register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : K: Bensurõhu regulaator.  
Poster Message
mr. RocknRoll
 
K: Bensurõhu regulaator.
Töötab üle- või alarõhule (Ford V6 CFI)?

____________________________
44269
18.07.2004 at 15:14
ollo
K: Bensurõhu regulaator.
et mäh mõttes? Bensurõhule töötab :D
Eeldades, et CFI on mingi pritsemootor (sry, ma tõesti ei tea ja ei viitsi otsida ka), on tegu tõenäoliselt mõnebaarise rõhuga, mida fuel raili(de)s hoitakse ja liigne bens lastakse tagasivoolutoru pidi paaki uuele ringile. Kolm voolikut küljes (bens sisse, bens fuel raili, bens paaki tagasi), ei muud midagi. Ülelaadimisega mootoritel lisandub laaderõhuvoolik referentsrõhu raamiseks, bensusurvet tõstetakse koos ülelaaderõhuga. NA mootoritel ei ole ma näinud sellist vigurit, referentsiks on atmosfäärirõhk.
18.07.2004 at 20:23
inc13
 
K: Bensurõhu regulaator.
quote:
-ollo-: . NA mootoritel ei ole ma näinud sellist vigurit, referentsiks on atmosfäärirõhk.
Vaata siis Bmw-d M30 mootoriga või näiteks Porsche 944 m44.01 mootoriga (2,5l n/a)

Edit:seal töötavad vaakumiga,on pandud kütuse tagasivoolu juhtima
18.07.2004 at 20:58 Last edited 18.07.2004 at 21:50 by inc13
ollo
K: Bensurõhu regulaator.
Ok, lähen vaatan, kui ette satub:)
18.07.2004 at 21:44
mr. RocknRoll
 
K: Bensurõhu regulaator.
CFI ehk central fuel injection ehk Fordi kahepihustiline monopritse. Huvitas just see, et kui panna vaakum rõhuregulaatori peal olevale avale siis pöörded langevad. Kiskusin ka TB küljest ära, kuid lahti ei hakanud kangutama. Teistel piltidelt nähtud masinatel (Lumina, Fiero jne) on rõhuregulaator ühenduses mingisuguse solenoidiga või vakumiga voolikukaudu (ka Rover 820 oma Lucas pritsega) sisselaskekollektoris(allpool seguklappi).


____________________________
44269
19.07.2004 at 07:43 Last edited 19.07.2004 at 07:45 by mr. RocknRoll
kalev35
  
K: Bensurõhu regulaator.
Central Fuel Injection
Fuel is supplied from the fuel tank by a high pressure, in-tank fuel pump. The fuel passes through a filter and is sent to the throttle body where a regulator keeps the fuel delivery pressure at a constant 39 psi (265 kPa).


____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
19.07.2004 at 15:52
mr. RocknRoll
 
K: Bensurõhu regulaator.
Ta toimisb siis nagu reduktor, kuid, kuidas käib bensukoguse reguleerimine CFI puhul? Ainult TPS, paar pihustit ja Lambda? Õigemini, mille alusel?

____________________________
44269
19.07.2004 at 21:11 Last edited 19.07.2004 at 21:18 by mr. RocknRoll
kalev35
  
K: Bensurõhu regulaator.
quote:
mr. RocknRoll: Ta toimisb siis nagu reduktor, kuid, kuidas käib bensukoguse reguleerimine CFI puhul? Ainult TPS, paar pihustit ja Lambda? Õigemini, mille alusel?
vaata siis lingitud kohta ja loe läbi.. miks see sind huvitab? EEC annab läbi pihustite nii palju peale, kui vaja. Knock sensor siis et rohkem/vähem pole vaja, lamda et süüde üles/alla või mis nad seal teevad... ega põhimõtteliselt EFI ja CFI muu poolest ei erinegi, kui pihustite hulgalt. Loe ja uuri ise edasi. :)

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
19.07.2004 at 21:27
mr. RocknRoll
 
K: Bensurõhu regulaator.
miks see sind huvitab? :)

Tänan.
Tekkis vastupandamatu uudishimu;) ja võibolla
katsetada seda lihtsat pritsungit ühe vene mootori peal, küsimust tekitas vaid liigne kogus bensu. Kuid selle saab lahendada ennem TB-d nõelklapiga reguleeritav tagasijooks lisades.

Veel kaks küsimust:

Huvitav, kas vanalt vene kolbkompressorilt võetud manomeetriga tohib ka bensurõhku muuta?

Kas kellelgi on joodetud liidestega (kolmikud, nelikud jne.) vasktorude kasutamine kütuse peale-ja mahajooksul kapotiall, kogemusi. Huvitab just vastupidavus.

Tänud loomulikult




____________________________
44269
20.07.2004 at 10:46 Last edited 20.07.2004 at 10:50 by mr. RocknRoll
kalev35
  
K: Bensurõhu regulaator.
CFI aretamine tähendab ka EEC III (ehk passib ka EEC IV) paigaldamist koos KÕIGI ANDURITEGA. Minu arust. Mis neid pritsijaid siis käitama hakkab? ikka EEC.

skeem ka juurde. toksi kursoriga, saad suure pildi ka!
(http://www.pildid.ee vist ainus koht, mis suurt pilti näitab

E: skeemi link

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
20.07.2004 at 10:57 Last edited 01.09.2004 at 12:08 by kalev35
mr. RocknRoll
 
K: Bensurõhu regulaator.
Mitte ei saa su poolt saadetud pilti suureks.

____________________________
44269
20.07.2004 at 11:47
romulus1
K: Bensurõhu regulaator.
vaata...
http://www.hot.ee/bensiinipump/

01.09.2004 at 10:31
JustMe
K: Bensurõhu regulaator.
Küsimus siis kah bensu regulaatori kohta.

Kui on autol terve väljalase ära vahetatud, hingamine lihtsamaks tehtud ning nati ka pea kallal vaeva nähtud, oleks vaja bensu rõhku tõsta?

Ning teine küsimus, et kus ja kuidas saaks täpselt näha kas segu on vaene või rikas? igasuguseid ARKi seadmeid ma ei kipu usaldama, äkki on kellelgi wideband lambdat?


____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
01.09.2004 at 12:52
vvt
  
K: Bensurõhu regulaator.
quote:
mr. RocknRoll: Veel kaks küsimust:

Huvitav, kas vanalt vene kolbkompressorilt võetud manomeetriga tohib ka bensurõhku muuta?
Kas kellelgi on joodetud liidestega (kolmikud, nelikud jne.) vasktorude kasutamine kütuse peale-ja mahajooksul kapotiall, kogemusi. Huvitab just vastupidavus.
Tänud loomulikult


Miks sa selle jootmisega mässad - suvalises autopoes on müügil igat mõõtu kolmikuid ja üleminekuid, Gates'il on isegi vastav kit müügil. Igatahes töökindlam kui ise joodetud. On bensukindlast plastmassist.

Vasktorude asemel on mugavam kasutada kütusesüsteemi voolikuid. Ettevaatust ainult sellega, et nende max rõhud on erinevad - Gatesi oma kannatab 10 bar, tanklates saada olevad Continentali ja mingit DOT tähisega on 6 bar.
Üldiselt kannab vasktoru selle ära - kui näiteks piduritoruga tegu on.

Minu auto peal olev manomeeter on nt tehtud gaasiballooni omast (kepstom, 60 eek, 0-6 bar) ja kärab kolmandat aastat. Niiet saab, kuid täpsus on oma vastutus;)



____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
01.09.2004 at 13:15
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : K: Bensurõhu regulaator.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.