register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mure sobivate osade tellimisega  
Poster Message
porkee
mure sobivate osade tellimisega
Käsil siis ebay kaudu autole miski remondi kiti ostmine.Sisaldab palju mulle tundmatuid numbreid ja mõisteid.Autoks vette 86 ja nagu ma aru saan on tal pakkuda erinavaid mõõtusid.Äkki keegi aitab kiirelt selgust tuua .Ette tänades. Jutt siis selline;
Speed Pro HYPERUTETIC flat top pistons H345NP which give 9,3 to 1 at 76CC or 9.8 to 1 at 64CC. Sealed Power rings, Federal mogul or Cl77 bearings, Melling Hi Vol. oil pump, freeze plugs , a full Fel Pro KS2600 overhaul gasket set. and 350 Horse CAM LIFTERS & double roller Timing set Cam is 447 447 lift and 223 degrees dur. @ 050 lift..All oversizes available . Upggade to 480 500 lift cam for $20. Upgrades Hyperutetic pistons with coated skirts $20, Upgrade to 1986 and later engine $40. Upgrade to 400 $100. Forged Pistons $120
26.07.2004 at 21:06 Last edited 26.07.2004 at 21:06 by porkee
max
mure sobivate osade tellimisega
Sina siis oledki kasutaja nimega "tiblakari"? :D
Selles kitis on hüpereuteetilised (materjal selline, alumiiniumi sulam, mõõdukalt moditud tänavaautole küll). Kolvid on flattop st kolvi pealispind sirge, ei kumer ei nõgus. Tegelikult on seal 4 klapi süvendit, mis annavad minu mäletamist mööda 5cc võrra suurema mõlemiskambri. Mul endal on samad kolvid nt. Kolvisõrm on sissesurutav. Annavad kaantega, mille põlemiskambri maht on 64cc, surveastmeks 9.8:1.

Kolvirõngad on Sealed Power'i toodang.

Saaled on Federal Moguli või Clevite 77 omad.

Melling'i suurendatud läbipumpamisvõimega õlipump.

Ploki veesärgi korgid.

Terviklik Fel Pro tihendikomplekt KS2600.

Nukkvõll parameetritega (tõus) .447/.447 (kestus) 223*@0.05" peaks andma 350hp.

Kett ja hammasrattad (väntvõlli ja nuka vaheline).

Kõik mõõdud saadaval. Natuke karmim nukk on +$20, natuke paremad kolvid +$20, 1986 ja uuematele mootoritele +$40 jne.

Ühesõnaga, tundub mingi eramüüja olema. Teatad talle oma plaanid ja auto/mootori andmed ja ta komplekteerib Sulle sobiva kiti.

Kit ise on OK juppidest, aga mina jätaks selle praegu ostmata, sest:
* poest saab pea sama hinnaga (nt www.summitracing.com)
* Corvette mootor on minu mäletamist rulltõukuritega, seega on vaja vandiga täpsustada, kas ta annab sulle ka rullnuka (ise seda ei usu, sest see on ~$150 kallim).
* Sa ei tea veel, kas sul üldse seda vaja läheb
* Sa ei tea, mis seisukorras Su plokk on ja kas sul on vaja remondimõõdus (mitmendas?) kolbe või mitte.
jne.

edit:
kui Sa isegi otsustad osta, siis uuri enne, kas Su mootor on rulltõukuritega ja kas sellel on tagumine simmer ühes tükis või mitte.
26.07.2004 at 21:24 Last edited 26.07.2004 at 21:27 by max
porkee
mure sobivate osade tellimisega
quote:
max: Sina siis oledki kasutaja nimega "tiblakari"? :D
Selles kitis on hüpereuteetilised (materjal selline, alumiiniumi sulam,..................

Tänud, aga kui võtta temalt suurim mõõt kolbe ja plokk üle puurida?Paljud minu küsimused võivad olla võhiklikud kuid loodan mõistvat suhtumist.(esimene nii suur remont ees).Kuidas teha konteineris oleval autol kindlaks kas on rulltõukurid ja kas simmer ühes tükis?Kas vin nr järgi äkki?
26.07.2004 at 21:45
max
mure sobivate osade tellimisega
No suurimat pole mõtet, sest sel juhul ei jää järgmiseks remondiks midagi. ..ja pealegi, ei saa kindel olla, et seal polegi viimast remonti sees. Kapremont on ikka päris tüütu ettevõtmine, enne pole mõtet teha kui Sa lõpuni veendunud pole, et seda ikka vaja on.

Tõenäoliselt on mootor seal stock, siis piisab kuskilt netist (www.corvetteforum.com) või raamatust vaatamine, milline mootor '86 Vettel oli.

1. remontmõõt on muidu 0.03" suuremad kolvid ja vändal 0.01" väiksemad saaled.

Mina soovitan auto kohale tuua, elektroonika korda teha, kohapeal vead diagnoosida ja siis ostma hakata. USAst tuleb kraam nädalaga kohale. Transa eest tuleb ainult maksta. Võid lasta ka USAs diagnostika teha.

edit:
loe ploki tagumise ääre pealt kood, siis saad www.mortec.com -st ka ploki kohta infot.
26.07.2004 at 21:56 Last edited 26.07.2004 at 22:01 by max
porkee
mure sobivate osade tellimisega
quote:
max: No suurimat pole mõtet, sest sel juhul ei jää järgmiseks remondiks midagi. ..ja pealegi, ei saa kindel olla, et seal polegi viimast remonti sees. Kapremont on ikka päris tüütu ettevõtmine, enne pole mõtet teha kui Sa lõpuni veendunud pole, et seda ikka vaja on.

Tõenäoliselt on mootor seal stock, siis piisab kuskilt netist (www.corvetteforum.com) või raamatust vaatamine, milline mootor '86 Vettel oli.


1. remontmõõt on muidu 0.03" suuremad kolvid ja vändal 0.01" väiksemad saaled.

Mina soovitan auto kohale tuua, elektroonika korda teha, kohapeal vead diagnoosida ja siis ostma hakata. USAst tuleb kraam nädalaga kohale. Transa eest tuleb ainult maksta. Võid lasta ka USAs diagnostika teha.

edit:
loe ploki tagumise ääre pealt kood, siis saad www.mortec.com -st ka ploki kohta infot.

Jutt jumala õige,et enne kohale ja siis uurima aga alguse eufoorias tahaks kõik kohe,kohe aga asi õige kannatan ja kui pean ikka selle remondi ette võtma siis tüütan äkki uuesti oma küsimustega.Asi jääb siis praegu tellimata aga suur tänu nõu eest.
26.07.2004 at 22:08
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : mure sobivate osade tellimisega  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.