| Poster |
Message |
Olds
|
vea koodid?
Autoks Buick Regal, aastast 1988. Mootoriks 2,8l V6 EFI .
Viskab veakoode 34 ja 63
Mida need võiksid tähendada?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 31.08.2004 at 06:55 |
|
Ago
|
vea koodid?
34. Manifold absolute pressure sensor circuit signal voltage low - high vacuum
63. koodi tegelikult sellele mootorile kusagil ei anta. Aga meelde on jäänud, et tegemist oli vist EGR flow-ga.
GIYF.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
| 31.08.2004 at 07:29 |
|
Olds
|
vea koodid?
Kuid miks ülevaatuspunktis CO sisaldus on 9 ühikut!!??
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 31.08.2004 at 13:10 |
|
jaanus
|
vea koodid?
MAP high tähendab kompuutri jaoks seda, et tuleb kütust peale lajatada, kuna tema arvates on koormus suur. St, mida väiksem volt MAP'st tuleb seda rikkamat segu antakse, et mootor tööle jääks ja segu lahja ei oleks.
Tõenäoliselt on sul tegemist hariliku vaakumilekkega. Teisest koodist võiks arvata ka seda, et EGR laseb läbi, kuid ma ei oleks selles niiväga kindel.
Ahja, arvestades seda, et sul ülevaatusel oli CO 9, siis soovitan ka uue (H)EGO valmis vaadata. |
| 31.08.2004 at 14:18 |
Last edited 31.08.2004 at 14:20 by jaanus
|
LaSa
 Moderator |
vea koodid?
duh, Olds, sa pole ikka vaakumvoolikuid siis üle vaadanud või |
| 31.08.2004 at 14:29 |
|
Olds
|
vea koodid?
Olen ikka. Eile tegime siis sellise asja, et võtsime akujuhtme akul mõneks ajaks ära (niiöelda- tegime reset) Tagasi peale pannes, sõitsin mõned kiiremad otsad lennuväljal ja proovisime self control`i uuesti. Siis näitas ta ainult ühte koodi, milleks oli 44
Võtsin lahti ka tühikäigu mootori ja puhastasin ta suuremast tõgist. Samuti vaatasin üle lambta anduri ühendused ja puhastasin need. Huvitav on see, et mootor tühikäigul enam ei puterda. Varem tühikäik kõikus- pöörded läksid kõrgemaks ja madalamaks, kõrgemaks ja madalamaks...see nähtus kadus nüüd ära. Küll aga tuleb summutist musta väljalaske gaasi. Kas võib seal asi olla selles, et autole mõeldud katalüsaator on sealt miskipärast ära võetud. (lambta andur on ennem katalüsatorit) Või on mingil põhjusel segu rikas? Mootori õlivahetus sai tehtud ja peale 200-300km sõitu pole millimeetritki õli mootor võtnud. Kuigi pean natuke õli karterist välja laskma, kuna kogemata on seda sinna natuke palju üle normi saanud. Äkki käib vänt õrnalt õlis ja taob õli liig intesiivselt ringi?
Mida arvate?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 01.09.2004 at 07:04 |
|
LaSa
 Moderator |
vea koodid?
Olds, 44. kood on lahja segu. Kui Sul nüüd tagant musta lööb, on järelikult lambda surnud ja annab pritsele valeinfot, ehk siis pritse keerab segu aina rikkamaks; sellest ka ülevaatusel saadud pahad heitgaasi numbrid. Kat ei puutu kuidagi siia teemasse, kui on (kunagi olnud) lambdat.
L@teoreetik |
| 01.09.2004 at 07:50 |
|
|