| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  PlyVal64 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud Kui poleks C-klassi, võiks asja tõesti striitreissiks nimetada. Kuna kohal polnud, siis jääb loota, et normaalsed tagaveolised autod ikka korraliku show megahulgale pealtvaatajatele kah tegid
  Lisaks Meelis Viesele loomulikult. Tema etteaste on piltideltki näha  Või käis ikka see sossutamine, et "rehvid kallid"... ja mitte ühtegi pikka burnouti   |  
	  | 10.05.2004 at 12:23 |  |  
	    |  prr 
   |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:ply, kurat!PlyVal64: Kui poleks C-klassi, võiks asja tõesti striitreissiks nimetada.
 
 ametlik võistlus ilma suure klassita ei ole siiski streetrace.
 või tegelt oleks päris hea, kui ply järgmine kord streetrace kommenteerib
  
 
 
 ____________________________
 lapsest peale on hobused meeldinud
 |  
	  | 10.05.2004 at 12:47 |  |  
	    |  PlyVal64 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:prr:
 quote:On, on ja veelkord on. Dragrace on ainult C-klassi sõitmine, muu on pullikaka ... või olgem siiski tolerantsed väikeste autode suhtes ... kiirendusvõistlus.  Aga kiirendusvõistlus ja dragrace on kaks eri asja. Ainus õige dragrace toimub loodetavalt augustis ABCS ajal sealsamas Kiltsis. Vähemalt annab lootust päris mitme normaalse auto ilmumine  sõitudele,ply, kurat!
 ametlik võistlus ilma suure klassita ei ole siiski streetrace.
 või tegelt oleks päris hea, kui ply järgmine kord streetrace kommenteerib
  
  neile meestele. Jutt siis päris kenast hulgast F-bodydest. Ja küll Corvus kah oma Vette liikuma saab. Aga selge on see, et igasuguste oopelite võiduajamist ma enam kommenteerida ei viitsi. Nendega võib niisama sõita ja kurvilist teed sõita, kuid stripil ei ole nad kohe mitte mingid tegijad, sõitku või madalaid kümneid. Sest mulle ikka tundub, et Eestis ei ole aru saadud, millest koosneb DRAGRACE. 402 meetrit on sellest vast ainult 33%, ülejäänud 66% jaguneb võrdselt stardieelse aja showle ja boksishowle(koosneb mitmest nüansist). Ja midagi pole teha, mootor, mida pead luubiga vaatama ja vedavad esirattad ei ole selle show osa mitte mingit pidi.
 Väikeste klasside sõit on nagu kimaroid põdeva indiviidi kakimine või tripperihaige pissimine: niutsuvad ja saavad lõpuks asjaga hakkama.
 
 Ply@kogub vist jälle vihavaenlasi
   |  
	  | 10.05.2004 at 13:01 |  |  
	    |  Kala 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:PlyVal64:
 quote:prr:
 quote:On, on ja veelkord on. Dragrace on ainult C-klassi sõitmine, muu on pullikaka ... või olgem siiski tolerantsed väikeste autode suhtes ... kiirendusvõistlus.  Aga kiirendusvõistlus ja dragrace on kaks eri asja. Ainus õige dragrace toimub loodetavalt augustis ABCS ajal sealsamas Kiltsis. Vähemalt annab lootust päris mitme normaalse auto ilmumine  sõitudele,ply, kurat!
 ametlik võistlus ilma suure klassita ei ole siiski streetrace.
 või tegelt oleks päris hea, kui ply järgmine kord streetrace kommenteerib
  
  neile meestele. Jutt siis päris kenast hulgast F-bodydest. Ja küll Corvus kah oma Vette liikuma saab. Aga selge on see, et igasuguste oopelite võiduajamist ma enam kommenteerida ei viitsi. Nendega võib niisama sõita ja kurvilist teed sõita, kuid stripil ei ole nad kohe mitte mingid tegijad, sõitku või madalaid kümneid. Sest mulle ikka tundub, et Eestis ei ole aru saadud, millest koosneb DRAGRACE. 402 meetrit on sellest vast ainult 33%, ülejäänud 66% jaguneb võrdselt stardieelse aja showle ja boksishowle(koosneb mitmest nüansist). Ja midagi pole teha, mootor, mida pead luubiga vaatama ja vedavad esirattad ei ole selle show osa mitte mingit pidi.
 Väikeste klasside sõit on nagu kimaroid põdeva indiviidi kakimine või tripperihaige pissimine: niutsuvad ja saavad lõpuks asjaga hakkama.
 
 Ply@kogub vist jälle vihavaenlasi
  
 
 Selline üleolev suhtumine ei ole ka muidugi vastuvõtav.
 Drag on muidugi USA rauda täis võiduajamine, vähemalt alateadvuses, aga au ja kummardus ka teistele, et nad on  sellised sääsed liikuma saanud! tegu siiski kiirendusvõistlusega, suuremas tähenduses.
 
 Ise ei pooldagi suuri ja lärmavaid v8, sest siis muutuks asi igavaks. Kõigil v8 ja muudkui põrista! Mitte, et mulle ei meeldiks see mingil määral....
 Huvitav on just vaadata, mis on tavamootoritega tehtud, et nad liikuma on saadud!
 
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 14:39 |  |  
	    |  Nitroracer 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:Huvitav on just vaadata, mis on tavamootoritega tehtud, et nad liikuma on saadud!
 
 Jah, aga kui see "tavamootor" on mingise roostes ja mõlkis opel kadeti peal, siis pole see ikkagi tõeline dragrace.
 |  
	  | 10.05.2004 at 14:49 |  |  
	    |  diesel 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud kellele ema, kellele vanaema. ärge hakake jälle pihta. mulle küll meeldivad hunt lambanahas stiilis sleeperid. ja näituseks to lapiline bemm oli hea näide, väljast jube rimakas, aga seest ...
 ja kui kunagi mõni mõlkis kadett näituseks mulle võistlusel lutti teeb siis mul põle seevastu midagi, ehk on koguni suisa häämeel sellest.
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 14:54 |  |  
	    |  vvt 
     |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:PlyVal64: On, on ja veelkord on. Dragrace on ainult C-klassi sõitmine, muu on pullikaka ... või olgem siiski tolerantsed väikeste autode suhtes ... kiirendusvõistlus.  Aga kiirendusvõistlus ja dragrace on kaks eri asja. Ainus õige dragrace toimub loodetavalt augustis ABCS ajal sealsamas Kiltsis.
 
 Rohkem tolerantsust, Ply.....eelmine aasta seda üritust vaadates küll seda arvamust ei jaga....15-16 sekundi vee-kaheksaid oli seal ikka piisavalt, et piinlikkust tunda.
 Eriti piinlik oli veel see V8 ja diisli rebimine
  Cooperi põllumajanduslikke kumme saab tossutada iga kolmeliitrise autoga ka. Praegusel ajal A ja B klassi esikolmiku tulemused annavad kahjuks silmad ette vähemalt poolele suurest klassist. Ehk arenguruumi on veel küllaga. 
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:01 |  |  
	    |  jjanno 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud Tere
 
 quote:Ma ei saa aru, mis populaarsust te sellele alale loodate, kui te kõigile mitte USA'ka omanikele pähe soristate?  Mulle üldiselt meeldib autosport.  Aga selline "promo" kaotab igasuguse isu kohale tulla ja vaadata.  Tehke siis oma test&tune üritusi ja ÄRGE kutsuge seda nõmedat publikut kohale, kes soovib vaadata lihtsalt kiireid autosid hoolimata nende päritolumaast.PlyVal64: ply pikk jutt kustutatud
 
 
 jJanno
 PS: kirjutasin sarnase teksti juba ühele varasemale ply jutule, kuis siis mõtlesin, et ei saada ikka... täna siis saadan
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:02 |  |  
	    |  i-racing 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:kuhu siis leedukate alfa kadusjaanus: Parimad ajad
 
 A klass
 
 Eero Pesur	BMW 323	13,896
 Kristjan Pappa	Porche 944	14,127
 Indrek Ando	BMW 325	14,142
 Silver Kusman	Honda Civic	14,275
 Kristo Post	Opel Corsa	14,309
 Ardo Kalda	Opel Kadett	14,544
 Andrei Šabalin	Honda Civic	14,818
 Meelis Viese	Opel Omega Caravan	14,884
 Ivo Kruusi	Peugeot 205	14,999
 Martin Kuuse	BMW 325		15,002
 Riivo Hinn	Ford Taunus	15,381
 Mariks Zabita	Honda Civic	17,863
 
 B klass
 
 SamvelMäemurd	Opel Calibra	13,076
 Mart Pere	Opel Vectra Turbo	13,111
 Silver Aiaste	Audi 100 S4	13,436
 Hannes Luht	Audi S2	13,564
 Markus Trei	Mitsubishi 3000GT	13,868
 Eero Pesur	BMW 323	13,896
 Fred Poom	Mazda 323 13,914
 Aleksander Fedenko	BMW 540 15,59
 
 C klass
 
 Lauri Kuriks	Chevy Camaro 10,322
 Taavo-Erkki Vitsut	Chevrolet Camaro 10,876
 Kaido Krum	BMW 540	12,041
 Fred Vali	Chevrolet Camaro	12,483
 Erkki Vapper	Porche 911 Turbo	12,781
 Viljar Mäeseppp	Nissan 200sx	13,512
 Avo Rahula	Ford Mustang	13,845
 Veikko Laikme	MB 600 Sl	14,146
 Georg Valdre	Pontiac Transam	14,834
 Rasmus Roosson	Pontiac Trans Am 14,954
 Anti Veermaa	Pontiac Trans Am GTA	15,15
 Raul Taal	Audi S2	15,353
 Risto P. Koovit	Chevy Corvette	20,17
 ...
 
 
 
 ja ply läks tõesti oma kommentaariga liiale.Mulle ehk ka ei meeldi jällegi USA autod aga ma ei käi neid foorumites sõimamas...pealegi ju USAs spetsiaalne Import dragracinu liiga...
 
    
   |  
	  | 10.05.2004 at 15:06 |  |  
	    |  foke 
   |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud täitsa nõus, et on olemas kolm erinevat asja:
 - streetrace
 - kiirendusvõistlus
 - dragrace
 
 Streetrace on streetrace, see on ammu selgeks jahutud.
 Kiirendusvõistlus on see mida meil aetakse, dragracinguni on veel pikk maa minna.
 Selles kontekstis tuleb kõikidesse võistlejaisse suhtuda ühtmoodi, kõigile peaks kehtima ühed reeglid ja kedagi ei tohiks hukka mõista. Tänaseks on kiirendussport Eestis arenenud juba nii kaugele, et pea-aegu kõik võistlejad on oma autodesse päris palju vaeva, raha ja aega matnud. Minu lugupidamine kuulub kõigile, kes stardiraha maksnud, tehnilise kontrolli läbinud ja võistlusrajal endast ja oma autost parimat püüavad anda/võtta. Respect
  
 Võistleja seisukohalt on väga mõnus, kui rahvas kaasa elab, olgu ta siis 10-sekundi monstrum või tänavalegaalne 15-sekundi väikeauto. Kodanikud, vähem nääklemist liivakastis, ühtne mõtlemine ja ühine jõupingutus viib asja täna palju paremini edasi kui teineteise "paika panemine".
 Küll pealtvaataja ise omad järeldused teha oskab, temale tuleb vaid selleks eeldused anda.. ja üheks eelduseks on adekvaatne ja erapooletu info.
 Info ja faktid on need, mis auditooriumit harib, läbi teadmiste kasvab huvi, osatakse hinnata erinevaid võimsusi, võistlusklasse, aegu. Tekkib tunnetus, kaob mõttetu halvamaiguline konkurents võimsate tagaveoliste ja väikeste turboautode vahel. Me ei saa täna väita, et üks oleks teisest parem või halvem - see ei ole riigiasutus, kus kõik saavad ametnikupalka ja siis vaadatakse, kes hästi ja kes halvasti tööd teeb
  Kõik võistlejad teevad oma autosid omast vabast tahtest ja ei ole eriti viisakas suud vett täis võtta ja olematute teadmiste baasil kedagi paika panna või kurat-teab-kelleks tembeldada. Nothing personal  
 Selle sõbralikuma ja profesionaalsema õhkkonna loomisel on võimatu ületähtsustada kommentaatori rolli. Loomulikult on tore, kui mikrofonimees püüab rahvast üles kütta, seda aga peab tegema osavalt ja kruvi ei tohi üle keerata.
 Kindlasti oleks kasuks lühikesed intervjuud peale sõitu tagasiteel, ilmselt kuulaks paljud huviga ka võistlejate juttu n.ö. roolivälisel ajal - saab ju käia boksialas, võib kutsuda ka sõitjaid või tiimipealikke korra stardiala lähedusse. Alati ei pruugi aega olla, samas kindlasti leiaks enamus võistlejaid need paar minutit.
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:13 |  |  
	    |  Taavi 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:jjanno: Tere
 
 quote:Ma ei saa aru, mis populaarsust te sellele alale loodate, kui te kõigile mitte USA'ka omanikele pähe soristate?  Mulle üldiselt meeldib autosport.  Aga selline "promo" kaotab igasuguse isu kohale tulla ja vaadata.  Tehke siis oma test&tune üritusi ja ÄRGE kutsuge seda nõmedat publikut kohale, kes soovib vaadata lihtsalt kiireid autosid hoolimata nende päritolumaast.PlyVal64: ply pikk jutt kustutatud
 
 
 jJanno
 PS: kirjutasin sarnase teksti juba ühele varasemale ply jutule, kuis siis mõtlesin, et ei saada ikka... täna siis saadan
 
 Ma usun, et ühe inimese arvamuse põhjal kindlasti ei saa põhjapanevaid järeldusi kõikidest usa-raua sõpradest teha. Kui korralikust üritusest rääkida, siis ei saa ühte ilma teiseta - ainult 13-15 sek eurojapse vaadata oleks suht igav ja ainult kahte Camarot ka inimesed vaatama ei tuleks.
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:16 | Last edited 10.05.2004 at 15:19 by Taavi |  
	    |  PlyVal64 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud jjanno, siin pole tegemist kohe mitte autode päritolumaaga, vaid autode füüsilise ehitusega. Ja kindlasti ei pea mootor V8 olema, kuid tagavedu on elementaarne. Parimad näited väga tõsisest aparaatidest on soomlaste turbo-Starlet ja -Mosse.  Olgu japs või russ ja olematu kubatuuriga mootor, SHOWD suudavad nad pakkuda "täie raha eest". JA kõigele lisaks veel kolekiiresti veerandmiili sõita
  Lihtsalt on V8 ja USA-raud kõige odavam showauto vahend, mis siiski ka kiiresti liigub. Tavalise Starleti või Mossega eriti showd stripil ei tee. Ei tee seda isegi elektroonikast pakatava Mersuga, sest lihtsalt TC koos ABS'iga ei luba burnoutida(korduvalt proovitud, viimane kord SLK'ga). Seevastu näiteks Crossfire elektroonika võimaldas showd kogu raha eest. Tegelikult on täiesti mõttetu ka bike'de sõitmine, vähemalt mõnikord nad nati-nati sõidavad tagarattalgi... Ja niikaua, kui jutt on dragrace'ist, on jutt showga segatud spordist. Kiirendussport on striitreisi tsiviliseeritud variant. Esiveoslistel aparaatidel puudub vajalik glamuur ja seda ei tule neile ka mitte kunagi külge. Paar eriti kiiret autot tagaveoliste kõrval on ok!, kuid ei midagi rohkemat.
 Samamoodi võiks ju vormelid panna esiveoga sõitma, hullem veel neliveoga. Miskipärast seda ei tehta ja ei lubata ka. Sest pikas perspektiivis oleks see mõttetu, publikuhuvi kaoks.
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:19 | Last edited 10.05.2004 at 15:23 by PlyVal64 |  
	    |  IceUul 
   |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:ma tuleksTaavi:
 quote:jjanno: Tere
 
 quote:Ma ei saa aru, mis populaarsust te sellele alale loodate, kui te kõigile mitte USA'ka omanikele pähe soristate?  Mulle üldiselt meeldib autosport.  Aga selline "promo" kaotab igasuguse isu kohale tulla ja vaadata.  Tehke siis oma test&tune üritusi ja ÄRGE kutsuge seda nõmedat publikut kohale, kes soovib vaadata lihtsalt kiireid autosid hoolimata nende päritolumaast.PlyVal64: ply pikk jutt kustutatud
 
 
 jJanno
 PS: kirjutasin sarnase teksti juba ühele varasemale ply jutule, kuis siis mõtlesin, et ei saada ikka... täna siis saadan
 
 Ma usun, et ühe inimese arvamuse põhjal kindlasti ei saa põhjapanevaid järeldusi kõikidest usa-raua sõpradest teha. Kui korralikust üritusest rääkida, siis ei saa ühte ilma teiseta - ainult 13-15 sek eurojapse vaadata oleks suht igav ja ainult kahte Camarot ka inimesed vaatama ei tuleks.
 
  , ma ainult usakate pärast tulingi, muidu oleks tulemata jätnud   |  
	  | 10.05.2004 at 15:37 |  |  
	    |  diesel 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud well, jätke jahumine. kui kaks tegijat camarot kõrvale jätta siis praegu ju eurojapsi masinad näitasivad meeriklastele kuis sõita tuleb. krdi hää, et ise ei osalend, muidu oleks kõige lõpus üks ameeriklane veel olnd. seega ärga asjatult luulutage, et teile lastakse pähe. ja viljar oma üldarvestuse 9 ajaga võiks sigamega rahul olla, mitte kurta liiga tegemise teemal.
 kokkuvõtteks lugege foke posti kolm korda ja rahunege maha.
 Chevy 10,322
 Chevrolet 10,876
 BMW 12,041
 Chevrolet 12,483
 Porche 12,781
 Opel 13,076
 Opel 13,111
 Audi 13,436
 Nissan 13,512
 Audi 13,564
 Ford 13,845
 Mitsubishi 13,868
 BMW 13,896
 BMW 13,896
 Mazda 13,914
 Porche 14,127
 BMW 14,142
 MB 14,146
 Honda 14,275
 Opel 14,309
 Opel 14,544
 Honda 14,818
 Pontiac 14,834
 Opel 14,884
 Pontiac 14,954
 Peugeot 14,999
 BMW 15,002
 Pontiac 15,15
 Audi 15,353
 Ford 15,381
 BMW 15,59
 Honda 17,863
 Chevy 20,17
 
 edit: et siis selgituseks kopipastesin siia eestpoolt ajad ja panin paremusjärjestusse. usa massinad on lääbakil kirjas parema eristatavuse huvides.
 edit2: nüüd vist kõik meeriklased õigeste tähistet.
 |  
	  | 10.05.2004 at 15:48 | Last edited 10.05.2004 at 19:11 by diesel |  
	    |  PlyVal64 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud Jep, diesel, aga...
 Kaido BMW puhul on tegemist V8 bi-turbo RWD autoga ja seal juba palju kiiremaks ei lähe(läheb koletu $$$ puhul). Auto ise muidugi ülikõva.
 Porschest ärme räägi, selle raha eest sõidaks Camaro 6-7 sekundi aega.
 Edasi on 13 sekundit, mis tegelikkuses on väga aeglane ehk entry level dragracingusse. Nende autode oluliselt kiiremaks ehitamine maksab jälle kolepalju $$$. Puudu on muidugi kodanik Kaimo Civic ja Maksimi Supra.
 Ehk reaalselt on sellest nimekirjast esimesele kahele konkurenti oodata juba järgmine kord Corvusest, äkki ka Kaido teeb midagi kavalat, ja siis ülejäänud V8 RWD autod, kui omanikud tahavad-viitsivad-peavad vajalikuks suurusjärgu 100 kilo investeerida. No ja ka Sinu sinist tulilindu ootab 454, mis peaks panema auto liikuma Bemmi ja Porsche aegasid.
 Mida aga peab hr.Pere oma turbo-Vectraga tegema, et sekund kiirem olla, ei oska arvata. Ja ka seda, palju see siis maksma läheb. 13.0 pole korralikult töötava SB+kitiga automaat+normaalne rehv jaoks mingi probleem, kui just kere kaks tonni ei kaalu. Seda eriti mõne T/A puhul
  Isegi LeMans oma lonkava 350 ja libiseva 350ga, pakiruum tuugalt kola täis(200 kilo kindlasti koos tööriistadega), loksus lõdvalt 15.7 aega. Ehk ma tahan öelda seda, et jäävad üksikud väikemootorite(loe: turbo) fännid, tekivad mõned suuremate turbomootorite fännid Kaido-Maksimi kõrvale juurde ja ülejäänud, kes tahavad kiiresti veerandmiili sõita(alla 11 sekundi), muretsevad nii-ehk-naa algul SB ja varsti ka BB. Ehk tehku seda juba varem, läheb mõttetut aega vähem kaotsi ... ja on alale tunduvalt kasulikum.
 |  
	  | 10.05.2004 at 17:55 |  |  
	    |  Nuclear 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud hr PlyVal64
 
 väga......... väga enesekeskne suhtumine ....
 ei saand mitte mainimata jätta. Äkki räägiks üldiselt autodest, mitte ei lahterdaks ja ülistaks seda va väljarännanud vaeste eurooplaste maad alatasa ?
 Selline jutt muutub juba tüütavaks ja julgen väita, et ka teisest foorumist vastukaja just tänu sulle väga palju siia imbub ...
 
 Üritus oli tore, väiksed "kalad" muidugi olid, next time ju alati paremin
   Minu lemmikuks kujunes Calibra, kelle finaali aeg jäi kahjuks vana jumala teada, poolfinaalis 13.0 aega sõitnult  lasi lõpus hoo maha kuna võit oli kindel ...
 Camarod  "karjusid" ka meeldivalt
   |  
	  | 10.05.2004 at 18:12 |  |  
	    |  Raceboy 
   |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:PlyVal64:
 Porschest ärme räägi, selle raha eest sõidaks Camaro 6-7 sekundi aega.
 
 
 no offense, sa räägid stripist, aga et Camaro sama suutlik igas olukorras, ka vihmasel ja kõveral rajal oleks, läheks asi maksma Porsche raha:P See on siiski 100% stock-autoga, millel pelgalt turborõhu tõstmisega on võimalik saavutada 600 +hj.
 
 Edit: et Porsche 996 Turbo puhtalt stripi jaoks teha, pole vaja raha juurde panna, piisab lisavarustuse mahamüümisest (et kergemaks autot saada) ja saadud raha eest lihtsalt 200K TechArt Turbokit osta, hobujõudu  siis 700+:P
 
 ____________________________
 www.vems.ee
 |  
	  | 10.05.2004 at 18:30 | Last edited 10.05.2004 at 18:41 by Raceboy |  
	    |  diesel 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud ply on veendund fänn ja õige ka.
 mina vaid viitasin mõne kodaniku kurtmisele, et ahistatakse.
 aga selles pole point.
 point hoopis radiolinjas. heh.
 tegelt point selles, et tasub foke jutust malli võtta.
 ja kordan veel, et mul pole selle vasta midagi, et muud tõugu massinad ka sõitvad stripi pääl. andku aga valu.
 ply jutt sb ja bb teemal võib ju teoorias õige olla, aga miskit paha pole ka selles kui kodanikud liitriseid konesid kruvivad ja esiveolised vilkalt liikuma panevad. kui nad seda ei teeks, äkki siis tegeleksid sellega, mida seekord enamus publikumist tegi, ehk osaleksid "top alcohol" klassis.
 imo on nii, et vend, kes suudab kasvõi pisikese plokikaanega maha/peale liigutuse teha on juba respekti väärt.
 ehk siis - mir-drushba-festival.
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 18:32 |  |  
	    |  PlyVal64 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:Alustaks, kulla tuumakütusemees, sellest, et need on ammu tunnistamist leidnud põhitõed. Ja nagu Sa äkki märkas, siis hakkavad vaikselt ka autofirmad tagasi juurte juurde jõudma. Mootorite töömahud suurenevad, silindreid tuleb juurde jne. Kui sedagi väheks jääb, hakatakse alles ülelaadimise seadmeid lisama. See, kulla tuumafüüsik, on reaalne elu. Või arvad Sinagi, et oled maailma autokonstruktoritest targem? Või et NHRA mehed käivad ja keelavad Kalital, Amatol ja teistel maailma kiireimatel meestel tojotaseelikatega sõitmist? Ei, nad sõidavad V8 mootoritega selleks, et see on tõestanud oma kiiruse-võimsuse väga head suhet.  Vaata, dragracingus on võistlusklassil ees kaalupiirang, kuid teiseltpoolt jällegi kubatuuri piirang. See teine laseb välja arvutada ideaaltingimustel saadava maksimaalse jõu ja siis kaalust tingituna ka maksimaalse ET. Suurte mootorite puhul on ainult kaalupiirang ja kiiretes klassides on see uskumatult väike. Pärtel äkki oskab täpselt TF-i kaalu öelda? Mootorite võimsused, nagu Sa loodetavalt tead, on täna juba 8000 hobujõu juures. 2-liitrisest Opelist ei saa isegi tuumakütuse kasutamisel selliseid numbreid kätte... reaalsema nitrometaani kasutamisel seda vähem.Nuclear: hr PlyVal64
 väga......... väga enesekeskne suhtumine ....
 ei saand mitte mainimata jätta. Äkki räägiks üldiselt autodest, mitte ei lahterdaks ja ülistaks seda va väljarännanud vaeste eurooplaste maad alatasa ?
 
 Edit: vaatasin kiiresti FHRA koduka läbi. 2003 tulemustest ei leidnud mitte ühtegi esiveolist autot. Kui, siis ainult Street-B Aki Kulmala Corolla, kuid usutavalt on seegi RWD. Kõik ülejäänud on vaid ja ainult RWD-autod - Opelid, Bemarid, Sierrad, Escortid, Starletid. Soomlased vist nii lollid, et ei oska autosid valida...
 Ahjaa, loe ja vaata ise www.fhra.fi
 Veel üks EDIT: vaatame siis laiemalt DRAGRACING'us ringi, ehk Euroopas: http://www.eurodrag.com/
 Peale sellise dragsterimehe, kui  DT(urbo) 150  Timo Lehtimäki  2,1 Toyota   Armatek OY  ET-7,120  302km/h  aastal02 rohkem kiireid väikemootoreid palju pole. Paar tükki veel, kuid klassides, kus miinimumkaal on väike(dragsterid). Kuradi sakslased, ei sõidagi Mersude ja Bemaritega ning Itaalased Alfade ja Ferraridega. Ei tea küll miks
   |  
	  | 10.05.2004 at 18:40 | Last edited 10.05.2004 at 19:09 by PlyVal64 |  
	    |  5.0 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:no kas see pärineb rubriigist "kuidas sinu masinat.....mõnitatud on"?diesel: usa massinad on lääbakil kirjas parema eristatavuse huvides.
 
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 18:46 |  |  
	    |  diesel 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud oh häbi-häbi. ma tükk aega ei saand aru, mesasja see avo täpseste silmas piab. palun tuhandest vabandust. krt, küll on piinlik ikka.
 
 |  
	  | 10.05.2004 at 19:14 | Last edited 11.05.2004 at 08:57 by diesel |  
	    |  About 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud pange teema ruttu lukku
 |  
	  | 10.05.2004 at 20:19 |  |  
	    |  mms 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud 
 quote:PlyVal64: 13.0 pole korralikult töötava SB+kitiga automaat+normaalne rehv jaoks mingi probleem, kui just kere kaks tonni ei kaalu
 
 Palju Eestis 13.0 sõitnud SB-sid on? Palju stock SB aja 15-lt 13-le ja sealt alla ajamine maksab? Esimese vastus väga vähe ja teise vastus väga palju.
 
 Minu meelest pole mõtet viriseda selle kallal, et need kellel pole min 6-kohalist rahanumbrit aastas korraliku V8 modimisele kulutada, on "tavaautod" üsna odavalt kenasti jooksma saanud ja sellest koos teistega rõõmu tunnevad. Ja selle kallal vingumine paistab vägagi wannabe'lik. Eks tõelist dragi saab iga kell lombi taha vaatama minna, pole vaja siin maamatsidega selle pärast tüli norida.
 
 ____________________________
 Buick Electra Estate 86
 |  
	  | 10.05.2004 at 21:13 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud Inimesed jagunevad kaheks, ühed teevad ja teised jutustavad niisama. Need kes ise oma kätega suudavad midagi korda saata ei käi mööda netifoorumeid respecti lunimas.
  Soovitaks kõikidel siin esinevatel väikemootorihuvilistel nutt ja hala lõpetada ning garaazhi kobida. Julgustuseks võin öelda, et Soomes on mitmel hooajal parima tänavamasinate aja välja sõitnud neljasilindriline turboauto ehk saab küll kui tahta ja osata. Tehke ära, tulge rajale, sõitke korralik tulemus välja ja ennustan, et kui peale seda loete Ply teksti mõttetutest väikemootoritest, ei tekita see teis mingit emotsiooni. Seda võimaldab enesekindluse olemasolu, asi mida momendil siin sõna võtvatel kodanikel ilmselgelt napib. |  
	  | 10.05.2004 at 21:47 |  |  
	    |  mms 
 |  PlyVali nägemus üritusest kus ta kohal ei käinud Just seda ma tegelikult tahtsingi öelda- Ply, mine parem garaazhi!
 
 ____________________________
 Buick Electra Estate 86
 |  
	  | 10.05.2004 at 21:51 |  |  |