| Poster |
Message |
epsum |
DIY mootoripadjad..
Huvitav, kas nali või mitte? :P
http://importnut.net/motormount.htm
On keegi proovinud? Ja kas keegi oskab ütelda, kust seda 3m'i window weldi (klaasiliimi ?) eestist osta saaks?
____________________________
srx '07 |
| 19.08.2004 at 15:02 |
|
Astro SS |
DIY mootoripadjad..

sitast saab sepikut ka ,ainult maitse jääb pisut imelik 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 19.08.2004 at 17:39 |
|
T-Bird
|
DIY mootoripadjad..
Täielik jama !!!!!!!!! |
| 19.08.2004 at 20:18 |
|
Aspelund |
DIY mootoripadjad..
Ma ei arva, et sellest tegevusest halvem maitse jäeks, kui näiteks lammutusest piduri ja roolidetailide ostmisel või mingil muul kohalikul levinud "keemial".
Asp |
| 19.08.2004 at 21:04 |
|
diesel |
DIY mootoripadjad..
halvem maitse või mitte, aga ebameeldiv võib küll olla, kui mingist krdi plasteliinist patjade vahelt mootor asfaldile potsatab.
see siin samast vallast uudis, kui juuksefööniga hirmsate hobuste kone sisse puhumine. |
| 19.08.2004 at 21:18 |
|
Ragnar |
DIY mootoripadjad..
See lahendus on läbi proovitud, ei tööta. |
| 20.08.2004 at 12:34 |
Last edited 20.08.2004 at 12:34 by Ragnar
|
vvt
|
DIY mootoripadjad..
Aretamine on siis edukas, kui seda teeb vastava kogemusega mehhaanik. Ja sellised juhtumid eeldavad päris head asja tunnetust ning meietaoline +/-30 DIY mees tavaliselt seda edukalt teha ei suuda. Mäletan kunagi kooliajal sai ostetud esimene lääne auto ning kallist ostu siis garaazis kontrollides selgus, et mõlemad tagapidurisilindrid (trummelpidurid) jooksevad, mansetid pees jne. Esmaspäeval juppe otsima asudes selgus, et asi maksis nii kilo tükist ja tarneaeg kuu aega . Entusiastlik esivanem, kes vene ajal harjunud sitast saia ja vastupidi tegema leidis kohalikust kaubandusest juba enne mingid Transiti mansetid, mis sise- ja välismõõdult enam-vähem sobisid, aga liiga kitsad olid. Triibulised silindrid sai käsitsi treipingis ära lihvitud, need mansetid +mingid kummivõrud taha, et laius istuks ning töö oli valmis enne kui eest varuosakaupmehed end liigutusid. Ja kuigi seda nimetataks pornoks - on need mansetid ja ise liivapaberiga lihvitud silindrid on tänaseks sõitnud umbes 130 000 km ning nähtavasti sõidavad samapalju veel. Kuidas tal õnnetus teist mõõtu mansetid pidama saada - jääb mõistatuseks. Tollal oli lihtsalt häda käes ja autot oli vaja. Muideks - tellisin ka õiged silindrid ära ning need jõudsid (sic!) kohale 3 kuu pärast. Ja seisavad tänaseni mul kodus kapis.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 20.08.2004 at 15:24 |
|
riitus
|
DIY mootoripadjad..
Kusjuures kunagi kui mul oli Nissan 280 ja sellele ei olnud kusagilt sarnast vidinat saada. Ei jäänud mul muud yle kui samuti liimida. Seal oli see erinevus, et kummipufri ymber oli vulgitud kaks plekk rõngast, mille siis liimga tagasi nökerdasin. Selleaja liimid olid nagu olid (neli aastat tagasi) siis hetkel saada olevatest Vyrdi või Soudali liimidest peaks rohkem kui kyll saobima...
( Ok ok. Kui just 200+ hobust kapotiall siis vist ei ole jah asi õige ) |
| 27.08.2004 at 16:29 |
|