register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice 1981  
Poster Message
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Tere siis kõigile huvilistele.

Sai siis soetatud selline sõiduk. Enne seda oli mul olemas üks euroameeriklane aga tõelistele on süda alati kuulunud. Ja no see kerekuju - nagu 3 aastane oleks joonistanud ja sellepärast ta mulle meelde jäigi. Viimati nägin konkreetset sõidukit ABCS-l Haapsalus vist 4 aastat tagasi ja nüüd kui ta müüki tuli siis otsustasin vaatama minna ja nii ta mu õuele saabus.


Kuulutuses oli kirjas nii:

5.0 v8. KERE JA RAAM ON mädad. kaasa korralik raam ja kereosi leiab ka. 1sõnaga otsib meistrimeest kes auto taastaks.lisaks kastil 2 käik lülitub hilja(suurtel pööretel). Muidu liigub veel omal jõul.
Kaasa veel korralik ports varuosi nagu korralikud stanged,tutikas iluvõre,ukselingid,tuleümbrised jne


Kui pildid on suured ja vajaksid vähendamist siis suunake kustkohast seda infot leida
01.08.2021 at 14:30 1 edit. Last edited 02.08.2021 at 18:45 by gretzky (Moderator)
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Eesmärgiks siis talveprojekt. Uuel raamil lappida kerepukside pesad ja siis tsinkimisse. Peale seda panna kõik uued veermikudetailid ja siis kokku. Kerega tegeleb jooksvalt aga esialgu palju tähelepanu ei pööra. Praegune "barn find" välimus täiesti meeldib. Põhi on enam - vähem. Juhi jalgade juures on suurem auk mis tuleb kinni keevitada. Vasak külg on küllaltki nutune - esitiivas ja esiukses läbivad augud tagauks tugevalt mõlkis. Tagumised tiivaääred ja koopad ka tahavad tähelepanu. Samuti mootori õlilekked.

Plaaniks on siis teha tehniliselt korda ja kere jätta suures osas(värvi suhtes) nii nagu on. Järgmiseks hooajaks tahaksin siiski legaalselt teele saada. Värvida perfectoks niipea igatahes ei plaani

Esialgu väga palju tegevust auto kallal ei tule, kuna ootab aega raami jaoks ja siis talve millal raamivahetus teha.


Kuigi remontisin ära käigukasti ja sain tööle 2 puuduolevat silindrit: Käigukastil põhjustas käikude mittelülitumist katkine vaakumvoolik põhja all. Peale selle vahetust vahetab kast sujuvalt ja madalatel pööretel.

Küünaldega oli siis selline lugu nagu piltidel näha - üks neist ei olnud üldse selle sõiduki oma ja ühel oli küünlajuhe lihtsalt lahti jäetud.




Varuosade pakkumistest olen huvitatud - Korralikud uksed ja esitiivad teeks asja tunduvalt lihtsamaks. Samuti võib pakkuda uusi veermikudetaile(pukse, sarniire, rooliosasid)
01.08.2021 at 14:47
gretzky
 
Moderator
Chevrolet Caprice 1981
Caprice on igati väärikas sõiduk. Loodame siis parimat.
Selle kerevärviga muidugist on #maitse asi#

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
02.08.2021 at 18:49
Chevy66
Chevrolet Caprice 1981
Kaalusin isegi selle sõiduki ostmist, kui ta lõustakas müügis oli. Aga mingi hetk mõistsin, et mul on nii siiber teiste p****keeratud autode korda tegemisest. Muidu edu, igati lahe sõiduk, mis väärib head omanikku ja korda tegemist.
02.08.2021 at 20:43
kaedoo
 
Chevrolet Caprice 1981
Veermiku detailide saamiseks vaata Us-Parts kodulehele või astu läbi. Kui Soomes laos olemas siis saad ruttu kätte ja meeldiva hinnaga. Edu nokitsemises. :beer
02.08.2021 at 21:25
Riho
Chevrolet Caprice 1981
Caprice on kindlasti väga äge ja stiilne sõiduk.
Kuid kas mäda kere-raamiga asja on mõtet elustada? Neid on võimalik suhteliselt arusaadava raha eest korralike eksemplare osta.
Korraliku auto ostmine on alati odavam, kui taastamine.
Kui eesmärk on kätt harjutada ja ise teha, siis teine teema muidugi.
08.08.2021 at 14:00
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Tänud heade sõnade eest... Veermikuosadega hakkan tegelema siis kui raam on tsinkimises...

Eks see mäda kere/raamiga auto taastamine on muidugi selline kahe otsaga asi. Samas uuel(kasutatud aga korralikumal) sõidukil tuleks teha samamoodi raami eemaldus ja tsinkimine(minu isiklik kiiks raamil hobiauto igaveseks tegemisel). Ja mõistlik oleks uued veermiku ja piduriosad(ja torud) samuti kohe panna, seega sellest tööst niikuinii ei pääseks. Ja noh kui õnnestuks leida roostest vabad polditavad detailid, siis oleks pool tööd juba tehtud.

Samas keevituskäpp püsib käes ja garaaz on ka peaaegu talutavalt soe, nii et ma ise vähemalt loodan kakast mingisuguse kinder surprise moodustise välja voolida...


Aga positiivse poole pealt on all LSD differ...

08.08.2021 at 19:20
Kingfisher
 
Chevrolet Caprice 1981
See kohe korras auto ostmine ei ole alati nii lilleline, sest sa ei pruugi teada kas see asi on ikka nii korras kui esialgu tundub. Neid näiteid on siin samas tqhq saidilgi piisavalt.
Selle raha eest, mis ta viimases lõpus müügis oli, on autot küll ja veel. Läbimädanenud karpidega 90a viiesajaste eest küsitakse sama raha ja kaasa ei tule pooltki seda mis selle Caprice puhul.
LSD on ka hea asi, aga Sul oleks vaja sinna ette otsa asisemat mootorit ka, et selle LSD-ga oleks midagi peale kah hakata :burnout
Auto ise väga lahe, eriti seest ja väljast ka kui mustaks värvida :D okok, see juba omaniku enda asi :) EDU!

____________________________
'38 Ford V8 2dr sedan
'68 DeVille convertible
'69 el Camino
'72 el Camino (body)
'72 Buick Skylark
'88 Beauville Van 6,2d daily driver
09.08.2021 at 16:37
max
Chevrolet Caprice 1981
Ma olen sama meelt, et "korralik auto" on väga suhteline. Kui on tõesti korralik (nt kohalike tippmeistrite garaažist tulnud), siis on korralik odavam osta. Muudel juhtudel kipub vastupidi minema.

Teemaalgataja tunnustamiseks on hea näha, et poolikud süüteküünlad asendatakse uutega ja tehakse auto korda, enne kui kompressori paigaldamist jms "tjuuningut" ette võetakse.
09.08.2021 at 17:44
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice 1981
Usun, et eelmine omanik andis sulle mu numbri, et kui uksi soovid, siis mu vana STW pealt on nad saadaval. Masin on igati lahe, eriti see pikk diivan ees ;)

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
09.08.2021 at 22:38
Bulldozer
  
Chevrolet Caprice 1981
täna youtube juhuslikult viskas mulle ette klipi samast autost, täie tervise juures, aastast 2016:



motivatsiooni mõttes jagan :)
13.08.2021 at 21:45
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Masin siis müügis...................................................................................

Panen ka müügipildi:




Tegelikult tehti siiski garaaziseinale kunstiteos ja müügiplaani ei ole ...

27.08.2021 at 22:12
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Uus tagumine stange on saanud natuke ravi:





ja tulemus - hetkel poolik, aga vähemalt hullemaks enam ei lähe: Sooja ja silikoonõli ja hellust.........




27.08.2021 at 22:16
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Uuendame siis natukene:

Asendusraami remont on jõudnud lõpule. "Korralik raam" osutus siiski rohkem ussitanuks kui esmapilgul tundus. Kerepukside pesadest tuli uued teha 12tk. Kokku on neid raamil 14. Lisaks väikeseid roosteauke tagumises osas - tagasillast tagapool. Samuti sai mõnes kohas tehase keevitustööd parandatud...
Nüüd siis üritan tsinkimisse aega saada Galv-Esti.

Plaan siis puurida kerepukside avad peale tsinkimist, kuna uued puksid tulevad pisut teise läbimõõduga. Asukohad saab siis kui kere on uuele raamile tõstetud. Hoiab lihtsalt pisut aega ja ruumi kokku kuna garaaz on väike. Ja arvan ka, et suveautol pole väga vahet kui puksikohtadesse tsinki ei jää.






06.10.2021 at 19:52
2TEP60
  
Chevrolet Caprice 1981
jõudu ehitamisel,kaotasin su numbri ära.Leidsin veel a piilari nurgad,võta ühendust kui neid saada tahad
viis 83 984 29

____________________________
May the spring be with us!!
15.10.2021 at 19:30
nustu826
Chevrolet Caprice 1981
Vahepeal siis on palju aega edasi läinud. Tööd auto kallal pole paraku saanud väga palju teha. Raam käis tsinkimises ära ja ootab nüüd õues oma aega.
Auto on seest tühjaks tehtud ja kere raam on omavahel lahku löödud. Olukord oli hullem kui esmapilgul paistis, sest kõik eelnevad suuremad "kereremondid" on kahjuks tehtud klaasriidega:Esitiivad, sisetiivad, tagatiivad, a piilarid ja kõik uksed on saanud seda tüüpi remonti. Isegi naelu on kasutatud. Kõigest hetkel pilte ei teinud, aga hetkeseis on siis selline:






Nüüd aga üks küsimus targematele: Nimelt ise ei suutnud kusagilt(guugel, ebay jms) leida põhja alla uusi tugitalasid. Cross frame või kuidas seda täpsemalt kutsutaksegi. Kui saaks tagumiste koobaste juures käivadki, teeks see elu lihtsamaks ja töö kiiremaks. Nende seis nagu näha on selline, et ei saa päris täpset kuju kätte ja nende tegemine võtab ka omajagu aega. Oskab ehk keegi aidata?

Homsest alustan siis lihtsamate detailide valmistamist ja keevitamist.
11.12.2021 at 18:05
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice 1981  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.