| Poster |
Message |
Madman
|
Line-lock?
Küsimus siis selline et mis nipiga jäetakse burnoutil tagarattad vabaks pidurdades vaid esirattaid? Kujutan ette et äkki mingi elektriline klapp torul vahel lihtsalt või...
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 05.06.2004 at 18:49 |
|
tryku |
Line-lock?
Ärge näkku lööge, kuid osade masinatega peaks nii saama, et vajutad veidi piduripedaali ja siis esirattad plokis ja tugevamini siis ka tagumised igatahes mingid bmw-d suitsetavad nii kummi kohapeal. |
| 05.06.2004 at 19:10 |
|
hents99
|
Line-lock?
Töötava pidurivõimuga sedasi küll ei peaks saama.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 05.06.2004 at 19:14 |
|
Madman
|
Line-lock?
Noh siis oleks veel variant et lõigata piduripedaal pikuti pooleks ja panna kaks hooba, mõlemad eraldi peasilindreid lükkama ja siis sõidu ajal saaks pedaalipooled jälle omavahel kokku siduda aga see meenutab nagu linttraktorit.
Ega see mingi imevidin kindlasti ei ole aga selline uudishimu lihtsalt, ei saa rahulikult magada ka kui vastust ei tea 
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 05.06.2004 at 19:17 |
|
Aidakas. |
Line-lock?
Kunagi tahtis üks sõber tagapidurile minevale torule kraani vahele panna. Tavaliselt jookseb ette 2 ja taha 1 toru, kuhu ka survele vastupidav MEHAANILINE kraan pistetakse.OK tore foori taga kummi suitsutada, aga kui päästad, siis peaks kraani jälle lahti saama. Ainult esimeste piduritega võttes võib vabalt teelt välja visata. Isiklikult ei poolda, ei ole riski väärt. |
| 05.06.2004 at 19:26 |
|
Fire |
Line-lock?
Vabalt saab.....
Pidur peale ja 
Enda autol taga trummelpidurid eks see lihtsustab asja
Edit: Teaduse huvides läheb teeb praktilise testi.....
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
| 05.06.2004 at 19:27 |
Last edited 05.06.2004 at 19:28 by Fire
|
inc13
|
Line-lock?
quote: hents99: Töötava pidurivõimuga sedasi küll ei peaks saama.
Seleta siis lollidele ka miks ei saa 
sõiduautodel on selline asi üsna levinud nagu pidurdusjõu regulaator........tühja autoga saavad tagumised pidurid vähem rõhku kui esimesed....
Siin sulle näidis kuidas nii saab ...
|
| 05.06.2004 at 19:29 |
Last edited 05.06.2004 at 19:31 by inc13
|
Fire |
Line-lock?
Test edukalt sooritatud....
Pidur peale, gaasi, 1300-1400rpm 
Kahjuks üks ratas muidugi, lukku pole....
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
| 05.06.2004 at 19:34 |
|
hents99
|
Line-lock?
Rõhk rakendub ju igas suunas samamoodi, tugevus võibolla muutub Korralike pidurite + võimuga minu arusaamist mööda ei tohiks jääda kumbki pool nõrgemaks.
Edit: Fire juba testis reaalselt, nii et järelikult siiski saab 
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 05.06.2004 at 19:37 |
Last edited 05.06.2004 at 19:38 by hents99
|
diesel |
Line-lock?
kui rõhu reguleerimist mingi vidinaga ei toimu, siis on rõhud võrdsed küll. aga ega see ei sega kummi suitsetamist, kuna auto paigal hoidmiseks on vaja vaid kergelt varvast pedaalil hoida. samas mootori ramm käib tagapiduritest üle ja nii ongi asi lihtsamast lihtsam. pikemal sellisel burnoutimisel küll kuluvad tagapiduri klotsid üsna mehiselt. tegelikult käib pisike kraan vahele jah ja problat pole ollagi. |
| 05.06.2004 at 19:42 |
|
Astro SS |
Line-lock?
Hurst Line-Lock tehiniline kirjeldus on siin: Hurst Line-Lock
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 05.06.2004 at 19:42 |
|
inc13
|
Line-lock?
quote: hents99:
Edit: Fire juba testis reaalselt, nii et järelikult siiski saab 
Hmm ,Mina testisin juba enne ,,,ning sellest ka pilt.... |
| 05.06.2004 at 21:35 |
|
Madman
|
Line-lock?
quote: Astro SS: Hurst Line-Lock tehiniline kirjeldus on siin: Hurst Line-Lock
See on jah lihtne ja loogiline. Isegi lihtsam kui ma arvasin. Asi käib siis vastupidi, mitte ei panda enne pedaalile vajutamist tagumist toru kinni vaid pidur põhjas jäetakse esimesed kolvid klapi sulgedes surve alla. Sellise süsteemiga pole vaja ka kolmandat jalga piduri peale. 
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 06.06.2004 at 09:33 |
|
hents99
|
Line-lock?
quote: inc13: quote: hents99:
Edit: Fire juba testis reaalselt, nii et järelikult siiski saab 
Hmm ,Mina testisin juba enne ,,,ning sellest ka pilt....
Vabandust, ma tõesti pildi järgi aru ei saanud.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 06.06.2004 at 09:56 |
|
Dablju |
Line-lock?
Asi toimib lihtsalt, nagu juba testitud , hoia aga kergelt pidurit peal ja anna aga lapatsit. Kui juba ratas liikuma hakkab siis pole vajagi enam hullult pöördeid anda (üldiselt mida nõrgem mootor seda rohkem tahab pöördeid saada, et asi toimiks). Endal samuti taga trumlid ja olemas ka võimendi, nagu teiselgi testijal. Proovida võid algul kuskil kruusa või liiva peal, siis ei piina masinat nii palju (rehvi kulub kah vähem ). |
| 06.06.2004 at 17:46 |
|
Madman
|
Line-lock?
See on ikkagi võimalik ainult eesoleva mootoriga. Sain eile enda Fiero kokku ja tagumine ots nii raske et niisamagi väga raske rattaid ringi saada asfaldi peal, no mootor ka ju lahja muidugi.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 07.06.2004 at 09:14 |
|
LaSa
 Moderator |
Line-lock?
Huvitav siis, kuis Fiero kaalujaotus on: kas enamus massi tagasillal? Mul on pereautol kaalujaotus reeglina 930 ees, 900 taga ja põletab kummi, niiet hirmus hakkab 
Burnoutimise ajal auto piduritega kinnihoidmisel peab arvestama veel seda, et juhul kui vedelik vana või ebakvaliteetne, võib asi suht rõõmsalt keema minna. Üksaasta Powercampi ajal oli juhus, kui soomlased osalesid BO võistlusel, vedelik läks keema, tilkus kuuma torukollektori peale ja läks põlema. Kohal olid muidugi kõik ülevaatuse legaalselt läbinud autod , aga kellegil neist polnud tulekustutit olemas. Lõpuks siiski mingi kustuti leiti, kapotialune kaeti ilusa ühtlase pulbrikihiga; lisaks veel keegi märkas kuskil salongis 'vist mingit hõõguvat asja', mispeale lajatati kogu nahksisu, armatuur ja põrand pulbrit täis
Enne OLI tegu väga ilusti korrastatud autoga...
|
| 07.06.2004 at 09:34 |
|
minimum
|
Line-lock?
quote: LaSa: Huvitav siis, kuis Fiero kaalujaotus on:
40/60 tagarataste kahjuks
Madman, kui laiad on tagumised rehvid?
____________________________
- |
| 07.06.2004 at 09:38 |
|
Madman
|
Line-lock?
quote: minimum: quote: LaSa: Huvitav siis, kuis Fiero kaalujaotus on:
40/60 tagarataste kahjuks
Madman, kui laiad on tagumised rehvid?
205/60/15 ainult...
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 07.06.2004 at 09:52 |
|
Fog
|
Line-lock?
quote: Madman: quote: minimum: quote: LaSa: Huvitav siis, kuis Fiero kaalujaotus on:
40/60 tagarataste kahjuks
Madman, kui laiad on tagumised rehvid?
205/60/15 ainult...
Mul on 225/50/16 ja põletab küll.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
| 07.06.2004 at 10:01 |
|
minimum
|
Line-lock?
quote: Fog: Mul on 225/50/16 ja põletab küll.
pidin ka 225 panema, 205'ed põlesid liiga lihtsalt
____________________________
- |
| 07.06.2004 at 10:03 |
|
s13
|
Line-lock?
Piduritega kinnihoidmine on riskantne. Endal pidurivõimu ja ketastega auto (225 kumm). Esimene kord õnnestus väga hästi (küll ainult ühe rattaga), aga kui järgmine kord sõbrale demoma hakkasin oli tulemuseks suitsev sidur (loe sidurivahetus) ja seisvad tagarattad .
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
| 07.06.2004 at 11:15 |
|
memphis |
Line-lock?
Tavaline jalapidur neh parim lahendus.
Vaz-tüüpi autoga sai sedamoodi tagarattad niimoodi kohapeal ringi lastud, et auto tagaosa suitsu seest välja ei paistnud. 
1. käik ja 4000 rpm'i. |
| 07.06.2004 at 11:51 |
|
Madman
|
Line-lock?
quote: minimum: quote: Fog: Mul on 225/50/16 ja põletab küll.
pidin ka 225 panema, 205'ed põlesid liiga lihtsalt
Sul 3.4 vahel ka ju...
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 07.06.2004 at 14:27 |
|