| Poster |
Message |
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Plokil ja kaantel mõned poldiaugud kas kulunud keermega või mis veel hullem viltu üle puuritud ja keermestatud aukudega. Kuna mootor on täitsa lahti võetud siis mõtlesin et peaks ka need vead ära parandama aga küsimus ongi MILLEGA?
Kas oleks võimalik vanad poldiaugud täis keevitada ja siis korralikud uued keermed sisse lõigata, on olemas ka nö vedelat metalli mida saab hiljem puurida ja keermestada kui see auku toppida aga kas ta jälle kuumaga pidama jääb seal?
Plokk ja kaaned on sellisest materjalist nagu "cast alloy iron", oskab keegi öelda mis materjal see täpselt eesti keeles on?
Uut plokki ja kaasi ei tahaks sellepärast ostma hakata sest saab ka niisama kokku laduda aga süda oleks rahul kui ikka korralikult kõik asjad tehtud saab.
Peamised poldiaugud mida teha tahaks oleks kollektori omad kaante sees ja mõni vist oli plokil ka kusagil.
Kuhugi töökotta ei taha viia, kui keegi annaks usaldusväärse variandi millega üldse selliseid asju tehakse kui üldse tehakse siis oleks väga tänulik ja teeks asja ise ära.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 09:33 |
|
tyyp |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Suurema läbimõõduga keere?
____________________________
Chevy Astro 95`
|
| 02.07.2004 at 09:35 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Olen mõelnud aga ei ole hea lahendus mõne augu puhul, eriti see mis viltu praegu on...
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 09:43 |
|
tyyp |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Mõnda tuttavat freesiat-treialit pole? Ise saaks küll aidata, aga ma lõunaosariikides.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
| 02.07.2004 at 09:53 |
|
PlyVal64 |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
On olemas keerme taastamise tööriistad ja spetsmaterjalid. Kunagi Järvel, sel kus täna Dunker on, oli miski tööriistaäri ja seal uurisin. Puuritakse vana auk üle, siis on miski teistmõõtu keermega puur ja spetsiaalne spiraal. Lõigatakse auku uus keere ja selle sisse keeratakse miski eririistaga see spiraal, mis taastab originaalmõõdus keerme. Odav see polnud, kuid tundus asine asi olevat. JA pidavat olema sama tugev, kui uus "õige" keermestatud auk.
Äkki wax mõni teine tööriistamagnaat teab täpsemalt rääkida |
| 02.07.2004 at 09:55 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
quote: tyyp: Mõnda tuttavat freesiat-treialit pole? Ise saaks küll aidata, aga ma lõunaosariikides.
Treimise, freesimisega saan ise ka hakkama, tehnoloogia ise huvitas rohkem.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 09:58 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
quote: PlyVal64: On olemas keerme taastamise tööriistad ja spetsmaterjalid. Kunagi Järvel, sel kus täna Dunker on, oli miski tööriistaäri ja seal uurisin. Puuritakse vana auk üle, siis on miski teistmõõtu keermega puur ja spetsiaalne spiraal. Lõigatakse auku uus keere ja selle sisse keeratakse miski eririistaga see spiraal, mis taastab originaalmõõdus keerme. Odav see polnud, kuid tundus asine asi olevat. JA pidavat olema sama tugev, kui uus "õige" keermestatud auk.
Äkki wax mõni teine tööriistamagnaat teab täpsemalt rääkida
Kas ta jäi lõpptulemusena midagi sellist nagu oleks sise/väliskeermega puks keeratud suuremaks puuritud/freesitud auku? Põhimõtteliselt saaks selle ise ka ära teha ainult et kui suureks auku annab puurida et miskile kanalile liiga ei tee, seda peab vaatama ja siis millisest materjalist see puks teha et paisumine erinev ei ole kaane omaga.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 10:01 |
|
epsum |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Minu teada on olemas ka spets elektroode (el.keevituse jaoks), millega on võimalik augud täis keevitada ja siis uued augud puurida ning keermestada - kui vanad augud viltused, siis mina isiklikult uuriks neid võimalusi.
____________________________
srx '07 |
| 02.07.2004 at 10:21 |
|
PlyVal64 |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Madman, päris puks see polnud. Õige profiiliga materjalist spiraal ehk pikk traat. Selle paisumine on kindlasti väiksem, kui puksil. Aga iseenesest peaks ju puksi saama panna küll. Ja kanalite läbipuurimine pole ju probleem, sest keerad poldi ette tagasi Pooled poldiaugud ju ajavad jahutusvedelikku välja |
| 02.07.2004 at 10:35 |
|
13piisab
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
"PlyVal64" kirjeldas küll ilmselt sama asja, aga siiski:
mu (alumiiniumkaane) väljalaskest olid kah kellegi "osavad käed" üle käinud. Lahendatud sai "Tõukuris" (tln, Tatari) - nagu mina aru sain, siis topivad sinna mingi (alumiinium)niidi sisse ning keermestavad üle. Hind ei olnud kah tappev - vist 25eek/tk, mina ei näinud isearetamisel vähemasti põhjust. Kolled hoiab see asi kinni küll!
plokile oskan küll soovitada vaid uusi kaanepolte, enamusel euromarkidel ongi kaanepoldid suht pehmest-venivast materjalist - et ei rikuks plokki. Seepärast on neil kaane mahakatkumisel ka uute poltide panemine tehase poolt ette nähtud.
keevitamise jätaks ma küll viimaseks variandiks - kui muudmoodi ikka üldse ei saa. Aga konsulteeri spetsialistidega parem!
____________________________
vanem on parem |
| 02.07.2004 at 12:17 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Aga mis materjal "cast alloy iron" ikkagi on?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 13:43 |
|
minimum
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
quote: Madman: Aga mis materjal "cast alloy iron" ikkagi on?
maakeeli malm 
____________________________
- |
| 02.07.2004 at 14:03 |
|
Vanaisa
Moderator |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
See keermeparandusvärk on nimega Helicoil (vaata pildisarja - seal ilusti ära seletatud):
http://www.valvoline.com/carcare/articleviewer.asp?pg=res20021201tr
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 02.07.2004 at 14:22 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
quote: Vanaisa: See keermeparandusvärk on nimega Helicoil (vaata pildisarja - seal ilusti ära seletatud):
http://www.valvoline.com/carcare/articleviewer.asp?pg=res20021201tr
See just see mida vaja vähemalt kinnitus olemas et keegi ka enne niimoodi parandanud ja need vidinad annab ise ka valmis treida, tänud kaasamõtlejatele. Kui need nö keermestatud puksid terasest teha ja keermeliimiga auku keerata siis peaksid vist pidama küll jääma.
To minimum: malm jah aga kas puhas või mingi segu selles küsimus et kas tavalise malmielektroodiga kannataks keevitada, seda mõtlesin.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 15:33 |
|
Vanaisa
Moderator |
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
Ma oleks väga ettevaatlik keevitusega - tekivad pinged, mis võivad saatanast olla.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 02.07.2004 at 15:45 |
|
Madman
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
quote: Vanaisa: Ma oleks väga ettevaatlik keevitusega - tekivad pinged, mis võivad saatanast olla.
Ei hakka jah praegu keevitama, arvan et saab selle keermevidina sinna paremini sisse istutada.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.07.2004 at 15:50 |
|
kalev35
|
Ploki ja kaante poldiaukude remontimine
või muretse uus ilma 'remondi' juhtumita pulk. vaata, mis uus ka maksab? siin pisike99 venitab ju igasugu värki ja ehk leidub lähemalgi?
teiselt poolt, kui muud teha pole ja õlu ka ei maitse... 
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 02.07.2004 at 19:05 |
|