| Poster |
Message |
Jarmo
|
Mured `87 Bonneville`iga
Et siis küsimus: kas GM-i ühe aja 3.8V6 mootorid kattuvad juppide poolest üksteisega? Näiteks vaja vahetada süüteandur ja vända otsa ratas. Sain vajaliku jupid ja hakates vahetama, selgus, et näiteks minu mootoril hoopis teistsugune pistik läinud andurisse ja rattal ka sisu teistsugune kui uuel, hangitud rattal.
Tegemist `87 3.8 SFI (Sequential Fuel Injection siis)HO mootoriga, Bonneville SE pealt, 127kW. Igast uhked ja kõlavad sõnaühendid, aga nii nad on.
Ja siis teine küsimus: proovisime sedasama otsaratast lahti saada. Alguses naiivselt käsitsi keerates (sest kasutatud ratas keerati suruõhuga maha) ja kui see peale igast jõuõlgade makaronideks pandumist ei õnnestunud, siis võtsime ikkagi sleppi ja läksime otsima suruõhupüstolit. Suunaks 24h rehvitöökojad jne. Lisan veel niipalju, et oli õhtu juba. Jõudsime Bussikoondise töökotta, seal ka tohutu võtmega ei õnnestunud, räkimata siis sellest, et ühes kummitöökojas peale pikka aega katsetamist ka suruõhuga ei õnnestunud lahti saada. Siit siis lõpuks ka põhiline: kuidas siis saab lahti?
Kõsimused/mured vist väga segaselt kirja said, selle põhjuseks see, et terve õhtu ja öö alguski igast Kostjade ja Brõtislavide juures käidud ja püütud muresid lahendada ja nüüd olen laip. Püüan hommikul puhanud peaga editeerida vähe selgemaks, kui vaja.
Tänud ette,
Chopper
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
| 17.07.2004 at 00:40 |
|
rrrr
|
Mured `87 Bonneville`iga
quote:
Siit siis lõpuks ka põhiline: kuidas siis saab lahti?
Maadlesin just neljapäeva hilisõhtul sama probleemiga ja lahti ei saanudki. Aga eks hommik ole õhtust targem. Hommikul õnnestus rihmaratas jäigalt kinnitada, et see ei keeraks ennast kaasa. Selleks sai kasutatud vinkel-rauda millel 2 auku umbes 8cm vahega sees kust läbi sai kinnitatud poldid. Lükatud need poldid siis rattal olevatesse avadesse ja siis veel sobiva pikkusega klots mootori ja seina vahele, et mootori padjast ei annaks venima. Edasi oli vaja võtme sabale leida pikendus ja lahti ta sain.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 17.07.2004 at 01:16 |
|
Jarmo
|
Mured `87 Bonneville`iga
quote: rrrr: quote:
Hommikul õnnestus rihmaratas jäigalt kinnitada, et see ei keeraks ennast kaasa. Selleks sai kasutatud vinkel-rauda millel 2 auku umbes 8cm vahega sees kust läbi sai kinnitatud poldid. Lükatud need poldid siis rattal olevatesse avadesse ja siis veel sobiva pikkusega klots mootori ja seina vahele, et mootori padjast ei annaks venima. Edasi oli vaja võtme sabale leida pikendus ja lahti ta sain.
Nii, ahah. Aga ootoot, et kuda sa nüüd siis selle ratta kinnitasid? Selle ülemise, vasakpoolse (kui vaadata rihmale otsa)? Sest vändarattal ju auke pole. Selle ülemise stopperdasin ise ka, aga ikka leidus peale seda kaks reeturit: nimelt rihm ise hakkas venima järgi ja vändarattas sees olev kumm. Polt aga ei piiksatanudki.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
| 17.07.2004 at 11:03 |
|
mr. RocknRoll
|
Mured `87 Bonneville`iga
Lisan siia juurde, et vanal rattal oli nähtavasti see anduri poolt loetav riba eemaldatud, andur samamoodi. Kus oleks võimalik leida el.skeemi Boneville uue ja vanakäigu mootori kohta, samuti üldisemat infot v.asendi anduri kohta, tööpõhimõte jne, senised otsingud ei ole vilja kandnud.
btw, chopper. Viimane võimalus on relakaga polt(antud juhul kruvi), ära äestada.
____________________________
44269 |
| 17.07.2004 at 11:06 |
Last edited 17.07.2004 at 11:08 by mr. RocknRoll
|
kalev35
|
Mured `87 Bonneville`iga
Engine & Engine Overhaul:GM Bonneville 1986-1999
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 17.07.2004 at 22:10 |
|
|