| Poster |
Message |
wagoneer |
valge suits sumpsist
Sai siis täna oma diisel wagoneeriga vees müttamas käidud kuni pisikese äparduseni. Nimelt mingil põhjusel murdus kollektori küljest lahti eelsoendus küünal

tekitades niimoodi laheda augu vee pääsemiseks kollektorisse. Käis mõnus pauk ja mootor seisis. Peale mõningat käiamist läks mootor tööle kuid kolme silindriga(4 jast) ja salongipoolsest otsast ajas meeletutlt õli välja

Samuti on hääle järgi tunne,nagu oleks plokikaane tihendist tükike eemaldunud(meeletu susin ja õlileke) Sumpast tuli tükk aega valget suitsu välja mis mingi aja pärast küll kadus. Nüüd mõistus otsas kust putitamisega alustada. Ja mis teeb üldse mõõduka koguse vee sattumine silindrisse? Kas on mõeldav,et eemaldus ainult plokikane tihend või peaks sealt midagi lahedamat ootama? |
| 29.07.2004 at 20:04 |
Last edited 29.07.2004 at 20:09 by wagoneer
|
diesel |
valge suits sumpsist
sa umbes kujutad ette kui vähe on diislis üss asendis kolvi kohal ruumi. suht vähe vett sinna sisse võib juba igasugu põnevaid asju tekitada.
mina näituseks kõverdasin traktoril kepsud ära kui "järves" sõitsin. no diisli värk, käib poolte pottidega ka edasi. aga teoorias võis vesi pütti sattudes omale kaanetihendi eemaldamise teel küll väljapääsu leida.
ilmselt uus tihend valmis vaadata ja pea maha katkuda, siis asi selgem. |
| 29.07.2004 at 20:26 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
Jamps jah, peab lahti katkuma ja sisse kaema. Lootsin selle mootoriga talveni ära sõita ja siis teise panna. A nüüd peab vist asja kiiremini ette võtma. Igaljuhul piilun mootorisse sisse ikka ja vaatan mis toimus. |
| 29.07.2004 at 21:04 |
|
astro94
|
valge suits sumpsist
Sõbral tegi vesi fordil kepsu 8 mm.lühemaks.keps
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
| 29.07.2004 at 22:05 |
Last edited 30.07.2004 at 23:02 by astro94
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
Njah mahlad ikka päris sassis ja salongipoolsel silindril surveaste 1,2 on.
|
| 30.07.2004 at 12:35 |
|
Astro SS |
valge suits sumpsist
Enamasti sülitab mootor kepsu külje pealt välja,kui vesi silindrisse satub.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 30.07.2004 at 20:42 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
ühel diisel riisil eile samalaadne asi juhtus ja täna lahti võttes selgus,et ühel silindril oli kolb sõrmest eemaldunud ja kepski oli suht kõver samuti oli kõver üks klapp. Ainuke vahe on selles,et riis ei käivitunud enam ja starterit andes kostis jubedat kolinat, mina aga kulgesin kolme pütaga jubeda susina ja suitsu saatel omal jõul piritalt viimsisse garaazi. Kui keps kõver on kas siis mootor töötab? |
| 30.07.2004 at 22:32 |
|
diesel |
valge suits sumpsist
minu traktor sõitis kahe ja poole potiga täitsa normaalselt. üks keps oli nii kõver, et vaene kolb nühkis vasta vänta ja põld häda kedagist, sai sõita küll. |
| 30.07.2004 at 22:35 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
Ega jah muud üle jää kui võtmed kätte ja demonteerima homme. |
| 30.07.2004 at 22:42 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
Njah, homsest sai nädal ja nädalast mitu aga lõpuks mootor lahti ja pilt siis selline.


väike tükk siis eemaldunud tihendist

kolb välisel vaatlusel tundub korras olevat. Sai mõõdetud ka kolvi kõrgust ploki servast ja võrreldes teistega tundub,et keps ka õige pikkusega on. Nüüd siis vaja kusagilt uus tihend leida ja klapid igaks juhuks kah üle vaadata. |
| 18.08.2004 at 16:51 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
Nu lõpuks siis peale tülgastuseni kuuldud lubadusi tihend valmistada leidus lõpuks elva kandist üks härrasmees kes oma sõna pidas ja asja niuhti ära tegi. Uus tihend siis sai selline.

lisaks oli sama härrasmees nõus lihvima ära plokikaane ja ka klapid üle vaatama.

Nüüd siis asi juba oma viitsimises kinni,et mootor kokku panna.
|
| 04.09.2004 at 18:16 |
Last edited 04.09.2004 at 18:17 by wagoneer
|
Astro SS |
valge suits sumpsist
Mis materjalist tegi?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 04.09.2004 at 19:43 |
|
vvt
|
valge suits sumpsist
Sa võiks ikka tutvuda kepsude seisundiga ka - kõrguse mõõtmine seda ei näita kui mõni propelleris on ja pärast kulutab hülsi viltu ära. Diisli kepsud on kõvemad - bensumootorile on suutäis vett silindrisse aamen - pärast on kepsud nagu välgunooled, siksak sees.
Mina sedasi ühe ploki kihva keerasin, kusjuures väga vint alumine osa oli - lasin klapid pähe. 10 000 km pärast hakkas imelikku häält tegema ja lahti võttes oli üks keps mingine 0,5 mm propelleris ning silindris 1,5 mm rant sees.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 04.09.2004 at 21:00 |
|
wagoneer |
valge suits sumpsist
To Astro SS: ega ma täpset marki uurinud a välimuselt nagu originaal. Matejal seest võrguga ikka. A kui huvi on siis võin täpsemalt uurida millega tegu.
To vvt: mootor käis vahepeal tihendit oodates ka altpoolt lahti ja sai ka kepsud lastud üle mõõta(kõik ok) |
| 04.09.2004 at 22:22 |
|