register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Elektriauto needus  
Poster Message
madis
Elektriauto needus
https://majandus24.postimees.ee/6793571/galerii-eesti-elektriauto-nobe-ruumid-polesid-oosel-lahtise-leegiga

Kahju entusiastidest, krt käsitööna tehtud proto põleb maha, see on valus.
04.10.2019 at 16:59
PhilipJFry
 
Elektriauto needus
Tähtsust ei oma, mis on jõuallikaks. Kui ikka oma k2tega ehitatav projekt s2rakyynlana maha zuriseb, siis ikka teeb meele m6rudaks kyll. Võimalik, et peale seda ei taha tykimat aega miskit ehitada. Igastahes kahju :(

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
04.10.2019 at 17:53
spark
 
Elektriauto needus
Mõned aastad tagasi juhtus ka "Särtsuratta" töökojas sama lugu.


____________________________
Seitsekümmend Viis
04.10.2019 at 20:23
charger
Elektriauto needus
Erinevalt särtsurattast tuleb auto tüübikinnituse jne jaoks hunnik teste teha, ehk kahjuks pole müügiartikli saamine nii odav. Telliskivi angaaris Eesti oma autotööstuse tekitamine on tglt päris ulmeline projekt. Müts maha, et meestel sellesse usku on olnud.
04.10.2019 at 22:25
tfr
 
Elektriauto needus
quote:
spark: Mõned aastad tagasi juhtus ka "Särtsuratta" töökojas sama lugu.

Liitiumakudega majandamise korral kahjuks 0%-st oluliselt suurema tõenäosusega risk.
Eestis on ka paar droonimeest oma korteri nendega põlema suutnud panna.
05.10.2019 at 22:05
vvt
  
Elektriauto needus
Äkki on abiks, kui taoliste suurte elektrimasinate nagu elektriauto, prototüübi loomisel kasutada rohkem elektri(ohutus)pädevusega inimesi? Mitte lihtsalt nutivisionääre?
Taoliste põlengute taga on enamasti elekter, elektriseadmed ja nende kasutamine.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.10.2019 at 08:53
hents99
  
Elektriauto needus
quote:
vvt: Äkki on abiks, kui taoliste suurte elektrimasinate nagu elektriauto, prototüübi loomisel kasutada rohkem elektri(ohutus)pädevusega inimesi? Mitte lihtsalt nutivisionääre?
Taoliste põlengute taga on enamasti elekter, elektriseadmed ja nende kasutamine.


Mis selle posti mõte või sisu ülse on? Et päästemeeskonnad hakkaks oma depoodes inseneri kombel elektriautosid arendama?
Kes teeb, sel on tõenäosus suurem, et midagi ka mitte planeeritult juhtub. Kes niisama netikommentaariumides “ilma teeb” virtuaalse mulaga, saab probleemi/möödapaneku kenasti kustutada ja “uue suunaga” edasi minna.

Tegu oli ju õnnetusega, milleks veel õli tulle valada? Varsti vast saadakse uued protod valmis, viiakse kaugemale kui varem ja loodetavasti saab tuule tiibadesse...piltlikult öeldes...



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
23.10.2019 at 09:13
vvt
  
Elektriauto needus
Ma näiteks ei leidnud TJA registrist andmeid, et selle auto arendajal ja artiklis nimetatud võtmeisikul oleks mingisugunegi elektrialane kvalifikatsioon.
Eestis on täna turul piisavalt igasugu moodsaid elektri-, nuti-, LED-jne junne, mis on ehitatud sedasi, et on päris ime, et mõni kasutaja pole veel otsa saanud.
Sellest ka minu skepsis.

Õnnetus on muidugi kahetsusväärne ja ei soovi sel teemal ilkuda, vabandust kui nii paistis.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.10.2019 at 09:34 2 edits. Last edited 23.10.2019 at 09:42 by vvt
hents99
  
Elektriauto needus
Nujah...Kui nädal tagasi valminud töökoda maha põleb, võib ju otseselt seostada lohakuse/kehva kvaliteedi/oskamatute inimestega, aga pikalt tegutsenu...miski lihtsalt juhtus, ettenägematus.
Kuna ise tegelen ka nö millegi uue loomisega, siis selline “tagantjärele tarkus” tõstab veits pööret...
Nii kaua, kui mina siin foorumis olen olnud, siis just sina, vvt, oled olnud tagantjärele tark. Kuidas kõike valesti tehakse...
Eks see info ole ka oluline, saab pikalt ja laialt analüüsida, aga pigem olnud abiks probleemi ennetamine...

Pigem on tegemist sinu kiunuga Nobe arendajate või siis nende harituse/oskuste osas.
Läbi õnnetusjuhtumi sellele läheneda on veits inetu. Öelnud otse siis.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
23.10.2019 at 09:55
vvt
  
Elektriauto needus
Mul pole mingit kiunu kellegi vastu ja antud üritusest kuulen sellest teemast esimest korda.
Lihtsalt lugu tundus kahtlaselt tüüpne. Eestis on laiemalt liiga palju igasugu pädevuseta visionääride kokku keeratud "innovatsiooni" e-bayst ostetud hiina juppidest ja google tarkusest. Seda kõike annab marketeerida suht vabalt ja kontrollimatult. Elekter on aga (erinevalt aiamaja ehitusest või torude panekust) asi, kus eksimus tähendab väga lihtsalt tukihunnikut ja/või laipasid.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.10.2019 at 11:20
Märt
Elektriauto needus
Elektritöid tohib teha ettevõte, kellel on mingi pädevusega elektrik olemas -nn vastutav isik. Autol on vist pinged nii pisiksed, et piisab ohuteadlikust isikust seaduse täitmiseks?

Samas juba ühe 12v ja 60Ah aku + ja - kokkuviimisel saab juba sädet piisavalt, ehk lisaks leiutajaküla Lotte oskustele võiks olla ka tiba eletrialast harid(t)ust olemas. Seda vast vvt püüdis eelnevalt selgitada.

Lisaks moodsatele hiina junnidele on terve vabariik täis "tipppetsjaliste" kes teavad, kuidas midagi ehitada erinevalt normidest ja teistest ilmselgelt kiiremini ja paremini :) enamasti kasutades toruteipi ja makroflexi.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
23.10.2019 at 11:31
vvt
  
Elektriauto needus
quote:
Liitiumakudega majandamise korral kahjuks 0%-st oluliselt suurema tõenäosusega risk. Eestis on ka paar droonimeest oma korteri nendega põlema suutnud panna.

Liitium(ioon)aku on iseenesest täiesti hea töökindlusega tehnoloogia, probleemid algavad siis, kui üritatakse nurki lõigata. Peamiselt lootuses raha säästa, ostetakse hunõus parameetritega hiina käkke originaaltoote asemel, küll laadjaid, küll akusid, küll veel midagi. Ja paraku osad tootjad raha kokkuhoiuks dimensioneerivad ka asju alla. Olen nt kodus tähele pannud, et laste nutiseadmete laadijad lähevad täiesti põrgupalavaks. Samsungi originaalid siis. Vaatasin siis, palju on aku mahtuvus, kaua see laeb ja selguski tõsiasi, et aku laadimisvool oli sama, mis laadija maksimaalne. Sellise kruvide alt seibide varastamise katsega lähevadki asjad põlema. Elekter siis pauku ei tee, kui ta on ohutult, professionaalselt ja piisava varuga hallatud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.10.2019 at 11:34
madis
Elektriauto needus
Jõuelektroonika keerukuse ja töökindluse hindamiseks võiks kasutada võimsustihedust - st kui suur võimsus on ühe seadme liitri kohta.
Keerukus ja hind = võimsustihedus * võimsus * töökindlus

Elektriautol on need kolm komponenti kõik kõrged aga hinnasurve samas tugev. Nii et elu ei ole lihtne ning jõuelektroonikalahendused peavad olema kompaktsed, hea jahutusega ning väga põhjalikult läbi töötatud. Konkurentsiolukorras on kõigil pohhui et kui keeruline see on, kes hakkama ei saa teeb midagi muud :(
24.10.2019 at 13:31
tfr
 
Elektriauto needus
quote:
vvt: Ma näiteks ei leidnud TJA registrist andmeid, et selle auto arendajal ja artiklis nimetatud võtmeisikul oleks mingisugunegi elektrialane kvalifikatsioon.

Arenduse/tehnilise poole juht on neil Meelis Merilo. Ma ei tea, kas tal mingi paberitega kvalifikatsioon on, aga elektriautode ehitamise teemal temast pikema kogemusega inimest Eestis ei ole.
24.10.2019 at 16:54
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Elektriauto needus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.