| Poster |
Message |
2koma8 |
Klapid
Regullisin V6-l klappe, panin kõik vahed 0.3. Hiljem sain teada et sisselaskel peab olema 0.35 ja väljalaskel 0.4.
Millise arvestusega need klapivahed on? See tähendab, milline on klapivahe normaaltemperatuuril töötaval mootoril?
Pabistan et soojal mootoril ei lähe nüüd klapid korralikult kinni... |
| 02.08.2004 at 11:59 |
|
kenu |
Klapid
See klapivahe üldine väike varieerumine ei tähenda midagi, oluline on see, et KÕIK klapivahed oleksid ühesuurused, siis töötab mootor stabiilselt |
| 02.08.2004 at 13:46 |
|
diesel |
Klapid
vale puha, kuumal mootoril peab ikka miskine vahe jääma, muidu jäävad klapid urvakile ja põlevad ära.
vaevalt see eriti sohvrit rõõmustab kui kõik klapid stabiilselt ja ühtlaselt põlenud on.
kas aga antud konel 0,3 piisav on, seda ei mõista kahjuks kosta. |
| 02.08.2004 at 14:09 |
|
Garfield
|
Klapid
quote: 2koma8:Millise arvestusega need klapivahed on? See tähendab, milline on klapivahe normaaltemperatuuril töötaval mootoril?
Klapivahed kehtivad üldjuhul nn. külma mootori kohta, kuda sa neid töö ajal reguleeridki. Pane siis klapivahed külma mootoriga paika ja ära oma klappe rohkem terroriseeri 
____________________________
Focus RS |
| 02.08.2004 at 14:15 |
|
2koma8 |
Klapid
krt... mina arvan et kiiremas korras pean klapid ära regullima uuesti... uued kaanetihendid said ka pandud jne
tühikäik on kohati pehmelt öeldes ebaühtlane |
| 02.08.2004 at 14:18 |
|
mrtn |
Klapid
üldjuhul, aga mitte tingimata. mõnedel autodel tuleb klappe soojalt (nt tund jahtununa) reguleerida. kontrolli järgi enne, kui reguleerima hakkad. |
| 02.08.2004 at 14:19 |
|
2koma8 |
Klapid
Granada orig. manuaal ütleb et sellised vahed peavad olema külmalt.
On reaalne et kuumal mootoril peaks klapivahe jääma umbes kuni 0.1mm. seega kui väljalaskele on määratud 0.4 aga tegelikult on 0.3, jäävadki väljalaskeklapid "urvakile" |
| 02.08.2004 at 14:26 |
|
vvt
|
Klapid
Liiga suured klapivahed vähendavad mootori võimsust oluliselt. 0,1 mmm muudab sõltuvalt autost durationi 20 kraadi.
Tuleks panna see mis on. Tavaliselt on manuaalides toodud numbrid "dlja duraka" ehk amatöörmehhaanikule ja on varuga. Mul nõudis raamat 0,30-0,35, Schricki raamat tahtis punkt 0,25. Kuigi nuka valand on ka sama ja sama paisumisega.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 02.08.2004 at 14:40 |
|
MELKA |
Klapid
Tõukuriga klappi oli lihtne regullida: mootor töösoojaks ja parasjagu niipalju sai peale keeratud, et tõukur veel vabalt ringi käis. |
| 02.08.2004 at 15:12 |
|
2koma8 |
Klapid
minu V6-l on klapiregulli "poldid" pinguga nookuris st. ilma kontramutrita ja vist ei jää enam reguleering paika. Paar päeva peale klapiregulli hakkas jälle mõne silindri juurest tok-tok-tok kostma. Ja kui mõni aeg enne remonti korraks klapikaante alla piilusin siis mõni klapivahe oli u. 1mm.
Panen praegu kõik klapid nii nagu MELKA ütleb, niikuinii on varsti mootorivahetus, siis muutub ka auto minu nimele vastavaks |
| 02.08.2004 at 15:45 |
|