register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 350 TPI pihustid  
Poster Message
igiliikur
350 TPI pihustid
Minu info kohaselt peaks sellel mootoril olema 22 või 24 lb pihustid, aga avastasin, et peal oleva koodi järgi on seal hoopis mingid 45lb pihustid, mis kataloogi järgi on teatud Volvode omad. Auto külmast peast(suvel) väga hästi ei käi ja strobo järgi on ka imelik. Kuna näidik oli ka pekkis, siis tellisin kogu paagi sisu koos pumbaga rockautost. Minu küsimus, kas on vaja võimsamat pumpa või piisab ka reguleeritavast regulaatorist(olemasoleva membraan ei näe ka hea välja)?

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
06.02.2021 at 22:41
DevilDeVille
  
350 TPI pihustid
Kui pihustid on üledimensioneeritud, siis lahtioleku impulsiga lödistavad ülemäärast kütust vaid silindrisse. Võimsam pump ei tee miskit paremaks, kuna asi niiehknaa tapvalt rikas.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.02.2021 at 22:56
igiliikur
350 TPI pihustid
quote:
DevilDeVille: Kui pihustid on üledimensioneeritud, siis lahtioleku impulsiga lödistavad ülemäärast kütust vaid silindrisse. Võimsam pump ei tee miskit paremaks, kuna asi niiehknaa tapvalt rikas.
Arvatavasti ka aju näpitud, kuna muidu see pill ei töötaks üldse ju. Soojalt töötab normilt, aga minu arvates natuke jõuetu. Co-d pole mõõtnud. Proovin esialgu survet reguleerida? Minu loogika ütleb, et pump ei suuda nii palju ette anda, kui vaja, sellest ka küsimus.


____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
06.02.2021 at 23:04
hrt6nis
 
350 TPI pihustid
Ma arvan, et mõistlik oleks kütuse süsteem üle kontrollida, kuna ilmselt kõige odavam, mida teha esmalt saad. Kui pihustid lekivad või on mingis osas ummistunud, saavad ka silindrid erinevas koguses kütust ja tühikäik võib puterdada.
Kõrvalistuja poolse kütuse lati külge saab panna rõhukella. keeret enam ei mäleta peast aga ei olnud tegu seal haruldase keermega.
Kütuserõhk sõltus mootori vaakumist aga jääb vahemikku 40...47 PSI. Kui surve on üleval ja pump välja lülitub, peab kütuserõhk süsteemis säilima. Kui ei säili siis rõhk saab lekkida kas lekkivast pihustist, regulaatorist või on pump vigane.
Kusjuures mina enda omal said rockautost vigase pumba - ei suutnud tekitada piisavat kütuse rõhku ja ei hoidnud survet.

Kui leiad interneti avarustest või ostad kuskilt service manuali siis seal on nood troubleshootingud üksikasjalikult lahti kirjutatud.

Lisaks võiks rockautost tellida süütesüsteemile tune-up kiti, jagaja kaan, rootor, küünlajuhtmed jne.

07.02.2021 at 16:48
igiliikur
350 TPI pihustid
Rõhku olen mõõtnud ja kontrollinud, enam ei mäleta, mis see number oli. Igatahes hoiab rõhku ja oli ka normis. Kas reguleeritav kütuserõhu regulaator annaks midagi ehk saaks sellega midagi muuta?

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
10.02.2021 at 10:39
Vanaisa
  
Moderator
350 TPI pihustid
Vaata uuesti järgi, mis rõhk sul süsteemis on.
Kui keegi on aju "timminud", siis seda näed ainult vastava proge ja arvutiga. Samaga võib kindlasti ka stock seaded peale lasta.
Suvaliselt vidinaid vahetada pole eriti mõistlik.
10.02.2021 at 10:55
v6sa
350 TPI pihustid
quote:
DevilDeVille: Kui pihustid on üledimensioneeritud, siis lahtioleku impulsiga lödistavad ülemäärast kütust vaid silindrisse. Võimsam pump ei tee miskit paremaks, kuna asi niiehknaa tapvalt rikas.

Mida näitavad küünlad oma tahmaste ninadega ilusti ära. Ei maksa midagi.

Kui küsijal "rõhk on normis ja püsib", siis peab segu olema rikas ja tühikäik (ka koormuseta pööretel) ikka väga paigast, sest impulsid peavad olema väga lühikesed.

Kütuserõhu mõõtmine on eeldus igale liigutusele. Võimsamat pumpa oleks siis vaja, kui mootor koormuse all nälga jääma hakkaks.
10.02.2021 at 11:09 2 edits. Last edited 10.02.2021 at 11:13 by v6sa
max
350 TPI pihustid
Sellel peaks seaded olema EEPROM kivi peal, kui mälu alt ei vea, ehk arvutit pole sinna kuhugi ühendada kahjuks. Võid ajul oleva väikese luugi lahti keerata ja vaadata, äkki on kivi peal mingi markeering, mis viitab mõnele aftermarket kivile, mida saab vastavalt tehtud modifikatsioonidele tellida, et kõik tööle hakkaks. Kui leiad selle kivi speci netist üles, saad teada, mis sul parameetrid olema peavad (pihusti suurus, kütuserõhk, süütenurga baas jne). Kui on lihtsal tüle kirjutatud originaal kivi, siis on vaja rohkem vaeva näha.

Kui see auto varem sellises konfis toiminud on, siis alusta ikka elementaarsete asjade ülevaatamise ja hooldusega. See on suhteliselt klassikaline, et vaakumleket on igavam ja tüütum otsida, kui kütuserõhku timmida, mis tõenäoliselt teeb veel hullemaks kõik. Kui endal hammas peale ei hakka, siis võta töökodadest abi.
10.02.2021 at 22:18
igiliikur
350 TPI pihustid
Elementaarsed asjad on tehtud (küünlad, juhtmed, jagaja kaan, rootor, pump, surve mõõdetud, vaakum testitud). Kõik see on tehtud suve lõpus enne talveunne panekut, kahjuks ei teinud ühtegi pilti ega kirjutanud andmeid üles, seega bensu surve numbrid ja samuti vaakum tuleb üle mõõta ning uuesti norm andmetega võrrelda. Eepromi teemat olen vist isegi kusagilt kuulnud, huvi pärast võiks uurida. Seega idee järgi ALDL ei päästa?

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
10.02.2021 at 22:58
max
350 TPI pihustid
ALDL-i kaudu saad vaid üsna algelist diagnostikat teha.

Vaakumi näit pole oluline, see ei pruugi lekete kohta midagi näidata. Lekked tuleb ikka erivahendite või vaevalise tööga üle vaadata. Sama kehtib väljalaske lekete kohta, mis O2 andureid lollitada võivad.

Kui kütuserõhku keegi puutunud pole, siis pole mõtet seda ka reguleerima minna. Kustuva kütusepumba saab ka rõhukellaga diagnoosida.
10.02.2021 at 23:21
ivoalaska
 
350 TPI pihustid
Enne kui asju üle mõelda, vaata ka elementaarsed üle. Temp andur on üks selline asi, mis võib sarnaseid sümptomeid tekitada. Võimali täiesti koduste vahenditega kontrollida.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
11.02.2021 at 07:13
max
350 TPI pihustid
quote:
ivoalaska: Enne kui asju üle mõelda, vaata ka elementaarsed üle. Temp andur on üks selline asi, mis võib sarnaseid sümptomeid tekitada. Võimali täiesti koduste vahenditega kontrollida.
Seda saab ALDL-i kaudu vaadata. Täpsustan varasemat, et kuigi ALDL-i ECU progemist ei võimalda, siis elementaarse diagnostika saab ja peab esmajärjekorras selle kaudu ära tegema.

Edit: Tuli meelde, et mul on selline tutikas vigur riiulis:
http://www.1320electronics.com/ALDLScanQuickStart.html

...ehk siis bluetooth ALDL adapter diagnostika tegemiseks kodustes tingimustes. Sai soetatud, et andureid ja ECU tööd suvalisel hetkel telefonist vaadata, aga siis laiendasin hoopis ECU-t ennast ja seda lahendust enam vaja polnud. Täpse raha (ostuhind) eest võib keegi endale saada. Pole veel kordagi kasutada jõudnud.
11.02.2021 at 10:41 1 edit. Last edited 11.02.2021 at 10:47 by max
hrt6nis
 
350 TPI pihustid
quote:
max:
quote:
ivoalaska: Enne kui asju üle mõelda, vaata ka elementaarsed üle. Temp andur on üks selline asi, mis võib sarnaseid sümptomeid tekitada. Võimali täiesti koduste vahenditega kontrollida.
Seda saab ALDL-i kaudu vaadata. Täpsustan varasemat, et kuigi ALDL-i ECU progemist ei võimalda, siis elementaarse diagnostika saab ja peab esmajärjekorras selle kaudu ära tegema.

Edit: Tuli meelde, et mul on selline tutikas vigur riiulis:
http://www.1320electronics.com/ALDLScanQuickStart.html

...ehk siis bluetooth ALDL adapter diagnostika tegemiseks kodustes tingimustes. Sai soetatud, et andureid ja ECU tööd suvalisel hetkel telefonist vaadata, aga siis laiendasin hoopis ECU-t ennast ja seda lahendust enam vaja polnud. Täpse raha (ostuhind) eest võib keegi endale saada. Pole veel kordagi kasutada jõudnud.

Eelmisele võib veel lisada et tehase aju sai sisuliselt kirjaklambriga diagnostic modei panna, mille järel aju hakkas "Service engine soon" armatuuri tuld vilgutades veakoode ütlema.
Juhend:
https://www.obd-codes.com/faq/read-gm-2-digit-obd-codes-free.php
11.02.2021 at 13:42
igiliikur
350 TPI pihustid
Kirjaklambri trikiga olen kursis. Mingitel suvalistel hetkedel jätab külmalt mootori tule põlema, soojaks läheb, kustub ära. Igal külmkäivitusel seda viga pole. Koodi järgi näitab EGR-i viga. EGR iseenesest paistab ok, aga uus tuleb nagunii tellida, eks seda paska on sinna ikka kogunenud.

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
11.02.2021 at 14:57
hrt6nis
 
350 TPI pihustid
TPI EGR-ist juttu väheke siin:
https://tpiparts.net/emissions

Lühidalt diagonaali üle lugedes sisaldab EGR süsteem ECU poolt juhitud solenoidi, mis lubab vaakumit EGR klapile. EGR klappi ennast ja temperatuuri lülitit, mille järgi saab aju aru, kui EGR süsteemis on rike ja viskab kahtluse korral kood 32-te.

Ehk on abi.
12.02.2021 at 08:21 1 edit. Last edited 12.02.2021 at 08:24 by hrt6nis
igiliikur
350 TPI pihustid
Selle teemaga mul hetkel üsna vähe arenguid. Täna sain reguleeritava Holley regulaatori, aga väga palju abi sellest pole. Pigem hakkab tunduma, et pole aju näpitud ja on lihtsalt suuremad pihustid pandud.
Kütuse rõhk originaalis 47psi ehk nagu peab. Erinevates foorumites olen kümneid tunde igasugu teemasid lugenud ja soovitati suuremate pihustite puhul rõhku alla tõmmata. Valem: orika pihusti läbilase - uue pihusti läbilase ja see korrutada läbi orig. survega. Ehk siis minu puhul 22-31,5= 0,7 ja 0,7x47=33 Seda valemit kasutades külmat töötas perfektselt, soojalt ikka hakkasid pöörded kõikuma. Kõige parema tulemuse sain ikkagi 43psi puhul, mis nendel pihustitel ka ette nähtud on. Eks muidugi süüde mängib ka rolli. Väga raske aru saada, kui pöörded kõiguvad, aga umbes +4 tundus parim.
Hetkel ei oska muud teha, kui oodata üle lombi uusi pihusteid. Eks siis vaatab edasi :)

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
15.04.2021 at 20:45
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 350 TPI pihustid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.