register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuhu kõik kadusid?   1 2 3  
Poster Message
Yll
Kuhu kõik kadusid?
23.09.2019 at 17:31
Jarmo
  
Kuhu kõik kadusid?
Suurem osa maailma erinevaid foorumeid on kolinud Facebook’i gruppidesse. Sealne otsingusüsteem jne pole küll mugavuse poolest foorumitega võrreldav, aga uus info liigub lihtsalt seal. Netti kasutatakse lauaarvuti asemel nüüd ju rohkem telefonist ja telefoniga on foorumid suhteliselt ebamugavad. Mul endalgi pole enam laua taha nii palju asja ja seetõttu telefoniga mingeid kustompostitusi tehes jäävad foorumid paraku vaeslapse rolli.

Endal olen seadistanud Facebook’i selliseks, et nö sõprusringkonna postitusi mul suuremalt jaolt uudisvoogu ei jõuagi ja näen peamiselt ainult huvipakkuvaid teemasid. Instagram’i kontodel ja Facebook’i gruppides ning lehtedel liigub palju ka just sellist sisu, mida mujalt ei saagi, sest nagu öeldud, siis foorumid on suures osas välja surnud ja neisse seda enam ei postitata.

Ses mõttes sotsiaalmeedia on ühest küljest küll ajaröövel, aga õige seadistusega leiad niisama suvajandi asemel hoopis põnevat kraami (kuigi eks reklaamidest tuleb lihtsalt üle viibata).
Kuna mul enda huvide seas on paljuski ka kustomiajalugu jne, siis erinevaid selleteemalisi kanaleid on seal palju. Eks igale skenele on tegelikult, nagu foorumitegagi.

Foorumite osas veel - olen tähele pannud, et millegipärast on mõned Inglismaa autofoorumid endiselt väga aktiivsed. Näiteks Retro Rides ja Rods’n’Sods. Tea’s kas seal kogukond lihtsalt nii tihe, et jätkub tegevust ka foorumitesse nõnda palju...

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
23.09.2019 at 18:02 2 edits. Last edited 23.09.2019 at 18:05 by Jarmo
F1ERO
Kuhu kõik kadusid?
Mõtlesin just samale asjale, et viimase paari nädala jooksul on kuidagi eriti vaikseks siin jäänud. Ise olen valdavalt aktiivne lugeja ja väga vähene kirjutaja, aga huvitav on ikka erinevaid teemasid lugeda Eks neid "autohaigeid" jääb ajas ka vist vähemaks, erinevatel põhjustel.
Olen mõlgutanud mõtet ka ühest oma projektist kirjutada siia aga kuna ma pole viitsinud pikast protsessist (pausidega üle 10 aasta) kronoloogiat pidada ja pildimaterjali ka napib, siis on nagu on. Võibolla tulevikus kui rohkem aega.
Samuti kellegi projekti valmistulemuse kohta ei viitsi ning on tüütu lugeda, et küll velg ei sobi või on vale mõõduga, või katus valet värvi või mingi kleeps pole "päris õige" (kui omanik ei aja taga 100%originaalsust ja kui omanikule meeldib, siis on ju suva?!) jne. Rohkem tolerantsust härrased! ....autode suhtes!.... Igaüks teeb omale!
Olgem autode ja "autohaigete" suhtes sallivamad ning ehk on varsti jälle rohkem põnevat lugeda kellegi tegemistest!


____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
23.09.2019 at 20:15 1 edit. Last edited 23.09.2019 at 20:17 by F1ERO
Royale
Kuhu kõik kadusid?
Eks oma osa ole selleski, et mingi aeg võeti suund, et siin aetakse ainult "tõsist" juttu. Paraku ei tulnud seda tõsisemat kraami nii palju peale, et aktiivsust hoida.
23.09.2019 at 20:53
BlueStang
 
Kuhu kõik kadusid?
Peale seda tsensuuripoliitika algust äkki Vanaisa kustutab kóik postitused ära... ;-P

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
24.09.2019 at 07:34
hents99
  
Kuhu kõik kadusid?
Ega peale läbu vist miski emotsioone enam ei tekita... :lol
Ilmselt täitis foorum oma algse eesmärgi. Tundub, et kasutajaskond on suhtkoht sarnasena püsinud juba pikka aega, kes on tulnud infot ammutama, on selle saanud ja edasi saavad küsimata hakkama ....ja täna saab juba “uut” infot kiiresti kätte mujalt, kui foorumitest.

Äriteemad tunduvad olevat jätkuvalt aktiivsed...ehk vähem möla ja rohkem käivet. :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
24.09.2019 at 08:04
anryo
  
Kuhu kõik kadusid?
Siin meil veel mingi elu käib, aga kunagine "konkurent" sr.org on ikka täiesti välja surnud.
Eks tuleb ise kirjutada ja elus hoida, mis muud. Ega ma ise ka just kirjutamise poolega ei hiilga - aga nagu eespool öeldud, paljust on juba (korduvalt) kirjutatud ja otsinguga on kõik ilusti leitav.
305 SBC oli 10a tagasi, on täna ja on ka 10a pärast ikka endiselt SBC ja midagi muutunud ju ehitamises seal pole! ;)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
24.09.2019 at 08:23
madis
Kuhu kõik kadusid?
Foorumid kipuvad hääbuma, nt elfafoorum.ee on ka viimasel ajal rohkem ost-müük ja sekka paar pajatust.

Facebooki gruppidesse kolimist ma ei usu, lihtsalt tänu "intensiivsele suhtlusele" on kvaliteet asendunud kvantiteediga

Ei ole vist mõtet hakata siis panem poste stiilis

ÄÄÄ mida teed ?

Söön and stuff

/söögipilt

K

LOL

ok tsau siis

shut up tard

wtf ?

ää mul läks vale nupp alla
24.09.2019 at 15:38
OPollo
Kuhu kõik kadusid?
Väljamaa voorumites, kus inimsuhted on tesest klassist, ka elu käib.
Eestlasel on häbi ka paraadna naabrile "tere" öelda ja seda tõusvas joones ...
24.09.2019 at 19:09
l6hmus
Kuhu kõik kadusid?
Mulle tundub, et FB'sse on päris asjalikke foorumeid tekkinud ja neid just rohkem niši teemade puhul nagu näiteks "LS Mopar swap", millele traditsioonilises Mopar foorumis kohta pole ja samas ei vaevu keegi, selle jaoks erali keskonda püsti panna. Samuti on sinna lihtsam otse telefonist (kus enamus inimesi tänapäeval netti tarbivad) pilte ja videosi jagada. Lisaks teavitused, mis tulevad otse telefoni (kuna nii kui nii oled sisselogitud) ja DM võimalus.
Samas pikemate päevikute pidamiseks on foorum kindlasti mugavam koht (FB's peaks selleks eraldi lehe tegema).

____________________________
Valiant '69, Fox '79
24.09.2019 at 21:23
Jarmo
  
Kuhu kõik kadusid?
quote:
madis:
Facebooki gruppidesse kolimist ma ei usu

/söögipilt


Just sellest ma räägingi, et kui omal korralikult seadistada, siis ei ole mingit söögipiltide nägemist.
Inimene ise on rumal, kui raiskab FB-s aega ainult suvalise pläusti vahtimisega, selmet sealt vajalikku leida.

Uskumine või mitte-uskumine ei muuda fakti.
See on ok kui ei taha kasutada, aga pole mõtet väita, et "pole olemas" kui endal ilmselgelt puudub piisav kokkupuude ja teadmine asjast
ning paljude pealiskaudsete kasutajate tõttu mingeid kanaleid ainult söögipiltide või muu säärase pühamuks pead.

Kui sina veel leiad foorumitest vajaliku info, siis väga tore.
Mina aga näiteks uut infot enam ei saa neist foorumitest, kus on teemad millega tegelen, olen tegelenud või plaanin tegeleda. Ja neid teemasid on päris palju:
custom paint, fiberglass, pinstriping, signpainting, nahatööd, graveerimine, kogu kustomiteemadega seonduv - rodid, kustomid, lowriderid, minitruckid jne.
Foorumid on veel enamvähem alles ja mõned ka mingil määral endiselt toimivad, aga info on vana, sest uusi postitusi eriti ei tehta ja ega keegi uue teema peale väga ei kipu vastama ka.
See-eest aga just feissari gruppides on igapäevaselt erinevad nõuanded, küsimused ja kogu muu, mis enne oli vastavas foorumis.

Ma saan aru, et see jutt tundub nagu jõhker FB ja IG takkakiitmine, aga mu point on lihtsalt selles, et neis kanalites liigub rohkem infot kui foorumites.
Ka pildid (mu isikliku huvi osas ühe näitena kasvõi erinevad fotod 70's streetmachinedest või lowrideritest vms), sest neid jagavad just ajaloole pühendatud kontod
ja see materjal ei ole niisama googeldades enamjaolt kättesaadav. Ilmselgelt on see kõik muidugi mõttetu neile, keda ei huvita, aga kui on tahtmine teemasid leida, siis tuleb tegutseda.

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
24.09.2019 at 21:45
dodge525
Kuhu kõik kadusid?
Olen arvutiga sina peal olnud 90-date algusest (ka usa rauaga samast ajast), erinevaid etappe on läbitud suhtluses- meilid, skype, erinevad messengerid, nuputelefon, nutitelefon ja peamine- kohvitassi või söögilauas kohtumine ja jutu ajamine. Google otsinguid näppisin juba siis kui kõigile tundus mingi müstika olevat ja keegi väga ei teadnud, skype's olin vist mingi esimese 10tuhande kaustaja regamise hulgas ( seoses tööga liikus info arvutiinimeste seas algselt). Nutitelefoni eriti omaks pole võtnud - kasutan pigem helistamiseks, vajaliku info kiireks üles märkimiseks ja kiirete infopiltide tegemiseks, mida hiljem siis arvutist üle vaatan.

Facebook on jäänud sellest kuidagi kõrvale- olles ise mingi korra ja loogikaga harjunud, ei ole siiamaani aru saanud, mida teeb fb arendusmeeskond. Seoses sellega et naine seal natuke majandab (midagist müügi alal) siis pidin end tahes tahtmata sellega kurssi viima aga.... seal pole miskit kuskilt leida, keegi ei tea täpselt midagi, kuidas teha- inff on segases tõlkes ja osa sitas eesti keeles osa inglise keeles- müstika, et selline firma ei suuda asju korda teha. Kogu see fb otsingu, näitamise ja isegi lehe ekraanil paigutuse teema on LÄBU. Ega nad ise ka vist ei tea, mida tahavad- võiks öelda, et nii 90-dad aga siis oli asi lihtsam ja loogilisem. Seal kus lõpeb loogika algab facebook.

Asjaliku info mõttes on isegi google otsing ajas mitte tagasi läinud, vaid lihtsalt kogu nett on ära risustatud erineva sodi, koopialehtede ja otsingule vastavate automaatsete robotite poolt loodud maanduslehtedega.
Facebookist võid saada odavalt mõne asja aga pole näinud veel et asjalikku infot saaks. Kunagi panin küsimuse üles rõdukastides kasvatavate väiksemate pkaspuude koha pealt ja seda siis mingi 11 tuhande kasutajaga aiaelu gruppi- no, mitte ainsamatki mõistlikku vastust ei saanud (kaks-kolm niisama möla mudugi tuli)- see näitas mulle et see suhtluskanal on ikka kuradima pealiskaudne.

Siinjuures siiski kiidaksin tqhq foorumit- jah, sa ei saa siit teinekord vastust tundidega, ka mitte päevaga aga mingi aja jooksul siiski on olemas inimesi, kellel know-how olemas ja sulle infot annab, teemad ei lähe eriti lappama ja tegelikult on arvutist hea lugeda. Mobiili ei poolda, seda oma silmade hoidmise pärast ja ka ebamugavuse pärast, mida mobiili ekraanilt lugemine siiski on.
Vot sellised mõtted siis (panin ka ise tähele, et viimasel ajal foorumis vaikne)
24.09.2019 at 00:45
Jarmo
  
Kuhu kõik kadusid?
Otsingusüsteem on FB-s tõesti väga kehv, sellele ei vaidle üldse vastu. Tõlked ilmselt ka. Ise kasutan netis-telefonis-arvutis-muudes masinates
inglise keelt nagunii, sest eesti keelde tõlkimised on mu meelest alati vildakad olnud ja originaalidest on parem aru saada. Kui mõnikord emal-isal
(ja mõndadel juhtudel vanaemalgi) on abi vaja läinud FB või telefoni vms seadistamisega, siis olen pidanud inglise keelele ümber lülitama, sest tõlgetest aru
saamine võtab rohkem aega kui originaali järgi tegutsemine.


Muus osas aga tsiteerin siiski iseennast:
quote:
See on ok kui ei taha kasutada, aga pole mõtet väita, et "pole olemas" kui puudub piisav kokkupuude

"Piisav kokkupuude" eeldab muidugi süvenemist ja infomüra on FB-s ilmselgelt palju, seepärast tulebki seadistada. Mul näiteks on enamuse "sõpruskonna"
teated kinni keeratud ja seetõttu mu uudisvoogu ei jõuagi söögi-, kassi- ja titepildid, vaid teemad soovitud gruppidest või lehtedelt.

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
25.09.2019 at 06:29
hents99
  
Kuhu kõik kadusid?
quote:
OPollo: Väljamaa voorumites, kus inimsuhted on tesest klassist, ka elu käib.
Eestlasel on häbi ka paraadna naabrile "tere" öelda ja seda tõusvas joones ...

Tere kaasfoorumlane,
Paljudele foorumlastele sa aeg-ajalt helistad, et tere öelda? Kokkusaamisest rääkimata...
“väljamaal” on reeglina suuremad “kommuunid”, kus helistada mõnesajale inimesele on ehk ebaratsionaalne, meie väikse seltskonna puhul toimib info või niisama hea jutu vahetamine läbi telefoni oluliselt kiiremini.

Aga paluks siis esimesele küsimusele sisukat vastust, muidu tundub anonüümse tatipritsimisena...

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
25.09.2019 at 08:58 1 edit. Last edited 25.09.2019 at 09:01 by hents99
abarth
 
Kuhu kõik kadusid?
Sellest on varsti juba viis aastat, kuid üha sagedamini taban end tühja foorumit eest leides mõttelt:"Pärtel oleks kindalsti midagi põnevat postitanud..."

Käesolevas teemas on Jarmo üsna tõe lähedal. Ja samas on tema ka just see mees, kes siia foorumisse rohkem kui mõnusat sisu toodab. keep up the good work!

Ise kuulun paraku vaikivate lugejate kildkonda
25.09.2019 at 10:21
madis
Kuhu kõik kadusid?
Mulle on facebook vastukarva ja foorum meeltmööda ..

* facebook on krdi bloat, kogu aeg laeb ja lagib. Foorum on lighting fast :)
* faceboogil pole mingit normaalset struktuuri
* ja reeglina, kui mõnel firmal-söögikohal on faceboogi leht, pole seal mitte mingit infot ollagi

Eks see driftib kodukatele ka, viimase aja stiil on see kus kaupmehed ei tekita mingit struktuuri, vaid kogu kaup on koos pildikestega ühes spagetis koos. Ja otsing reeglina ei tööta.

Googlel sama stiil, tõmbab temale mittesobivad otsingusõnad lihtsalt maha ja annab lambist vastuseid :) Ja pildiotsingus, olenemata otsingusõnast, on viies - kuues pilt mingi miley cyrus vms.
25.09.2019 at 12:09
hents99
  
Kuhu kõik kadusid?
Ega Eestis väga palju põnevat ei tehta, vähe rahvast.
Projekte on täna valmiskujul soodsam osta, kui ehitada lasta, sest paljud ei taha enam pudeli eest teha...
Seega ka ehitamistest kajastused muutuvad haruldaseks...

Vaikne on aga pole ka mõtet sisuta asju toota, nagu paljud “elavad” foorumid enamjaolt teevad...
Ega ainult ameeriklaste ehitamised pole kokku kuivanud, üleüldine trend ja moodsad tahavad ju enamus olla :lol

No toodame siis naiste saunajutte juurde:
Kas keegi on kuulnud võimalikust usakate restaureerijate tulekust Eestisse skandinaavia poolelt?
Ikka suures plaanis, mitte stiilis üks-kaks meest võtavad Rootsi turu ette :D
Kui juttudel katet, siis saab tulevikus siin sisu kasvatada tublisti.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
25.09.2019 at 12:36
OPollo
Kuhu kõik kadusid?
quote:
hents99:

Aga paluks siis esimesele küsimusele sisukat vastust, muidu tundub anonüümse tatipritsimisena...

Tegelikult olgem ausad, kommuunid, kus sõna kommuun omab sõna otsest tähendust, toimivad ka täna foorumi tasandil.
Ehk just mis siin mainitud, "risustamine" käib kommuuniga asja juurde, elik siis vaba suhtlemine.

Suhtlemist piiratakse, sunnitakse ainult aiast rääkima, siis "risu" peale ei voori ja foorum hääbubki. Feissaris saab ju igast ima toota ja keegi ei pahandagi, kui ka oma nime alt toksid ;)

Tuleb lihtsalt esimesena meelde huumorinurk siinses keskkonnas, mis millegipärast põlu alla sattus.

Kui vastuvõtt soojem siin oleks, küll oleks ka kasutajaid, kui rääkida aga teemast, et kõik on juba läbi arutatud, võib vabalt voorumi lukku panna ja vastuseid googeldada, mis tegelikult on nagunii kiirem ja professionaalsemsema resultaadiga.

Peace


25.09.2019 at 16:22
hents99
  
Kuhu kõik kadusid?
Saan su mõttest aru, aga suhlemiseks vabadel teemadel võiks ikka muus vormis/mujal, aga sama seltskonnaga.
Siinse foorumi üks võtmesõnu ja eesmärke oli eelkõige tehnilise poole küllus....kuhu kõrvale mahtus ka nalja rubriik...
Polnudki viga....suhe ehk 80% teemasse (usaraud, tehnika arendamine, kiirendus jne) ja 20% jäi suhtkoht rahulikuks “läbuks”, mis ei paistnudki välja...

Järjest enam on see vahekord muutunud...80% pigem niisama juttu, sest inimesed teavad üksteist ja ongi mõnus seltskond, kes head nõu annab jne.

Uued/värskemad tulijad võiksid esimese teemana teha oma autode rubriiki, mitte kohe nö “pubisse petrolheadidega õllet jooma”.




____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
25.09.2019 at 17:05
OPollo
Kuhu kõik kadusid?
Läbuteema, mis kellegile haiget ei tee, on indikaatoriks, et foorum on jälgimise all/reaalses kasutuses, kui pole sedagi, ei viitsi keegi tühja ja surnud foorumisse teemat alustadagi ....

Psühholoogia ...
25.09.2019 at 18:17
boatservice
 
Kuhu kõik kadusid?
Kui tavainimesel on valida moodsa pereauto mootoriremondi, või USA projektiauto vahel, siis jääb ost vist ära . Odavad usakad müüvad hästi, samas kui hind läheb üle 5K, on huvilisi oluliselt vähem.
Eesti väiksuse tõttu on ka huvilisi vähem, Soome ja Rootsini ei jõua me nii rahaliselt kui rahvaarvult niipea.
Samas saame alati hindadega ja tööga neid siia meelitada.
Aga isiklikult näen vanemat kupee V8 autot pensionifondina

____________________________
Dodge Ram 2500 Hemi
Lincoln Town Car 1997
Cadillac DeVille Coupe 71
Mustang GT 2005
Opel Olympia 1936
KRAZ 255
URAL 375
ZIL 157
26.09.2019 at 21:26
ivoalaska
 
Kuhu kõik kadusid?
Ei kao see foorum kuhugi, lihtsalt mõnikord tuleb ette, et on vaiksemaid perioode. Kahjuks ise ka selline, kellele meeldib lugeda ja mitte ise enda asjadest kirjutada. Samas mu projekt on lõpusirgel ja eks kui mahti saan, siis panen mõned pildid ka ülesse.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
26.09.2019 at 22:04
gretzky
 
Moderator
Kuhu kõik kadusid?
Ei ta kao kuhugi.
Samas on uusi postitusi vähem aga külastatavus on tõusnud.
Tegelikult teevad seda foorumit foorumi liikmed.
Iga päev keegi liitub. Palju on muidugi igasugu ühe hiti müügimehi.
Palju otsitakse oma probleemidele vastuseid (search).
See on ka selle foorumi "Trump Äss" mida oleme meie (foorumi liikmed) loonud.


____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
26.09.2019 at 22:21
Sturm
Kuhu kõik kadusid?
Kindlasti mängib oma osa ka see, et ajad autode kajastamise osas on ka siiski muutunud. Võtame nt kõige viimase ehk kolmanda põlvkonna Cadillac CTS-i, auto mis on tõesti hea, mis ei jää konkurentidele alla ja mille ostmise põhiargumet ei pea ilmtingimata olema soodsam hind. Minu teada on eraldi selle auto kohta siin foorumis null teemat. Sama kehtib nt ka CT6, XTS, viimase Impala, praeguse Lincoln Continentali ja MKZ kohta (jah, mulle meeldivad sedaanid). Samas kui kunagi tuli esimene CTS turule, auto mis tegelikult polnud ju väga hea, siis foorumis räägiti, arutati, küsiti, uuriti jne.

Milles siis see probleem seisneb? Kas uued USAkad ei paku enam rahvale huvi või on tõesti jõutud järeldusele, et uus Bemm on ikka parem ost? Samas karm reaalsus on tõesti see, et kasvõi näitena toodud 3rd gen CTS arvukus on Eestis väga väike, uuena müüdi neid siin kordades vähem kui 1st gen CTS mudelit. Ok, pole saladus, et sedaanid pole enam moes, samas ka muude uuemate osas on teemasi vähe... kastikate kohta ikka neid aeg-ajalt tekib.
Huvitaval kombel puudub (vist) foorumist teema (kas siis niisama arutelu, ostuabi vms) Challenger vs Camaro vs Mustang, seda siis uute kui ka tänapäeval juba kümne aasta vanuste autode näol.

Või ongi asi siiski pigem selles, et antud foorum muutubki paratamatult aasta-aastalt kohaks, kust vaid väga spetsiifilsit infot leida ja kõige muu jaoks nagu võrdlused, muljed, kogemused jne, nende tarbeks on nii pildis kui ka videos palju rohkem muid allikaid interneti avarustes?

Ja mida aeg edasi, seda rohkem kuivab kokku ka vanemate autodega seonduv. Aastal 2019 oleks vist imelik küsida, et kumb siis ikka parem on ja tasuks osta, kas 1988 aasta Cadillac Brougham või Lincoln Town Car, Firebird Trans Am või Mustang GT.

____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
28.09.2019 at 23:00
dodge525
Kuhu kõik kadusid?
quote:
Sturm: kumb siis ikka parem on ja tasuks osta, kas 1988 aasta Cadillac Brougham või Lincoln Town Car, Firebird Trans Am või Mustang GT.
point tõesti, kui oled oma piina- ja elamusterohke ameerikaauto lummuse teekonna alguses.
28.09.2019 at 00:26
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuhu kõik kadusid?   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.