register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik  
Poster Message
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Kui kellelgi on midagi head ja vajalikku lisada siis palun seda teha. Kindlasti!
Kui on midagi tõsiselt valesti, siis palun parandada. Parandatud vormis, mitte "võiks nii olla" või "miks nii on"
Kui aga on lihtsalt vaja igavusest õllekõrvale suud pruukida, siis palun seda teha mujal.



Eksam koosneb kahest osast. Esimene osa on kirjalik ning tuleb vastata esitatud küsimustele. Igal küsimusel on 1 õigeim vastusevariant. Lubatud eksimuste protsent on 0%


Küsimused:

Eksamineeritavale esitatakse 10 suvaliselt valitud küsimust.

1. Starer sirutab käed küljele välja
1. Rada on suletud
2. Võib alustada stardiliinile liikumist.
3. Tuleb valmistuda stardiliinile liikumiseks.

2. Boksis, töötava mootoriga sõidukis peab olema
1. Juht
2. Seisupidur rakendatud
3. Punane lipp püsti

3. Peale finisheerimist pöörab tagasiteele esimesena.
1. Tagasiteele ärapöörde poolsel rajal asuv sõiduk.
2. Sõidu võitja
3. Vahet ei ole.

4. Stardijoon on ...
1. Vahetult stardifoori juures
2. Starteri ja stardifoori vahelisel alal (~6meetrit enne stardifoori)
3. Starteri juures

5. Mis on line-up
1. Stardijärjekord
2. Raja keskjoon
3. Stardijoon

6. Burnout on lubatud teha
1. Siis, kui vaja
2. Kui kohtunik annab selleks vastava märguande
3. Peale sõiduki stardijoonele seadmist

7. Burnout on lubatud teha
1. Boksis, enne stardijärjekorda siirdumist
2. Stardijärjekorras
3. Stardialal, selleks ettenähtud kohas.

8. Kohtunik tõstab käed pea kohale risti
1. Peatun
2. Lülitan mootri välja
3. Kohtunikul on peavalu

9. Boksialal liigun sõidukiga kiirusega
1. 50 km/h
2. paraja kiirusega, et jõuda kohale
3. Võimalikult aeglaselt, et tagada ohutus

10. Stardialale võivad koos võistlejaga siseneda
1. Sõbrad
2. Mehaanik
3. Abikaasa

11. Stardijärjekorras peab võistleja asuma
1. Sõidukis või selle vahetus läheduses
2. Stardijärjekorra suvalises punktis sõidukist eemal
3. Piisab, kui sõiduk on stardijärjekorras

12. Väikesed tuled stardifoori ülemises osas näitavad
1. sõiduki asukohta stardijoonel
2. sõidu võitja rada
3. keelavad rajale sõidu

13. Rajal on vastassuunas liikumine lubatud
1. lubatud tagurdades juhul, kui burnout ületab stardijoone
2. ebaõnnestunud stardi puhul
3. lubatud igal juhul

14. Kui rajal juhtub rike
1. Sõidan lähimasse remonditöökotta
2. Üritan esimesel võimalusel rajalt ära pöörata ohustamata teist võistlejat või pealtvaatajaid
3. Sõidan võiduka lõpuni.

15. Kui stardijoonele asetumine (ületan stardijoone) ebaõnnestub, siis
1. üritan tagurdades viga parandada
2. Tagurdan, kuni olen stardijoone ületanud ja üritan uuesti
3. Jään starti ootama

16. Õnnestunud stagemine (stardijoonele asetumine) väljendub
1. Stardifoori kõik ülemised väikesed tuled põlevad minupoolsel rajal
2. Stardifooris süttib mingi tuluke
3. Sõber käega näitab, et „hea küll”

17. Võistluseelne tehniline ülevaatus toimub
1. Selleks ettenähtud kohas ja ajal
2. Keegi tuleb ja vaatab
3. ARK ülevaatuspunktis

18. Võistejate koosolekul osalemine on
1. Kohustuslik
2. Vabatahtlik
3. Mõttetu

19. Sõidukil peavad sõidu ajal olema aknad
1. Avatud
2. Suletud
3. Pole oluline

20. Sõidukis võib olla kinnitamata esemeid
1. 1
2. 10
3. 0




Sõidueksam.
Sõidueksam koosneb kolmest osast
1. Stardile lähenemine.
2. Starti asumine ja kohtunike märguannete järgimine
3. Start! Lubatud ainult esimese 20 meetri läbimine täisgaasil ning seejärel rahulik sõit finishini ning tagasisõit.

Lubatud on vaid 1 õnnestunud sõit.

Litsents antakse juhul, kui vastused on vastatud veatult ja ka testsõit on läbitud veatult.
Ülaltoodu on kinnitamata variant!
10.03.2004 at 23:11 Last edited 12.03.2004 at 09:39 by peep (Moderator)
PlyVal64
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
1. 3
2. 2
3. 1
4. 2
5. 1
6. 2
7. 3
8. 2
9. 3(tagasiteel 1)
10. 2
11. 1
12. 1
13. 1
14. 3
15. 2(kas ei peaks olema, et tagurdan kuni starterini ja stagen uuesti???)
16. 1
17. 1
18. 1
19. 2
20. 3

Sõitmist olen lausa demonud:)

Kas bracketi litsents on käes???
10.03.2004 at 01:10
diesel
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
väga positiivne.
mina kukuks kolinal läbi.
kas õiged vastused on kõik netist leitavad?

11.03.2004 at 10:12
Hannes
  
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
quote:
diesel: väga positiivne.
mina kukuks kolinal läbi.
kas õiged vastused on kõik netist leitavad?



Eee,mis siin keerulist on ???


____________________________
Kui Sa arvad,et su auto on eriline ja keegi seda ei taha,siis Sa eksid. Kuskil on kindlasti mõni pede,kes tahab su auto maha põletada...
11.03.2004 at 20:29
diesel
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
quote:
Hannes:Eee,mis siin keerulist on ???
ega sulle vast polegi, aga mina olen jahupea ja isegi kui üritaks mõelda siis ikka mõned valesti vastaks.
11.03.2004 at 20:59
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Ega tegelikult asi ei olegi mõeldud läbikukutamiseks. Üritasime ka harivat momenti lisada ;)
Küll aga tahaks küsimusi juurde saada.

Jah, vastused on netist leitavad. Kui ei leia võib küsida kah.
11.03.2004 at 21:49 Last edited 11.03.2004 at 21:50 by jaanus
diesel
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
leitavad. kas suure otsimisega või piisab bhra.ee, dragracing.ee ja näiteks käesoleva lehe materjalidest?
11.03.2004 at 22:24
HUS
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Ehk siis kas Ply vastused olid õiged, tahad sa küsida?
12.03.2004 at 09:24
peep
 
Moderator
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Märgistasin õiged vastused, kui midagi viltu eks siis Jaanus parandab. Kõik vastused tulenevad võistlusjuhenditest (korraldaja põhised) ja hea käitumise tavadest ning mõni ehk ka eeldab isiklikku kogemust kiirendusvõistlustel vibimisest. Ehk kes tahab osaleda, peaks enne ehk mõnel võistlusel kohal käima ja vaatama, kuidas see sõitmine tegelikkuses käib.
12.03.2004 at 09:41 Last edited 12.03.2004 at 09:43 by peep (Moderator)
PlyVal64
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Peep, rikke korral ei tohi oma rajalt mitte mingil juhul lahkuda. See on fakt. Võidukas lõpp on see, kuni auto kasvõi iseeneslikult peatub oma sõidurajal. Keegi ei tee vahet rikkel kiirusel 30, 130 või 330 km/h ja distantsil 30 või 330 meetrit.
12.03.2004 at 11:12 Last edited 12.03.2004 at 11:13 by PlyVal64
JustMe
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Kui mul mahlad lahkuvad auto mootorist või muust detailist, siis ma keeran ikka rajalt ära, et mitte rada libedamaks ja ohtlikumaks muuta!

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
12.03.2004 at 11:17
Indrek
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Kas boxis ei tohi auto mootor töötada, kui seisupidur on peal, aga juht nokib mootorit?
12.03.2004 at 11:29
anti
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Jaanus, mitte norimiseks aga tähelepanekuks CTree lehelt:
3.2. Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
Milline on õige käitumisviis? Läheb vist väga peenestamiseks aga tegelikult mahakeeramise suund ka tähtis, ehk mõni paremal rajal jupsiva mootoriga vend rõõmsalt vasakule üle juhtmete kakub kui tagasisõidutee vasakule jääb...
12.03.2004 at 11:33 Last edited 12.03.2004 at 11:49 by anti
meintz
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
rajalt ära keeramise kohta: vähemasti eelmisel hooajal jooksid juhtmed mitte kahe raja vahel vaid mööda radade "välisserva" (ei oska seda paremini nimetada). Nii et rajalt ära keerates üle juhtmete sõidad nii ehk naa ükskõik kas keerad ära tagasisõidu raja poole või kuhugi mujale. Vaevalt et ajavõtjad süsteemi selleks hooajaks selles osas muutnud on, kuigi pead ei või anda kuna pole enam tiimi liige ja ei tea viimastest uuendustest. Idee järgi aga peaks kergema vea puhul raja sõitma lõpuni või tõsise vea puhul oma rajal ohutult seisma jääma? parandage kui eksin.
12.03.2004 at 12:10
Gsinut
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Olen ka sellel arvamisel, et kui mahlad hakkavad lekkima , siis tuleb rajalt siva kõrvale saada. Minu mäletamist mööda miskisel etapil sellest Jaanus sinuga ka rääkisime ja sa väitsid ,et mõistlik on otseloomulikult rajalt kõrvale tõmmata , mis siis et üle juhtmete....
12.03.2004 at 12:57 Last edited 12.03.2004 at 12:57 by Gsinut
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Jah, rajalt tuleb ära keerata. Kusjuures rõhutan OHUSTAMATA kedagi, ka iseennast. sry, muudan kohe ka ctree lehel oleva ära.
12.03.2004 at 13:06
anti
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Jah ja siis võistlejate koosolekul kindlasti ka insener-tehniliste rajatiste skeemi tutvustada :), et teaks kus miski purunev ja muljutav asub.
12.03.2004 at 13:10
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
tnx, anti :) eks ma mingi hetk vist siiski pean ka need vanad rajareeglid üle vaatama. võib ju juhtuda, et seal on veel midagi ajast-arust.
Aga vaata, kas nüüd sai parem.

ahja, see rajaskeem on iga võistlusjuhendiga koos ning täiendavalt võivad ju võistlejad käia rajaga tutvumas. mis see 800 meetrit kõmpimist siis ikka on ;)
12.03.2004 at 13:13 Last edited 12.03.2004 at 13:15 by jaanus
meintz
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
selge, minu viga. Omal ajal oli jutt et tuleb lõpuni sõita.
12.03.2004 at 13:53
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
omal ajal oli see tingitud sellest, et meil oli kole kahju kaablist ja anduritest. nüüd on see kindlustuse rida :)
13.03.2004 at 19:33
Olds
  
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
Kuid siiski võiks jääda vana meetod. Katkiläinud kaabli vahetus võtab ka oma aja...publikule see ei meeldi. Aga mingi jutt oli ka, et tulemas on ilma kaablita andurid? Vastab tõele?

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
26.03.2004 at 18:01
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
quote:
Olds:Katkiläinud kaabli vahetus võtab ka oma aja...publikule see ei meeldi.
Raja puhastamine/koristamine võtab oluliselt rohkem aega.
See vastab tõele küll, et kaablita anduritest on jutt olnud, kuid tegevus on olnud 0% lähedane, sry.


edit: huvitav, et siia ei ole juurde tekkinud ühtki täiendavat küsimust/vastusevariante, mis võiks küsimustelehel täiendavalt veel olla ....
26.03.2004 at 18:18 Last edited 26.03.2004 at 18:24 by jaanus
PlyVal64
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
quote:
PlyVal64:Kas bracketi litsents on käes???
quote:
edit: huvitav, et siia ei ole juurde tekkinud ühtki täiendavat küsimust/vastusevariante, mis võiks küsimustelehel täiendavalt veel olla ....
Aga minu küsimusele vastus:) Praegu leitava ja siiani kehtinud juhendi ning hea tava järgi ei tohtinud kõrvale keerata...
27.03.2004 at 12:10
jaanus
 
Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik
ei saa sa mingit litsentsi veel ;) sul ju pooled asjad tegemata veel ja pealegi pole tegemist kinnitatud küsimustikuga.
28.03.2004 at 16:14
tqhq.ee foorum : Üritused : Esialgne kiirendusvõistluse litsensitaotluse küsimustik  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.