| Poster |
Message |
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Eile sai siis remont nii kaugele, et mootori ülemine poole täitsa laiali. Kolvidelt sai ka sinna tekkinud põlemisjäägid pikaajalise nühkimise käigus (tänud selle eest Flame`le) maha ning ilusad läikivad kolvid vahtisid hülssidest vastu. Siiski on üks kolb erinev teistest sellepoolest, et tema pind on tunduvalt krobelisem kui teistel, mis on ühtlased. Milles võib viga olla? Kolvide markeeringust lugesime välja numbri 303. Kui roolitaga istuda, siis see probleemne kolb on kõige juhipoolsem (vasakpoolne ja lähim käigukastile). Millest võib olla tingitud kolvi imelik pind?
BTW. hülsid on kenad- ei ole erilisi kulumisrante ülemises surnud seisus.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 08.07.2004 at 07:17 |
Last edited 08.07.2004 at 07:18 by Olds
|
tyyp |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Midagi on silindrisse sattunud ja kolvi pinna krobeliseks tagunud. Plokikaanel pole jälgi?
____________________________
Chevy Astro 95`
|
| 08.07.2004 at 08:34 |
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
ei,ei kolb on ühtlaselt...nagu oleks sulanud pindmiselt. Plokikaan on OK, samuti silindri sein. Püüan pilte riputada homseks.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 08.07.2004 at 10:58 |
Last edited 08.07.2004 at 10:59 by Olds
|
vvt
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Detonatsioon. Tõenäoliselt vale küünal - kui on ühes silindris ainult. Võib juba USA-s juhtunud olla.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 08.07.2004 at 13:09 |
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
arvasin ise sama kuid küünalt vaadates tundub kõik OK olevat. Küünal ilusasti kollakaspruun.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 08.07.2004 at 13:45 |
|
vvt
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
No see võib eelmine lumi vabalt olla - so müügi jaoks pandi korralikud küünlad sisse, et töötaks ilusti. Seda teevad kõik hästivarustatud ja edukad kasutatud autode müüjad 
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 08.07.2004 at 13:48 |
Last edited 08.07.2004 at 13:48 by vvt
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
ma ju puhastasin vahetult ennem sõitma hakkamist kõik küünlad. Sõitnud olen... no arvan, et umbes 1500km sellel suvel ja selle ajaga on kõik küünlad püsinud ilusad pruunid. Täna peaks saama ka pildi ülesse
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 09.07.2004 at 06:16 |
|
anti
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
|
| 09.07.2004 at 07:02 |
|
wax
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Võibolla millalgi ammu remondi käigus mingi odav "B-osa" kolb sisse pistetud? |
| 09.07.2004 at 07:34 |
Last edited 09.07.2004 at 07:35 by wax
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
ise kaldun ka sama arvama.
(profikaameraga tehtud pildilt tundub see pind hoopis hullem kui reaalsuses )
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 09.07.2004 at 08:07 |
Last edited 09.07.2004 at 08:10 by Olds
|
anti
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
quote: Olds profikaameraga tehtud pildilt tundub see pind hoopis hullem kui reaalsuses )
Ära Olds jaura, tavaline seebikarp 
|
| 09.07.2004 at 08:28 |
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
nu jah...kui see on seebikarp, siis mina olen seep
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 09.07.2004 at 08:50 |
|
unicweb
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
mul siin üks gaz-51 mootor mille 1 silindris oli mingi tundmatu tükk sees. (silindri kompressioon 0)
|
| 09.07.2004 at 09:00 |
|
anti
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Tegelikult Oldsu Chargeri kolvi lähim vaatlus reedab, et ka temal vist põlemiskambrist midagi läbi käinud...
|
| 09.07.2004 at 09:12 |
|
tyyp |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
See on kindlasti mingi kõva tüki poolt põhjustatud jama. Ma tõmbaks selle kolvi välja ja vaataks rõngad kindlasti üle.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
| 09.07.2004 at 09:14 |
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
ohh...tuleb vist teha "tyyp" poolt kirjeldatut
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 09.07.2004 at 09:16 |
|
mrtn |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
täpselt samasugune gazi kolviga oli mazda mootori kolb, mille sisselaskesse üks terasseib kukkus.
|
| 09.07.2004 at 10:18 |
|
vvt
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
quote: tyyp: See on kindlasti mingi kõva tüki poolt põhjustatud jama. Ma tõmbaks selle kolvi välja ja vaataks rõngad kindlasti üle.
Rõngastel viga? Kui rõngastel peaks midagi häda olema, siis 99% juhtudest on seda näha silindri peegelpinnast.
Võõrkehaga 10 korda edasi tagasi (sama murdunud rõngaga) jätab ikka räiged jäljed peale.
Edit: muidugi ei saa välistada, et usas on tehtud kapremont või pandud mingi ussinahast hiina "crate" mootor - viletsate b-osade kvaliteet kõigub ka ühe komplekti/karbi osas ikka tugevasti.
Gaz 51 ja selle moto kolvipeades on IMHO oluline vahe - gazi jäljed on teravakontuurilised, Chargeri omal mitte. Chargeril on siis kas põlemisjäljed (detonatsioon kunagi) või tagumisjäljed võõrkehast, mis on tänaseks fiksitud ning teravad jäljed on lihtsalt ajapikku ümaraks põlenud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 09.07.2004 at 10:37 |
Last edited 09.07.2004 at 10:40 by vvt
|
Olds
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
silindrisein on küll ilus. Nagu näha on arvamusi mitmeid- kutsumata külaline silindris, mis on põhjustanud täkkeid; detonatsioon
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 09.07.2004 at 10:45 |
|
wax
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Need "augud" on jah tahma täis - järelikult pole nn. rauatükk seal silindris juba tükk aega olnud. Kuna silindriseinad pidavat ilusad olema, siis kõige tõenäolisem variant on, et selline kolb pisteti lihtsalt remondi käigus mootorisse. Kubatuur kah ju nõks suurem kui kolb sissepoole lapikumaks taguda |
| 09.07.2004 at 10:47 |
|
Astro SS |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Mõõda hülsi diam ära (bore)? Kas kõik on sama diameetriga?
Järsku on remonditud ja üks vana käkk sisse tagasi topitud!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 09.07.2004 at 10:56 |
|
-fred-
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
quote: wax: Kubatuur kah ju nõks suurem kui kolb sissepoole lapikumaks taguda 
Põlemiskambrimaht küll suureneb (koos sellega langeb surveaste), kuid töömaht sõltub silindri ristlõikepindalast, mitte kolvipea pindalast. |
| 09.07.2004 at 12:43 |
|
jyrki |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
That sure looks bad! More like some foreign material on the piston to me. How was the combustion chamber and spark plug? Was there any sign of lean condition? This is just a thought, but does the brake booster vacuum hose go in to that particular cylinders runner? If so was teh connection tight, or is the brake booster leaking air? Measure how far from the deck the pistons are at top dead center. Those are not "stock" 360 pistons, there should be dished pistons. |
| 09.07.2004 at 14:04 |
|
5.0 |
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
tegemist võib olla kõige uuema hiina leiutisega- varieeruv surveaste. Nimelt kasvatakse kolvile peale spetsiaalne keraamiline biotehnoloogial põhinev poolelus intelligentne kiht, mis on tundlik detonatsioonile. Toimib asi niiviisi, et tundes kusagil detonatsiooni lõhna, tõmbub see kiht sellest eemale- põlemiskambri maht suureneb, surveaste langeb ja detonatsioonioht väheneb. Eelöeldust nähtub, et paljud eelkõnelejad on sattunud eksituse ohvriks langema- hoopis see krobeline kolb on kõrgtehnoloogiline ja kõik need teised mingi eelmise aastatuhande tehnoloogia. Siit ka järeldud- alles tuleb hoida see ainuke õige kolb ja kõik teised kohrutusvasaraga samasuguseks teha, jälgides seejuures piinliku täpsusega kõiki pinna konarusi. |
| 09.07.2004 at 14:13 |
|
vvt
|
Üks kolb kaheksast tundub jama olevat
Saatuse Sõrm mängis sulle kätte võimaluse, mida pakutakse vähestele - alustata 360 kapitaalremonti, mis väikse overbore ja overstroke tagajärjel kasvatab su moto 623 cid-ni 
Muidugi eksisteerib selline võimalus - et viletsa tagumise manseti kaudu on pidurivedelik pääsenud võimendi esimesse poolte, mis kogemata on vaakumpool. Kui kogemata vaakumots on sama silindri runneris, siis natuke piiritusepõhjalist palju kondentsvett sisaldavat dot-3/4 võib päris kummalisi asju põhjustada....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 09.07.2004 at 14:34 |
|