register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : PALUN abi   1 2  
Poster Message
drag racer
PALUN abi
Juhtus midagi Camarol
Sõitsin mingi 10 km, kõik ok ja hästi, siis parkisin hetkeks ja üritasin uuesti sõitma hakata (mootor käis kõik aeg) ja siis kui gaasi lisasin hakkab mootor kurjalt raputama ja ei lähe üldse pöördesse, 1000 pöördest kogub raputades 2500 ära ja siis nagu läheb kiiremini ülesse ja ei rapu nii hullult, sõitsin siis mingi 100 meetrit vai8kselt ära ja seiskasin moorori, et asja uurida, mudisin küünla juhtmed läbi aga ei midagi, uuesti käivitades sama jama, hakkan siis liikuma ja ühe korraga hakkab vilkuma kollane tekst SERVICE ENGINE SOON ja lõpuks jääbki põlema, vurasin siis peaaegu veeredes tagasi garaazi ja kõik.
Kusjurres auto käivitub ideaalselt ja õlirõhk on ja oli korras ja ka temperatuuriga pole midagi juhtunud.
Kas asi võib olla selles, et õli on vahetatud ja pole aju ära nullitud ja nüüd siis hakkab juhti ehmatama tulukese ja raputamisega, või on midagi hullemat, ei oska kusagilt asja uurima hakata.
Seega palun targematelt abi :(
???
18.08.2004 at 19:48
blazerK5
PALUN abi
ega sa mingit sodi ole tankind?

____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
18.08.2004 at 19:54
mrtn
PALUN abi
kas su camarol on jagajaga süüde? ma alustaks jagaja toimivuse ja puhtuse kontrollist, võlli puksil hirmsat lõtku ei ole?
18.08.2004 at 20:09
Madman
 
PALUN abi
Kui raputab siis on midagi balansist väljas. Ma ei usu et süüte või toite viga on. Kui võtta kõik ühe poole küünlajuhtmed maha ka siis ei tohiks hakata raputama, vähemalt Gaz-66 V8 ei hakanud. Kas mõni mootoripadi ei ole ära väsinud?

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
18.08.2004 at 20:14
tfr
 
PALUN abi
Kui SES põleb, siis peaks aju ju mingit veakoodi väljastama. Uuri, kuidas Su Camarol selle teada saab ja vaata, mida mootor ise hädaks arvab olevat.
18.08.2004 at 20:17
drag racer
PALUN abi
ei, sodi ma küll pole tankinud, alati statoili 98 ja koos lisandiga täis paagid.
Jagajaga vist tegu küll pole, on sellised kolm jagajat meenutavat asja, ümarat ja sealt siis küünaldele juhtmed (1998 a Camaro)
Kus ma saaksin seda veakoodi asja jne uurida, kas kusagil services ehk mingi juhtmeke taha visata ?
Jama ka see, et olen Võrus ja siin pole selliseid võimalusi nagu Tallinnas...
Jama kui palju ja küünaldele ka suhteliselt viletsalt pääseb ligi.
Ei teagi mis teha, millegi pärast usun ja kuuldavuse järgi tean, et viga ei saa olla milleski muus, kui elektroonikas või juhtmestikus aga ei või iial teada.
Igal juhul kõik ettepanekud on VÄGA teretulnud, auto kurvalt garaazis ja ise jalamees :(
Balansist väljas ? - ei tea, asi juhtus kõik ju nii, et ei mingit kolksu ega midagi, lihtsalt tühikäigult minema minnes rahulikult ei jõua enam mootor vedada, raputab kuni 2500 pöördeni.
A meenus veel, kui tühikäigul mootor töötab, siis silmaga vaadates ei rapu miski ja kuulates ka kõik ok mootoril, kuid kui minna summuti lõpu toru juurde, siis vaikselt on kuulda nagu mõningast podisemist/kõhimist aegajalt, väga meenutab sellist asja nagu üx silinder oleks tagant ära.
Kas ma sellises korras autoga vaikselt servicess võin veereda üldse ?(kui ma järjekorras olen olnud paar nädalat)
:(
18.08.2004 at 21:16 Last edited 18.08.2004 at 21:17 by drag racer
lundve
  
PALUN abi
bensufilter???
18.08.2004 at 21:18
vkx
 
PALUN abi
quote:
drag racer: ei, sodi ma küll pole tankinud, alati statoili 98 ja koos lisandiga täis paagid.

Mis lisandiga ja kui tihti? Bensumootori puhul isiklikult küll ei näe mingit erilist vajadust lisandi kasutamiseks, eriti kui tangid Statoilist regulaarselt. Pigem isegi soovitaks nendega ettevaatlik olla ja ehk parem hoiduda neist. Diisli puhul on teine teema.

____________________________
Seville STS `02
18.08.2004 at 21:52
diesel
PALUN abi
ilmselgelt on miskine asi saba andnud, igasugu küünalad filtrid ja muu nänn ei tekita viga, mis justkui lülitist külge tuleb. pealegi, sõidab v8 näituseks 6 pütaga suht muretult ja ei saa õieti arugi.
18.08.2004 at 21:58
drag racer
PALUN abi
Bensu filter kargas endale ka hetkeks pähe, aga ei usu eriti, kuna käivitub igast laksust ja tühikäik korras.
Iga paagiga on ikka üx lisand sisse läinud.
Tegu siis V6 mootoriga ja 3.8 L
Ei oska enam midagi teha temale, kapoti alla piiludes ka lööb just kui jalust maha, pole nii tark, et seal midagi kiskuda maha jne...
:(
19.08.2004 at 08:29
drag racer
PALUN abi
1998 Camaro raamat ütleb SERVICE ENGINE SOON tulukese kohta järgmist :
"Your vehicle is equipped with a computer which monitors operation of the fuel, ignition and emission control systems".
Seega, kas see tuluke ongi siis määratud vaid nende kolmega seotud vigadest teatama ???
19.08.2004 at 08:38
max
PALUN abi
Kui Sul on võimalus kuhugi diagnostikasse viia, siis tee seda esimeses järjekorras. Ära enne midagi "parandama" hakka. SES tuli näitab, et aju on leidnud mingi vea ja Sul jääb üle see vaid teada saada (nt siis töökojas oleva spets arvuti).

Teine variant on veakood ka ise see välja lugeda , aga selleks pead natuke infi otsima, mina ise ei tea, kuidas see '98 V6 Camarol käib. Vanematel tuleb lühistada diagnostika pistikus 2 klemmi ja SES tuli hakkab vilgutustega seepeale veakoode ette lugema. Siis vaatad veebist veakoodi tähenduse ja oskad juba täpsemalt asju mootoris kangutama hakata.

quote:
drag racer: 1998 Camaro raamat ütleb SERVICE ENGINE SOON tulukese kohta järgmist :
"Your vehicle is equipped with a computer which monitors operation of the fuel, ignition and emission control systems".
Seega, kas see tuluke ongi siis määratud vaid nende kolmega seotud vigadest teatama ???
Jah, viga on nendega seotud, aga palju konkreetsem. Viidatakse nt ühele konkreetsele andurile või isegi tema normist hälbimise suunale.
19.08.2004 at 09:33 Last edited 19.08.2004 at 09:36 by max
mrtn
PALUN abi
OBD-II ei vilguta midagi, selleks on vaja spetsiaalset skannerit, lisaks on veel igal valmistajal oma alamprotokoll.
19.08.2004 at 09:41
max
PALUN abi
No siis on selge, Camaro selga ja diagnostikasse.
19.08.2004 at 09:42 Last edited 19.08.2004 at 09:42 by max
vkx
 
PALUN abi
quote:
drag racer: Bensu filter kargas endale ka hetkeks pähe, aga ei usu eriti, kuna käivitub igast laksust ja tühikäik korras.
Sellegi poolest võib viga olla just filtris või bensupumbas. Tühikäigul käimiseks näiteks võib tulla sellest ummistunud filtrist läbi piisavas koguses kütust aga niikui tõsta tuure jääb vajalikust kütusest puudu ja hakkab puterdama või siis pump streigib. See aint minu arvamus.

____________________________
Seville STS `02
19.08.2004 at 09:57
Astro SS
PALUN abi
Väike vihje juhul kui sinu masinal on LT1 mootor.
Küünlajuhtmete vahetuseks kulub 1 päev :eek, kuna selleks tuleb pool mootorit laiali lammutada.
Eemaldada tuleb:kont,genekas,roolivõim (koos kinnitusega) ja air pump
Jõudu tööle!

edit:Tegu siis V6 mootoriga ja 3.8 L

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.08.2004 at 10:01 Last edited 19.08.2004 at 10:18 by Astro SS
drag racer
PALUN abi
Jah, tnx, peab diagnostikasse minema, kuid Võrus - NALI - võimatu, siin ei oska keegi midagi.
Teab keegi, kas Lõuna eestis ehk saab kuidagi asja ajada, Tartus see uus Silberauto vms ehk ?
See eeldab vist kopsakat summat treileri veole Võrust Taretusse.
Olukord on jube, Haapsalu jääbki vist minu jaoks ära seekord :(
Bens filtrist veel nii palju, et asi on üsna hiljuti, umbes 1000 km tagasi vahetatud ja peale 2500 pööret töötab kõik justkui ideaalselt.
???
19.08.2004 at 10:35
Kloss
PALUN abi
Sarnane olukord olnud.
Küll MB V6 .
Siis oli vigane gaasiandur (lamdaandur vist) , mis sel neetud MB'l maksis 7 tuh :(
19.08.2004 at 10:44
drag racer
PALUN abi
Nii, helisatsin siis Tartus olevasse Silberautosse, sealt öeldi, et kahjuks ei tee Chevroletile diagnostikat, nüüd siis on mõtted täiesti otsas, tundub, et eestimal jääb üx ameerika auto garaazi määramata ajaks :(
kui keegi juhuslikult ei tea mõnd imede töökoda Tartus või seal lähedal ?
19.08.2004 at 11:46
ylovoitka
PALUN abi
Kontrolli igaks juhuks oxygen sensor'eid. Netis on juhiseid lademetes. Mu varastatud MB'l olid samad sümtomid ja kogu selle jama põhjustas üks andurike. MB'l võis selle lihtsalt vahelt ära võtta ja käras korralikult edasi, ainult Võimsust peaks väidetavalt 5%vähem olema..

Lingid testimiseks, sealt leiab kindlasti sobiva.
19.08.2004 at 11:54
antoine
 
PALUN abi
Vaata siia:
http://www.hot.ee/autodiagnostika/
http://www.autodiagnostika.ee/

____________________________
Cadillac De Ville 1997
Cadillac Escalade Crew Cab Pickup 6.0 V8 2005
Jeep Commander 07 WH Facelift 3.0 V6 160kW 2005
19.08.2004 at 11:57
kalev35
  
PALUN abi
www.camarosource.ca

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
19.08.2004 at 11:58
Ras
PALUN abi
Ma arvan et tartus DIAle vastast pole, nad lihtsalt tegelenud usakatega juba vääga ammu ja arvan et vea leidmine pole probleem.
19.08.2004 at 15:58
drag racer
PALUN abi
Suured tänud, hakkan seda DIAt uurima kohe, just jõudsin garaazist, kobisin/puhastasin kõik küünla piibud seest ära, mudisin kõik kohad läbi, ei midagi, üks remondimees siis kuulas ka mootorit ja arvas ka, et võib olla on viga vigases küünla juhtmes või küünlas.
Oleks vist kasulik küünlad ja juhtmed ära vahetada isegi kui selgub, et viga polnud neis, see paha ei tee.
Aga küünaldele juurde pääs on kohutav aga mitte võimatu, masendavalt kitsas on seal ja alt poolt peab ligi ronima :(
19.08.2004 at 16:31
peep
 
Moderator
PALUN abi
Ei usu, et küünlad või küünlajuhtmed niimoodi hetkega sõdu ajal ära väsisid, see toimub tavaliselt ikkagi pikkamööda. Pakuks mingi komponendi riknemist, a'la EGR klapp vms.. Selle testimiseks on netis kuskil instruktsioon ka olemas, otsi.
19.08.2004 at 20:12
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : PALUN abi   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.