| Poster | Message | 
  
	    |  partel 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Mu venna '95 Mitsu Lancer tehti siis täiega oravaks.
 
 Seisis, järsku kuulis tagant kummivilinat ja seejärel sai nautida Top Fueli kiirendust. Palju ei puudunud, et oleks end tagaistmelt leidnud.
 
 Pidurdusjälg oli 38 m ja venna auto lendas edasi u. 5 m, nii et otsasõitja kiirus polnud vist 50 km/h.
 
 Mitsul sellist asja nagu pakiruum enam ei ole, kütusepaak jäi õnneks terveks.
 
 Lancer on hiljuti ostetud, hinnaklass minu teada 60K, 20K sisse + liising.
 
 Ilmselt läheb mahakandmisele või on paremaid ideid
  
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 07:08 |  | 
    
  
	    |  fire83 
   |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Järelkäruks vist ei anna ehitada?
 
 ____________________________
 Arvutiporno
 '08 Oranzh HHR LT
 '93 Must TransAm
 '83 Punane Firebird
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 07:52 |  | 
    
  
	    |  orikas3 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Grill või suitsuahi.
   | 
	
	  | 13.05.2004 at 08:20 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Kui suur kone on?
 
 Mul naisel 95' Lancer STW, millel ainult 1,6 liitrit. Swap to 2,0 oleks päris lahe.
    
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 08:32 |  | 
    
  
	    |  ylovoitka 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Astro, me just rääkisime sellest, et ei saa olla nii autopede.. Las sushiküpsetid jäävad stockiks, moditakse ainult USA rauda...
   | 
	
	  | 13.05.2004 at 11:13 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:Sul on õigus (vist).  Tegelikult mu naine ei oleks ka eriti õnnelik selle üle, tal rohkem vaja kindlapeale liikurit .ylovoitka: Astro, me just rääkisime sellest, et ei saa olla nii autopede.. Las sushiküpsetid jäävad stockiks, moditakse ainult USA rauda...
  
 Vastupidiselt hi performance
  Astrole ,millega sai sõita ainult 1500 km ja kone jälle laiali (krt isegi nitrot ei jõudnud kasutada) 
 Vahest kiilub mõistus kinni ja hakkad super plaane tegema. (nitro, turbo ,supercharger, daylidriver,dragrace....)
 
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 11:21 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Tee enda uus ost valmis, siis saad jälle muude projektidega lolliks minna...
  
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 11:27 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:See ei seisa minu taga ....Vanaisa: Tee enda uus ost valmis, siis saad jälle muude projektidega lolliks minna...
  
  
 edit: prioriteedid on juba ammu paika pandud ,kõigepealt USA V8 ja siis ülejäänud (jalgrattad, võrrid, rivipaugautjad)
  
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 11:30 | Last edited 13.05.2004 at 11:32 by Astro SS | 
    
  
	    |  Iff V5 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Eile õhtupoole Lasnamäe vahel, jah? See oli päris karm laks, sõitsin sealt mööda.
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 11:34 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:Vist küll...Iff V5: Eile õhtupoole Lasnamäe vahel, jah? See oli päris karm laks, sõitsin sealt mööda.
 
 
 Kone on 1.6 113 hj, automaatkast. Linnas jalgu ei jää..
 
 Ja suured tänud Erkkile abi eest hädaolukorras.
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 12:33 | Last edited 13.05.2004 at 12:35 by partel | 
    
  
	    |  foke 
   |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust hinnaklass 60 k
 no siis ei olnudki väga odav start (TF - 3000$)
 
 sry..
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 13:51 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust See oli ju ainult start (max 20 meetrit).
  60 000.- tahaks ikka 402 meetrit läbida sellise kiirendusega nagu TF pakub.
  
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 14:02 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:Ajad on pisut muutunud..foke: hinnaklass 60 k
 no siis ei olnudki väga odav start (TF - 3000$)
 
 sry..
 
 
 Kui hooaja eelarve on näiteks $3,000,000 ja tehakse 200-300 starti, siis igaüks oskab arvutada, kui palju üks start maksab.
 
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 14:20 |  | 
    
  
	    |  antoonio 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust ei tea mis neil lancerite viga on, tõmbavad kohe õnnetusi ligi.
 Sõbrapoiss suutis üht sihukest tutikat pidada 12 päeva kuni tapa rakvere vahel keeras palgikoorem end teele külili nii et ta sai veerevate palkidega jõudu katsuda.
 
 | 
	
	  | 13.05.2004 at 14:39 |  | 
    
  
	    |  tfr 
   |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Tundub, et Lanceritega on risti vastupidine lugu kui Imprezadega - tavaautodega tehtavad matsud ajavad Evode kasko lakke.
     | 
	
	  | 13.05.2004 at 14:46 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Niisiis, mu vend vajab teist autot, kuna Lancer tehti oravaks, nii et ta sai kogeda Top Fueli kiirendust.
 
 Millegipärast tekkis tekkis tal "ebaterve" huvi suuremate autode vastu.
  
 Hetkel on kaalukausil Opel Omega ja Ford Scorpio.
 
 Hinnaklass on suurusjärgus 60K.
 
 Kas keegi oskab midagi arvata
  
 Ise pole pädev...
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 14:45 |  | 
    
  
	    |  Põssa 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 60k eest saab juba uuema Scorpio mida hakati tootma vist 95aastal ja sellel hind kuskil 45k-60k vahel ja üks selline vedeles ka autoturul juba kuu tagasi ja vedeles ka veel eelmine nädal. Selle scorpio kohta on piisavalt kuulda et ebaõnnestunud mudel jne ja seda tõestab mõnesmõttes ka tema müügiedu puudumine. Ja kuna hinnaklass on suurusjärgus 60k siis selle eest saab kuskil kuni 96a mudeli millel veel väga palju lapsevigu-ehk esimesed tüüpvead lahendamata. Millegipärast ei soovita aga muidu igati suur ja mõnele isegi kena auto. Ja omega saab samuti juba uuema kerega ja selle välimus on minu meelest isegi päris kena ja tagasihiodlik. Ja kuna seda masinat on nii mõneski riigis kasutatud taksona siis tähendab see seda et tegu on küllaltki vastupidava ja hea atoga.
 Isiklikult soovitaks Opel Omegat.
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 14:57 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 60K raha eest saadav Opel ja Scorpio.....selle raha eest on igatahes targem valik 3-4 a vanem MB W124 või BMW 5-s seeria. Need kes on selle dilemma ees seisnud, pole ükski kahe esimese kasuks otsustanud.
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 15:13 |  | 
    
  
	    |  tfr 
   |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Punnsilmse Scorpio põhihäda peale öökima ajava välimuse pidid elektrihädad olema. Aga mitte ainult. Kui ilmtingimata Scorpa, siis pigem eelmise generatsiooni viimase otsa (91-91) 2.9 Ghia.
 
 Omega B on igal juhul mõistlikum valik. Positiivne on ka koeraveoversiooni valikuvõimalus. Kui selle vigadest rääkida, siis kõige suurem on see, et kuni faceliftini ('99) on kere tsinkimata ja meie talv kipub sellega teadagi mida tegema.
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 15:13 |  | 
    
  
	    |  raix_ 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:tfr:
 Omega B on igal juhul mõistlikum valik. Positiivne on ka koeraveoversiooni valikuvõimalus. Kui selle vigadest rääkida, siis kõige suurem on see, et kuni faceliftini ('99) on kere tsinkimata ja meie talv kipub sellega teadagi mida tegema.
 
 Ei soovita Opel'it. Sõbral oli 94a Omega B. Sõita oli küll mugav kui remondiarved ei olnud seda teps mitte.
 Ostis, sõitis ja kahetses.
 EDIT:
 Täpselt sama jutt kehtib ka poest uuena ostetud ja ühe omaniku käes (naine kusjuures) olnud 97a Vectra kohta.
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 15:15 | Last edited 25.05.2004 at 15:57 by raix_ | 
    
  
	    |  tfr 
   |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust 
 quote:Alati leidub ebaõnnestunud isendeid. Omega-kogemus küll puudub, kuid Vectra ja Fronteraga oli null lagunemisprobleemi.raix_:Ei soovita Opel'it. Sõbral oli 94a Omega. Sõita oli küll mugav kui remondiarved ei olnud seda teps mitte.
 Ostis, sõitis ja kahetses.
 
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 15:18 |  | 
    
  
	    |  hellraiser 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Sõbral '95 Omega B ning see on küll ainult üks õnnetusehunnik. Pidevalt on mingid kolinad sildades ning minu arust maksab ta iga kuu alguses oma palgast pool liisingusse ja teise poole remondiarveteks
  Sõita on sellega samas täitsa mugav, suhteliselt suur auto ning vaikne.
 Kui endale ostaks mingit suuremat masinat, siis vaataks pigem Passati poole. Sellega küll endal eriti kogemusi pole, kuid praegu käes olev '99 Polo ning kunagi ammu sõidetud '78 Golf 1 jätsid küll mõnusa odavalt parandamise ja mitte-lagunemise mulje.
 
 ____________________________
 Porsche 911 Turbo '01
 Porsche 951 '86 - Müüdud
 Porsche 944 '83 - Müüdud
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 15:31 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Mul oli üks tuttav samasuguse valiku ees - mingise 70 raha eest suurema keskklassi touring. Igatahes peale proovisõitu 3-4 omegaga sattus ta samal platsil kogemata
 525 touringu otsa ning ostetud sai see. Olgugi, et 96 asemel 93. Kommentaariks olid Opeli puhul vilets salong ja odav kvaliteet - kriginad, loginad, naginad. Mina seekord nõu ei andnud, kuulasin vaid järelmuljeid
  
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 16:22 |  | 
    
  
	    |  zeke 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Tutavatel on omega '96a on rahul ei lagune. Scorpad on alamotoriseeritud aga ghia paketis super mugavad/ruumikad. Eelmine aasta oli vanematel sama mure ja otsustasid hoopis audi 100 kasuks ja seda otsust pole siiani küll kahetseda tulnud. 100 on ruumikas ja hea auto.
 
 ____________________________
 MX-5, 116
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 16:23 |  | 
    
  
	    |  Nuclear 
 |  Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust Kuidas odavalt nautida Top Fueli kiirendust
 
 
 
 quote:vvt: Mul oli üks tuttav samasuguse valiku ees - mingise 70 raha eest suurema keskklassi touring. Igatahes peale proovisõitu 3-4 omegaga sattus ta samal platsil kogemata
 525 touringu otsa ning ostetud sai see. Olgugi, et 96 asemel 93. Kommentaariks olid Opeli puhul vilets salong ja odav kvaliteet - kriginad, loginad, naginad. Mina seekord nõu ei andnud, kuulasin vaid järelmuljeid
  
 
 mis siit peaks välja lugema ?  krt mõnest teemast ma ikka aru ei saa ...
 | 
	
	  | 25.05.2004 at 16:30 |  |