register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chrysler Vision ´96   1 2  
Poster Message
Sturm
Chrysler Vision ´96
quote:
max: Sellise nikerdamise peale läheb loomulikult igasugune isu antud auto järele üle. Tee auto korda või lase korda teha, saad uuesti autost rõõmu.

Eelnevalt kirjutatu võis traagiliselt kõlada, kuid tegelikult pole üldse hullu midagi :) Minu puhul on vanemate autode puhul just võluvaks omaduseks see, et nendega on kuidagi keeruline koos elada. Kas siis vajavad pidevalt putitamist, on nendega sõita raske või mingi muu põhjus. Visioniga olengi vast seetõttu nii kauaks kokku jäänud, et jooksvalt on pidevalt olnud vaja midagi teha, ning kui mingi asi jälle tehtud saab, siis peaks ju autoga sõitma ka. Enne, kui soovitud kilometraaž täis saab, siis tuleb jälle mingi uus lahendamist vajav väljakutse päevakorda jne. Antud autoga pole vist olnud ühtegi sõitu, mida oleks ilmtingimata olnud vaja sõita, kuid siiski olen leidnud põhjust sellega 20000 km sõita. Oleks ma ostnud super sileda Visioni, millega oleks olnud null muret, siis oleksin suure tõenäosusega sellest ka poole aastaga ära tüdinenud. Pikemalt on minu käes justnimelt olnud autod, millega side tekib, kuid side saab tekkida ikka vaid siis, kui on ühiseid läbielamisi.
Kui jaanipäeval probleem tekkis, siis pärast seda sai sellega ka tegeletud. Tulemus oli tollal piisav, et saaksin probleemideta autot kasutada enda jaoks sobival viisil. See, et nüüd hiljutised vahejuhtumid päevakorda tulid (mis ajaliselt kulutasid kokku vähem aega kui minu eelmise kahe postituse kirjutamine :)), eks see omamoodi ebamugav on, kuid kui neid rohkem ei esine, siis on jätkuvalt tegu autoga, millega väga mugav pikki vahemaid läbida.
Kui eelnevalt sai ikka eesmärgiks seatud, et korra nädalas sellega mingi tiir teha, siis viimase paari kuu jooksul on asjad läinud sedasi (mitte autost tulenevalt), et on sellega sõitmisest tulnud sisse paar ligi kolmenädalast pausi. Ütlen ausalt, kui eelnev sihiks seatud rutiin on kuidagi lagunenud, siis on omamoodi selline mõnus vabanemise tunne... Ei olegi ju vaja kogeaeg kusagile sõita :)



____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
29.01.2022 at 23:26
v6sa
Chrysler Vision ´96
Esmalt kiidan omanäolise teema eest. Seda on huvitav lugeda.

Küsin üle, kas jahutussüsteemi õhutustamine (ehk sealt õhu täielik eemaldamine) on tehtud? Ma ei tunne selle auto jahutussüsteemi, aga ühe Euroopa autotootja R6 on sama viga küljes: kui plokikkaas jääb korraks kuivale, tekib õhutasku, mis hakkabautot keetma. Lased selle tasku tühjaks (selleks on kenasti tihendiga polt olemas) ja mured kaovad. Kusjuures jahutusvedellikku kulub selle õhutasku täitmiseks vaid tassitäis (200+ ml).

Et seal mõni samasugune konks ei oleks...

Plokikaanetihendi leke või mõra põlemiskambris võiks esineda alati ja perioodilisemalt. Aga välistada saab seda tõesti vaid heitgaasiindikaatoriga. Ei ole kallis ka:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/eritooriistad-mootor-ja-kapotialune-silindrite/jahutussusteemi-ja-silindrite-lekke-kontrollimise-vedelik-05l
30.01.2022 at 21:49
kulgur
Chrysler Vision ´96
Täpselt samade sümptomitega riisiraketil osutus vigaseks radika kork. Minu algsed vea parandused olid üks ühele sinu omadele.
30.01.2022 at 23:05
peep
 
Moderator
Chrysler Vision ´96
"Kas müüa või mitte" teemal on minu kogemus, et kui mõte juba peas siis ega ta sealt enam välja ei lähe. :) Olen alati müügi põhjused enda jaoks selgeks mõelnud ja ilmselt tänu sellele pole kunagi hiljem kahetsenud. Mis ei tähenda, et vahest nostalgia peale ei tule kui mõnele kunagisele autole mõtlen. :D Kui müügi põhjus on kunagi selgelt paika pandud ja meeles siis sellega saab hakkama. ;)

Ja alati võimalik samasugune/samalaadne uuesti osta kui hakkab väga sügelema. Ma just seda tegin sügisel - 12 aastat peale eelmise eksemplari müüki. Kui oleksin kogu selle aja algset pilli omanud, oleks ilmselt samuti pidanud "jõuga" bensiini põletama ja aega/raha kulutama puhtalt emotsiooni hoidmise pärast. Kas seda emotsiooni siis väga olekski ? Hetkel samas väga lahe üle pika aja vana asja uuesti meelde tuletada.
31.01.2022 at 09:32
mrtn
Chrysler Vision ´96
quote:
peep:Ma just seda tegin sügisel - 12 aastat peale eelmise eksemplari müüki.

Sina ostsidki selle Saksa 43K ls eksemplari ära? 8)
31.01.2022 at 14:57
Sturm
Chrysler Vision ´96
Jahutussüsteem on õhutatud. Hetkel on järgmiseks sammuks see, et autoga lihtsalt sõita. Selle käigus tahaks veenduda, kas vahepeal toimunud pirtsutamine oli põhjustatud sellest, et auto kohapeal pikemalt töötas. Kui nüüd taas saaks probleemideta vähemalt 1000 km sõita (mille sooritamine võtab ajaliselt vast ühe kuu kindlasti aega), siis võiks järeldada, et selles see kurjajuur seisnes, millest omakorda saaks siis mingid järeldused teha. Kuid, kui nüüd ka niisama mingi pirtsutamine uuesti aset leiab, siis peab rohkem ajusi ragistama. CO2 testi teeb ka ära.

Selle Visioniga on üldse kuidagi omapärane suhe tekkinud. Tegelikult pole Vision kunagi olnud auto, mida endale tahtnud olen, kuid kui see kaks aastat tagasi juhuslikult silma jäi, siis tekkis lambist mõte see osta ja nii see läks. Eks talvel ongi igavam ja igavusega tulevad igasugused imelikud mõtted pähe :)
Olgugi et olen varem paaril korral jõudnud mõelda, et võiks võibolla Visioni maha müüa, siis tegelikult pole raatsinud seda teha. Huvitav on see, et legendaarsemaid ja korralikumaid autosi on mul eelnevalt olnud vaimselt kergem müüa.

Hetkel ma vast veel Visioni müüma ei hakka, võibolla lähiajal sportlikust huvist siia keskkonda mingi müügikuulutuse üles panen, et üldse näha, kuidas selle huviga on. Eks näis.

____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
31.01.2022 at 16:44
max
Chrysler Vision ´96
quote:
Sturm:
Minu puhul on vanemate autode puhul just võluvaks omaduseks see, et nendega on kuidagi keeruline koos elada. Kas siis vajavad pidevalt putitamist, on nendega sõita raske või mingi muu põhjus.

Inimesed ja maitsed on erinevad. Ma pidasin silmas (peamiselt isiklikust kogemusest), et hobiauto kasutamine pidevas hirmus, et kuhugi tee peale jääd, ei ole ühestki otsast mõnus. Elementaarne töökindlus peab laitmatus korras olema. Nõus, et vana auto putitamine on mõnus, aga mitte suvalises kohas tee peal ja pealesunnitult.
31.01.2022 at 18:28
Sturm
Chrysler Vision ´96
quote:
max:
quote:
Sturm:
Minu puhul on vanemate autode puhul just võluvaks omaduseks see, et nendega on kuidagi keeruline koos elada. Kas siis vajavad pidevalt putitamist, on nendega sõita raske või mingi muu põhjus.

Inimesed ja maitsed on erinevad. Ma pidasin silmas (peamiselt isiklikust kogemusest), et hobiauto kasutamine pidevas hirmus, et kuhugi tee peale jääd, ei ole ühestki otsast mõnus. Elementaarne töökindlus peab laitmatus korras olema. Nõus, et vana auto putitamine on mõnus, aga mitte suvalises kohas tee peal ja pealesunnitult.

Ma olen igati päri, et kui ikka mingi asja kasutamine hirmu või ebameeldivalt ebamugavust tekitab, siis pole mõtet seda teha, kuna nauding kaob ära.
Antud juhul on story siiski teistsugune, sest kui jaanipäeval probleem ilmnes ja sellele sai proovitud lahendust leida, siis tulemuse katsetamiseks sai lastud autol tühikäigul töötada, mis siis positiivset tagasisidet ei andnud. Kuid juhuslikult tekkis mõte, ``oot, aga kuidas siis oleks, kui autoga sõita?´´. Sai siis võetud sihiks 50 km, seda siis igaks juhuks trassil edasi-tagasi sõites. Selgus, et nüüd nagu kõik toimiks. Järgmisel korral sai juba 100 km sihiks seatud, taaskord, kõik toimis. Seega polnud mingil hetkel ka kahtlust, et võiks oma sünnipäevapeo päeval eelnevalt ära käia Halingal, asju sedasi ajastades, et napilt enne külalisi jõuaks Tallinnasse tagasi. 3500 km kõik ilusti toimis. Seda enam oli üllatus, et siis järsku nüüdseks juba tavaks saanud kasutuse juures probleem uuesti ilmnes. Seega hetkel ongi proovimisel teooria, et probleem sai alguse teatud käitumisest. Kui neid olukordi vältida ja kõik edaspidi toimib, siis ei näe põhjust, miks mitte seda autot edasi kasutada. Selge see, et kui nüüd jääbki kummitama olukord, et aeg-ajalt tuleb iga 30-50 km järel väike peatus teha, siis sellisel viisil seda autot kasutada pole mõtet.


____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
31.01.2022 at 22:48
Sturm
Chrysler Vision ´96
Tänasest on autol uus omanik. Ise küsin, ise vastan, kuid eks muidugi oli kahju autot müüa, sest oli see üks neist kolmest autost, millega aja jooksul kuidagi eriline side tekkis, vaatamata sellele, et on omatud ka kümneid kordi kallimaid ja/või erilisemaid autosi. Võibolla oligi antud asjaolu põhjuseks see, et sai autoga palju vaeva nähtud, erinevaid seiklusi läbi elatud jne. Aga fakt on see, et ükskõik millise stsenaariumi järgi oleksin seda edasi pidanud, siis seda õiget visiooni Visioni puhul enam ei olnud. Tore on teada, et uus omanik on valmis jätkama sealt, kus minul pooleli jäi.

Paar pilti veel viimasest sügisest...





____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
22.02.2022 at 22:44
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chrysler Vision ´96   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.