register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : autom.käigukast  
Poster Message
Ragnar
autom.käigukast
mille järgi saab aru, et kas on kolme või siis nelja käiguga??? Tunne ytleb,et neli, internet väidab,et neli, aga teeninduses väidavad, et kolm(lihtsalt oma teadmiste põhjal-ligemalt pole nad uurinud).
Probleem kah mul...- yhtlase 90~100km juures võtab kätte ja vahetab n.ö.neljandalt kolmanda peale ja nii jääbki(tahokat mul pole)- väidan tunde põhjal, kuna summuti õhtule hakkab minema, on seda kuulda.
16.04.2001 at 15:07
peep
 
Moderator
autom.käigukast
Loe ära, mitu korda käiku vahetab kui kohalt ära minna.:)
16.04.2001 at 15:17
Ragnar
autom.käigukast
lugesin(kui vajutada aeglaselt)- 1, 2(~30km/h),3(ligi~50km/h),4(ligi~68-90km/h). Aga vahest nagu ei taha neljandat panna???(see on tegelik probleem)
16.04.2001 at 15:22
udu
 
autom.käigukast
see tahendab seda, et tuleb kaigukastile remonti tegema hakata, varsti kaob kolmas ka ara, kas tagurpidi kaik on veel alles?
16.04.2001 at 16:46
Ragnar
autom.käigukast
quote:
udu wrote:
varsti kaob kolmas ka ara, kas tagurpidi kaik on veel alles?
külmajudinad käisid yle selja...
tagumine täitsa alles. Kui hull asi tulemas on??? Mis seal yles kohe ytleb???
16.04.2001 at 16:54
peep
 
Moderator
autom.käigukast
Ma üritan kodus kataloogist järgi vaadata, on Sul kolme või neljakäiguline kast. See "neljas käik" mida Sa tunned võib vabalt olla ka konverteri lukustumine. Siis on lihtsalt lukustumisega mingi jama (andur, etc.).

Kuidas kast muidu käitub ? St. kas kõik alla ja ülesvahetused on loogilised, kas kastiõlil on kõrbelõhn juures, kas kast libiseb täiskiirendusel ?
16.04.2001 at 17:03
Ragnar
autom.käigukast
quote:
peep wrote:
(andur, etc.).
Kuidas kast muidu käitub ? St. kas kõik alla ja ülesvahetused on loogilised, kas kastiõlil on kõrbelõhn juures, kas kast libiseb täiskiirendusel ?
kast ise tundub korras tunduvat. esimese ja teise käigu vehel mootor hyppab, aga see või mootoripadjast tuleneda. Täiskiirendamisel ei libise, tõmme hea. Kõrbelõhna kohta ei oska öelda, kuigi keegi just nuusutas täna seda ja ytles et ok - õli sai vahetatud nii kuu tagasi. Konverteri lukustuse kohta ei oska õelda(tume ala mu jaoks)...
16.04.2001 at 17:57
peep
 
Moderator
autom.käigukast
Enamikel kaasaegsetel kastidel on selline featuur mis teatud kiirusel tasagaasiga sõites lukustab mootori ja k.kasti vahelise ühenduse mehaaniliselt. Sellise tegevuse väliseks ilminguks on, et mootori pöörded langevad, kuna libisemine lakkab. See võib tunduda ka käiguvahetusena...

Aga ma ei väida, et see antud momendil case on, lihtsalt üks võimalus.

[Edited by peep on 16.04.2001 at 17:10 GMT]
16.04.2001 at 18:10
Ragnar
autom.käigukast
hetk tagasi testisin, nii kui n.ö. neljanda sisse lylitab, hakkab auto sama gaasiga(mitte vajutades,taset hoides)oluliselt kiiremini liikuma...
16.04.2001 at 20:14
peep
 
Moderator
autom.käigukast
'88 aasta kataloogi andmetel on 4 sil (vist oli 2,5) ja 2,8 V6 kolmekäigulise automaatkastiga ja 3,8 V6 neljakäigulise automaatkastiga.
16.04.2001 at 20:41
Ragnar
autom.käigukast
täitsa lõpp...-omast arust just proovisin
16.04.2001 at 20:45
Ragnar
autom.käigukast
huvitav, kas 2,5 kast läheb peale. On need identsed???
16.04.2001 at 20:48
peep
 
Moderator
autom.käigukast
Mis mootor Su autol on siis ?

[Edited by peep on 16.04.2001 at 19:49 GMT]
16.04.2001 at 20:49
Ragnar
autom.käigukast
2,8 V6FI, jõle huvitavaks on asi läinud igaljuhul - ma just roc al mare peal proovisin
16.04.2001 at 20:52
peep
 
Moderator
autom.käigukast
Kui Sul just mingi isepaigaldatud kastiga auto pole siis on tal kolm käiku. Seega pole neljanda käigu ajutine puudumine väga suur viga.:) Kui õlil kõrbelõhna juures pole ja muud parameetrid ka ok tunduvad olema soovitan niikaua edasi sõita, kui mingid tõsisemad sümptomid ilmnevad. Kasti remont kallis lõbu on ja "igaks juhuks" seda teha on vist liigne luksus.
16.04.2001 at 20:57
Ragnar
autom.käigukast
lähen kohe uuesti testima
16.04.2001 at 21:05
Ragnar
autom.käigukast
nii siis! Siiski on hetkel tegemist neljase käigukastiga...Täpsustus:1g.(0~20km/h);2g.(20~30km/h);3g.(30~65km/h);4g(65~...km/h)sujuval vajutamisel. Nii on ta vähemalt 1991 aastast peale olnud. 8-)
Mu mure on siiski endine - 90~100km/h juures ühtlaselt sõites, vahetab neljanda mingil hetkel kolmandaks(tagasi ei tule-kui mitte uuesti hoog maha võtta ja yles kiirendada).
Mis peab vahetama??? Palju selline jant maksma läheb???
16.04.2001 at 22:58
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : autom.käigukast  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.