| Poster |
Message |
priitsuvila
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Tekkis siis väikene küsimus/probleem. Nimelt konditsioneeri pumba laagrid ragisevad ja süsteem ei ole ka töökorras. Mõtlesin siis, et võiks risu jalust ära tõsta ehk kogu süsteemi eemaldada. On keegi sellise teo ette võtnud ja oskab protseduuri lähemalt kirjeldada? Mis jupid tuleks lisaks hankida?
Tänud!
Priit |
| 13.06.2004 at 15:57 |
|
Heigo |
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
tee parem korda....kui ära võtad siis kirud ennast maapõhja palavatel suvepäevadel! usu mind ma tean 
____________________________
'83 Firebird 350cid |
| 13.06.2004 at 16:52 |
Last edited 13.06.2004 at 16:52 by Heigo
|
fire83
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Misiganes teete, ärge siis unustage, et lahtiste akendega, T-top maas, või kabrio sõites lülitage A/C rezhiimilt välja näiteks max peale. Muidu kahjustate konti.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 13.06.2004 at 17:02 |
Last edited 13.06.2004 at 17:02 by fire83
|
foke
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Mul sel talvel eemaldatud kont kogu mänguga olemas, võime kaupa teha. Kont töötas perfekto. Ära võtsin pealt, kuna see oli suurusjärkude kaupa odavam lahend kaalusäästu ja mõningase hj võidu näol, võrreldes mistahes muu investeeringuga auto kiiremaks ehitamise raskel, kui huvitaval teekonnal |
| 13.06.2004 at 17:58 |
|
fire83
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
freemod 
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 13.06.2004 at 19:00 |
|
Raul |
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Nädalavahetusel sai just sama asi läbi tehtud- kont koos kogu kolagaga välja. Kuigi süsteem kokku kaalus vast midagi ~10kg kanti, tõusis esiots märgatavalt. Tükk maadlemist oli genekaga kuna kont ja rihma pingutusrull lendasid välja, siis muutus ka rihma teekond. Homme siis amortidele ja lühematele vedrudele järgi.
Raul@auto tehnlise poolega varsti juba rahul. |
| 13.06.2004 at 20:20 |
|
priitsuvila
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Mis saab sellest kohast, kus on konditsioneeri pump. Kas pannakse siis lühem rihm või tekitatakse sinna asemele mingi hooratas?
Priit |
| 13.06.2004 at 22:12 |
|
foke
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
ikka lühem rihm tuleb panna.
konditsioneeri kaal olenevalt aastakäigust ja mootorist on 21-23 kg seda siis koos 2 radika, pumba, voolikute-torude ja ca 1 kg freooni (või selle asendusainega) |
| 13.06.2004 at 22:46 |
|
LaSa
 Moderator |
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
mulle pakuks huvi jällegi töötav konditsioneeri pump... |
| 13.06.2004 at 22:55 |
|
peep
Moderator |
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Näiteks LT1 puhul peab vastava rihmaratta panema ehk oleneb kuidas rihm jookseb. Mul on selline ratas igaks juhuks isegi riiulis olemas, kuigi momendil kont töötab ilma probleemideta.
See jutt, et kondiga midagi juhtub kui aknad lahti sõita vms. ei pea siiski paika. Isegi kliimaseadmega ei tohiks midagi juhtuda.
Suvel on päris mõnus linnavahel sõita katus maas ja kont. hästi vaikselt jahutamas - muidu lheb fooride taga seistes liiga kuumaks. |
| 13.06.2004 at 23:05 |
|
fire83
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
quote: peep: See jutt, et kondiga midagi juhtub kui aknad lahti sõita vms. ei pea siiski paika. Isegi kliimaseadmega ei tohiks midagi juhtuda.
Ega ma ka ei tea, Roolivõimu saates kunagi mingi intervjueeritav autotöökojavend seletas seda. Ma igaks juhuks olen seda kuulda võtnud 
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 13.06.2004 at 23:29 |
|
peep
Moderator |
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Vaata vähem telekat.
Aga tõsiselt, ei juhtu selle kondiga midagi. |
| 13.06.2004 at 23:32 |
|
fire83
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
tore siis.
Akent niikuinii lahti teha ei saa vihm tuleb sisse, katuse mahavõtmisest rääkimata 
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 13.06.2004 at 23:37 |
|
vkx
|
3. gen Firebirdi AC eemaldamine
Konditsioneeriga, millel puudub elektrooniline juhtimine ei juhtu arvatavasti tõesti midagi hullu kui auto aken on lahti. Elektrooniliselt juhitava kliimaseadmega aga ei ole see vast siiski päris soovitatav. Kui uksed aknad on suletud, siis kliima kütab või jahutab salongi määratud temperatuurini ja seejärel hoiab seda temperatuuri, aegajalt lisades sooja või külma õhku. Kui nüüd aken avada, siis hakkab kliima täie koormusega kütma või jahutama tervet välisilma, mitte aga ainult suletud auto salongi. Vähemalt minu auto puhul on küll nii, et nii kui akent paotada, hakkab kliima täiega uhama. See lihtsalt koormab süsteemi rohkem kui otstarbekas oleks.
____________________________
Seville STS `02 |
| 13.06.2004 at 23:48 |
|