register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : '67 Cougar ylekuumenemis probleemid   1 2  
Poster Message
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
profid mehhaanikud abi oleks vaja.

originaal 289le panin mustangi 351W plokid, rebuildisin terve mootori, uus veepump, termostaat lisa elektri fan radikal ees aga ikka f-ing kuumeneb yle sooja ilmaga???
08.09.2004 at 19:25
diesel
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
minu invakäru ka muudkui kees pahinal igal vähegi soojemal päeval. radikas oli üherealine, sai teine just asendatud kolmerealise nn. rekka radikaga ja nüüd on uus jama, asi ei läe soojaks enam. :)
ehk ilmselt sul radikas vana ja saasta täis ja seetõttu ei aita enam ventikad ka, soojus lihtsalt ei suuda jahutusvedeliku seest ära minna.
vaheta kärg ära, siis süda rahul ja elu muretu.
08.09.2004 at 19:31
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
yks asi veel - kaivitades kaib koik yhtlaselt, kui kaigu sisse panen on selline tunne et asi ei saa piisavalt bentsu katte, paen gaasi tyhjalt ja siis umbes kymne seki parast hakkab jarsku astuma...
08.09.2004 at 20:36
diesel
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
karpa puhas?
bensu tase õige?
pump ikka tühikäigul lööb bensu üles?
08.09.2004 at 20:44
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
tyhikaigul on ok. ja siis kui gaasi vajautan siis kahtleb
kuidas sa bensutaset tsekkad.
08.09.2004 at 20:46
diesel
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
kui akent pole siis kaan maha. lase tühjalt käia ja siis sureta välja ilma gaasi puutumata.
muidugi, rohkem tõenäoline on, et kiirenduspump on veidi kohvine.
08.09.2004 at 20:58
Astro SS
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Pane rohkem infot endast ja oma masinast.

Sellise *anonüümse alkohoolikuna* abi eriti loota ei ole.



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
08.09.2004 at 21:01 Last edited 08.09.2004 at 21:25 by Astro SS
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
sorri tyybid ma olen esimest korda siin foorumis
kiirenduspump? damn kuidas sa seda puhastad...

289 on see tavaline fordi mootor mis neil koigil enamasti peal on. 351 on pohimotteliselt sama pohja peal - 50 lisa hp-d
08.09.2004 at 21:14
diesel
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
suure tõenäosusega on su massina karpa õige kaua ilma remota pidanud elama. õigem vast oleks osta remkomplekt ja asi värskeks teha.
08.09.2004 at 21:24
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
ok thanks diisel igati - ma ajan selle radika asja korda siis vaatab edasi...
08.09.2004 at 21:31
Astro SS
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Hea oleks kui sa saadaks mõned oma auto pildid ka. Selliseid masinaid iga päev liiklemas ju ei näe.
Tegelikult mul pole õrna aimugi milline sinu masin tegelikult välja näeb.
Ole valgustaja ja hari meid piltide ja auto tehniliste andmetega.
On sul peale radika ja karpa veel mingeid muid probeeme , või ´muidu sõidab korralikult?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
08.09.2004 at 22:02 Last edited 08.09.2004 at 22:12 by Astro SS
Jansa
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Pahad vennad geckod vurasid vist sellise aastakäigu cougariga 'ehast koiduni'-vilmis.

minuarust tiba teenimatult mustangi-camaro-muu meinstriimmuskli varju jäänud ülilahe auto.
08.09.2004 at 22:09
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
tapselt - from dusk til dawnist... seal oli aint XR-7 aga sama kehakujuga. ja ja raudselt shefim kui mustang. aint 2 aastat tehti '67 ja '68.
ma pyyan mondasid pilte attachida, aga void tsekata ebaymotors.com mercury alt. kus neid aegajalt ikka myyakse.
muidu on koik kuul - sitaks probleeme oli algus kui ostsin. aint pidurid pean veel uutemate vastu valja vahetama. need originaalid on sellised saapa talla kujuga, jube kergelt lahevad plokki, vihmaga eriti.
08.09.2004 at 22:30
foke
 
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
:-/
09.09.2004 at 07:16
anti
 
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Pane uutemad pirformants piturid, meil yks tyyp pani, olid veel potasetalla kujuga, sitaks kaksasid. Aga nyyd on ta surnd, piturioeli sai otsa.
09.09.2004 at 07:33
Olds
  
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
:lol


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
09.09.2004 at 07:40
Astro SS
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
quote:
anti: Pane uutemad pirformants piturid, meil yks tyyp pani, olid veel potasetalla kujuga, sitaks kaksasid. Aga nyyd on ta surnd, piturioeli sai otsa.
:D

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
09.09.2004 at 07:40
5.0
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
quote:
anti: Pane uutemad pirformants piturid, meil yks tyyp pani, olid veel potasetalla kujuga, sitaks kaksasid. Aga nyyd on ta surnd, piturioeli sai otsa.
ära paku inimesele sellist vahepelset värki! Tegelikult on kõikse koolimad sellised teravama otsaga (ma ei tia selle nimetust, aga sarnane selliste läikivate madala servaga ilma voodrita jalatsitega) piturid ja neil veel see hea asi ka, et vedelikku põle nigu üldse vaja. Vat see on see õige lahendus.
09.09.2004 at 07:48
Olds
  
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Kas pead silmas "Kentuky Western" firmat? Neid ka tömbi otsaga. Kuid pean mainima, et kaua nad ei kesta. Mina olen aasta tagant pidanud vahetama:( Ja hind pole ka odav- 1500-1900 krooni paar...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
09.09.2004 at 08:03 Last edited 09.09.2004 at 08:03 by Olds
rustang
  
Moderator
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Ok läbu läbuks.....
Nägin umbes aastal 1980 +/- 2 aastat KAdaka teel VAZ service esuisel müügiplatsil 67 või 68 Cougarit müügis, üsna komplektne ja korralik v.a. esiklaas.
Huvitav kas see auto võib ka elus olla, ega ometi seesama???
09.09.2004 at 08:45
Vanaisa
  
Moderator
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Karpale kindlasti rebuild kit - ja kui ostad, siis uuri peale hinna ka seda, mis seal sees on - neid on erineva komplektsusega, alates mõnest tihendist - düüsist kuni full setini, milles siis kõik viimse vedruni kaasas (k.a. ujuk).

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.09.2004 at 10:18
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
voibolla targem oleks uus carb tellida, et kas on motet repair kitiga jamama hakata... ma ei teagi mis see yldse peal on . aint fordi logo ja osa numbrid.
ma ei tea mida soovitaks kas edelbrock voi holley?
edelbrock on odavam niipalju joudsin hindu tsekata...
09.09.2004 at 11:25
Vanaisa
  
Moderator
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
Originaalkarpa on välja mõeldud just selle mootori jaoks, tal on optimaalne performance/fuel consumption suhe.
Kui sa just ei plaani stripile minna, siis ei näe ma mingit põhjust, miks sa peaksid mingi muu karpa peale mõtlema.
Korralikult rebuilditud originaal on IMO parim variant tänavale.
Ja ära sa seda libedat teed ka mine, et mingi megasuure mahuga karpa peale paned - see ei anna sulle muud efekti, kui suurenenud benakulu ja kallim soetushind.
Need vajalikud karpa suuruse valemid on ka siin kuskil läbi jooksnud - search.

Edit: pahatihti on ka selline odavamast otsast uus/rebuild karpa suht saast - Caddy73 võib sulle sellest pikalt rääkida ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
09.09.2004 at 11:36 Last edited 09.09.2004 at 11:37 by Vanaisa (Moderator)
diesel
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
ära remo seda, mis katki pole.
kui karpa ise terve ja sirge, siis piisab remkomplektist küll ja veel.
või kui raha üleliia on siis muidugi osta uus.
üleliigse raha korral võin aidata leida lahendusi kuidas kraamist vabaneda. :)
kui asjast ise suurt muffigi ei jaga, siis on abiks, enne ostmisele asumist, näidata apastraati mõnele spetsile.
09.09.2004 at 11:36
70Fury
'67 Cougar ylekuumenemis probleemid
ok - oli 289 kuup-tolline mootor kus on nyyd peal 351 windsor headers'id - mis teeb mootori tiba voimsamaks - poldi suurus oli sama ja sobis ideaalselt - aga karpat ma ei puutund. voibolla sealt see jama.
diislil on oigus - karpaga otseselt midagi viga ei ole aga kohapealt minnes kahtleb...
enne mootori vahetust ma ei maleta et oleks sda olnud. aga samas enne asi soitis aint kuue silindri peal
09.09.2004 at 11:51
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : '67 Cougar ylekuumenemis probleemid   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.