» muskelautod » ford mustang » 

III põlvkond (1979-1993)

Nagu mainitud, oli see põlvkond eelmisest mitmes mõttes parem, ja seda päris paljude automaailma autoriteetide arvates. Kuid esimese põlvkonna vägevust ei suutnud ka see generatsioon arvestatavalt kõigutada.

Nii mõnegi nurga alt oli uus Mustang euroopalikum - domineerisid ju sel ajal nii Ameerikas kui Euroopas samad disainipõhimõtted: selge kerejoon, allapainutatud ninaosa, mõttetutest vidinatest loobumine. Seetõttu oli III põlvkond jälle natuke sarnasem sellele elegantsele poniautole, millega Ford 1964. aastal välja tuli.

Kolmanda põlvkonna disainimisega nähti palju vaeva. Lõpuks otsustati Jack Telnack'i juhitud töörühma visandite kasuks. Valitsema hakkasid kergmaterjalid: plastik, alumiinium jt. kergekaalulised metallid. Kaal vähenes 80 kg, samas kasvas auto igas suunas: teljevahe oli nüüd 2550 mm, mis lõi suurema jalaruumi tagaistmel reisijatele ja kasvatas pagasiruumi mahtu. Kasutati uut vedrustust (keerdvedrud nii ees kui taga), millest oli olemas ka toekam versioon, mida pakuti koos Michelin TRX radiaalrehvidega.

Mootorivalikusse lisandus turboga ridaneli (140 hj) ja ridakuus, mis asendas varsti Saksa Fordi toodetava V6 mootori, mida ei suudetud valmistada piisaval hulgal. '80-'81 kadus korraks 5-liitrine V8 ja saada oli vaid 255 CID (4,2-liitrine) versioon. Müügiedu oli ülimalt kõikuv. 1978. aastal müüdi näiteks 332 000 autot, 1980. aastal 135 000, 1988. aastal 211 000, 1990. aastaks kukkus müük aga 128 000-ni.

Mustangit võis näha ka 1979. a. Indianapolis 500 sõidu pace car'ina, millest omakorda kasvas välja '80 Cobra: pakuti esi- ja tagumisi spoilereid, sisseehitatud udutulesid, scoop'i ja muid silmailu pakkuvaid elemente.

1982. aastal võttis aga Ford performance'i jälle südameasjaks - esitleti uut GT-mudelit ja tagasi oli 5-liitrine V8. Selle "5.0L HO" mootori abiga püsis Ford järgmise kümne aasta jooksul ponide kiirendussõjas liidrikohal. Kuigi võimsusnumber polnud kunagi konkurentidest suurem, oli abiks Mustangi väiksem kaal ja võimalus võimsaimat mootorit alati ka koos manuaalkastiga saada. '82 HO võimsus oli 157 hj.

1983. aastal tehti esimene suurem facelift. Esilaternad muutusid suuremaks, radiaatorivõre peaaegu kadus - kõik see muutis auto välimuse agressiivsemaks. Kuid kõige suurem uudis oli kabriolett (peale kümneaastast pausi), mida pakuti vaid kõige kõrgema varustustasemega (GLX). 5.0L HO arendas nüüd tänu 4-lõõrilisele Holley'le 175 hj.

1984. aastal läks karmimate Mustangite valmistamine SVO (Special Vehicle Operations) töögrupi hoole alla. Varsti valmiski 175-hobujõuline elektroonilise sissepritse ja turboga varustatud SVO Mustang. Sellele pakuti ketaspidureid kõigil ratastel, 225-laiuses rehve 16" velgedel ning kahekordset tagaspoilerit. Siiski polnud klientide arvates hind ja sõidumõnu tasakaalus (5.0L oli sama tippvõimsusega ja tegelikult isegi kiirem kui SVO ning palju odavam) ning seetõttu lõpetati varsti turboautode tootmine. GT mudelit oli esmakordselt saada ka automaatkastiga, kuid selleks pidi ostja leppima nõrgema, 165-hobujõulise versiooniga 5.0L-ist.

1984. aastal möödus ka 20 aastat esimese Mustangi loomisest. Selle puhul tõi Ford välja rohkem välimusele rõhuva mudeli "GT-350", mis põhjustas omajagu suure skandaali: algsed Shelby Mustangid loonud Carroll Shelby pidas legendaarse mudelinime sellist kasutamist lubamatuks - võib-olla ei rahuldanud teda auto mootorivalik: kas 145 hj R4 turbo või 175 hj 5.0L.

Juubeliaastaks oodatud võimsuselisa tegi Ford teoks alles järgmisel aastal, kui 5.0L sai endale rullnuka, torukollektorid ja parema väljalaske - kõik see andis kokku 210 hj. Lisaks sai manuaalkast lühema 1. käigu ja parema shifteri. Ka automaatkasti jaoks mõeldud pritsega versioon muutus natuke võimsamaks, arendades nüüd 180 hj.

1986. a. said automaat- ja manuaalkastiga autod endale lõpuks ühesugused elektroonilise pritsega 5.0L mootorid, millel oli varasemast tugevam plokk ja kõrgem surveaste (9,2 varasema 8,4 asemel). Uudiseks oli ka kahe katalüsaatoriga true dual väljalase. Lisaks said 5.0L autod suurema siduri ja tugevama 8.8" tagasilla. Kõige selle hea kõrval astus Ford siiski kergelt ämbrisse 5.0L uute plokikaantega, mis osutusid halvasti voolavateks. Väändetipp küll kasvas, kuid võimsus kukkus 200 hj peale.

Järgmine facelift tehti 1987. aastal. See andis mudelitele suurema aerodünaamilisuse, eurostiilis esituled, GT mudelitele eriti stiilse spoileringi. Mootorivalikusse tekkis aga tühi koht: neljasilindriliste (90 hj) ja paremini hingava sisselaske ning paremad kaaned saanud V8 (nüüd 225 hj) vahelt kadus V6. Niisiis oli võimalik osta ainult kas suhteliselt lahja või küllaltki "piprane" auto. Eriti vürtsikaks osutus sealjuures madalama varustustasemega ja seetõttu odavam LX kupee, mis V8-ga varustatuna suutis oma kerguse tõttu luukpära-GT'le kergesti tagatulesid näidata.

1989. aastal võttis Ford tootmisesse Mazda sportautol põhineva Probe'i. Algselt oli see mõeldud Mustangit asendama, kuid mustangientusiastide survel võttis Ford viimasel hetkel siiski vastu paljude arvates ainuõige otsuse - ta investeeris 200 miljonit dollarit Mustangi tehasesse Dearborn'is, et legendi elu saaks kõige kiuste jätkuda. Kahjuks lükati edasi Mustangi sünni 25. aastapäeva tähistamine, lubades erimudelit ja väärilisi pidustusi aastaks 1994.

1990. aastal lisati varustusse juhi turvapadi, kaarditaskud ustes, võimalik oli tellida nahksisu. Hinnad oli küllaltki taskukohased (vähemalt ameeriklastele): neljasilindrilise kupee eest küsiti $9500 ja lahtise GT eest $19000. Suuri muutusi ei toimunud ka järgmistel aastatel, natuke nähti vaeva vaid auto välimusega.

Kuigi peale 1987. a. püsis 5.0L üldjoontes muutumatuna, viisid mitmed jooksvad muudatused (MAF-süsteemile üleminek 1989. a., müra vähendamiseks tehtud muudatused sisse- ja väljalaskes ning nukkvõllis) selleni, et 1993. a. oli Ford sunnitud mootori võimsusreitingut veidi korrigeerima, ja see oli nüüd 205 hj. Samal aastal ilmus GM'ilt uus Camaro/Firebird, mis Corvette'ilt pärit 5,7-liitrilise mootoriga pakkus 275 hj; nüüd tuli ka Fordil hakata mõtlema võimsuse kasvatamisele.

Juba '93 andis Ford esimese vastulöögi, tuues välja Mustang Cobra. Auto sai sooja vastuvõtu osaliseks: Road&Track nimetas teda "best of the aging breed" (parim vananevast tõust) ja paljude näitajate poolest auto ka seda vääris. Masina töötas välja SVT (Special Vehicle Team, SVO järglane) ja tänu paremale sisselaskele, nukkvõllile ja teistele "musklit" kasvatavatele muudatustele arendas see 235 hj. Võimus kanti asfaldile 5-käigulise manuaalkasti ja 245/45ZR17 rehvide kaudu.

Muudest mudelitest eristasid Cobrat veel standardvarustuses olevad ketaspidurid kõigil ratastel, uus esi- ja tagaspoiler, udutuled, seitsme kodaraga valuveljed ja kindlasti ka kappava hobuse embleem radiaatorivõrel (mis vahepeal oli asendatud lihtsa Ford'i logoga). Kuid tagasi selle juurde, mis teeb muskelautost muskelauto - kiirendus. Cobra kiirendas 0-100 km/h 5,9 sekundiga ning veerandmiiliaeg oli 14,5 sek.

Vastupidiselt tavaloogikale muudeti Cobra vedrustust GT-ga võrreldes pehmemaks, kuid see õigustas end - auto võimaldas GT-st selgelt suuremaid kurvikiirusi. Lõpuks valmistati 5000 Cobrat ja lisaks 107 Cobra R-i, veel karmimat rohkem võidusõidurajale mõeldud masinat, millel olid paremad pidurid ja jahutussüsteem, keretugevdused ning spetsiaalvedrustus. Cobra R-il puudus ka tagaiste ja konditsioneer.

 
 
1979 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 369 936
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe 2471 lbs (1121 kg) 4494 156 666
 3d hatchback 2491 lbs (1130 kg) 4828 120 535
 Ghia 2d coupe 2579 lbs (1170 kg) 5064 56 351
 Ghia 3d hatchback 2588 lbs (1174 kg) 5216 36 384
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4800 118 lb-ft @ 2800  
 140 CID 2bbl OHC I4T 3.78x3.13 130 hj @ 4600 165 lb-ft @ 3600  
 170 CID 2bbl OHV V6 3.66x2.70 105 hj @ 3600 140 lb-ft @ 2300  
200 CID 1bbl OHV I6 3.68x3.13 85 hj @ 3600 154 lb-ft @ 1600  
 302 CID 2bbl OHV V8 4.00x3.00 139 hj @ 3600 250 lb-ft @ 1800  
 302 CID 2bbl OHV V8 4.00x3.00 143 hj @ 3600 243 lb-ft @ 2200 Calif.
       
1980 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 271 322
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe 2514 lbs (1140 kg) 5338 128 893
 3d hatchback 2548 lbs (1156 kg) 5616 98 497
 Ghia 2d coupe 2582 lbs (1171 kg) 5823 23 647
 Ghia 3d hatchback 2606 lbs (1182 kg) 5935 20 285
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4600 119 lb-ft @ 2600  
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 89 hj @ 4800 122 lb-ft @ 2600 Calif.
 140 CID 2bbl OHC I4T 3.78x3.13 130 hj @ 4600 165 lb-ft @ 3600  
200 CID 1bbl OHV I6 3.68x3.13 90 hj @ 3800 160 lb-ft @ 1600  
 255 CID VV OHV V8 3.68x3.00 118 hj @ 3800 193 lb-ft @ 2200  
VV - "variable venturi" karburaator.
       
1981 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 182 552
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe 2537 lbs (1151 kg) 6363 77 458
 3d hatchback 2557 lbs (1160 kg) 6566 77 399
 Ghia 2d coupe 2571 lbs (1166 kg) 6786 13 422
 Ghia 3d hatchback 2606 lbs (1182 kg) 6901 14 273
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4600 119 lb-ft @ 2600  
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 89 hj @ 4800 122 lb-ft @ 2600 Calif.
200 CID 1bbl OHV I6 3.68x3.13 90 hj @ 3800 160 lb-ft @ 1600  
 255 CID VV OHV V8 3.68x3.00 118 hj @ 3800 193 lb-ft @ 2200  
       
1982 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 130 418
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe (L/GL) 2568/2585 lbs (1165/1173 kg) 6345/6844 45 316
 2d coupe GLX 2600 lbs (1179 kg) 6980 5828
 3d hatchback GL 2622 lbs (1189 kg) 6566 45 901
 3d hatchback GLX 2636 lbs (1196 kg) 7101 9926
 3d hatchback GT 2597 lbs (1178 kg) 8397 23 447
mõnedel andmetel 24 799 GT-d
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 2bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4600 119 lb-ft @ 2600  
200 CID 1bbl OHV I6 3.68x3.13 88 hj @ 3800 158 lb-ft @ 1400  
 255 CID VV OHV V8 3.68x3.00 118 hj @ 3800 193 lb-ft @ 2200  
 302 CID 2bbl OHV V8 4.00x3.00 157 hj @ 4200 240 lb-ft @ 2400 GT 5.0L HO
5.0L HO lisaks 4656 mitte-GT'l
       
1983 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 120 873
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe (L/GL/GLX) 2684/2743/2760 (1217/1244/1252) 6727/7264/7398 33 201
 3d hatchback (GL/GLX) 2788/2801 lbs (1265/1271 kg) 7439/7557 36 982
 2d conv GLX 2807 lbs (1273 kg) 12 467 22 437
 3d hatchback Turbo GT ???? lbs (???? kg) 9714 604
 3d hatchback GT 2969 lbs (1347 kg) 9449 26 648
 2d conv GT ???? lbs (???? kg) 13 479 1001
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 1bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4600 119 lb-ft @ 2600  
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 145 hj @ 4600 180 lb-ft @ 3600 Turbo GT
232 CID CFI OHV V6 3.80x3.40 112 hj @ 4000 175 lb-ft @ 2600  
 302 CID 4bbl OHV V8 4.00x3.00 175 hj @ 4200 245 lb-ft @ 2400 GT 5.0L HO
5.0L HO ka 7891-l mitte-GT'l
CFI - Central Fuel Injection, ühepunktisissepritse
       
1984 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 141 480
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe (L/LX) 2736/2757 (1241/1251 kg) 7089/7281 37 680
 3d hatchback (L/LX) 2782/2807 lbs (1262/1273 kg) 7260/7487 51 898
 2d conv LX 3020 lbs (1370 kg) 11 840 10 932
 3d hatchback Turbo GT 2869 lbs (1301 kg) 9958 3386
 2d conv Turbo GT 3004 (1363 kg) 13 441 412
 3d hatchback GT 3013 lbs (1367 kg) 9774 26 658
 3d conv GT 3124 lbs (1417 kg) 13 247 6256
 3d hatchback SVO 2992 lbs (1357 kg) 15 585 4258
GT ja Turbo GT mudelite hulgas ka 5261 20th Anniversary GT350 mudelit
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 1bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 145 hj @ 4600 180 lb-ft @ 3600 Turbo GT
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 175 hj @ 5000 210 lb-ft @ 3000 SVO
232 CID CFI OHV V6 3.80x3.40 120 hj @ 5600 205 lb-ft @ 1600  
 302 CID CFI OHV V8 4.00x3.00 165 hj @ 3800 245 lb-ft @ 2000 GT aut.
 302 CID 4bbl OHV V8 4.00x3.00 175 hj @ 4200 245 lb-ft @ 2400 GT man.
5.0L ka 5280-l mitte-GT'l
       
1985 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 156 514
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2657 lbs (1205 kg) 6989 56 781
 3d hatchback LX 2729 lbs (1238 kg) 7509 45 820
 2d conv LX 2907 lbs (1319 kg) 12 237 9561
 3d hatchback GT 3063 lbs (1389 kg) 10 224 36 879
 3d conv GT 3165 lbs (1436 kg) 13 930 5549
 3d hatchback SVO 2991 lbs (1357 kg) 14 806 1924
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 1bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 175 hj @ 5000 210 lb-ft @ 3000 SVO
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 205 hj @ 5000 248 lb-ft @ 3000 SVO '85½
232 CID CFI OHV V6 3.80x3.40 120 hj @ 5600 205 lb-ft @ 1600  
 302 CID CFI OHV V8 4.00x3.00 180 hj @ 4200 260 lb-ft @ 2600 GT aut.
 302 CID 4bbl OHV V8 4.00x3.00 210 hj @ 4400 270 lb-ft @ 3200 GT man.
5.0L ka 6326-l mitte-GT'l
       
1986 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 224 410
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2795 lbs (1268 kg) 7420 83 774
 3d hatchback LX 2853 lbs (1294 kg) 7974 73 798
 2d conv LX 3044 lbs (1381 kg) 13 214 13 059
 3d hatchback GT 3139 lbs (1424 kg) 11 102 40 578
 3d conv GT 3269 lbs (1483 kg) 14 945 9887
 3d hatchback SVO 3140 lbs (1424 kg) 15 272 3314
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID 1bbl OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 140 CID EFI OHC I4T 3.78x3.13 200 hj @ 5000 240 lb-ft @ 3000 SVO
232 CID CFI OHV V6 3.80x3.40 120 hj @ 5600 205 lb-ft @ 1600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 200 hj @ 4000 285 lb-ft @ 3000 GT
5.0L ka 6674-l mitte-GT'l
       
1987 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 159 145
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2862 lbs (1298 kg) 8271 58 100
 3d hatchback LX 2920 lbs (1324 kg) 8690 43 629
 2d conv LX 3059 lbs (1388 kg) 13 052 9877
 3d hatchback GT 3080 lbs (1397 kg) 12 106 37 088
 3d conv GT 3214 lbs (1458 kg) 15 852 10 451
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 220 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000 GT aut.
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000 GT man.
5.0L ka 16 609-l mitte-GT'l
       
1988 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 211 225
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2894 lbs (1313 kg) 8835 53 211
 3d hatchback LX 2961 lbs (1343 kg) 9341 75 636
 2d conv LX 3081 lbs (1398 kg) 13 702 13 900
 3d hatchback GT 3193 lbs (1448 kg) 12 745 50 294
 3d conv GT 3341 lbs (1515 kg) 16 610 18 174
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000  
5.0L ka 30 877-l mitte-GT'l
       
1989 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 209 769
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2754 lbs (1249 kg) 9050 50 560
 2d coupe LX 5.0L Sport 3045 lbs (1381 kg) 11 410
 3d hatchback LX 2819 lbs (1279 kg) 9556 116 965
 3d hatchb. LX 5.0L Sport 3110 lbs (1411 kg) 12 265
 3d hatchback GT 3194 lbs (1449 kg) 13 272
 2d conv LX 2966 lbs (1345 kg) 14 140 42 244
 2d conv LX 5.0L Sport 3257 lbs (1477 kg) 17 001
 3d conv GT 3333 lbs (1512 kg) 17 512
GT'sid kokku: 59 701, LX 5.0L Sport'e kokku: 45 876
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4200 122 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000  
       
1990 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 128 189
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2759 lbs (1251 kg) 9753 22 503
 2d coupe LX 5.0L Sport   12 222
 3d hatchback LX 2824 lbs (1281 kg) 10 259 78 728
 3d hatchb. LX 5.0L Sport   13 065
 3d hatchback GT   14 044
 2d conv LX 2960 lbs (1343 kg) 14 810 26 958
 2d conv LX 5.0L Sport   17 796
 3d conv GT   18 418
GT'sid kokku: 34 435, LX 5.0L Sport'e kokku: 44 851
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 88 hj @ 4000 132 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000  
       
1991 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 98 737
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2759 lbs (1251 kg) 10 702 19 447
 2d coupe LX 5.0L   13 815
 3d hatchback LX 2824 lbs (1281 kg) 11 208 57 777
 3d hatchb. LX 5.0L   14 600
 3d hatchback GT   15 579
 2d conv LX 2960 lbs (1343 kg) 16 767 21 513
 2d conv LX 5.0L   19 787
 3d conv GT   20 409
GT'sid kokku: 24 428, LX 5.0L'e kokku: 27 880
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 105 hj @ 4600 135 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000  
       
1992 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 79 280
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2775 lbs (1259 kg) 10 125 15 717
 2d coupe LX 5.0L 3010 lbs (1365 kg) 13 422
 3d hatchback LX 2834 lbs (1285 kg) 10 721 40 093
 3d hatchb. LX 5.0L 3069 lbs (1392 kg) 14 207
 3d hatchback GT 3144 lbs (1426 kg) 15 243
 2d conv LX 2996 lbs (1359 kg) 16 899 23 470
 2d conv LX 5.0L 3231 lbs (1466 kg) 19 644
 3d conv GT 3365 lbs (1526 kg) 20 199
GT'sid kokku: 20 445, LX 5.0L'e kokku: 19 131
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 105 hj @ 4600 135 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 225 hj @ 4000 300 lb-ft @ 3000  
       
1993 Mustang
teljevahe 100.4", pikkus 179.1", laius 69.1", kogutoodang 114 228
Mudelid baasmudeli mass baasmudeli hind toodetud
 2d coupe LX 2751 lbs (1248 kg) 11 159 24 851
 2d coupe LX 5.0L 3035 lbs (1378 kg) 14 366
 3d hatchback LX 2812 lbs (1276 kg) 11 664 56 977
 3d hatchb. LX 5.0L 3096 lbs (1404 kg) 15 150
 3d hatchback GT 3144 lbs (1426 kg) 16 187
 2d conv LX 2973 lbs (1349 kg) 17 988 27 300
 2d conv LX 5.0L 3259 lbs (1478 kg) 20 733
 3d conv GT 3365 lbs (1526 kg) 21 288
 3d hatchback Cobra 3255 lbs (1476 kg) 18 505 4993
 3d hatchback Cobra R 3125 lbs (1417 kg) ???? 107
GT'sid kokku: 26 101, LX 5.0L'e kokku: 22 902
         
Mootorid bore x stroke võimsus pöördemoment märkused
 140 CID EFI OHC I4 3.78x3.13 105 hj @ 4600 135 lb-ft @ 2600  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 205 hj @ 4200 275 lb-ft @ 3000  
 302 CID EFI OHV V8 4.00x3.00 235 hj @ 4600 280 lb-ft @ 3800 Cobra
 
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.