register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge ram 1500 4.7  
Poster Message
modern
Dodge ram 1500 4.7
Võtan ennast kokku ja kätte ja pajatan pisut enda teekonnast selle tagasihoidliku linnamaasturini.

Kõik sai alguse selle aasta algusest, kui minu 2010 aasta kõikide mugavustega Škoda Octavia mulle peale suurte remondiarvete muud emotsiooni ei suutnud enam pakkuda. Madalate ülalpidamiskuludega auto mai äss...

Sai viimased remondid kinni taotud ja müügikuulutus üles pandud, endamisi olin juba kindel, et järgmine auto peab tulema jänkistanist, sest elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega. Ja eks on isalt saadud pisik ka, kuna tal on ameeriklasi mitu olnud.
Kindel oli ka see, et tegemist peab olema kõrgema autoga, sest madaldatud mendikaarikuga tallinna tänavatel kulgemine hakkas juba slaalomsõitu meenutama.
Tavalist maasturit ei soovinud, aga soov, et auto vähemalt 5 inimest salongi mugavalt ära mahutaks, sai hakatud kaaluma erinevaid crew cab kastikaid.
Kaalukausil olid siis chevy silverado, ford f-150 ja dodge ram.

Sai siis käidud proovimas ja vaatamas mitmeid masinaid, ühte silveradot 99 aasta oma, mis AA-s müügis oli - Ei meeldinud kohe üldse, juhitavus tuim ju tegid sellele teene 22 tolli veljed, mis all olid, samuti liikumiselt ja välimuselt oli ka masin väsinud.
Ei kõnetanud too masin mind.

Sai ka mitut f-150t käidud vaatamas ja proovimas, kerelt ja välimuselt kõige moodsam nendest kolmest ja minu jaoks ka kõige sümpaatsem oli.
Paraku, ei leidnud ühtegi, mille puhul oleks koheselt käed löönud.

Tol hetkel ühtegi sobiliku rami ka müügis ei olnud.
Kõik sobilikud kandidaadid olid nähtud ja ükski ei sobinud hakkasin juba lootust kaotama, et kas jälle peab mingi "mõistliku" igava liikuri ostma, et rattad alla saada.

Üks õhtu siis lõin viimast korda lahti auto24, valikudest valisin dodge rami ja oh seda tunnet kui seda masinat müügis nägin, teadsin koheselt, et minu omaks ta saab.

Helistasin koheselt müüjale ja leppisin kokku, et järgmine päev sõidan tallinnast tartusse.
Järgmine päev sai targema inimesega kohale mindud ja tagasi sõitsin juba Dodge roolis.

*Esimene reality check eesootavast tulevikust

Niisiis 21. august sain mina ameeriklase omanikuks.

*Tagasihoidlik pisike linnamaastur "mürka"

Tegemist on siis 2002 aasta Dodge Ram 1500 crew cabiga, mille aiste vahel möirgab oma tagasihoidliku 175kiluvatiga 4.7 magnum.
Käike vahetab ise.
Juhitavus oli meeldiv üllatus, suure müraka kohta on päris mugav temaga manööverdada.

*Hooaja lõpetamisel.


Vigu autol on, tegemist ikkagist 2002 aasta liikuriga.
Soetatud said koheselt kastikate ja valgete kirjadega m+s cooperid


Olles paar päeva sõidukit omanud, hakkasin nimekirja koostama vigadest ja nn to do listi koostama.
*roolilatt lekib- rem komplekt rockautost kohal ja nii pea kui rooliotsad saabuvad, võtan selle ette.
*klapikk tihendid lekkisid, kõrvalistuja pool done, novembri kuu sees võtan ka teise poole ette. - *Done*
*vahekasti simmer lekkis/lekib - sai vahetatud, ikka lekib, järgmiseks vahetan otsalaagri ära, väike loks sees, ju sellest.
*tagadifril olid lekkejäljed - vedelikud vahetatud, nüüd tip top. *Done*

*tagumised lehtvedrud lainetasid, mõlemas pakis oli üks katkine vedru, ühte pakki oldi leidlikult
summutiklambritega lapitud. - Nüüdseks vahetatud +kiiged. *Done*


*esituled olid tehtud ledporno peale üle, originaalpistikud ära kaotatud, ledpirnid perfolindiga fikseeritud. - uued tuled tellisin Bjuutist, külge lasin ka seal panna, paraku läks miskit seal luhta, sest lähituled on kaugtuled ja kaugtuled lähituled, lubati viga parandada, hetkel auto autis, korda saab, siis panen aja kirja.
*Keegi isehakanud elektrik on korraliku jama kokku keeranud, mingi hetk tuleb lasta juhtmestiku korrastada.
*Katusesirmist lekib vett salongi läbi a piilari käepidemete kruviaukudest.
*Püsikas ei toimi - bjuutis veale jälile ei jõutud.
*Small evac leak - bjuutis jälile ei jõutud.
*lambda oli kutu- vahetatud

*lõdvikud lähevad otsast lõpuni vahetusse, keegi geenius on toruliitmikega parandanud.
*radikas lekib natukene küljelt - lähipäevil saab parandatud.
*käimakasti ja mootoriõli vahetatud.
*küünlad vahetatud

*uued pihustid ja süütepoolid tulekul. -*Done*

*kõik andurid mootoriruumis lähevad vahetusse. *Done*
*uued tagatuled - vanad olid mõranenud ja niiskus sees.
*uus tps, uus tühikäigu moto. *Done*
*siin seal keredefektid

Hetkel auto on out of service, kuna üks õhtu peale tankimist otsustas koostöö lõpetada.

Kahtlustatud sai kütusepumpa algselt, sai kast maha tõstetud, pump testitud, selle näidud olid eeskujulikud.

Ühtlasi andis see võimaluse raam puhastada ja kaitsva kihiga üle teha.


Nii sai raami ööpimeduses puhastatud :D


Kuna minu teadmised autode hingeelust on siiani üsna pinnapealsed olnud, aga olen alati tahtnud rohkem teada ja käsi külge panna, siis on see auto täitnud igati oma eesmärki õppematerjalina. Õnneks on mul olnud ka abivalmid kolleegid, kes on vajadusel näpunäiteid jaganud ja käed külge pannud.

Hetkel ootan saadetisi usast pihustite ja süütepoolide osas, loodetavasti üsna pea saab dodgega linna vahel müristada, nautimisaega kauaks pole jäänud, jaanuarist aega teenima.
Märtsis üv, selleks ajaks tahaks puudused kõrvaldada.

Kuidas te sirmi või katusel olevate gabariitidega üv-d läbite? St autorongi tunnusmärgiga.

Võrreldes eelnevate masinatega on tegemist ikka hoopis teise suunaga.
1.Škoda octavia elegance 1.9tdi manuaal 2006
2. Gaz 24-01 1982- ei omanud kaua.
3.Škoda octavia elegance 1.8tsi dsg 2010
4. Dodge ram 1500 4.7 magnum 2002


To be continued, seniks aga smiles per gallon!
15.11.2018 at 02:50 4 edits. Last edited 30.11.2018 at 23:05 by modern
v6sa
Dodge ram 1500 4.7
quote:
modern:
...

Nii sai raami ööpimeduses puhastatud :D
...


Suurtel Poistel on ikka Wõimsad Prosed ja Tummised prosekandurid :)

Muretuid miile!
16.11.2018 at 10:10
silverado
Dodge ram 1500 4.7
Mul ka soov bentsukas osta, palju siis kuus läbisõitu on, et nii hullusti laguneb? Hirmutab natuke see to do ja tehtud list . 6 ja poolese turbodiisliga olen kulgenud viimased kuus aastat muretult ja otsin nüüd midagi uut aga edu Sulle.
16.11.2018 at 23:11
modern
Dodge ram 1500 4.7
quote:
silverado: Mul ka soov bentsukas osta, palju siis kuus läbisõitu on, et nii hullusti laguneb? Hirmutab natuke see to do ja tehtud list . 6 ja poolese turbodiisliga olen kulgenud viimased kuus aastat muretult ja otsin nüüd midagi uut aga edu Sulle.
Kuus läbisõitu kuskil 1000km kanti, lagunemist saab lükata pigem eelneva si*a hoolduse kaela.
Kuna ostsin ka pmts põrsast kotis, ilma hooldusajaloota, eelmine omanik oskas ainult öelda, et mootori alumine osa on üle käidud, that's it.
Kuna ka päringud erinevatesse remondi ja hooldus kohtadesse olid tulutud, siis pigem hetkel ongi tuleviku probleemide ennetamine käsil.
Jupid võrdlemisi kallid ei ole, kui otsida oskad.
Kõige kallimad osad on olnud vast vedrud, mis läksid kokku üle 800 euro, tellitud sai bjuutist, kuna nad pakkusid kõige mõistlikuma hinnaga.
Enamus asju tellinud rock autost, hinnad on üllatavalt mõistlikud koos saatmise ja tolliga olnud.
Hetkel ootan süütepoolide komplekti alla 80 rutsi ja pihusteid alla 200 rutsi.
Ei taha teada palju tänapäevasele eurooplasele samused asjad maksaks.
Edu bensuka jahil!
16.11.2018 at 01:14
modern
Dodge ram 1500 4.7
Niisiis, auto olnud 2. Novembrist saadik rivist väljas, homme, ehk 1. Detsembril saab loodetavasti masina nurruma jälle.
Eelmine reede murdusid 5 kkk polti ära ja nagu sellest vähe oleks olnud, murdus omakorda murdunud poldi sisse torxi ots. Kolmapäeval lõpuks sai selle ka välja, vaja läks vääga väikest freesi.

Poldid väljas, aga paraku 2 keeret peetis, sai mutriga pandud, tundub, et jäi tummiselt.

Kõik said asendatud uute adaptsioonidega.

Vahepeal sai ka fuel raili värskendatud, kuna uut või uueväärilist ei olnud leida.


Eile said uued pihustid külge poogitud ja ka süütepoolid, kõik 8, kuna vanad olid väga väsinud ja inetud.


Vana näide:

Täna said ette võetud andurid, vahetusse läksid:
*camshaft sensor
*map sensor
*air intake temperature sensor
*throttle position sensor
*Idle air control sensor
*temp sensor
*crankshaft sensor - millega sai nalja, kuna ei andnud üldse liikuma, sai siis võetud kullinokad, käis krõks nagu arvata võis. Ei aidanud sooja andmine, määrde vahele laskmine, siis nupukas töökaaslane meisterdas valmis tõmmitsa, millega sai juba liikuma, lihvis servad roostest puhtaks ja läbi rattakoopa tõmmitsaga tõmmates sai selle lõpuks kätte.

Täies hiilguses:

Toimis ideaalselt.

Uueväärne :D
Õhulugeja meenutas ka juba õliandurit:


Homme veel vaja lõdvikute vahetus lõpuni viia, Tosool sisse valada, pidurivõimendi külge, ära õhutada pidurid, pistikud külge, aku peale, vaakumid ära ühendada ja loodetavasti homme õhtuks masin nurrub.
30.11.2018 at 23:51 1 edit. Last edited 30.11.2018 at 01:12 by modern
modern
Dodge ram 1500 4.7
Kes hoolduse ja remondi teemat veel näinud pole, siis hetkel on autol mootor kaputt ja usaldasin ta spetsialistide hoole alla:

Algselt 2. novembrist ta koostöö lõpetas ja süüdlaseks oli kohalt lahkunud Sisselaskeklapi pesarõngas, mis diagnoositi OTG motorsis.
Parajalt ootamatu väljaminek, aga tuleb see supp sisse lürpida ja eluga edasi minna. ????

Ja ega see rõngas ilma võitluseta alla ei andnud:


Aga enne OTG-sse viimist sai ta tagasi kokku laotud, kuna vahepeal sai puhastatud kastialune raam, kivikaitsega üle võõbatud, vedrud ära vahetatud, uued amordid, tagastange sai roostest puhastatud ja ajutiselt kivikaitsega üle lastud, pluss sai juhtmepornot korrastatud, sest eelnevalt oli taha veetud pikk led, mis näitas suunda ja täitis lisa-lisapiduritule kohustust.
Kuna mulle see teostus kohe kuidagi ei istunud, sai see kräpp sealt eemaldatud.
Pisut pildimaterjali :

Bifoor ja after

Lõdvikute vahetus sai ette võetud seepärast :

Selliseid pärleid on palju olnud selle auto puhul.
Tagastangega võib esialgu täitsa rahule jääda, vähemalt pole korrosiooni seal enam ja lõppfinish jäi üpris tummine nagu raptor või line x:

Paar mõlki jäi paraku sisse, aga põhirõhk oli seekord ikkagist roostest lahti saamine

Ma ei tea kuidas teiega on aga mul ajab küll harja punaseks selline üle t#ra tehtud juhtmestik, sai siis seda korrastatud veel, mõned klõpsud mis enne oli:



Esimest korda üle kuu aja sai siis kast peale pandud ja peale vedruvahetust on tagument autol upakil, mulle isegi meeldib see look.

Praeguseks kõik, to be continued..
17.12.2018 at 02:39
modern
Dodge ram 1500 4.7
Sain täna linnaloale ja sõites tallinna poole tekkis roolis korralik vibra aina hullemaks läks pluss salongi müra muutus üsna välja kannatamatuks, eelmine linnaluba juba kuulsin anomaalseid helisi, sai nina ülesse tõstetud, sikutatud sakutatud kõikjalt kus võimalik, aga viga ei tuvastanud, sai kahtlustatud veovõlli esisillas.

Vurasin siis täna linna poole, jäin paar korda isegi seisma, et kontrollida, mis kurat niimodi lõhub, taaskord ei jäänud miskit silma. Hakkasin Keila poole jõudma ja oli plaan rõõmu kaubamaja parklas suurem inspektsioon teha, sest sõit muutus täiesti talumatuks.
Mõeldud tehtud, keerasin parklasse, otsisin kaugema nurga parklas, keerasin rattad ühele poole välja, anomaaliaid ei ilmnenud, lasin akna alla, et liikumise pealt kuulata kus täpselt heli tuleb, kõlas nagu vasak esimene ratas, keerasin koha peal rattad teisele poole välja, järsku käis pauk ja paremalt esiots lääpas. Esimene mõte oli, et miski andis sillas järgi, niisiis pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna:







Ütleme nii, et originaal tungrauast oli täpselt 0 tolku :D
eest sai flantsid ära võetud, auto pole kunagi nii sujuv ja vaikne teel olnud.

Aga järjekordselt sissekanne raamatusse "Darwini auhinna kandidaadid"

Originaal mutritega olid flantsid kinnitatud, velje mutrid olid pea sama diameetriga nagu velje poldiava:

Vasakul millega velg kinni oli, paremal millega oleks pidanud olema.
Eelnevate omanike moto oli vast Edevus enne ohutust.
Parklasse jõudes hoidis velge vaid 1 polt koos mutriga kinni, kammisin suht suure ala läbi, rohkem neid ei leidnud.

Vedas, et trassil ratas lendu ei pannud,õnnelik õnnetus võib öelda.

To be continued!
09.03.2019 at 19:11
Astro-97
  
Dodge ram 1500 4.7
Kahju, et sellise " rem. komplekti " otsa sattusid :/ tean omast käest, mida tähendab taastada eelmise / eelmiste omanike hoolimatust :(
Kas ostes oli see HD kleeps ? seos sellega samas ei tohiks nagu näidata, et ei hooldatud, ehkki mine tea..

Igal juhul... sinna veel läheb raha ja tuleb ka siitsealt üllatusi, kui endale plaanid jätta, siis taasta lõpuni ja aastateks... kui niisama, siis tuleks tal lasta minna
Väga kurb, kui ei osata hoida rauda... ja ei tehta hooldustest ajalugu, kui sinna hoolduseni jõutaksegi.

Jõudu saan vaid soovida.

____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
09.03.2019 at 19:57
modern
Dodge ram 1500 4.7
Raha on juba palju kulunud ja päris suured ja kulukad remondid on tehtud, kindlasti ei plaani müüa, tulevikus ehk plaan midagi kõrvale soetada, peavalu on olnud, aga pigem matan raha usarauda, kui euroopa käkki.
Hetkel tuleb hoida kulutused normis, kuna sõduripalk ei toeta muud elustiili :D

HD kleeps oli eelnevalt juba.
09.03.2019 at 21:26 1 edit. Last edited 09.03.2019 at 21:26 by modern
Maik
  
Dodge ram 1500 4.7
Noh,nüüd edaspidi tead vähemalt,et kui ees koliseb ja järjest suureneb, on pea kindlasti rattamutrid lahti.


Olen ise konkreetselt paar õnnetust ära hoidnud sellega,et inimesi informeerinud,et kontrolli alustuseks mutrid üle ja peata kohe kinni.
Samuti on ka endal seda juhtunud,et hakkab kolisema velg...korra juhtub,jääb päris hästi meelde,ütleme nii.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
10.03.2019 at 15:47
DevilDeVille
  
Dodge ram 1500 4.7
quote:
Astro-97:
Kas ostes oli see HD kleeps ? seos sellega samas ei tohiks nagu näidata, et ei hooldatud, ehkki mine tea..

Vabandan ohvtopiku pärast aga harlõõmovdavõõdovi kleepekas ei näita küll vähimatki. Piisavalt nähtud suvalisi amööbe ja kingloomi, kellel hiinast tellitud harrika tagi seljas ja siis sõidavad baieri pasavabriku produktidega ringi ning säärekat ei oma üldse mingisugust.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.03.2019 at 17:04
modern
Dodge ram 1500 4.7
quote:
Maik: Noh,nüüd edaspidi tead vähemalt,et kui ees koliseb ja järjest suureneb, on pea kindlasti rattamutrid lahti.





Eelmine nv kui hakkas anomaaliat kõlama sai esisild ülesse tõstetud ja sikutatud sakutatud mõlemalt poolt, poldid murdusid ära, mitte ei kerinud lahti, st flantsile oldi pandud väiksema läbimõõduga poldid kui velje poldiauk, see aega mööda lammutas need puruks.
Edevus enne ohutust.
10.03.2019 at 22:57
v6sa
Dodge ram 1500 4.7
Oot, mis seal siis nüüd juhtus? Pildi järgi oleks nagu velge kinni hoidvad poldid pooleks ja flants kenasti veel all.

Ilus näide sellest, miks ei ole suvalised flantsid ja poldid teeliikluses lubatud. Hea, et said ohutu õppetunni, mitte ei sattunud tahtmatu tapjana Õhtulehe esikaanele.
11.03.2019 at 14:13
modern
Dodge ram 1500 4.7
quote:
v6sa: Oot, mis seal siis nüüd juhtus? Pildi järgi oleks nagu velge kinni hoidvad poldid pooleks ja flants kenasti veel all.


Täpselt nii, flants jäi alla, aga veljepoldid murdusid ära.
Õppetund jällegist eelnevate omanike koonerdamisest.
Õnnelik õnnetus ja õnneks kahjustada saidki poldid seekord ja rattalaager ja mitte kaasliiklejad.
11.03.2019 at 14:51
v6sa
Dodge ram 1500 4.7
Täitsa huvitav - tavaliselt rattapoldid nii kergesti järgi ei anna. Enne tõmbab niidid välja flantsist.

Teised 3 olid kõvasti all kinni?

See on nüüd üks neist harvadest juhtudest, kus täpsest keskavast oleks olnud natuke abi. Aga ilma poltideta ei püsi seegi.
11.03.2019 at 17:41
modern
Dodge ram 1500 4.7
quote:
v6sa: Täitsa huvitav - tavaliselt rattapoldid nii kergesti järgi ei anna. Enne tõmbab niidid välja flantsist.

Teised 3 olid kõvasti all kinni?

See on nüüd üks neist harvadest juhtudest, kus täpsest keskavast oleks olnud natuke abi. Aga ilma poltideta ei püsi seegi.
Teised olid kinni, pigem mängis rolli siin see, et väiksema läbimõõduga poldid olid, ja imepisikesed mutrid veel peal. Oli vaid aja küsimus, kuni järgi annab.
Originaal poldid ja mutrid ikka hoopis jämmumad.
11.03.2019 at 18:33
modern
Dodge ram 1500 4.7

Nagu isa nõnda poeg.
Põhjus miks usarauda meeltmööda on :D

Aga järgmine peatükk raamatust "ema anna padruneid"
Step by step autot vähe legaalsemaks ja paremaks tehes, sai eest ära kaotatud töötuled, mis olid udukate asemel pandud.
Sai tellitud uued udukad.
Üllatuseks tuli töötulede tagant välja udukate korpused, millel klaasid sisselöödud ja juhtmed läbi veetud. Töötuledel kronsad relakaga jee lastud ja silikooniga avadesse fikseeritud.



Üks lambda sai ka veel vahetatud, nagu esimese puhul oli, siis ka sellel, enne pistikut juhtmed läbi ja vana pistiku külge aretatud.
Läks uus ja sellele autole mõeldud lambda asemele.
Mootorituli ka kadunud nüüdseks. :)

Aga to be continued, hetkel uue rattalaagri ootel.
16.03.2019 at 20:56 1 edit. Last edited 16.03.2019 at 20:57 by modern
ramman
Dodge ram 1500 4.7
Lugedes teemat, siis jääb ainult imestada, hämmastav leidlikkus on eelnevatest omanikest idiootidel käepäraste vahenditega pasa kokkukeeramisel. Enda bussiga olen ka vaeva näinud elektripoolega, eelnevad elektrikud tahaks kõik juhtmega üles puua.
Aga edu sulle masina elule aitamisel ja muretuid miile :)

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
17.03.2019 at 15:29
modern
Dodge ram 1500 4.7
Nii, vahepeal siis nii palju, et sai vahetatud parempoolne esimene rattalaager, mis oli omadega õhtal, pluss nipet näpet veel.
Täna sai lõpuks ajateenistuse kõrvalt aega, et üv ära teha. Läbi läks puhtalt, ainult, et tuled vaja reguleerida:


Nobody suspected a thing :D

Nali naljaks, borale numbreid külge ei pookinud, vaid sai eemaldatud masinale mittesobilikud embleemid.

To be continued.
13.04.2019 at 17:00
modern
Dodge ram 1500 4.7
Täna siis oli järjekordne üllatus linnaloale minnes, rehv tühi, huvitaval kombel ventiil puruks, tundus nagu noaga nüsitud, õnneks sain kaasvõitlejalt kompressori, et õhk sisse ajada ja tallinna poole jee tõmmata. Keila söörklist rull mäkuteipi ja sai lekke vähemaks. Tallinnas läks tagavarapapu alla ja sai lastud ventiil ära vahetatud.
Sai ka õli ja filtrivahetus tehtud enne hooaja avamist.
Sisse sai valatud 5w30 täissünt, välbad jätan väiksema ca 7000km

Improvise
Adapt
Overcome.

Homme enne kogunemist auto puhtaks ja orikas velg alla.


Mulle plekkvelg täitsa meeldib, kui kellegil vedeleb 4tk, võib kirjutada ja hinnasoovist rääkida. Lükkaks mudakad peale ja keskele kroom kapsli.
26.04.2019 at 23:13
kaedoo
 
Dodge ram 1500 4.7
Soovitan kõigil velgedel ventiilid vahetada, kaks aastat tagasi oli ventiilide epideemia mille minu auto ka läbi põdes. Üks parklas, teine trassil ja kui läksin töökotta siis tulid ka viimased kaks tirides ära.
26.04.2019 at 23:42
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge ram 1500 4.7  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2019. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.