| Poster | Message | 
  
	    |  McK 
 |  540cid Äkki keegi teab kust sellist blocki  saaks.
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 08:49 |  | 
    
  
	    |  mrtn 
 |  540cid 
   | 
	
	  | 24.04.2004 at 08:51 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  540cid http://www.dartheads.com
 http://www.worldcastings.com
 
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 09:14 |  | 
    
  
	    |  McK 
 |  540cid aga palju(umbes) selline 540cid bigblock keskmiselt maksta võiks ja missugused tootjad on usaldusväärsemad.
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 21:20 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  540cid Ega ometi.........
  
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 21:22 |  | 
    
  
	    |  urmas 
 |  540cid ........... kindlasti
   | 
	
	  | 24.04.2004 at 21:26 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  540cid siin üks kodanik vähe teises topicus nimega NoMad_MaDNO &( ka sedamoodi on....
  
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 21:29 |  | 
    
  
	    |  diesel 
 |  540cid aga juhuks kui siiski pole ega ometi, vaid tõsine huvi, siis paljas plokk maksab ilmselt alates 2k meerika rahas. terve mootori hinnal lage ilmselt pole. arvatavasti võib mingi kone saada ka 10k taala eest, vähe viisakam ilmselt vahemikus 35-50k taala. siis uutest siin jutt praegu. kusagilt netiavarustest võid kindlasti leida erinevaid pruugitud konesid, erinevas komplektsuses. hinnad ilmselt ka vahemikus üks kuni mitu raha. ja kohe alguseks võta teadmiseks, et siinse rahva hulgas 540 või suuremad koned pole eriti igapäevased ja seega - GIYF
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 22:09 |  | 
    
  
	    |  McK 
 |  540cid jaaa....600k on ikka väga palju.(küsisin 540-se blocki kohta sellepärast, et paari aasta pärast võiblolla hakkan midagi sellist ehitama kui rohkme asjaga kursis olen ja raha natuke rohkem kogunenud).
 aa...ja üks küsimus veel(loodan et see pole liiga nonsense) kas  8.8l-isele mootorile on võimalik turbot paigaldada.
 | 
	
	  | 24.04.2004 at 23:19 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  540cid Nädal tagasi Tallinnas tehtud pilt:
 
 http://www.tqhq.ee/gals/acsest/043.jpg
 
 Pakun küll, et aastate pärast, kui Sul raha tekib selliste asjade ehitamiseks on fossiilsete kütuste kasutamine automootorites lõppenud ehk kiirusta...
   | 
	
	  | 25.04.2004 at 07:09 |  | 
    
  
	    |  McK 
 |  540cid eks siis kasuta metanooli
   | 
	
	  | 25.04.2004 at 22:28 |  | 
    
  
	    |  NOmad_MADno 
 |  540cid ma ei  saa aru mix kohe sitasit vaadataxe kui
 asjast vähem teadlik inimene miskit kysib teil kade  omi teadmisi
 ja enamus teadmisi mis puuduvad meil on on tingitud noorusest ja raha puudusest
 muidugi teil osadel seda finantsi paistab olema  sest autosid tuuakse usast 10ete kaupa korraga      ja need ei ole tegelt ju odavad rääkimata nende remondist
 
 and anyway... no bad feelings....
 | 
	
	  | 26.04.2004 at 21:33 |  | 
    
  
	    |  sten666 
 |  540cid no vaevalt siin foorumis selliseid kasutajaid on kellel on vaba raha 540 cid turbomootori ehtiamiseks...
 
 elame ikkagi Eestis
 | 
	
	  | 26.04.2004 at 22:28 |  | 
    
  
	    |  IceUul 
   |  540cid Pärtel minumeelest kuskil mainis siin, et suurt hinna vahet pole, kas mingi 8l või 10l. Seega soovitan juba võtta mingi 6xxCID. Ja turbosid saab igale mootorile peale panna, kui oskused ja varandus selleks olemas...
 Keegi kunagi tahtis kah mingit 10.6L turbot aretada, kuid ei tea, mis sellest saanud on...
 | 
	
	  | 26.04.2004 at 22:28 |  | 
    
  
	    |  anti 
   |  540cid Miks noored mehed nii vihaseks lähevad kui neid maa peale püütakse tuua? Kõige parem materjal lugemiseks sellistele KOHE vihastele võiks olla Lauri ja Erkki autoehituse tuvustused, mis peaks panema mõtlema, et auto ja mootoriehituses on nagu tavaliseski koolis- kõigepealt algklassid, ehk põristad väikeste mootoritega ja roostes autokerega ringi, siis teed näpud õliseks ja laabid pahtlit, siis tuunid mootorit ja otsid juba võimsamat jne järgmistesse klassidesse. Kui isa on ka püstirikas ja annab raha nt SUURE moootori ostmiseks, siis sellest pole eriti abi, sest kui nn kool läbi käimata, siis ei suuda sa seda mootorit käimagi saada, rääkimata häälestamisest ja arendamisest. Sa ei suuda kinni maksta enda SUURE mootoriga hobiauto tööshoidmiseks vajalikku proffide meeskonda.
 Seega kehtib ka siin pedagoogikast tuntud reegel- lihtsamalt raskemale, kergemalt keerulisemale
   | 
	
	  | 27.04.2004 at 07:17 |  | 
    
  
	    |  blazerK5 
 |  540cid ütleksin,et vähem möla ja rohkem tegusid!
 
 ____________________________
 LINCOLN  TOWN-CAR 1978 (460cid)
 
 | 
	
	  | 27.04.2004 at 07:29 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  540cid aamen
 | 
	
	  | 27.04.2004 at 08:05 |  |