register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jama kastiga  
Poster Message
Heiti
Jama kastiga
Minu Silverado vahetas mõned tunnid tagasi peremehe ja juba uuel omanukul häda käes.Nimelt sai ta sõita ca.80 km kui kadusid ära D ja oD.1 ja 2 käik olemas,õli on,milles võiks probleem olla?Kastiks TH-700.
29.06.2004 at 22:18
Astro SS
Jama kastiga
Ehk sind aitab kastiguru
Ats@56455211

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
29.06.2004 at 22:23
vvt
  
Jama kastiga
Direct/OD clutchi siduri kolb/trummel ebatihe. Tuleb sellest, et on enne häda saanud ja metallis on pinged sees. Suurema kuumuse korral tõmbub ovaalseks, samas alumiiniumist rõngaskolb jääb ümaraks. Hakkab seda survet läbi laskma, mis peab kettaid kokku suruma. Surve langeb. Kettad hakkavad libisema ja kärssama, tekitades lisakuumust, mis omakorda kiirendab veel seda protsessi.

Ühe sõnaga - vaata, et posijad :D selle kärsanud siduri trumli, kolvi ja kolvi manseti uued paneks. Ainult ketaste vahetamisel on varsti sama jama. Treimine siin ei päde, kuna siseipingeid see ei kõrvalda.

Kogu assembly-d saabkontrollida suruõhuga, kui pista see ATF potti ja ajada see pliidil 90-100 kraadini kuumaks.
Siis näed, kus läbi ajab. Kokku pannes külmalt need tavaliselt välja ei tule.

Ahjaa - mõnikord kohtab selliseid asju siis, kui posijad on kasti kokku pannud, kasutades mansettide liitmisel tavalist tavotti. Tegelikult tuleb selleks kasutada õlis lahustuvat assembly jelly't.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
30.06.2004 at 08:34
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jama kastiga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.