| Poster | Message | 
  
	    |  tambet 
     |  Audi V8 On kellelgi kogemust antud autoga?
 Kuna tegemist üsna haruldase autoga, pean silmas
 just varuosade saadavust ,hindu.
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 16:37 |  | 
    
  
	    |  vkx 
   |  Audi V8 search
 
 ____________________________
 Seville STS `02
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 16:45 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Audi V8 Kui väga friik pole või kui konkreetne auto väga korras pole, siis enese majanduslikuks laostamiseks on olulisemalt suuremat füüsilist rahulolu pakkuvaid teid-nagu lausjoomine näiteks.
 
 Algatuseks tasub helistada Revalisse ja küsida esimest tööd peale hammasrihmaga auto ostmist. Muud tavalised pudinad ka ning esimene arve on 20-25 000 sõltuvalt juhusest. Sellest moodustab hammasrihma vahetus koos juppidega ise 10 000. Muud töökojad seda teha ei suuda.
 
 Sinna juurde lisandub esimesel talve järel kindlasti summuti, mida kohalikud offroadi ja jäärajafännid on miljon korda puruks sõitnud. B-osana sealt suurt ei saa ja hindadega ei hakka ehmatama. Neliveolistel suurema mootoriga autodel jälgida kindlasti käigukasti ja veovärgi korrasolekut. Hindadest ärme räägi.
 
 Et siis natuke järele mõeldes mobile.de lahti....
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 18:25 |  | 
    
  
	    |  madis 
 |  Audi V8 Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
 Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
 Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
 Jupid maksavad nii huvitavat hinda et ....
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 22:10 |  | 
    
  
	    |  Joel 
   |  Audi V8 Tutvu selle teemaga, vast on abi...
 
 ____________________________
 2xV8
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 22:18 |  | 
    
  
	    |  Mckie 
 |  Audi V8 
 quote:vkx: search
 
 Pane sinna "search"nupu alla Audi V8,saad vastuseks
 ainult selle sama teema siin!
 | 
	
	  | 22.07.2004 at 10:15 |  | 
    
  
	    |  devilc 
 Moderator |  Audi V8 
 quote:Ei saa, kui valid 'Search for:' alt 'Message texts' 'Topic subjects' asemel.Mckie: Pane sinna "search"nupu alla Audi V8,saad vastuseks
 ainult selle sama teema siin!
 
 | 
	
	  | 22.07.2004 at 10:22 |  | 
    
  
	    |  tambet 
     |  Audi V8 
 quote:madis: Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
 Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
 Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
 Jupid maksavad nii huvitavat hinda et ....
 
 Olen vahepeal natuke uurinud selle auto kohta ja vestelnud
 ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis.
 Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
 Vôibolla ka  asi selles, et olen harjunud oma camaro
 ülalpidamiskulusid normaalseks pidama ja vähemalt
 sellega vôrreldes polnud see Audi ka midagi palju hullemat.
 Sellel autol saab siiski veel näiteks esitulepirni ise vahetada,
 mitte ei pea ronima selleks esindusse, nagu kurtis ühe uue
 Renault'i omanik, aga see juba teine teema.
 Aga jah, mootori korrasolekus peab küll ostes kindel olema,
 selle remo vôib kirveks kätte minna .
 Talveautoks antud kombinatsioonis (nelivedu+automaat)
 tundub olevat päris hea variant.
 
 edit: kui osta kehvas seisus isend, siis vôib algne ülekäimine küll
 ~20K maksma minna.
 | 
	
	  | 06.08.2004 at 11:27 | Last edited 06.08.2004 at 11:32 by tambet | 
    
  
	    |  quattromees 
   |  Audi V8 
 quote:tambet:
 quote:madis: Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
 Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
 Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
 Jupid maksavad nii huvitavat hinda et ....
 
 Olen vahepeal natuke uurinud selle auto kohta ja vestelnud
 ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis.
 Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
 Vôibolla ka  asi selles, et olen harjunud oma camaro
 ülalpidamiskulusid normaalseks pidama ja vähemalt
 sellega vôrreldes polnud see Audi ka midagi palju hullemat.
 Sellel autol saab siiski veel näiteks esitulepirni ise vahetada,
 mitte ei pea ronima selleks esindusse, nagu kurtis ühe uue
 Renault'i omanik, aga see juba teine teema.
 Aga jah, mootori korrasolekus peab küll ostes kindel olema,
 selle remo vôib kirveks kätte minna .
 Talveautoks antud kombinatsioonis (nelivedu+automaat)
 tundub olevat päris hea variant.
 
 edit: kui osta kehvas seisus isend, siis vôib algne ülekäimine küll
 ~20K maksma minna.
 
 Kindlasti kulukam, kui suvaline ökoauto, aga kui endal mutrivõti peos seisab pole selle masina ülalpidamine ka midagi müstilist. Autot valides tasuks hoolega jälgida esipidurite seisukorda, $$$ remontida. Lihtsalt auto ostuhind peab olema seisukorrale vastav.
 
 
 ____________________________
 Audi 200 20V TQ
 Audi 100 2.3
 Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
 Audi UrS4 2,2TQ
 Peugeot Partner
 VW Passat 1,9TDi
 | 
	
	  | 06.08.2004 at 18:18 |  | 
    
  
	    |  Max3,0 
   |  Audi V8 kõige muuga olen nagu nõus aga see lause mis audi foorumis oli ,et ei liigu
  ....no kurat ma ei tea ,ma eelmine sügis sõitsin ja no liikus ikka küll ja julgen väita et hästi liikus... 
 ____________________________
 3,0 rear wd & 3,0 four wd
 | 
	
	  | 06.08.2004 at 18:50 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Audi V8 No päris mutrivõtmega peos pole seal teha midagi, ligipääs kapoti all ja põhja all on väga vilets. Töö tegemiseks vaja korralik tõstukiga töötuba ja üksjagu abivahendeid. Selles vanuses auto on täis kõikvõimalikke elektrigremlineid, mille tagaajamiseks läheb oma töö puhul välku ja vaeva. Pealegi on ehituses kohati mõistusevastaseid asju a'la Opel - kus elektriasjad on topitud päris veelompi. Generaatori rihma vahetamiseks tuleb terve esiots laiali lammutada ja kogu töö meenutab tagumiku kaudu hambaravi
  Ühesõnaga - amatöörmehhaanik käigu kaarega mööda. Töökindel Audi on karpa 1,8ga 80, aga mitte see. 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 06.08.2004 at 19:03 |  | 
    
  
	    |  quattromees 
   |  Audi V8 
 quote:vvt: No päris mutrivõtmega peos pole seal teha midagi, ligipääs kapoti all ja põhja all on väga vilets. Töö tegemiseks vaja korralik tõstukiga töötuba ja üksjagu abivahendeid. Selles vanuses auto on täis kõikvõimalikke elektrigremlineid, mille tagaajamiseks läheb oma töö puhul välku ja vaeva. Pealegi on ehituses kohati mõistusevastaseid asju a'la Opel - kus elektriasjad on topitud päris veelompi. Generaatori rihma vahetamiseks tuleb terve esiots laiali lammutada ja kogu töö meenutab tagumiku kaudu hambaravi
  Ühesõnaga - amatöörmehhaanik käigu kaarega mööda. Töökindel Audi on karpa 1,8ga 80, aga mitte see. 
 Töö tülikuse ja raske juurdepääsetavusega olen päri. Aga juurdepääsu raskusega erinevatele sõlmedele "hiilgavaid" sõidukeid liikvel palju. Audi esiots käib õnneks üsna lihtsalt lahti, aega võtab see siiski üsna palju.
 Iseremontijal peaks loomulikult olema vajalik ruum koos erineva hulga vahenditega, parklas ikka ei remondi...
 
 ____________________________
 Audi 200 20V TQ
 Audi 100 2.3
 Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
 Audi UrS4 2,2TQ
 Peugeot Partner
 VW Passat 1,9TDi
 | 
	
	  | 06.08.2004 at 23:59 |  | 
    
  
	    |  quattromees 
   |  Audi V8 
 quote:Max3,0: kõige muuga olen nagu nõus aga see lause mis audi foorumis oli ,et ei liigu
  ....no kurat ma ei tea ,ma eelmine sügis sõitsin ja no liikus ikka küll ja julgen väita et hästi liikus... 
 Isik, kes audiklubi foorumis väitis V8 mitteliikuvat, mõtles selle all võrdlust audi 20V vile mootoriga. Sel kiirenduses V8 ees paar sekundit ajavõitu ja sama või väiksem kütusekulu...
 
 
 ____________________________
 Audi 200 20V TQ
 Audi 100 2.3
 Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
 Audi UrS4 2,2TQ
 Peugeot Partner
 VW Passat 1,9TDi
 | 
	
	  | 07.08.2004 at 00:04 | Last edited 07.08.2004 at 00:07 by quattromees | 
    
  
	    |  Max3,0 
   |  Audi V8 nu selge
 
 
 ____________________________
 3,0 rear wd & 3,0 four wd
 | 
	
	  | 08.08.2004 at 12:43 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Audi V8 
 quote:tambet: ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis. Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
 
 
 Jahutaks kohe Su entusiasmi natuke
  Esiteks kus lõpeb loogika, sealt algab Audi konstrukturite loogika. Hammasrihm ise on 1/10 kogu kuludest. Seal on terve pinu pingutusrulle ja igatsugu rihmaga veetavat staffi, mis vahetatakse ühekorraga, esinduseski vist 8 normtundi selleks kulub, ilma abivahenditeta siis korrutada tamboviga. Audi foorumis on rohkelt olemas igasugu fotomaterjali teemal "mis juhtub kui ei...."
 
 Teine asi on see, et mingi väsinud mootoriga V8t, mida siinamail agaralt lõhutud on ja mis vaevalt oskuslikku hooldust-remo saanud ei soovitaks oma vaenlaselegi. Eks need võlud avalduvad peale esimest õlivahetust/mõne tkm läbimist. Igatahes ettevaatust ja kainet mõistust.
 
 
 
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 08.08.2004 at 21:54 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Audi V8 Mul on juhuslikult momendil hammasrihma vahetust sisaldava hoolduse arve laual. Sinna on viimasele reale 21 k. kirjutatud ja see sisaldab ainult ühte mittetavapärast tööd summas 1,8 k. Ehk nii väikeste summadega saab arvestada ainult, kui autol midagi viga ei ole...
   
 IMO, kes jaksab sellist autot osta peab suutma ka remoarveid maksta, vastasel juhul soovitaks valida midagi taskukohasemat n. Chevrolet'i mudelivalikust.
   | 
	
	  | 08.08.2004 at 22:10 |  | 
    
  
	    |  viva 
 |  Audi V8 Jäta see Audi kus see ja teine. Nati kallimalt (või isegi sama raha eest) saad MB SEL 500 (vanema) ja see autu on juba sündinud klassika. Miskis Autolehes oli ka kunagi vanemate luksusautode võrdlus ning MB oli teistest ikka pikalt parem. Kui muidugi kindlat margieelistust pole...
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 02:25 |  | 
    
  
	    |  turbo 
     |  Audi V8 
 quote:Kas see jutt käis konkreetsest Audist või Audist üldse?viva: Jäta see Audi kus see ja teine. Nati kallimalt (või isegi sama raha eest) saad MB SEL 500 (vanema) ja see autu on juba sündinud klassika. Miskis Autolehes oli ka kunagi vanemate luksusautode võrdlus ning MB oli teistest ikka pikalt parem. Kui muidugi kindlat margieelistust pole...
 
 Kui viimane variant, siis talvel on Audiga ikka tunduvalt parem kulgeda kui Mersuga.
 Kui jutt käis konkreetsest autost, siis olen ülalkirjutajaga nõus.
 Julgeks soovitada S-klassi Audit kui on soov omada mugavat ja kiiret autot.
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 08:10 |  | 
    
  
	    |  viva 
 |  Audi V8 Jutt ikka V8 ümber käib...S klassi Audi
  
 My bad, S8 on väga hea ja kiire auto.
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 08:44 | Last edited 09.08.2004 at 08:53 by viva | 
    
  
	    |  turbo 
     |  Audi V8 
 quote:Tegelikult mõtlesin ma S-klassi Audit V8 mootoriga. :Pviva: Jutt ikka V8 ümber käib...S klassi Audi
  
 My bad, S8 on väga hea ja kiire auto.
 
 Näiteks S4-ja saab juba päris odavalt kätte kui otsida.
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 10:19 |  | 
    
  
	    |  Silwer 
 |  Audi V8 S kõlbab ikka vaid turbo mootoriga...
  
 ____________________________
 BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 15:11 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Audi V8 Ühinen ühe eespool kõnelejaga selles mõttes, et viska see Audi peast minema ja osta selle asemel tõesti mingine vanem SEC mersu. Peale selle, et tolle aja mersu oli audist tugevam-kvaliteetsem, on see tark investeering - see on 10 a pärast klassika ja likviidne kaup, V8st ei saa klassikat kunagi, tahate või ei taha. Nende hinnad algavad 50k peale ja kui väga potti ei astu, siis kestab see terve inimpõlve. Audi ainuke viimase 20 aasta auto, mis klassikaks saab, on ur-quattro coupe. Ja seda vaid teatud mudelite ulatuses.
 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 16:27 |  | 
    
  
	    |  hents99 
     |  Audi V8 MB SEC on tõesti väärt auto, mulle endale ta väga meeldib. Ja nende hind enam langeda kolinal ei tohiks. Hoovipeal seisab mul veel W126 kerega 300 SE - vana aga kvaliteetne
  
 ____________________________
 Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
 | 
	
	  | 09.08.2004 at 17:52 |  | 
    
  
	    |  tambet 
     |  Audi V8 [
 Kas see jutt käis konkreetsest Audist või Audist üldse?
 Kui viimane variant, siis talvel on Audiga ikka tunduvalt parem kulgeda kui Mersuga.
 .... ]
 
 Ma eelistaks ka nelivedu.See ongi probleem, et pole
 eriti valida sarnaste omadustega
 (nelivedu+norm.mootor+piisav ruumikus)ja remontimise suhtes
 robustsemat autot.
 Samas jah, rihmavahetusega koos 20K väljakäia on ka liig.
 
 
 
 
 
 
 | 
	
	  | 10.08.2004 at 19:55 |  | 
    
  
	    |  turbo 
     |  Audi V8 
 quote:
 Samas jah, rihmavahetusega koos 20K väljakäia on ka liig.
 
 
 
 Aru ma ei saa, kustkohast see 20k on võetud?
 Enda autol oli rihmavahetus koos lulladega kordades odavam.
 
 | 
	
	  | 10.08.2004 at 22:31 |  |