| Poster |
Message |
porkee |
vette 86 tootis õlisuitsu
sai endale selline mänuasi soetatudd ja kuna asi alles teel üle lombi siis uuriks natuke mis arvatakse.Auto oli kaua seisnud ja peale 50 miili läbimist tuli tagant äkki õlisuitsu(teine auto sõitis koguaeg taga sellest ka teadmine,et ennem ei suitsenud).Sai mootor seisma jäetud ja tow-trucki seljas edasi kulgetud.Kuna armatuuri kellad olid pimedad(eelmise omaniku poolik töö) siis ei tea ka mootori tempi kohta midagi.Õli ja vesi on endiselt eraldi aga natuke õli on seoses sellega immitsenud välja ka klapikambrikaane vahelt.Ise arvan,et asi kuuma sai aga kuna ei viibinud ise kohal on seda raske ütelda.Kui selline mootor saab kuuma mis on esimesed asjad millega peaks arvestama? |
| 26.07.2004 at 10:57 |
Last edited 26.07.2004 at 10:57 by porkee
|
Madman
|
vette 86 tootis õlisuitsu
Ega SBC midagi erilist pole, mootor ikka mootor ju. Ilma kelladeta ma küll sõita ei julgeks.
Minu loogika järgi ainuke võimalik variant kuskohast õli saab väljalaskesse on läbi kolvirõngaste. Kui asi kuuma sai siis on rõngad kinni sulanud. Kõige lihtsam on surved ära kontrollida, siis asi selge.
Ilma survemõõtjata saad kuulates ka aru kas mõnes silindris survet pole. Võta jagaja pealt süütepooli juhe maha ja aja ringi, kui mõne koha peal "auk" sees on siis on kala surves. Kõrvaga muidugi seda ära ei ütle millises silindris kala on ja kui kõik on ühtlaselt kinni sulanud siis ka ei aita muud kui näidik küünla auku pista. Küünlad näitavad ka muidugi pool tõde juba kätte. Aga keemaminemise põhjuse peaks ka üles otsima. Jõudu igatahes.
Klapikambrikaane vahelt immitsemine peaks olema täitsa eraldi teema, tihend ilmselt väsinud ja muud ei midagi.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 26.07.2004 at 14:48 |
|
Crwq |
vette 86 tootis õlisuitsu
Klapisääre tihendid ehk kah väike võimalus. Korraliku ülekuumenemist on muidu ninaga ka salongi eelnevalt tunda. Ja kõrvu jääb paisupaagi mulin kui vedeliku veel veidigi alles on. Ja siis peaks juba igasugune tõmme ära kaduma. Tossu tuleb eest ja valget. Ja siis.... Äkki see lohutab natuke. |
| 26.07.2004 at 15:39 |
|
mrtn |
vette 86 tootis õlisuitsu
minu meelest on tõenäoliseim stsenaarium, kus masin on iidamast-aadamast seisnud, õli pikemat aega vahetamata, tihendid ära vajunud jne. viskas esimese kärsatamise peale klapisääretihendi minema, vähemtõenäoliselt lendas mõni õlirõngas. klapikaane vahelt immitsemine on ka loogiline antud olukorras. |
| 26.07.2004 at 15:50 |
|
porkee |
vette 86 tootis õlisuitsu
quote: mrtn: minu meelest on tõenäoliseim stsenaarium, kus masin on iidamast-aadamast seisnud, õli pikemat aega vahetamata, tihendid ära vajunud jne. viskas esimese kärsatamise peale klapisääretihendi minema, vähemtõenäoliselt lendas mõni õlirõngas. klapikaane vahelt immitsemine on ka loogiline antud olukorras.
Tänud,
ega väga ei muretsegi,igal asjal ju mitu külge.Hea külg on see,et nüüd on põhjust mootor kohe maha ja lahti võtta seega kõik peidus olnud vead eemaldada.Leidsin ühe sellise naljaka hinnaga juppide komplekti siin link; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33620&item=7912305676 kas nii odavast hinnast tingituna on tingimata tegu ka mitte kvaliteetse tootega?
|
| 26.07.2004 at 16:00 |
|
kalev35
|
vette 86 tootis õlisuitsu
See ju ebay oksjon! Võid alati suurema hinna pakkuda, kui väike hind ei meeldi.
Kellelgi lihtsalt pankrotipesa kätte sattunud või jäid omal ehitamisest üle või koristas garaazi - mine neid seal tea.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 26.07.2004 at 17:00 |
|