register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : DIY mootoripadjad..  
Poster Message
epsum
DIY mootoripadjad..
Huvitav, kas nali või mitte? :P

http://importnut.net/motormount.htm

On keegi proovinud? Ja kas keegi oskab ütelda, kust seda 3m'i window weldi (klaasiliimi ?) eestist osta saaks?



____________________________
srx '07
19.08.2004 at 15:02
Astro SS
DIY mootoripadjad..
:D

sitast saab sepikut ka ,ainult maitse jääb pisut imelik ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.08.2004 at 17:39
T-Bird
 
DIY mootoripadjad..
Täielik jama !!!!!!!!!
19.08.2004 at 20:18
Aspelund
DIY mootoripadjad..
Ma ei arva, et sellest tegevusest halvem maitse jäeks, kui näiteks lammutusest piduri ja roolidetailide ostmisel või mingil muul kohalikul levinud "keemial".

Asp
19.08.2004 at 21:04
diesel
DIY mootoripadjad..
halvem maitse või mitte, aga ebameeldiv võib küll olla, kui mingist krdi plasteliinist patjade vahelt mootor asfaldile potsatab.
see siin samast vallast uudis, kui juuksefööniga hirmsate hobuste kone sisse puhumine.
19.08.2004 at 21:18
Ragnar
DIY mootoripadjad..
See lahendus on läbi proovitud, ei tööta.
20.08.2004 at 12:34 Last edited 20.08.2004 at 12:34 by Ragnar
vvt
  
DIY mootoripadjad..
Aretamine on siis edukas, kui seda teeb vastava kogemusega mehhaanik. Ja sellised juhtumid eeldavad päris head asja tunnetust ning meietaoline +/-30 DIY mees tavaliselt seda edukalt teha ei suuda. Mäletan kunagi kooliajal sai ostetud esimene lääne auto ning kallist ostu siis garaazis kontrollides selgus, et mõlemad tagapidurisilindrid (trummelpidurid) jooksevad, mansetid pees jne. Esmaspäeval juppe otsima asudes selgus, et asi maksis nii kilo tükist ja tarneaeg kuu aega:kill. Entusiastlik esivanem, kes vene ajal harjunud sitast saia ja vastupidi tegema leidis kohalikust kaubandusest juba enne mingid Transiti mansetid, mis sise- ja välismõõdult enam-vähem sobisid, aga liiga kitsad olid. Triibulised silindrid sai käsitsi treipingis ära lihvitud, need mansetid +mingid kummivõrud taha, et laius istuks ning töö oli valmis enne kui eest varuosakaupmehed end liigutusid. Ja kuigi seda nimetataks pornoks - on need mansetid ja ise liivapaberiga lihvitud silindrid on tänaseks sõitnud umbes 130 000 km ning nähtavasti sõidavad samapalju veel. Kuidas tal õnnetus teist mõõtu mansetid pidama saada - jääb mõistatuseks. Tollal oli lihtsalt häda käes ja autot oli vaja. Muideks - tellisin ka õiged silindrid ära ning need jõudsid (sic!) kohale 3 kuu pärast. Ja seisavad tänaseni mul kodus kapis.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.08.2004 at 15:24
riitus
  
DIY mootoripadjad..
Kusjuures kunagi kui mul oli Nissan 280 ja sellele ei olnud kusagilt sarnast vidinat saada. Ei jäänud mul muud yle kui samuti liimida. Seal oli see erinevus, et kummipufri ymber oli vulgitud kaks plekk rõngast, mille siis liimga tagasi nökerdasin. Selleaja liimid olid nagu olid (neli aastat tagasi) siis hetkel saada olevatest Vyrdi või Soudali liimidest peaks rohkem kui kyll saobima...
( Ok ok. Kui just 200+ hobust kapotiall siis vist ei ole jah asi õige :) )
27.08.2004 at 16:29
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : DIY mootoripadjad..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.