| Poster |
Message |
s13
|
turbo ei püsi kollektori küljes
Mure järgmine, et turbo kinnitusmutrid ei püsi kinni. Täpsemalt väljalaskekollektori sisse on keeratud neli tikkpolti ja nende külge läheb mutritega turbo. Viimases variandis kasutasin Würthi vedruseibe ja pakse pronksmutreid. Turbo püsis kinni ~kaks nädalt (Rockrace ja OT). Muidu eriti probleemi ei oleks, aga nende mutrite kinni keeramiseks tuleb turbo koos kollektoriga maha võtta ja praeguseks olen ma seda juba kaks korda teinud. Nüüd tuleb ka kolmas kord ette võtta . Ideid, kuidas asi püsima saada?
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
| 17.08.2004 at 12:27 |
|
Crwq |
turbo ei püsi kollektori küljes
On olemas sihukesed asjad.
http://www.nord-lock.com/ |
| 17.08.2004 at 12:39 |
|
s13
|
turbo ei püsi kollektori küljes
quote: Crwq: On olemas sihukesed asjad.
http://www.nord-lock.com/
Sellised need Würthi seibid välja nägidki
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
| 17.08.2004 at 13:01 |
|
Lembit |
turbo ei püsi kollektori küljes
Äkki nn "lennukimutrid"? Ehk siis mutrid, millel on seib allotsas ja ülemine ots on loperguseks löödud nii, et keermestatud ava on ovaalne sealt. |
| 17.08.2004 at 13:22 |
|
vvt
|
turbo ei püsi kollektori küljes
Selleks kasutatakse metallkontreeringuga mutreid. Sellistega on kõik summutid ja kollektorid tehasest kinni pandud ja ei tule lahti ükski. Kui vaja on M8 keermega, siis päris kindlasti saab selliseid tellima UM-st kui küsida suvalise bemmari tuletoru mutreid. Kindlasti saab muudest esindustest ka. Need Würhti lukustusseivid on bs, ma panin need nukkvõlli hammasratta poltidele alla ja poole aasta pärast oli neljast kolm lahti.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 17.08.2004 at 13:38 |
|
silver |
turbo ei püsi kollektori küljes
pane seibid vahele ja mutrid poldiliimiga otsa ja mutritele keera veel teised lukustusega mutrid otsa.
Kui nii ka pidama ei jää keera mutrid kinni ja tao tikkpoldi otsad lapikuks. |
| 17.08.2004 at 13:40 |
|
vvt
|
turbo ei püsi kollektori küljes
quote: silver: pane seibid vahele ja mutrid poldiliimiga otsa ja mutritele keera veel teised lukustusega mutrid otsa.
Kui nii ka pidama ei jää keera mutrid kinni ja tao tikkpoldi otsad lapikuks.
Tee enda autol ära ja siis võta see kollektor maha ka. Pärast pajata ka meile kuidas oli
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 17.08.2004 at 13:45 |
|
silver |
turbo ei püsi kollektori küljes
Tavaliselt kollektorit maha võttes keerad nagunii enamuse tikkudest välja kuna mutter on peal nii roostes. |
| 17.08.2004 at 13:51 |
|
vvt
|
turbo ei püsi kollektori küljes
Nojah, jutt oli muidugi turbo (malm) ja kollektori (malm) ühenduskohast. Väike vahe aga
Kvaliteetsed metallkontreeringuga mutrid on asendamatud. Neid ei asenda ükski Knoke või Würthi tsinkmutter. Korralikud tulevad lahti kä kõige hullematest kohtadest 10 a vanal autol. Muidugi ka korralikud tikkpoldid peavad olema.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 17.08.2004 at 14:02 |
|
Pretender
|
turbo ei püsi kollektori küljes
Oled sa kontrollinud, kas turbiin on ikka tasakaalus, minul oli ka sama jama ja lasin üle tasakaalustada, püsib.
____________________________
Mazda 323 1.6TURBO R4 4WD '88
Oldsmobile Custom Cruiser STW 5,0 V8 '82
Passat 1.6D, '88 |
| 17.08.2004 at 14:03 |
|
memphis |
turbo ei püsi kollektori küljes
Kas kärnimisest poleks abi? |
| 17.08.2004 at 14:35 |
|
jyrki |
turbo ei püsi kollektori küljes
http://www.stage8.com/ |
| 18.08.2004 at 08:18 |
|
s13
|
turbo ei püsi kollektori küljes
25. aug. sai viimati mutrid kinni keeratud ja siiamaani on kinni püsinud (ptüi, ptüi). Eelmistel kordadel on vähemalt 2 nädala jooksul mutrid lahti tulnud. Viimases variandis sai siis kasutatud tavalisi vedru seibe ja ühest otsast lapikuid roostevabasid väljalaske mutreid.
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
| 12.11.2004 at 13:22 |
|
Hylas |
turbo ei püsi kollektori küljes
Väike mure võib äki ka seal peituda, et kolle hoiab turbot kinni, ja turbo otsas ripub omakorda downpipe ?
Areta turbo ja ploki, või downpipe ja ploki vahele mõni lisatugi, hajutad rohkem igast pingeid jne.
Endal oli mul mure, et downpipe logises turbo küljest pidevalt lahti. Kuna seal tihendit vahel ei käi siis viimane kord panin sumbutipastat tiba nende flannside vahele ja ennäe imet, enam ei logise poldid lahti. Erinevaid seibe proovisin ka sinna toppida aga ei aidanud.
|
| 12.11.2004 at 13:49 |
|
blazerK5 |
turbo ei püsi kollektori küljes
kui muu ei aita puuri 1mm auk läbi ja kõik traadiga kokku
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
| 12.11.2004 at 14:13 |
Last edited 12.11.2004 at 14:13 by blazerK5
|
rat_013
|
turbo ei püsi kollektori küljes
siit ehk miskit? 
____________________________
impreza n/a |
| 12.11.2004 at 14:22 |
|
s13
|
turbo ei püsi kollektori küljes
quote: rat_013: siit ehk miskit? 
D-0018 sarnane mutter paistab hästi töötavat koostöös tavalise vedruseibiga.
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
| 12.11.2004 at 14:55 |
|
rat_013
|
turbo ei püsi kollektori küljes
see on polt pealtvaates, ehk läbilõige, mitte mutter.. aga eni vei tore et toimib (ptuiptuiptui)
____________________________
impreza n/a |
| 12.11.2004 at 15:02 |
|
madis |
turbo ei püsi kollektori küljes
Infoks: Nordlock mutreid saab tellida A-Kaablist, RS kood
komplektile on 247-3826.
www.rsestonia.ee |
| 16.11.2004 at 10:58 |
|
blazerK5 |
turbo ei püsi kollektori küljes
peaks aitama ka keermeliim
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
| 16.11.2004 at 12:38 |
|