register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : chevy 454 versus ford 460  
Poster Message
madis
chevy 454 versus ford 460
Palun kommenteerige ILMA EMOTSIOONIDETA.
Miks peaksin eelistama ford 460 stangile panemist.
Margipuhtus ei puutu asjasse, selge see et stangile chevy klepse külge ei pane ja klapikamprikaantele võib kirjutada mida vaid, kasvõi karu või jänes.
Nii või naa peab sellise operatsiooni puhul vahetama ka käiguka ja tagasilla ja kardaan on custom seega võib chevy kasti korral ka fordi tagasild olla.
Paluks ainult tehnilisi kommentaare :)
15.06.2004 at 15:01
peep
 
Moderator
chevy 454 versus ford 460
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6934

Pakun ilma konkreetseid fakte teadmata, et Chevy mootoriga tekib rohkem probleeme installil aga mis peamine, nii nagu jyrki kirjutas, vahet pole mis mootorit ehitada, peaasi, et seda mõistusega teha. Raha per hp. kulub samapalju anyway.
15.06.2004 at 15:14
5.0
chevy 454 versus ford 460
mootori enda puhul vist suht kama, aga igasugu swap juppe on kindlasti mustangile Fordi mootorii paigaldamiseks lihtsam saada, ehk kui isearetamist ei karda, siis pole hullu. On isegi "k-member" chevy mootori Mustangile panemiseks vähemalt ühel USA firmal olemas.
15.06.2004 at 15:31
madis
chevy 454 versus ford 460
5.0, kui K-memberi kohta link olemas, pane siia
15.06.2004 at 16:34
5.0
chevy 454 versus ford 460
quote:
madis: 5.0, kui K-memberi kohta link olemas, pane siia
http://www.ajeracing.com/mustang.htm vähemalt üks oli veel, aga hetkel ei leidnud

leidsin selle ka
http://hstrial-vhouse.homestead.com/newsletter.html
15.06.2004 at 19:07 Last edited 15.06.2004 at 19:12 by 5.0
urmas
chevy 454 versus ford 460
Pakuks üsna lambist, et Fordi arendamine on 15-30% kallim. Mis siis ikka eesmärk on?

Kui selle autoga veel tänaval "legaalselt" sõita tahad, siis oleks mõistlik osta/teha mootor Engine Factory vaimus ja valida 1:1 keresse sobiv karpaga mudel. 400+ hp oleks garanteeritud ja edaspidine modimise perspektiiv ka olemas. Kui sama pritsungi varianti tahta, arvesta 1-2 k$ juurde.

Kui SN95 kerest soov saada gabariitidelt suurema mootoriga rohkem võimsust, siis tehniliselt pole ilmselt vahet kas lõikuda/keevitada kere parajaks Chevy või Fordi suure mootori tarbeks. Fordi mootori ehitamise kogemus meie külanõukogu territooriumil puudub ja soomes/rootsis napib samuti. Jupiturul on Chevy ikka teistest mäekõrguselt üle.

Garanteeritud tagasilöögid: Margitundlike friikide käest saab Chevy mootori Fordi keresse ehitamise eest kindlasti pasunasse. Ja kui see temp on tehtud, siis tekib järjekordne aju-vaakum, mille tulemil muutub eelnev töö mõttetuks ja vaja kergele toruraamile aretada võimsat mootorit. SN95 plekist kere on raske.
15.06.2004 at 19:35
madis
chevy 454 versus ford 460
Iseenesest engine factory hinnad tunduvad mõistlikud, homme ei saagi kohe midagi teha, mõtlen et uurin üldisemalt asja.
15.06.2004 at 19:47
5.0
chevy 454 versus ford 460
kui suur hobujõu vajadus on? Kui mingi 400hp-d, siis äkki saad sobiva mootori väiksemate ümberehitustega väikeplokist. Igasugu ümberehitamine on tunduvalt kallim kui esialgu tundub.
BBF on SN95 keresse pandud küll ja lõikuda pole vaja. Jupiturg ka põhjatu- mõtle mida vajad ja see on olemas. BB kohta ei tea, aga SB puhul on Ford ameerika mootoriehitajate hinnangul pisut kallim jah (kuni 10% olenevalt mida teed).
15.06.2004 at 20:04
urmas
chevy 454 versus ford 460
Mul sõbral vedeleb üks T-Bird '71, millel CobraJet peal. Fordi ehitajad käisid pinda: müü ja müü. Oleksid siis täiesti veatust autost mootori eraldanud ja oma projekti aretamise fantaasiat välja elanud. Tundub absurdselt kallis lõbu olema.
15.06.2004 at 20:20
Vanaisa
  
Moderator
chevy 454 versus ford 460
Võib olla nägin seda unes, aga minu teada bikerman müüs korralikku kõikide lisadega Lincolni 4,6 mootorit Mark VIII või Town Car´i pealt....
Igatahes on see tal olemas ja herrajestas - see mootor on hobuseid ja torki täis!!!

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.06.2004 at 22:07
peep
 
Moderator
chevy 454 versus ford 460
Sisuliselt ja ka rahaliselt pole mõtet sinna midagi peale aretada - sõida ja ole rahul. Kui tahad kiiremini sõita, osta kiirem auto.

Minu mäletamist mööda oled Sa ise ka siin korduvalt samale järeldusele jõudnud.
15.06.2004 at 22:24
Astro SS
chevy 454 versus ford 460
quote:
Vanaisa: Võib olla nägin seda unes, aga minu teada bikerman müüs korralikku kõikide lisadega Lincolni 4,6 mootorit Mark VIII või Town Car´i pealt....
Igatahes on see tal olemas ja herrajestas - see mootor on hobuseid ja torki täis!!!
Minu teada jõudis ta selle enna maha müüa,kui ta enda Fjordi mootor otsad andis.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
15.06.2004 at 22:33
5.0
chevy 454 versus ford 460
kui soovi on siis võid minu stangi proovida- sellel on 400+ hobust ja momenti nagu vabalthingaval sihukese hobujõuga BBl. Saad umbes aimu, mis tunne võiks olla. Selle vahega muidugi, et juhitavus on BBga tema raskuse tõttu kehvem.
16.06.2004 at 07:08
madis
chevy 454 versus ford 460
nii palju siis emotsioonivabadusest ;)

Sõitmiseks on arvestades asjaolusid hetkel parim lahendus pooltraktor-poolveoauto doublecab.
16.06.2004 at 09:38
Mati Kikkas
 
chevy 454 versus ford 460
quote:
Astro SS:
quote:
Vanaisa: Võib olla nägin seda unes, aga minu teada bikerman müüs korralikku kõikide lisadega Lincolni 4,6 mootorit Mark VIII või Town Car´i pealt....
Igatahes on see tal olemas ja herrajestas - see mootor on hobuseid ja torki täis!!!
Minu teada jõudis ta selle enna maha müüa,kui ta enda Fjordi mootor otsad andis.
Mõlemad 4,6 mootorid on nüüd minu käes ja hetkel lihtsalt
ootavad millal ja millele vahele aretada.
16.06.2004 at 16:54
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : chevy 454 versus ford 460  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.