register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : "taastatud" turbiin  
Poster Message
Astro-97
  
"taastatud" turbiin
on kellelgi kogemusi nö. remotud turbiiniga?
mäletan aegade hämarusest, et kusagil keegi neid
taastas miskitmoodi.. ja ehk keegi teab mida seal
sees siis taastatakse ? hilisem töökvaliteet,vastu-
pidavus ?
13.07.2004 at 20:30
peep
 
Moderator
"taastatud" turbiin
Enamik kui mitte kõik B&M ja TCI ning paljud teised aftermarket turbiinid on taastatud. Ja nad ikka kestavad ehk vast hullu pole.
13.07.2004 at 21:56
partel
  
"taastatud" turbiin
Kui on hind mingi $300 kanti, siis on prügimäekraam.

Korralik turbiin maksab $600-1000+

Mina ostaks ATI turbiini, nad teevad kõik ise, mitte ei remondi prügimäekama.

http://www.atiperformanceproducts.com/


____________________________
_
14.07.2004 at 09:41
peep
 
Moderator
"taastatud" turbiin
Meie kitsastes oludes on TCI ka kõva sõna aga põhim. on Pärtlil õigus, kui jutt käib performance'le orienteeritud autodest. Korraliku turbiini peale kulutatud raha läheb asja ette.

Soovitavad tootjad tänavaautodele on veel näiteks:

http://www.converter.com/
http://www.levelten.com/
http://www.protorque.com/
http://www.converter.cc/
14.07.2004 at 10:08 Last edited 14.07.2004 at 10:14 by peep (Moderator)
Astro-97
  
"taastatud" turbiin
linkide eest tänud!
mõttejoon avaldus siiski selles, on kellelgi kogemusi
sellise turbiiniga mis on eestis taastatud...
kusagil neid lõiguti ja sees tehti miskit ja siis keevitati
jälle kokku..
14.07.2004 at 10:32
Ago
 
"taastatud" turbiin
Minul on remotud turbiin peal. Olevat tehtud kusagil Tallinnas ja sel ajahetke maksis töö umkaudu 1500 eeki. Vastu on pidanud juba kuus aastat.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
14.07.2004 at 10:56
Astro SS
"taastatud" turbiin
Kas on mõtet riskida ise turbiini taastamisega?
Kui turbiin kokku jookseb ,siis pole kastist peale korpuse midagi võtta ??? !

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.07.2004 at 11:10
aarekas
"taastatud" turbiin
Tallinnas täitsa võimalik turbiini remontida. Sõiduka oma suurim jama ongi , et ta on kokku keevitatud ja tuleb tasakaalu ajada. Veokatel ja bussidel jne. käivad ilusti poltide-mutritega lahti ja vaheta mida tahad, praktiliselt kõik jupid saada. Sõiduautodega tehased ei taha alati juppe pakkuda.

____________________________
aarekas48@hotmail.com
14.07.2004 at 11:57
trevi
 
"taastatud" turbiin
See on tore, et on võimalik remontida, aga äkki keegi ütleks ka mõne koha, kus seda (pädevalt) tehakse? :)
14.07.2004 at 13:44
lermo
 
"taastatud" turbiin
kiire otsing andis tulemuseks näiteks
http://www.turbo.ee/index_est.html
http://www.karla.ee/turbod.html
ja siit loetava põhjal pidi kavor kah tegema
14.07.2004 at 15:11
LaSa
 
Moderator
"taastatud" turbiin
ehh, jutt kasti turbiinist ju, mitte turbost.
14.07.2004 at 15:25
vvt
  
"taastatud" turbiin
quote:
aarekas: Tallinnas täitsa võimalik turbiini remontida. Sõiduka oma suurim jama ongi , et ta on kokku keevitatud ja tuleb tasakaalu ajada. Veokatel ja bussidel jne. käivad ilusti poltide-mutritega lahti ja vaheta mida tahad, praktiliselt kõik jupid saada. Sõiduautodega tehased ei taha alati juppe pakkuda.

Mulle pakuks lausa huvi, kes ja kuidas seda remonti siis teevad. Endal on au olnud näha, mismoodi taolistele asjadele spetsialiseerunud Euroopa firma seda teeb. Ja ei koosne see asi metallisodi väljapesemisest, juppide ülevaatamisest ning kempiga treipingi vahel kokkukeevitamisest, nagu siin kuskil dvigatelis tehti. Lock-upi katete panekuks oli lausa oma kuumliimimise tehnoloogia. Või on vahepeal asi arenenud???

Niipalju mäletan, et kohalike tegemistega kaasnesid pumbakaela probleemid. Esiteks polnud nad täpselt tsentris kokku keevitatud ning lõhkusid simmerlinge. Teiseks olid isetehtud pumbakaelad tehtud (vähemalt tollal) mingist stal-3 tüüpi ollusest, millele kulutas simmerling sooned mõne tuhandega sisse. Mõlemaga kaasnes kohe solinal õlirada järgi. Millega remonditud muhvid silma paistsid oli koostamismõõtudega patustamine, mille tõttu tekib muhvi suurem läbilibisemine -kallakul vajub auto tagasi, kohaltvõtt on tuim ja kütet läheb palju. Seda esines kõikidel tegijatel.

Tore oleks, kui need lastehaigused läbi oleks - aga vähemalt ise nähtu ei pane küll kunagi sellised teenuseid kasutama. Taastatud muhvi ostmisel piiri tagant kaaluks pikalt - eriti kui originaaliga (USA autodel) hinnavahe 2-3 tuhat on.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.07.2004 at 18:49
Astro SS
"taastatud" turbiin
Usast originaal converterit (uut) tellides ei tea sa kunagi ,kas saad uue või remanufactured.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.07.2004 at 18:58
vvt
  
"taastatud" turbiin
Mulle anti isegi UM-ist M5 sidur, millel kiri peal "remanufactured". Thats business:D

Igatahes näitab taastatud asjade kogemus muudel aladel, et otstarbekam on GM remanufactured kui dongmenghui remanufactured. Usun, et universaalne tõde alates cratemootoritest ja lõpetades muhvidega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.07.2004 at 19:20
Astro SS
"taastatud" turbiin
väike link GM'i converteritest :peidab ennast siin

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.07.2004 at 19:23
Astro SS
"taastatud" turbiin
Tehase *remanufactured' peab vastama samadele tingimustele nagu uus detail. Vähemalt Cumminsi juppidega on nii.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.07.2004 at 19:28
Astro-97
  
"taastatud" turbiin
no nii, nüüd valgustati mind piisavalt.
lihtsam siiski uus vajadusel osta, kui .....
14.07.2004 at 20:57
gretzky
 
Moderator
"taastatud" turbiin
Olen taastanud Ford Probel GT-l, huvitav on see remondiks automargi järgi, turbiini remokomplekt ei käi, asi on standard ja remokomplekte teeb suht vähe spets firmasid sellest ka suht krõbe hind hind.
Sõitsin remonditud turbiiniga 2,5 aastat müüsin siis masina maha, kaebusi ei olnud. Tellitud sai Karla autost (Kosel). neil väga fänn suhtumine turbiinidesse, esimesest laksust palusin neil apastraat vahelt eemaldada.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
14.07.2004 at 21:50 Last edited 14.07.2004 at 21:57 by gretzky (Moderator)
Vanaisa
  
Moderator
"taastatud" turbiin
quote:
gretzky: Olen taastanud Ford Probel GT-l, huvitav on see remondiks automargi järgi, turbiini remokomplekt ei käi, asi on standard ja remokomplekte teeb suht vähe spets firmasid sellest ka suht krõbe hind hind.
Sõitsin remonditud turbiiniga 2,5 aastat müüsin siis masina maha, kaebusi ei olnud. Tellitud sai Karla autost (Kosel). neil väga fänn suhtumine turbiinidesse, esimesest laksust palusin neil apastraat vahelt eemaldada.
Gretzky, sa ajad turbo ja kasti turbiini segi....;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.07.2004 at 00:41
aarekas
"taastatud" turbiin
quote:
vvt:

Mulle pakuks lausa huvi, kes ja kuidas seda remonti siis teevad. Endal on au olnud näha, mismoodi taolistele asjadele spetsialiseerunud Euroopa firma seda teeb. Ja ei koosne see asi metallisodi väljapesemisest, juppide ülevaatamisest ning kempiga treipingi vahel kokkukeevitamisest, nagu siin kuskil dvigatelis tehti. Lock-upi katete panekuks oli lausa oma kuumliimimise tehnoloogia. Või on vahepeal asi arenenud???


Ise tegelen veoautode ja bussikastidega(automaadid) ning seoses sellega tuleb ka kõik "torque converter`id", ehk turbiinid üle vaadata- katkised-kulund asjad välja, lõtkud õigeks ja loomulikult uued tihendid-mansetid

____________________________
aarekas48@hotmail.com
15.07.2004 at 11:43
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : "taastatud" turbiin  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.