register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford 302 vs GM 305  
Poster Message
vvt
  
Ford 302 vs GM 305
Üks tuttav esitas sellise küsimuse, millele ei osanud nagu vastatagi - et ehitada mingi muu vihmavari ümber mootori C-klassis (kuni 5 liitrit) kiirendustel võistlemiseks, siis kumb kombo oleks targem

a) Fordi 302+ nt AOD
b) Chevy 305 + nt TH-700

Jutt oleks karpamootoritest. 302 kohta kostab (vist Mustangi omanike sulest pärit) lõputut kiidulaulu igas netiallikas. 305 kohta aga valdavalt 350 omanike sulest kriitikat. Kuidas need aga üks vs teine reaalselt (mõtlen potentsiaalilt on)? Chrysleril sobivat mootorit nagu pole (5.2 läheb üle kahjuks).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.06.2004 at 08:22
LaSa
 
Moderator
Ford 302 vs GM 305
Fordi 302-le on kindlasti rohkem perf. kama kui Chevy 305-le.
03.06.2004 at 08:28
newton
 
Moderator
Ford 302 vs GM 305
Ei ole ka midagi toekamat kui ajakirja- ja netitarkus pakkuda, aga Fordi 302 on performance mootor ja Chevy 305 ei ole seda mitte :)

Mina olen aru saanud, et potentsiaali seisukohalt on määrav Fordi suurem silindriläbimõõt ( 4.00" vs 3.74" ), mis võimaldab suuremaid klappe ära mahutada; samas lühem kolvikäik toetab kõrgemate pöörete kasutamist.
03.06.2004 at 08:38 Last edited 03.06.2004 at 08:38 by newton (Moderator)
hents99
  
Ford 302 vs GM 305
kumb mootor neist kergem on ? stockis ?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
03.06.2004 at 08:48
peep
 
Moderator
Ford 302 vs GM 305
Nagu öeldud, Ford.
03.06.2004 at 12:02
max
Ford 302 vs GM 305
Mul on üks artikkel, kus on kirjeldatud, kuidas tavaliste suht konservatiivsete bolt-on juppidega 305-st 325 hp välja võeti. Kaanteks, kui ma ei eksi, olid low-end Vortec'id. Lihtsalt infoks, kui keegi tahab ehitama hakata.
03.06.2004 at 19:06
BlueStang
 
Ford 302 vs GM 305
Täiesti erapooletu arvamus - Ford 302 perf omadustelt ja ehitamiseks parem/soodsam. Samas aga combot AOD-ga küll ei julge soovitada.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
04.06.2004 at 17:15
BENBEN
 
Ford 302 vs GM 305
Põhimõtteliselt lugesin just maveriku foorumist AOD kohta, väidavad, et saab kasutada aga kallim teha kui originaal C4
Ja siis on üks tutvustav väljaprint kuidas tehti väikeste viguritega, soodsalt 5.0L-st 400 heppa :)

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
04.06.2004 at 18:45
vvt
  
Ford 302 vs GM 305
Performance osade valik on põhimõtteliselt samasugune nende 3-käiguliste kui overdrive kastide kohta. Kõvemad kettad, pidurilindid, spragid, muhvid, aju kitid-kõik on olemas. Loomulikult on OD kasti omad kallimad. AOD konkreetne häda on selles, et seal sees on liiga palju alumiiniumi - vanemates rohkem terast ja malmi....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.06.2004 at 19:35
79capri
 
Ford 302 vs GM 305
GM'il 302cid on ka olemas - 'short stroke' 350cid.
05.06.2004 at 10:04
partel
  
Ford 302 vs GM 305
305 on :kill

Chevy 302 on 4" x 3", ehk kolvikäiku pole! :)

8000 pööret on käkitegu...

Võimaluse korral osaleks isegi selle ehitamisel...


____________________________
_
05.06.2004 at 23:42
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford 302 vs GM 305  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.