register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track - järelkajad   1 2 3  
Poster Message
Vanaisa
  
Moderator
Open Track - järelkajad
Ja lõpuks jõuame ikka sinna elektroonilise tabloo idee juurde välja.
C Tree ju kunagi mõtet sinnapoole liigutas? Mis hinnaklassist siin juttu oleks?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
07.07.2003 at 19:25
vkx
 
Open Track - järelkajad
Aegade edastamine sõitjatele raadio teel oleks päris asjalik. Mis aegade näitamisse puutub, siis arvan, et mõtekam oleks aegu tahvlile kirjutada lihtsa kriidiga, kiirem ja lihtne ka kustutada, arvestades just nimelt suht kiireid ringi aegu.
07.07.2003 at 19:27
tfr
 
Open Track - järelkajad
quote:
Vanaisa: Ja lõpuks jõuame ikka sinna elektroonilise tabloo idee juurde välja.
C Tree ju kunagi mõtet sinnapoole liigutas? Mis hinnaklassist siin juttu oleks?
Hinnaklass, nagu ma aru sain, oli hea ja loetava tabloo puhul üsna soolane. Mis ilmselt on ka põhjuseks, miks C-Treel siiamaani head ja loetavat tablood ei ole. :)

Lisaks see, et dragracingu tabloo peab näitama 2 auto tulemusi, OT oma 5. Mis tähendab, et selle soolase hinnaklassi peaks veel 2.5-ga korrutama.
07.07.2003 at 19:28 Last edited 07.07.2003 at 19:28 by tfr
Vanaisa
  
Moderator
Open Track - järelkajad

Hinnaklass, nagu ma aru sain, oli hea ja loetava tabloo puhul üsna soolane. Mis ilmselt on ka põhjuseks, miks C-Treel siiamaani head ja loetavat tablood ei ole. :)

Lisaks see, et dragracingu tabloo peab näitama 2 auto tulemusi, OT oma 5. Mis tähendab, et selle soolase hinnaklassi peaks veel 2.5-ga korrutama.
Njah, aga nt. Balti Jaamast mõni suurem tabloo sisse vehkida :lol

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
07.07.2003 at 19:31
devilc
Moderator
Open Track - järelkajad
Tablool piisaks täiesti kahest numbrist: viimane sekund ja kümnendik. Näiteks 41.677 puhul 1.7. Samas, eelmise ringi aja saaks teada alles järgmisel ringil.

Lällarite asi ei tööta ilma rallilaadse sideta: kiivri sisse ei kosta selle lärmi keskelt suurt midagi.

FM idee on põnev. :) Helisüsteemi saab ju päris valjuks keerata.
07.07.2003 at 20:50
Cardo
 
Open Track - järelkajad
Hea olex isegi see kui saax näidata kas + või - et kas parandasid või mitte ja seejärel arendada edasi. Kuipalju ikkagi parandasid näed finisis sest info olex ju ring hiljem teada või kiirkorras olex üx ajanäitaja seal kiirel sirgel seal saab ka mahti tahvleid vahtida. Enne S -i on ikkagi rabelemist ja paraku toimus seal ajavõtus ikkagi möödasõite kuna kiire lõpust ja enne aeglast tagasipööret jõuab kõige enam aeglasele kannule ja siis olex sobiv hetk mööduda , kui sõites pool ringi aeglase järel kaotad tugevalt ja ajavõtu mõte kaob siis ju ära. Kahjux tegin ajavõtu juures 4 möödasõitu ja korraldajatele suus SORRY et nii aga ma ei saand midagi parata kui aeglasem teed seal andis, lõpus proovisin küll möödasõitu teha hetk peale ajasilma kuid võis sattuda ka 2 autot kõrvuti ajamäärajasse nii. Ei kritiseeri midagi aga kas seda ajavõttu saax mujale toimetada või on see problemaatiline ?
07.07.2003 at 21:01
2.nrs
Open Track - järelkajad
Tore oli - eriti 10 ringi 5 asemel, aga inimene unistab ikka paremast.
quote:
Cardo: Enne S -i on ikkagi rabelemist ja paraku toimus seal ajavõtus ikkagi möödasõite kuna kiire lõpust ja enne aeglast tagasipööret jõuab kõige enam aeglasele kannule ja siis olex sobiv hetk mööduda ...
Nii võiks unistada sellest, kui tulevikus saaks autod rajale lasta täpsemalt kiiruste järgi määratud gruppidena. Mida selleks vaja oleks?
Tegelikult kaotab ka aeglane, kelleks mina oma 1,5 sõidu jooksul pidevalt olin, möödalaskmisega ajas. Teise sõidu ajal ei saanudki ühtki ringi täiega sõita - enne läks mootor keema.
Volvomanile kaasahüüdeks võib öelda, et ka minu masinal peale Tapat tekkinud turbo hingamispeetus, mida õhu anduri vahetusega ravida püüdsin, tulid suga ekstreemsetes tingimustes taas väga tugevalt esile ja jätkub siiani.
Siit 2 positiivset tähelepanekut:
1. Kui masinale vatti anda, siis leiad vead kergemini üles ja ei arva sinisilmselt, et masin korras on.
2. Kuigi minu tagasihoidlik aeg on rohkem sõitjast, kui masinast tingitud, on lootust septembris tulemust veidi parandada just masina arvelt.

Jõudu korraldajatele!

P.S. Kas tulemus: 15. N.62 Marko K. Volvo S80 T6 2000 rehv T 45.207 sõideti stock masinal või on miskit ka parendatud?
07.07.2003 at 21:33
spark
 
Open Track - järelkajad
küsisin ühe tabloo hinna - vaatame mis öeldakse $$$

____________________________
Seitsekümmend Viis
07.07.2003 at 21:38
RNT
Open Track - järelkajad
Küll on jama digiga pildistada, pilte tuleb nagu raba. Kvaliteet kannatab, aga selle eest on kvantiteeti :)
Galerii
07.07.2003 at 22:14
Martti L
 
Open Track - järelkajad
Tänud sulle RNT piltide eest ja loodame sind 12.07.03 taas näha (rajal seekord).
07.07.2003 at 22:54 Last edited 07.07.2003 at 22:56 by Martti L
About
Open Track - järelkajad
pildi on head ja hea kvaliteediga :)
07.07.2003 at 23:00
_tom_
Open Track - järelkajad
quote:
Vanaisa:Hinnaklass, nagu ma aru sain, oli hea ja loetava tabloo puhul üsna soolane.
Piisab ehk neljas numbrikohast, 2 kohta peale koma. Ühel enamvähem loetaval numbril 9 segmenti. Kui võimas peaks olema üks segment, et päikese käes näha oleks? Äkki piisab paarikümnevatisest 12V reflektoriga halogeenist, need mööbli- ja dekoratiivvalgustite omad? Sinna ette miskit värvi filter ja sobivas mõõdus plastist torujupist sirm. Oletame, et pirn maksab 20kr, torud jms pudi veel natuke, n-saja krooni eest elektroonikat ja mõned pikad õhtud koostetööd. Kui aega mitte arvestada, siis 1000-2000 krooni vahemikku jääv üritus. Toitega pole ka eriti jamamist, 12 V on põllu peal suhteliselt lihtne leida. Halogeen vist eriti ei taha plõksimist, aga ega suurt koormust ei tuleks ka. Kus on plaanis viga :)
07.07.2003 at 23:33
devilc
Moderator
Open Track - järelkajad
Tänud piltide eest!
07.07.2003 at 01:16
tfr
 
Open Track - järelkajad
quote:
_tom_: Ühel enamvähem loetaval numbril 9 segmenti.
/.../
Kus on plaanis viga :)
Üks väike viga on siin ntx selles, et loetavale numbrile piisab täiesti ka 7 segmendist (4 vertikaalset, 3 horisontaalset).
08.07.2003 at 07:39
RNT
Open Track - järelkajad
Piltidest veel, kui on soovi saada vähendamata faili, siis võin meiliga saata. Enamus on 1600x1200 pix ehk ca 1MB.
08.07.2003 at 08:25
peep
 
Moderator
Open Track - järelkajad
Kas on mõtet asja nii keeruliseks ajada, et tablood, ajad jne ? Rohkem võiks kontentreeruda oma sõiduvõtetele ja sõidu sujuvusele - selleks pole aegu vaja teada, et aru saada kas sõitmine tuleb hästi välja või mitte. Ei ole eirti kasu asjast kui kogu aeg vasardab peas mõte," raisk saaks veel kümnendiku ringiajast maha", "pidurdaks veel hiljem kurvi", tallaks varem gaasi põhja", jne. Parem on pingevabalt (st. ilma sekundikümnendike pärast rabelemata) analüüsida oma käitumist rajal ja leida parimad võtted kiireks sõiduks, kus samas masin püsib pidevalt kontrolli all.

Need ajad on nii-ehk-naa täiesti suvalised, pole ju mingit tähtsust asjaolul, et ma sain 0.5 sek. kiirema aja oma audil kui keegi ants oma bmw'ga. So what ? Kui võidu tahate sõita siis minge võistlustele. Eesmärk on ikkagi enda sõiduoskust parandada ja võimalus ennast legaalselt välja elada autoroolis.
08.07.2003 at 08:42 Last edited 08.07.2003 at 08:46 by peep (Moderator)
Vanaisa
  
Moderator
Open Track - järelkajad
Tabloo teema ju ikkagi seoses kiirendamisega üleval - kui ta seal olemas saab olema, ju teda siis ka mujal hästi kasutada saaks.
See oli nagu mõte...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.07.2003 at 08:49
rustang
  
Moderator
Open Track - järelkajad
Üks mõte oli teha järgmisel koral 2 järjekorda uutel alustel - 5 ringi järjekord ja 10 ringi järjekord.

Mis puutub FM saatjase, siis mul on selline olemas, mida omal ajal autokino tarbeks kasutati kuid mis kasutamise legalsusesse puutub, siis on see tegevus täiesti illegaalne ja legaliseerimine keeruline ning kallis. Kuna asi oleks mõttekas vaid FM-raadio bandis, siis on tõenäosus, et keegi kõrvaline meid kuuleb ja sideametisse kaebab täiesti olemas. Ega see sanktsioon teab mis suur ei ole kuid mul on tööalaselt vaja hoida Sideametiga häid suhteid! :)
08.07.2003 at 09:23
devilc
Moderator
Open Track - järelkajad
quote:
rustang:
Mis puutub FM saatjase, siis mul on selline olemas, mida omal ajal autokino tarbeks kasutati kuid mis kasutamise legalsusesse puutub, siis on see tegevus täiesti illegaalne ja legaliseerimine keeruline ning kallis. Kuna asi oleks mõttekas vaid FM-raadio bandis, siis on tõenäosus, et keegi kõrvaline meid kuuleb ja sideametisse kaebab täiesti olemas.
Aga kust ta teab, et meil luba pole? ;)
08.07.2003 at 09:41
rustang
  
Moderator
Open Track - järelkajad
quote:
devilc:Aga kust ta teab, et meil luba pole? ;)

Loa saamisele eelneb tehniline ülevaatus, millele eelneb riigilõivude tasumine millele eelneb paigaldus- ja kasutusloa taotlus millele eelneb tervisekaitseinspektsiooni kooskõlastus millele eelneb ...... Mõtleme seda asja.
08.07.2003 at 10:00
_tom_
Open Track - järelkajad
quote:
tfr: Üks väike viga on siin ntx selles, et loetavale numbrile piisab täiesti ka 7 segmendist (4 vertikaalset, 3 horisontaalset).
Ma lähtusin sellest, et kasutada ümmarguse reflektoriga pirne ja ümmargusi torusid sirmiks seal ees. Sel juhul jääb 7 segmendiga nr halvasti loetavaks.
quote:
devilc: Samas, eelmise ringi aja saaks teada alles järgmisel ringil.
Mitte ilmtingimata. Kui displei panna ajavõtujoonest mõnisada meetrit edasi, jõuab sinna just mõõdetud aeg (mõõdetava auto nr sisestatakse enamvähem kohe peale mõõtmist). Ainuke segadus on siis, kui 2 autot väga üksteisel seljas on.
quote:
peep: Kui võidu tahate sõita siis minge võistlustele. Eesmärk on ikkagi enda sõiduoskust parandada ja võimalus ennast legaalselt välja elada autoroolis.
Mina arvan, et iga mees sõidab võidu oma eelmise parima ringiajaga. Ja kuna enamvähem keegi ei ole professionaalset rinkakoolitust saanud, et teoreetiliselt täpselt teada, kuidas oleks õige sõita, siis aitab just proovimine, kuidas erinevad trajektoorid aega mõjutavad. Ma olen nõus, et kogu seda värki ei peaks hirmtõsiselt võtma. Kogu üritus on mänguline, aga miks mitte seda mängu veel lõbusamaks teha:)
Lihtsam variant on muidugi see, et peale rajalt mahatulekut saab oma kõikide ringide aegu kohe uurida, siis on ehk enamvähem meeles, mis ringi kuidas sai sõidetud. Selleks on vaja Gatel pisut softi täiustada ja teine läpakas + 2 raadiokaarti, selle kraami saan mina kaasa võtta.
08.07.2003 at 10:26
smr
Open Track - järelkajad
quote:
tfr: Sealt edasi arendatud idee oleks muidugi veel mingi olematu võimsusega FM-saatja - igaüks keeraks oma autos raadio etteantud sageduse peale ja kuuleks aegu. Huvilised saaks parklas ka kuulata :) Selle puhul on muidugi küsimus legaalsuses - aga samas, siuksed universaalsed CD-boksid on autodesse ju olemas, mis oma signaali lihtsalt FM-eetrisse paiskavad, et suvalise raadioga siis kinni püüda - siin peaks tehnikahuvilisi vast olema, kes teaks, kui suurest võimsusest alates Sideametiga pahuksisse võib minna ja kui kaugele selle maksimaalse võimsusega levi on (arvestades, et see on tühi lage maa ju ja midagi ei sega).
Kas ei polnud, et 5 milliwatti oli see võimsus .. www.sa.ee esimese raksuga ei leiagi miskit inffi ....
08.07.2003 at 10:52
peep
 
Moderator
Open Track - järelkajad
Selleks, et midagi analüüsida on vaja teada vähemalt sektori aegasid (soovitavalt ka külg ja pikisuunalisi g numbreid) ja analüüsi juures tuleb arvesse võtta hetke ilmastikutingimusi (tuule suund ja tugevus, õhu temperatuur, raja temperatuur, jne.) ning auto parameetreid (rehvirõhud, -temperatuur, -kulumisaste, piduritemperatuur, mootori näitajad, käiguvahetused, jne.). Muidu ei saa sektoriaegasid samadele alustele korrigeerida ja tagasiside juhtimisvõtete mõju suhtes ringiaegadele ei ole õige. Ehk korralikud databoksid peale ja tasemel boksianalüütikud koos vastavate mõõtmisseadmete ja tark- ning riistvaraga järgmiseks korraks raja äärde !

Lihtsam variant on muidugi Vbox'i kasutada, sealt saab ka mingi väga lihtsustatud info - süvaanalüüsiks muidugi ei piisa aga ehk kuidagiviisi saab hakkama.:)
08.07.2003 at 11:02
rustang
  
Moderator
Open Track - järelkajad
Seekordse OT finantspool on ka joone alla saanud. Peale otseste kulude mahaarvamist alles jäänud väikese summaga oleme otsustanud toetada Ctree/OT ajavõtusüsteemide arendamist.
08.07.2003 at 11:52
martini_
Open Track - järelkajad
Kindlasti on abi iga ringi järel aja kuulmisest (Ats ka kiitis). Point selles, et sa saad proovida ringil ainult ühte elementi teisiti sõita ja saad kohe teada, mis suunas muutus toimus. Üldiselt oli PMR raadio üsna pädev, aga sinna peaks handsfree külge panema ja kõrvaklapi kiivri alla jätma, siis on täielik õnn ja rõõm.

Mis puutub infodisplayde tegemisse, siis see on naljast väga kaugel. Sellise display valmistamine, mida päevavalguses kaugelt vaadata saab, on nilbelt keeruline. Kui keegi heast-peast sellise punni valmis teeb ja ütleb, et hakka nüüd USB või seriali kaudu datat sisse kütma, teen ma silmapilk softile täienduse. Endal puuduvad mul selles küsimuses igasugused illusioonid.
08.07.2003 at 15:59
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track - järelkajad   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.