register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tiksumine mootoris.  
Poster Message
pyssikas
Tiksumine mootoris.
Probleem järgmine:Tegu on chrysler voyageri 3,0 mootoriga.Kabiinipoolse silindrite rea keskmise silindri väljalaske klapi hüdrotõukur tiksub.Ja väga kõvasti. Aeg ajalt on peale külma mootori käivitamist natuke aega vagane.Kuid seda juhtub harva. Olen vahetanud hüdrotõukurit.Ei aita. Siis vahetasin nookurid koos võllidega ,tulemus sama.Pakuti välja variant et õlipumba vastuvõtja sõel umbes. Võtsin karteri põhja maha. Kõik oli ilus puhas.Äkki on keegi siinsetest sarnase asjaga kokku puutunud? See mootor pole küll meerikamaa oma vaid on riisisööjate poolt kokku pandud ja silindreid ka teie mõistes vähevõitu.Kuid ikkagi tahaks sellest rähnist kapoti all lahti saada.
26.06.2004 at 09:39
mrtn
Tiksumine mootoris.
mismoodi sa tiksuva tõukuri asukoha määrasid? heli ise võib kosta täiesti teisest kohast kui vigane klapp ise asub, kogesin seda escordiga, kus tiksumine kostis 3 silindri kauguselt tegelikust asukohast.
26.06.2004 at 15:48
pyssikas
Tiksumine mootoris.
Asi väga lihtne.Tiksuv hüdrotõukur on katsudes vetruv mis näitab, et õli on tema seest jalga lasknud. Kõik teised on aga katsudes jäigad.
26.06.2004 at 19:44
TSIAWD
Tiksumine mootoris.
quote:
pyssikas: Asi väga lihtne.Tiksuv hüdrotõukur on katsudes vetruv mis näitab, et õli on tema seest jalga lasknud. Kõik teised on aga katsudes jäigad.
DSM-idel on mitsu mootorid ja nende hüdrotõukurid kipuvad ka tiksuma. Ma ei ole küll kuskilt muud välja lugenud, kui et "vaheta aga kõik ära, enne korda ei saa" soovitust meie autode tiksumise pihta. Endal tehti mingi selline trikk, et võeti maha ja puhastati ära või ma täpselt ei teagi mida tehti aga nüüd on vaikus. erinevate õlidega tasub vist ka katsetada. Mul näiteks poolsünt tiksus ja täissünt on vaikne.
30.06.2004 at 21:30
13piisab
 
Tiksumine mootoris.
quote:
pyssikas:Tiksuv hüdrotõukur on katsudes vetruv mis näitab, et õli on tema seest jalga lasknud.
tõukurid on erinevat tüüpi - mõnedel saab küll "pyssika" kirjeldatud viisil diagnostikat teha. Igasugused jamad on minu (opeli-)kogemuses olnud just äärmiste silindritega - miskipärast võib seal õlitus napiks jääda. Niiet neid maksab esmalt uurida. Näiteks Opeli (ja väidetavalt ka VW) SOHC-mootoritel kulub jagaja-poolse silindri kohalt nukkvõll. Mu (DOHC) mootoril olid aga rihmapoolse silindri kohal hüdrotõukurid nahkas (nukkvõllid samas mõlemad nagu uued). Ehk on see kuidagi "külmemate" plokiosadega seletatav - et sealsetes kanalites voolav õli on paksem ning ei anna piisavat survet/õlitust?

____________________________
vanem on parem
02.07.2004 at 13:08
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tiksumine mootoris.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.