register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 74 Monte Carlo  
Poster Message
PlayBoy
 
74 Monte Carlo

Loodetavasti varsti selline isend eesti teedel liikvel.
26.03.2019 at 20:15
kaedoo
 
74 Monte Carlo
VAU! :beer
26.03.2019 at 20:34
ERAK
  
74 Monte Carlo

:beer

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
27.03.2019 at 14:01
wagoneer
74 Monte Carlo
Super. Krt ma ei tea miks,aga mind ikka lummavad need gen I ja gen II monted. Gen II lõpu näomuutus enam ei meeldi.
Nüüd kahetsen veel rohkem,et kunagi ära ei tassinud. http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9991
Jõudu ja jaksu ning muretuid miile!!

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
27.03.2019 at 18:02
PlayBoy
 
74 Monte Carlo
Tänan.
Minu teada peaks see olema ka eesti ainus selle gen monte
ja temaga tegemist veel üksjagu ... :)
27.03.2019 at 19:53
incognito
 
74 Monte Carlo
Tundub lahe liikur. Räägi tiba tehnikast ka, vaatan et Usarauas on veidi rohkem pildimaterjali.
Sellise suure kere ja kapotialusega soovitan ka viisaka töömahuga jõuallika suunas vaadata, sai sellist juba tehasest ka :)


____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
29.03.2019 at 13:28
max
74 Monte Carlo
Kui seal 350 on, siis pole sel häda midagi, kui seda järele aidata - BBC-st kergem, jupid odavamad ja hästi saada, vähem ümberehitamist. 400+ jõudu saab riiulikaubaga kätte. Ainuke põhjus BBC kasutamiseks on minu arvates a) põhimõtteline soov BB omada või b) kasutamata ülelaadimist vanakooli malmihunnikust riiulikaubaga üle 500 jõu kätte saada.
29.03.2019 at 17:04 1 edit. Last edited 29.03.2019 at 18:33 by max
Vanaisa
  
Moderator
74 Monte Carlo
Iga vana asjaga on tegemist, see on puhas rõõm ju ka. Noh, vahel tatistad ja kirud ennast aga see läheb üle esimese ringiga ümber maja :rollin

Vägev värk, jõudu ja ära häbene abi küsida.
29.03.2019 at 18:52
PlayBoy
 
74 Monte Carlo
Nüüd hakkab teda edasi vedama 350Cid :) eelmine omanik oli sinna 305 vahele visanud mille lahti võtmisel jõudsin arusaamale et seda polegi mõtet remontida ....
Õnneks leidsin kiirelt 89 g20 vani mootori ja nyyd siis töö selle kallal käib :) (mingi aeg koostan ka listi mis mootoril vahetatud jne) Stock mootor päris ei tule :) Ehk saan see suvi natukenegi autot lõpuks nautida ....
Käigukast tal 350 turbo ;D

Öko silla ülekandega 2.73 vist päris kindel ei ole ....

Eks siis näis mis edasi kere vajab kindlasti veel tegemist samuti sisu ...



29.03.2019 at 19:52
Vanaisa
  
Moderator
74 Monte Carlo
hea kütusesäästlik ülekanne ju. Ilmselgelt stripile sellega minna pole plaanis?
29.03.2019 at 20:08 1 edit. Last edited 29.03.2019 at 20:09 by Vanaisa (Moderator)
kaedoo
 
74 Monte Carlo
2,73 on hea ülekanne kui ei plaani võistlustel osaleda. Maanteel pöörded madalad(mul th700r4) kui pikka otsa sõidad. Aretasin ka vist 89`VAN mootori kuigi sellest jäi vaid plokk. Edu hobitamisega. :) :beer
29.03.2019 at 20:14
PlayBoy
 
74 Monte Carlo
Hetkel siis selline seis kuniks usast juppe juurde tuleb
29.03.2019 at 20:29 1 edit. Last edited 29.03.2019 at 20:29 by PlayBoy
kaedoo
 
74 Monte Carlo
Klapikambri kaaned liivapritsist läbi ja pulber(plokiga samat tooni) peale?
29.03.2019 at 20:51
PlayBoy
 
74 Monte Carlo
Uued alu klapikambri kaaned usast siia poole teel koos geneka ja roolivõimu pumba kronsadega :)
Siis saab vast kokku :)
29.03.2019 at 21:01
max
74 Monte Carlo
Van'i mootorile peaks esimeses järjekorras uued kaaned peale panema.

Mida tihedam (suurem ülekande arv) tagaülekanne, seda erksam ja kiirem saab auto. Ei ole vaja seda peljata. See on üks elementaaremaid modifikatsoone torukollektorite ja CAI kõrval. 2.73 ülekandega (vs 3.73) kulub maanteel, teoorias, liiter-kaks vähem sajale, aga kas on mõtet keskenduda sellele, kus su auto on 2% ajast? 98% ajast on kehvem, selleks et kunagi 4 reurot kokku hoida.
01.04.2019 at 07:49
Ri-Q.
 
74 Monte Carlo


____________________________
REC
BB
01.04.2019 at 21:25
vvt
  
74 Monte Carlo
quote:
Mida tihedam (suurem ülekande arv) tagaülekanne, seda erksam ja kiirem saab auto. Ei ole vaja seda peljata. See on üks elementaaremaid modifikatsoone torukollektorite ja CAI kõrval. 2.73 ülekandega (vs 3.73) kulub maanteel, teoorias, liiter-kaks vähem sajale, aga kas on mõtet keskenduda sellele, kus su auto on 2% ajast? 98% ajast on kehvem, selleks et kunagi 4 reurot kokku hoida.

Kui autol originaalülekandega käib ikka mootor rehvidest üle, siis peaülekande taolise vahetusega saab paremat veerandmiili aega, kuid mitte paremat kiirendust tänavaliikluses (0-50, 0-100). Lihtsalt kummijutid saavad pikemad. See, kas keegi tahab maanteel sõita 3500 pööret lõugava mootoriga (eriti kui pole overdrivega käigukasti ka), on muidugi maitse ja auto kasutuse küsimus.
Kui nädalavahetusel natuke paarutada, siis on lõbus ja huvitav, aga kui sõidad iga nädal ühe 200 km edasi-tagasi sõidu, siis mitte nii väga.

Käikude tiheduse määrab käigukast, kõrgema ülekandearvuga peaülekanne lihtsalt nihutab sama pika käigu madalamatele kiirustele. Kole tihedatest kasti ülekannetest pole palju kasu, kui mootor on "wideband". Ja muidugi kole äratuunitud "narrowband" mootori otsa pole ka kuigi arukas mingit harvade käikudega kasti panna.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.04.2019 at 17:50 1 edit. Last edited 03.04.2019 at 17:52 by vvt
Vanaisa
  
Moderator
74 Monte Carlo
siinkohal on paslik meenutada et vajalik kalkulaator on meie lehel täitsa olemas:

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
03.04.2019 at 17:57
max
74 Monte Carlo
quote:
vvt:...kuid mitte paremat kiirendust tänavaliikluses (0-50, 0-100).
Vot siin ei saa nõus olla - tihedama ülekandega suureneb ju tagarattasse jõudev vääne igal kiirusel. Guugel ütleb sulle sama, otsi nii või naa. Õnneks on lihtne testida, kui keegi tagaülekannet vahetama hakkab - G-tech autosse ja asi selge.
03.04.2019 at 18:14
vvt
  
74 Monte Carlo
See kõrgem ülekanne hakkab mõjuma siis, kui tagarehvidel on pidamist. Kui pidamist ei ole, siis ei paranda suurem teele jõudev moment kiirendust. Ühel kobedal väikeplokil on ikka selle va pidamisega ikka põhiline probleem (niipalju kui mina sõitnud olen). See jutt käib muidugi tänavakatte ja tänavarehvide kohta, mitte liimraja ja slikkide.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.04.2019 at 09:37
PlayBoy
 
74 Monte Carlo
Õnneks hetkel ülekande välja vahetamiseni pikk tee :) ei kiirusta sellega aega jagub :)
Aga hetkel siis asjalood nii kaugel lõpuks et pisikest valguskiirt näeb pimeda tunneli lõpus :D
loodan see nädal ta lõpuks siis käima saada :)
aga tegemist jagub veel .....


29.04.2019 at 20:20
tqhq.ee foorum : Minu auto : 74 Monte Carlo  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.