| Poster |
Message |
capricorn
|
eriti tobe kysimus
eriti tobe küsimus oleks siis see, et mitme vattine pirn peab taga olema. Mul läks üks tagumine pirn(suund, tuli, pidurdustuli) läbi ja see on nii vana et pirni enda pealt ei suutnud seda välja lugeda mittme vattine ta oli ja nüüd ei tea missugust osta. Äkki keegi oskab soovitada ja teab sammas mõnda poodi kus see pirnide valik on suuremat sorti. Auto on siis 89 aasta Buick Lesabre
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
| 29.06.2004 at 22:12 |
|
BENBEN
|
eriti tobe kysimus
Kui kogu elu ühes pirnis, siis võib olla 5W/21W vähemalt fordil on nii.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range") |
| 29.06.2004 at 22:26 |
|
capricorn
|
eriti tobe kysimus
kõik jah ühes pirnis, suund, pidur ja tavaline. Nühkisin nüüd seda pirni ja lugesin sealt välja järgmised numbrid, minule ei ütelnud need muud kui et pinge on 12 v, mida ma uba teadsin. 205v 12v32/26p
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
| 29.06.2004 at 23:38 |
|
diesel |
eriti tobe kysimus
suunad ja pidurid üldjuhul 21w ja gabariidid 5w. |
| 30.06.2004 at 08:22 |
|
capricorn
|
eriti tobe kysimus
aga kas keegi oskab mulle seletada kuidas see süsteem töötab et üks pirn(kahe dioodiga) töötab kabariidina, pidurina ja suunana, kas seal on mingi voolutakistusega värk või kuidas see on, sest proovisin ühele sõbrale rääkida et üks pirn teeb kolme asja korraga ja ta ei tahtnud eriti uskuda. Ise arvasin siis et seal on väike voolutakistus ja kui pidurit vajutan siis lihtsalt hakkab see kabariidi diood põlema tugevamalt või panin ma väga mööda.
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
| 30.06.2004 at 23:05 |
|
Rain FTC |
eriti tobe kysimus
Kui sul on kahe niidiga tagatule pirn, siis gabariiditulena põleb 5w, kui pidurit vajutad, läheb 21w niit põlema.Suunatule puhul pannakse see lihtsalt vilkuma. |
| 30.06.2004 at 23:31 |
Last edited 01.07.2004 at 00:43 by Rain FTC
|
ummiloko |
eriti tobe kysimus
Ja kui keerates suund vilgub ning pidurdad, siis suunda enam ei näita ?
Või kaob hoopis pidur ära? (pidurituli siis) |
| 01.07.2004 at 10:16 |
|
BENBEN
|
eriti tobe kysimus
Kuidas millelgi, mõnel hakkab kogu see pool vilkuma kuhu keeratakse, mõnel kustub ainult tugevam niit e. gabariit jääb põlema, teisel pool põleb piduri oma edasi...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range") |
| 01.07.2004 at 10:44 |
|
hirax
|
eriti tobe kysimus
Minu omal on sedasi, et suund on sisuliselt vilkuv pidurituli.
Suunalüliti keskasendis tuleb pinge kõigepealt suundade lülitisse, sealt piduritule lülitisse ja tagasi suunalülitisse. Sealt edasi pirnidesse. Vajutad pidurit - mõlemad poole tuled põlevad. Kui nüüd keerad suuna sisse, võtab suunalüliti pinge, mis talle sisse tuleb (algne, mitte see mis "pidurikonnast tagasi tuleb) ja ühendab sellepoole pidurdustule pirni läbi suunarelee (üks tuli vilgub). Teisele poolele jääb ühendus "pidurikonnaga" alles, nii et kui samal ajal pidurit vajutada saab teise poole pirn pinge läbi "pidurikonna"(teine tuli põleb).
Gabariidid saavad pinge kogu aeg kui tuled on sisse lülitatud.
edit: typo
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 01.07.2004 at 14:26 |
Last edited 01.07.2004 at 14:29 by hirax
|
capricorn
|
eriti tobe kysimus
vot see oli nüüd hästi lahti seletatud hirax-i poolt, endal töötab siis see vist samma skeemi põhjal, sest pöörates ja pidurdades hakkab piduri tuli vilkuma
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
| 01.07.2004 at 20:33 |
|
cutlass |
eriti tobe kysimus
ei hakkand uut teemat tegema,küsin siis siin kui nüüd pidurdades suund põlema jääb kas on asi massis,sest teine pool vilgub norm. |
| 20.07.2004 at 12:41 |
|
hirax
|
eriti tobe kysimus
Vabalt võib asi massiühenduses olla. Kui minu omal taga mass jamama hakkas (eraldi massi juhe veetud plast pirnipessa ja pirniga üsna kipakas ühendus) hakkas igasugu veidrusi tagatuledega toimuma, lisaks lõi veel pidevalt suuna kaitsmeid läbi. Kuna need kahe "tulega" pirnide hõõgniidid on omavahel massi otsa kaudu ühendatud tekkisid "uitavad vooluringid" s.o. kuna mass puudus leidis ta tee massini läbi teise hõõgniidi ja teiste tulede skeemi pirnini millel hõõgniidi teine ots korralikult massi sai. Ega nad siiski kõik säranud vaid hõõgusid ja põlesid erinevalt vastavalt hõõgniidi takistusele.
Tasub igatahes ühendused üle kontrollida
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 21.07.2004 at 01:29 |
|