register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mõned kysimused  
Poster Message
peeter
mõned kysimused
Jõudu!

Olen see Peeter, kes tartus sai punase camaro omanikuks. Siit ka esimesed kyssad:
- käigukast, vist 4käiguline automaat, milline see on, kas on hää?
- karbuss weber 4lõõriga on ok?
- kellel olex infi selle masina ajaloo vms. kohta, palun jagage!

Peeter
18.05.2001 at 10:42
max
mõned kysimused
Tere tulemast! :)
4-käiguline käigukast on parim variant, kui väga radikaalseid ümberehitamise plaane pole ja maantesõitu tihti ette tuleb. Alternatiiviks on 3-käigulised. Karpadest oskab mõni teine vend rohkem rääkida, aga 4-lõõrilist peetakse vist oluliselt etemaks kui 2-lõõriline.

[Edited by max on 18.05.2001 at 09:50 GMT]
18.05.2001 at 10:49
79capri
 
mõned kysimused
Karbuss Weber??? Äkki see on mingi euro auto oma.
K.kast arvatavasti TH700. Norm kast,kui töökorras:)
18.05.2001 at 11:00
peeter
mõned kysimused
Eelmine omanik on masina vägistamisega tõelist vaeva näinud, vigu nagu zigu. Kapoti all on hulgi ja jae lahtiseid juhtmeotsi ning kontakte, mis pole millegagi ühendet...
Ilmselt tarvis mõnele asjalikule elektrikule näidata??? Kas mõni tartus ka teada on???
18.05.2001 at 12:34
peep
 
Moderator
mõned kysimused
Kas jutt käib camabirdist ? Kui jah, siis on tegemist mitmest autost kokku aretatud asjaga aga ega see veel iseenesest puudus pole. Lahtised juhtmeotsad ju ei sega, kui kõik asjad töötavad ja isoleerimata otstes voolu pole. Weber'i karpaga f-body'st pole kunagi midagi kuulnud aga ei välista sellise asja olemasolu. Kui norm. edasi liigub siis ju vahet pole mis karpa.

Kast peaks TH700 olema ja tegemist igati norm. asjaga. Stock 305 ei ole tema jaoks probleem ja juhul kui asjale performance stuff sisse installida kestab ta 600+ hj.
18.05.2001 at 13:08
jyrki
mõned kysimused
Actually the Weber four barrell is a Carter AFB; cast by Weber USA for both Carter and Edelbrock! I'm not very familiar with that carbs tuning having mostly used Holley, but it's an OK carb. There are at least four different sizes, 500, 600 750 &800
18.05.2001 at 13:28
max
mõned kysimused
quote:
peeter wrote:
Eelmine omanik on masina vägistamisega tõelist vaeva näinud, vigu nagu zigu. Kapoti all on hulgi ja jae lahtiseid juhtmeotsi ning kontakte, mis pole millegagi ühendet...
Ilmselt tarvis mõnele asjalikule elektrikule näidata??? Kas mõni tartus ka teada on???
Ole ettevaatlik DIA'ga. Juhtmeid saad manuali (või mõne muu targa raamatu) järgi paika sättida, mul on endale üks ostetud, Haynes'i oma.
18.05.2001 at 13:43
Fog
 
mõned kysimused
Kas sa Peeter oled selle omanik:

18.05.2001 at 14:28
peeter
mõned kysimused
Niisuke see auto tõepoolest ka on.
Karbuss on tegelt hoops edelbrock ja ikke 4 lõõri. Vana pea ei pea kinni. Tõepoolest RTFM (read the fucking manual)oleks ilmselgelt abix, kustkohast seda saab???
18.05.2001 at 14:46
max
mõned kysimused
quote:
peeter wrote:
Niisuke see auto tõepoolest ka on.
Karbuss on tegelt hoops edelbrock ja ikke 4 lõõri. Vana pea ei pea kinni. Tõepoolest RTFM (read the fucking manual)oleks ilmselgelt abix, kustkohast seda saab???

Mina ostsin US Partsust Tartust, seal suht sõbralikud vennad. Võid ka küsida Lauri454 (siin foorumis) käest, ehk tema saab sulle paremini korraldada. Toomisega pole ju probleem, suht tihe traffic Tln-Tartu vahel.
18.05.2001 at 15:56
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mõned kysimused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.