register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 99 Grand Cherokee käivitus.  
Poster Message
yanekk
 
99 Grand Cherokee käivitus.
Ehk on siin keegi sama probleemiga kokku puutunud.
Masina esma regamine 05.1999 mootoriks 4.0 140kw.
Omaniku jutu järgi õhtul masin toimis normaalselt, hommikul enam ei käivitunud.
Nagu tahaks minna aga saadab nii sisse kui väljalaskesse paukuma, vahepeal poob mootori kinni, kõik nagu viitab valele süütele.
Masin ise ega arvuti ühtegi viga ei tuvasta.
Vahetatud süütepool, küünlad, nuka andur koos jalaga.
Ja nüüd põhiprobleem, proovitud kahte vända andurit.
ERA550653 anduriga ei teinud midagi, pihusti ja süütepooli vool puudus, justkui praak andur.
Sai siis Standard PC176 andurit proovitud, ikka mitte midagi.
Sai piilutud vana vända andurit, millegipärast oli sellel ära vahetatud 5v püsiv ja 0-5v impulss juhtmed.
Nii, keerasin ka sellel uuel anduril juhtmed ringi ja olen tagasi alguses, saadab nii sisse kui väljalaskesse ja poob kinni.

Nüüd küsimus targematele, kas on olemas sellele mingit teist andurit mis hakkaks kohe tööle või osta veel üks mis peaks sobima ja selle juhtmed ringi tõsta.
Ükski varuosa müüa ei suuda mingit mõistliku vastust pakkuda.



____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
08.02.2019 at 23:07 1 edit. Last edited 09.02.2019 at 09:31 by yanekk
emty
99 Grand Cherokee käivitus.
kytuser6hk on normis?...2kki on immoga mingi jama, proovi aku maha v6tta m6neks ajaks...syytepoolid olid neil ka mingitel aastatel v2liselt ja pistikutelt identsed kuid sisult erinevad - 2kki said vale?...

kui see map-sensoriga moto on siis v6is esimene pauk sisselaskesse selle 2ra praadida, muidugi...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
09.02.2019 at 10:59
yanekk
 
99 Grand Cherokee käivitus.
quote:
emty: kytuser6hk on normis?...2kki on immoga mingi jama, proovi aku maha v6tta m6neks ajaks...syytepoolid olid neil ka mingitel aastatel v2liselt ja pistikutelt identsed kuid sisult erinevad - 2kki said vale?...

kui see map-sensoriga moto on siis v6is esimene pauk sisselaskesse selle 2ra praadida, muidugi...

Kütuse rõhk mõõdetud ja õige, aku on korduvalt maha käinud.
Süütepooli erinevus on jälle midagi uut, peab esmaspäeval uurima seda ning peaks olema küll map anduriga mootor.
Kuid suurem küsimus siiski selles, et miks oli küljesoleva vända anduri juhtmed vahetuses ja masin sõitis nii aastaid.


____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
09.02.2019 at 11:57
ivoalaska
 
99 Grand Cherokee käivitus.
Millest järeldad, et juhtmed vahetatud on? Mis pin nr on 5V, mis nr maa, mis number pin on signaal konkreetsel autol?

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
09.02.2019 at 12:48
yanekk
 
99 Grand Cherokee käivitus.
quote:
ivoalaska: Millest järeldad, et juhtmed vahetatud on? Mis pin nr on 5V, mis nr maa, mis number pin on signaal konkreetsel autol?
Sellest et sellel anduril mis seni küljes oli, on 1 ja 3 pin lahti lõigatud ja omavahel ära vahetatud.
Auto poolt tuleb 3/orange 5v peale, 2/must/sinine mass on olemas, 1/hall/must peaks tulema impuls 0-5v aga tuleb ebamäärane püsiv 0.7..v.
Kui tõsta 1 ja 3 ringi tuleb nende anduritega püsiv 3,7..v andurist välja.
Hooratta poolne üritus tunduks ka nagu korras olema, sest uuel anduril kraapis selle paigaldus paberi tüki ära küljest.

____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
09.02.2019 at 14:33
ivoalaska
 
99 Grand Cherokee käivitus.
Minu tark arvuti näitab, et peab olema nõnda:

Pin3 (orange) ja maa peab olema ühtlane 5V (süüde sees)
Pin 1 (hall/must) ja maa peab signaal vahelduma 0 ja 5 V vahel (süüde sees mootorit aeglaselt keerates, mitte starteriga lastes. Starteriga lastes jääb multimeetr mõõtmiseks aeglaseks) Küünlajuhtmed ühenda mootorit keerates lahti, et vältida käivitumist.

Kui mõõdad 5V , siis ühenda pistikud ja andurid järgi ja kasuta mõõtmiseks korralikku testlampi, mitte poes müüdavaid 1 euroseid junne. Torka näiteks haaknõel pistiku pini tagant sisse ja mõõda siis starterit andes 5V olemasolu (massiks kasuta aku miinust). Vaata, mis siis näitab. Eesmärgiks on veenduda, et koormusega ka ühtlane 5V säilib.


____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
09.02.2019 at 15:23 1 edit. Last edited 09.02.2019 at 15:30 by ivoalaska
yanekk
 
99 Grand Cherokee käivitus.
quote:
ivoalaska: Minu tark arvuti näitab, et peab olema nõnda:

Pin3 (orange) ja maa peab olema ühtlane 5V (süüde sees)
Pin 1 (hall/must) ja maa peab signaal vahelduma 0 ja 5 V vahel (süüde sees mootorit aeglaselt keerates, mitte starteriga lastes. Starteriga lastes jääb multimeetr mõõtmiseks aeglaseks) Küünlajuhtmed ühenda mootorit keerates lahti, et vältida käivitumist.

Kui mõõdad 5V , siis ühenda pistikud ja andurid järgi ja kasuta mõõtmiseks korralikku testlampi, mitte poes müüdavaid 1 euroseid junne. Torka näiteks haaknõel pistiku pini tagant sisse ja mõõda siis starterit andes 5V olemasolu (massiks kasuta aku miinust). Vaata, mis siis näitab. Eesmärgiks on veenduda, et koormusega ka ühtlane 5V säilib.



Seda kõike ma tean ja nii peaks ka olema aga ei ole.
Kui on juhtmed nagu on siis 0-5v asemel on püsiv 0,7..v ja kui tõsta 1 ja 3 ringi siis on 3.7..v.
Sellest ka endiselt küsimus kas on olemas mingit pööratud juhtimisega andurit.
Sest enne see masin töötas nii.
Mikide foorumist jäi silma et mingi sama ajal toodetu wrankul on pööratud see andur aga päris kindel pole et see õige on.

____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
09.02.2019 at 15:36
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 99 Grand Cherokee käivitus.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.