| Poster |
Message |
devilc
Moderator |
Leakdown test
Kus pealkirjas mainitut Tallinnas teha saab ja kuidas üldse selle eestikeelne nimetus on? |
| 28.07.2004 at 23:41 |
|
vvt
|
Leakdown test
Kas see pole see nõukogude ajast tuntud silindrite pidavuse katse plokikaas maas ja vedelik silindrisse
Kui ja, siis kolvid sellisesse asendisse, kus nad on enam vähem keskel ning silindrid triiki diiselkütust või petrooli (peab olema mitteaurav) täis. Kui ööga läheb 2-3 cm tase alla, on ok, kui on hommikuks kuivad, siis silinder hõre.
Kui jutt käib plokaanest, siis kinniste klappidega (nookurid lahti lasta) põlemiskambrisse kambritäis bensiini. Kui poole minuti jooksul ilmub bensiin klapisäärele või pordi seintele, siis ei pea. Peale soveldamist peab pidama 2-3 minutit.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 29.07.2004 at 19:30 |
Last edited 29.07.2004 at 19:32 by vvt
|
ylovoitka |
Leakdown test
Leakdown testi tehakse ka plokikaantega, nimelt klappidega. Kasutatakse petrooli. |
| 29.07.2004 at 19:55 |
|
Erkki
|
Leakdown test
Leakdown test on mootori põlemiskambri tiheduse kontroll ja selle protseduuri abil saab teada, kui palju lekivad kolvirõngad ja klapid. Suruõhk juhitakse läbi küünla ava silindrisse ja rõhu languse järgi ühes ajaühikus saab otsustada mootori kulumise/tiheduse üle.
Tehakse seda sellise asjandusega.
Õpetus selle töö läbiviimiseks on siin.
Vajalik riistapuu, kui iga hobene on rangelt arvel.
Ei tea, et keegi Eestis sellist asja teeks.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 29.07.2004 at 22:46 |
|
spirit93
|
Leakdown test
Kõik on nii kui eespool Erkki on öelnud. Vanal heal nõukogudeajal oli igas autobaasis, taksopargis, teeninduses vastav riistapuu olemas. Väga lihtne protseduur. |
| 30.07.2004 at 08:42 |
|
devilc
Moderator |
Leakdown test
Just, Erkki kirjeldatut pidasingi silmas. Huvitav, kas nendest nõukogudeaegsetest asjadest mõni veel töötab kah ja kus? |
| 30.07.2004 at 12:07 |
|
elektrik |
Leakdown test
See siis eestikeeles kompressiooni mõõtmine? |
| 30.07.2004 at 12:15 |
|
Quattro
|
Leakdown test
quote: elektrik: See siis eestikeeles kompressiooni mõõtmine?
Ei
____________________________
Passat,R1100GS |
| 30.07.2004 at 12:20 |
|
margus61 |
Leakdown test
Tubli 10 aastat tagasi, kui diiselGolfi maailma parimaks autoks pidasin, lasin sarnaseid toiminguid teha Boschi diisliservises, mis algul oli Tatari hoovil ja hiljem kolisid Maardusse MB Voautokeskuse juurde.
Pihustid keerati maha, puhuti suruõhku läbi kulumõõtja silindrisse (klapid kinnises asendis) ja vaadati, kui palju tuul liigub ja kustkaudu välja tuleb (sisselase, väljalase, karter). |
| 30.07.2004 at 13:21 |
|
devilc
Moderator |
Leakdown test
Thanks. |
| 30.07.2004 at 19:54 |
|
Erkki
|
Leakdown test
Tuleb veel see meelde, et üle kümne aasta tagasi, kui TEMT-i ajal Tall. Taksopargis diagnostika osakonnas praktikal olin, siis oli seal ka üks üsna sarnane riistapuu nagu Margus61 kirjeldas: küünla august aeti suruõhk sisse, aga ei mõõdetud mitte lekke %, vaid kõrvaklappidega kuulati kuhu suruõhk lekkis. Õli sissevalamise korgist kostuv pahin viitas kolvirõngaste halvale seisukorrale ja kui pahin kostus karpast, siis oli selge, et sisselaskeklapid ei pea. Ise-enesest päris toimiv süsteem.
Meestel oli ise ehitatud bensukulu mõõtmise süsteem ja muidki põnevaid seadmeid, nagu näiteks shasiidüno.
Kahekuulise praktika jooksul õppisin rohkem, kui kogu TEMT-i kooli ajal kokku.
Diagnostika box'is valitses sama piinlik puhtus nagu kirurgi kabinetis. See jättis sügava mulje...siiani.
Olid ajad... 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 30.07.2004 at 21:04 |
|
sass |
Leakdown test
Silindritester müüb AS Luna hind2740+käibemaks. www.luna.ee |
| 30.07.2004 at 21:15 |
|
tfr
|
Leakdown test
devilc - kui sa leiad mingi tegelase liikuva sarnase aparaadiga, siis anna teada - laseks oma tsikli ka üle mõõta. Aga on teine hetkel liikumatus asendis Paldiski mnt 80C.
Kolvirõngad said küll juba igaks petteks ära tellitud (kuna sitt kompressioon ja tugev õlikulu koostöös viitasid kõige rohkem just nende peale), a hea oleks ikkagi ennast moraalselt ja finantsiliselt enne mootori laiali/kokku lappamist ette valmistada selleks, kui klapid ka (osaliseltki) süüdlased on. |
| 30.07.2004 at 22:00 |
|
|