alla 3500 näiteks vana vw-LT28 - need ei pea maksma, juhul kui see veab haagist ja autorongi täismass tuleb üle 3500 kg siis ei pea ka maksma (aga peab järgima autojuhi töö- ja puhkeaja reegleid)
11.12.2018 at 03:51 2 edits. Last edited 11.12.2018 at 03:59 by dodge525
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Ei tahaks ennustamisega tegeleda ... aga lähiaastatel (loe ... peale valimisi ja EU komisjoni nõudel) tuleb teekasutustasu laadne maks kõikidele sõidukitele ... tsiteerin:

"Teekasutustasu objekti valikul tuleb samuti arvestada Rahandusministeeriumi poolt koostamisel oleva mootorsõidukite keskkonnalõigualgatusega, mille kohaselt on kavas kehtestada lõiv sõiduautodele ning veoautodele täismassiga kuni 3500 kilogrammi."



lk 5 ... https://www.koda.ee/sites/default/files/content-type/content/2017-03/Seaduse_eelnou_seletuskiri.pdf?fbclid=IwAR1Um8zCwE8yawg1eYW_ioYO6op_DD5CXFpUmPh70yk2XJDtqZbQ9QLleO4

____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.01.2019 at 09:47 1 edit. Last edited 10.01.2019 at 12:03 by Hellborn
DevilDeVille
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Kui piidrikari lisaks olemasolevale maksule (kütuseaktsiis, ainus tegelikku teekasutust arvestav maks), kavatseb mind täiendavalt riisuda, siis edaspidi sõidan päevselgelt ainult teise riigi registris olevate autodega ja imegu värdjad kõrvu. Kütust hakkan ka põhimõttepärast piiritagant tooma, mingu see mulle pealegi kallimaks, kui siit ostmine. Kretiinibandele mõjub ainult jalgadega hääletamine.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.01.2019 at 11:09
DevilDeVille
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn: Ei tahaks ennustamisega tegeleda ... aga lähiaastatel (loe ... peale valimisi ja EU komisjoni nõudel) tuleb teekasutustasu laadne maks kõikidele sõidukitele ... tsiteerin:

"Teekasutustasu objekti valikul tuleb samuti arvestada Rahandusministeeriumi poolt koostamisel oleva mootorsõidukite keskkonnalõigualgatusega, mille kohaselt on kavas kehtestada lõiv sõiduautodele ning veoautodele täismassiga kuni 3500 kilogrammi."



lk 5 ... https://www.koda.ee/.../Seaduse_eelnou_seletuskiri.pdf

Kusjuures tavainime ei saa sellele dokustaadile ligi. Ehk laed võimalusel alla ja siis kuhugi kättesaadavasse kohta üles? Paljud inimesed oleks ilmselt tänulikud.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.01.2019 at 11:12
Hellborn
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
DevilDeVille:
quote:
Hellborn: Ei tahaks ennustamisega tegeleda ... aga lähiaastatel (loe ... peale valimisi ja EU komisjoni nõudel) tuleb teekasutustasu laadne maks kõikidele sõidukitele ... tsiteerin:

"Teekasutustasu objekti valikul tuleb samuti arvestada Rahandusministeeriumi poolt koostamisel oleva mootorsõidukite keskkonnalõigualgatusega, mille kohaselt on kavas kehtestada lõiv sõiduautodele ning veoautodele täismassiga kuni 3500 kilogrammi."



lk 5 ... https://www.koda.ee/.../Seaduse_eelnou_seletuskiri.pdf

Kusjuures tavainime ei saa sellele dokustaadile ligi. Ehk laed võimalusel alla ja siis kuhugi kättesaadavasse kohta üles? Paljud inimesed oleks ilmselt tänulikud.

Nüüd peaks link töötama: https://www.koda.ee/sites/default/files/content-type/content/2017-03/Seaduse_eelnou_seletuskiri.pdf?fbclid=IwAR1Um8zCwE8yawg1eYW_ioYO6op_DD5CXFpUmPh70yk2XJDtqZbQ9QLleO4

____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
10.01.2019 at 12:04
otsiabi
 
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Hellborn: Ei tahaks ennustamisega tegeleda ... aga lähiaastatel (loe ... peale valimisi ja EU komisjoni nõudel) tuleb teekasutustasu laadne maks kõikidele sõidukitele ... tsiteerin:

"Teekasutustasu objekti valikul tuleb samuti arvestada Rahandusministeeriumi poolt koostamisel oleva mootorsõidukite keskkonnalõigualgatusega, mille kohaselt on kavas kehtestada lõiv sõiduautodele ning veoautodele täismassiga kuni 3500 kilogrammi."



lk 5 ... https://www.koda.ee/sites/default/files/content-type/content/2017-03/Seaduse_eelnou_seletuskiri.pdf?fbclid=IwAR1Um8zCwE8yawg1eYW_ioYO6op_DD5CXFpUmPh70yk2XJDtqZbQ9QLleO4


ajuhiiglased on seal koos! vaja jälle mingit auku täita kuna senised maksupoliitika otsused on pehmelt puusse läinud!? mille jaoks seda kütuseaktsiisi siis kooritakse? umbes sama nagu tahan auto registreerimismärki büroos olemasolevate seast valida esmaregistreerimisel, aga siis küsitakse riigilõivu 470euri. kui järjest võtta, siis saad selle 192euri eest. olen arusaanud, et riigilõiv on konkreetse toimingu tegemiseks vajalike kulude katmise jaoks, kuid kas siis tõesti hunnikust numbrimärgi väljaotsimine maksab 278euri??? ma võiks sellist tööd hakata siis hobikorras lisatööna tegema küll...

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
10.01.2019 at 12:33
DevilDeVille
  
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
Nuh, see on tiba aegunud paber, teadupärast meie juthivad poliitsotsiopaadid said 2017 ikkagi aru, et rahvas ei neela seda väikeste autode lisakoormist alla ja jätsid toona ära. Mis muidugi ei tähenda, et samad lontkõrvad või nende liigikaaslased ei ürita seda peatselt uuesti kehtestada, sest kiusatus meie oma rahaga meil kosjas käia on nõnna suur, et rahvakäest liigapalju pole võimalik raha väljapumbata - alati tahaks rohkem ju ometigi.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.01.2019 at 17:58
v6sa
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
Vince:...
Plekime siis edasi neid mõttetuid makse lõpmatuseni?
...

Igal maksul on mõte - koguda riigi käigushoidmiseks ressursse. Harva, kui mõne maksu maksja seda hää meelega teeb. Küsimus on alati tasakaalus, kui palju maksjad välja kannatavad.

Mäletage siis seda kahe kuu pärast valimissedeleid täites, et koalitsioonierakondade arvates oli muu hulgas teekasutusmaks hea mõte...

Olgu siinkohal öeldud, et minu arvates on teekasutustasu sellisena äärmiselt vale, kuna raskeveokimaks omadele juba on ja olematu liiklusjärelvalve ei suuda teekasutustasu täitmist välisjuhtidele peale suruda. Omade kottimine aga näitab ainult madalalaubalisust. Mida meil jagub nii valitsusse, kontrollorganitesse kui maksumaksjate hulka.

Muidue, kui kellelegi tundub, et riigiametis on väga lihtne töötada, siis pea uigas asutuses on täitmata ametikohti. Palun lahkesti asuda riiki paremaks tegema, selmet siin teiste vara kallale kippumist propageerida.
11.01.2019 at 16:13
Vanaisa
  
Moderator
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
püsime teemas, eksole.

võtsin vabaduse mitteteemalise kustutada.
11.01.2019 at 23:47
kaedoo
 
TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.
quote:
v6sa:
quote:
Vince:...
Plekime siis edasi neid mõttetuid makse lõpmatuseni?
...

Igal maksul on mõte - koguda riigi käigushoidmiseks ressursse. Harva, kui mõne maksu maksja seda hää meelega teeb. Küsimus on alati tasakaalus, kui palju maksjad välja kannatavad.

Mäletage siis seda kahe kuu pärast valimissedeleid täites, et koalitsioonierakondade arvates oli muu hulgas teekasutusmaks hea mõte...

Olgu siinkohal öeldud, et minu arvates on teekasutustasu sellisena äärmiselt vale, kuna raskeveokimaks omadele juba on ja olematu liiklusjärelvalve ei suuda teekasutustasu täitmist välisjuhtidele peale suruda. Omade kottimine aga näitab ainult madalalaubalisust. Mida meil jagub nii valitsusse, kontrollorganitesse kui maksumaksjate hulka.

Muidue, kui kellelegi tundub, et riigiametis on väga lihtne töötada, siis pea uigas asutuses on täitmata ametikohti. Palun lahkesti asuda riiki paremaks tegema, selmet siin teiste vara kallale kippumist propageerida.
Kus on kerge tööd teha ja saada normaalset palka? Kas omanikuna maksad endale puratiinu palka ja soovid riigilt saada soodustust? Käid reisimas, sõidad tööautoga koju, reisid ja nii edasi.
Maksjalt võetakse see vägisi, keegi ei küsi. Võtaks riigikogult ja purrilt ära lisasoodustused siis jääks eelarvesse päris meeldiv summa mida suunata teedesse.
Valgevenes on suht hea süsteem, piirilt võtad piiksuja ja maksad tasuliste teede eest, kohalikele vist teatud summa. Samas võimalik tasulisi teid eirata ja sõita tasuta.
11.01.2019 at 02:09
tqhq.ee foorum : Vaba teema : TEEKASUTUSTASU 2018, automaks 2023.   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.