Poster |
Message |
lundve |
Küsimus turbo kohta
Et mis vahe on T ja LPT?
tegemist on antud juhul SAABIGA
tänud ette! |
06.07.2004 at 00:20 |
|
MossOpel |
Küsimus turbo kohta
Äkki LPT on "low pressure turbo" ? |
06.07.2004 at 00:52 |
|
lundve |
Küsimus turbo kohta
üldiselt vist ongi aga kumb variant parem võiks olla |
06.07.2004 at 00:54 |
|
tfr |
Küsimus turbo kohta
LPT on lihtsalt pisem turbo. |
06.07.2004 at 00:56 |
|
lundve |
Küsimus turbo kohta
on 2 autot Saab 9-5 2,0 lpt ja2,0t, kumb oleks paem valik? |
06.07.2004 at 00:59 |
|
kalev35 |
Küsimus turbo kohta
LPT on pisem turbo...
siis arenguruumiga 9-5 2,0 lpt -> saad mõnu tunda, kui suuremat turbot külge kruvid - ikka suuremaks, suuremaks.
ja kui sel veel ei ole seda suuremat turbot, peaks autos rohkem ruumi olema! Mis sest, et kasutada ei saa, aga ruumi on (arenguruumi).
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
06.07.2004 at 09:35 |
|
Joel |
Küsimus turbo kohta
Kunagi töökaaslane ostis Saab 9000 2,0 LPT, siis Vikingi poisid rääkisid, et see LPT pidi kõige ökonoomsem Saabi mootor olema. See madalrõhuturbo seal pidavatki suuremalt jaolt mootori kasutegurit parandama, mitte niivõrd powerit andma. Dünaamika oli sellel päris meeldiv, jõud tuli suhteliselt madalatel pööretel juba. Esivedu muidugi pärssis juba selle 110 kW sihipärast kasutamist. Selle mootoriga oli hiljem päris palju probleeme - turbo andis otsad, mille tulemusel mootor kokku jooksis, aga selles võib suuremas osas omanikku süüdistada, kes ei pööranud piisavalt tähelepanu, et auto aeg-ajalt läbipaistmatuid suitsulonte tagat välja loopis.
2,0T peaks olema hoopis teine tera - sellel mootoril on turbo ikka algupärases funktsioonis, koos viivega madalail ja boostiga kõrgematel pööretel. Automaatkasti ja veojõukontrolliga masinaga vast isegi kannataks selle esiveo hädapärast ära. Rooli rapsib ta Tallinna pikiroobastes kindlasti mõnuga... |
06.07.2004 at 09:53 |
|
deathdog |
Küsimus turbo kohta
LPT on eesti keeles madalsurve turbo .... max 0,4 bar ja mootori surveaste on 9.2
tavaline turbo on survega 1,0.... bar ja mootori surveaste vist oli 8
ja ökonoomsustest rääkides siis 2.0LPT on ökonoomsesm kui 2.0 ie
Aga vaata isewww.saabnet.ee seal küll 9000 kohta jutt aga saab aimu ikke |
06.07.2004 at 10:28 |
|
TSIAWD |
Küsimus turbo kohta
quote: Joel: - turbo andis otsad, mille tulemusel mootor kokku jooksis, aga selles võib suuremas osas omanikku süüdistada, kes ei pööranud piisavalt tähelepanu, et auto aeg-ajalt läbipaistmatuid suitsulonte tagat välja loopis.
...
kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud... |
06.07.2004 at 15:17 |
|
sam |
Küsimus turbo kohta
quote: TSIAWD:
kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud...
kui pärast käiguvahetust kiirendamisel viskab halli/musta suitsu korraks, siis tegemist võib olla hetkeliselt ülerikastatud seguga. Seda juhtub eriti BOViga varustatud ja tavalisest kõrgema boostiga autol.
____________________________
www.es-racing.ee |
06.07.2004 at 16:39 |
|
Riho |
Küsimus turbo kohta
quote: deathdog:
ja ökonoomsustest rääkides siis 2.0LPT on ökonoomsesm kui 2.0 ie
Praegu näitab mul 9-3 2,0LPT keskmiseks kuluks 9,3 l.
|
06.07.2004 at 18:41 |
|
TSIAWD |
Küsimus turbo kohta
quote: sam: quote: TSIAWD:
kuidas teha vahet kas suitsulondid on turbost? ma tahaks oma autol teada saada kas perobleem turbos või klapisääretihendites, nimelt viskab peale kiirendamist käiguvahetuse järgi ca. 1 sekundi pärast suitsupakvaka välja. Probleem selles, et klapisääre tihendid vahetatud aasta tagasi ja samal ajal ka turbo Kavoris Jaagu juures väga heaks tunnistatud...
kui pärast käiguvahetust kiirendamisel viskab halli/musta suitsu korraks, siis tegemist võib olla hetkeliselt ülerikastatud seguga. Seda juhtub eriti BOViga varustatud ja tavalisest kõrgema boostiga autol.
ei mul põleb ikka õli, suits on sinine ja iga nädala-paari järgne visiit US Partsi õliliitri järele tõestavad seda
|
06.07.2004 at 19:08 |
|
Fastbear1 |
Küsimus turbo kohta
võta sissevõtu poolne otsik maha turbol ning katsu lõtku kui käib seal otsast katsudes mingi 1mm (kui sedagi) siis parandusse sest kui ta juba läbi ei ole, siis kohe läheb. Kui kesset pikka sõitu läheb ning katkise turboga edasi vuristad, siis heal juhul ei saa seda turbot enam remontida halval juhul ostad uue mootori. |
06.07.2004 at 20:10 |
|
|