Poster |
Message |
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
http://www.itguide.de/index.html
Terve rida euroautode "kiirusrekordeid". Mõistatus on, millised neist on reaalsed ja millised ülestõstetud ratastega.....
vihje - osad näidikud jms on reetlikud....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.09.2004 at 13:18 |
|
wax
|
Natuke mõttetööd:)
mõni on päris kehvasti photoshopis välja kukkunud |
12.09.2004 at 16:58 |
|
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
Enamikel saab ka muudest näitajatest aru Nt kiirus 340, aga õlitemperatuur 70. Ühel olid vist tagarattad üles tõstetud-tractioni tuli põles 300 pealt . Ja ühel oli paagis 50 liitrit bensiini ja kiirusel 310 näitas kompuuter "Reichweite 519 km"...
Ühel eriti räigel vennal oli boost 2 bar, pööre pea 8000 ja kiirus üle 300. Huvitav, mitmekümne km kaugusele see plahvatus kuulda oli
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.09.2004 at 17:52 |
Last edited 12.09.2004 at 17:53 by vvt
|
Astro SS |
Natuke mõttetööd:)
Pildi kvaliteet näitab ka juba midagi.
Üle 300 ei saa ilma vibrata hakkama 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
12.09.2004 at 17:53 |
|
inc13
|
Natuke mõttetööd:)
quote: vvt: Enamikel saab ka muudest näitajatest aru Nt kiirus 340, aga õlitemperatuur 70. Ühel olid vist tagarattad üles tõstetud-tractioni tuli põles 300 pealt . Ja ühel oli paagis 50 liitrit bensiini ja kiirusel 310 näitas kompuuter "Reichweite 519 km"...
Ühel eriti räigel vennal oli boost 2 bar, pööre pea 8000 ja kiirus üle 300. Huvitav, mitmekümne km kaugusele see plahvatus kuulda oli
Vähe imelik loogika ,õli temperatuur 70 c,mis sellega ?
oma autol pole mul temp üle 90-100 c olnud,viimast ka väga pika peenestamise peale.
Kui auto veel täiesti soe pole siis 70 c on igati normaalne
btw 2 bar boosti on igati normaalne,,,,,,,, |
12.09.2004 at 18:09 |
|
peep
Moderator |
Natuke mõttetööd:)
250+ sõites viskab õli temperatuuri 120 peale minuti-paariga. |
12.09.2004 at 19:23 |
|
vr_
|
Natuke mõttetööd:)
nõelteravad pildid tehtud sellise kohapealt kus juht peaks umm kahe käega kinni hoidma roolist ja igayht hammustama kes talle tuleks fotokaga sylle sebima?
____________________________
Imperialist 71 |
13.09.2004 at 07:34 |
|
erkineeger |
Natuke mõttetööd:)
279 km/h ja kütust võtab 12l/100km. Ka nii ökonoomne |
13.09.2004 at 09:08 |
|
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
quote: inc13:
oma autol pole mul temp üle 90-100 c olnud,viimast ka väga pika peenestamise peale.
Kui auto veel täiesti soe pole siis 70 c on igati normaalne
btw 2 bar boosti on igati normaalne,,,,,,,,
Ei usu
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.09.2004 at 10:07 |
|
5.0 |
Natuke mõttetööd:)
quote: vvt: quote: inc13:
oma autol pole mul temp üle 90-100 c olnud,viimast ka väga pika peenestamise peale.
Kui auto veel täiesti soe pole siis 70 c on igati normaalne
btw 2 bar boosti on igati normaalne,,,,,,,,
Ei usu:)
no aga kui inimesel on auto, mis kiirusel 340 ei ole, tsiteerides, "veel täiesti soe", siis ju võib olla?
|
13.09.2004 at 10:12 |
|
Astro SS |
Natuke mõttetööd:)
2 bar'i ülerõhku korral surveaste ei tohiks olla üle 7,0:1 ja enamus mootori komponente peab olema sepisatud.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.09.2004 at 10:13 |
|
inc13
|
Natuke mõttetööd:)
quote: vvt: quote: inc13:
oma autol pole mul temp üle 90-100 c olnud,viimast ka väga pika peenestamise peale.
Kui auto veel täiesti soe pole siis 70 c on igati normaalne
btw 2 bar boosti on igati normaalne,,,,,,,,
Ei usu
Ei usu mida?
Tempi asja saab testida...... 250 + jookseb auto mul välja küll. Piisava pikkusega testi rada sinupoolt sellisel juhul..
2 bar@ 8000 ei saa mina oma autoga testida..... max rpm 7200 ,praegune turbo puhub sellise pöörde pealt max 1,5 bar.....
no aga kui inimesel on auto, mis kiirusel 340 ei ole, tsiteerides, "veel täiesti soe", siis ju võib olla?
Kui starditi täiesti külma mootoriga siis ei pruugi õli temp kuigi üleval olla
Fake pilte on seal saidil muidugi piisavalt.
|
13.09.2004 at 11:04 |
Last edited 13.09.2004 at 11:08 by inc13
|
tfr
|
Natuke mõttetööd:)
quote: inc13: Kui starditi täiesti külma mootoriga siis ei pruugi õli temp kuigi üleval olla
No see on siis jälle teistpidi idioot, kes täiesti külma mootoriga kohe 300+ lajatama läheb. |
13.09.2004 at 11:19 |
|
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
Jura on see juba seepärast, et nähtavalt on enamus pilte tehtud päevavalguses ja omaniku jutu järgi avalikul kiirteel. See, kes päevavalguses on mööda neid teid sõitnud, teab, et üldiselt läheb seal sellise kiirusega kulgemine ilma eluga riskimata ikka väga raskelt, rääkimata selgete piltide tegemisest. Ja enamasti tuleb sellise hoo sissesaamiseks mitu katset teha ja siis on õlitemp märksa kõrgem kui 70 kraadi.
Loomulikult on viiepotine 20V turbomootor igati tegija asi, ainult et vanades olematu aerodünaamikaga keredes 300+ kiirused on rohkem ulme. Pigem võiks 260-270 uskuda. Aga 260-st 320 saamiseks on juba poole suuremat võimsust vaja.
Omaette klass on need Porschede kiirused, kus ühel vist 300+ kiiruselt kütusekulu 13,5 näitas
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.09.2004 at 11:53 |
Last edited 13.09.2004 at 11:53 by vvt
|
inc13
|
Natuke mõttetööd:)
quote: vvt:
Loomulikult on viiepotine 20V turbomootor igati tegija asi, ainult et vanades olematu aerodünaamikaga keredes 300+ kiirused on rohkem ulme. Pigem võiks 260-270 uskuda. Aga 260-st 320 saamiseks on juba poole suuremat võimsust vaja.
Omaette klass on need Porschede kiirused, kus ühel vist 300+ kiiruselt kütusekulu 13,5 näitas
Polegi väitnud et Audi 300++ välja läheb.Minu auto max speed üle 272 ei küündi,ei praegu ega ka tulevikus .Jutt oli õli tempi kerkimisest. Veetempi saan ülesse 0-100-ni kiirendades (88-92c),oiltemp ei tule üldse nii käbedalt ülesse.
Maybe on andur aeglase toimega,Aga väide rohkem selles,et tippkiirust saavutades ei pruugi temp teab mis kõrge olla....kulub selleks alla minuti
|
13.09.2004 at 14:06 |
|
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
Tegelikult on isegi pommikindla Audi 20V turbomootori jaoks 300+ sõit (eeldades, et pilt õige) ikka sügavalt piiripealne asi ja neid mootoreid on ju väiksemate boostide-üritustega tee peale laiali lastud. Vähemalt netis olevatel videotel on 400 hp vabalthingaval termomeeter ikka 130 peal - miks neil muidu 150ni mõõtepiirkond on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.09.2004 at 14:55 |
|
Silwer |
Natuke mõttetööd:)
2 bar rõhku ei lõhu veel A20v mootorit ära - testitud erinevate inimeste poolt ja korduvalt.
Katki lähevad nad tavaliselt siis, kui tekib detonatsioon või lõpetavad kas väntvõlli või nukkvõlli mootoririhma rataste kiil oma töö.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
13.09.2004 at 17:13 |
|
ollo |
Natuke mõttetööd:)
2 bar rõhku või 2 bar ülerõhku? Audi vist oli see virma, kelle stock boostomeetritel oli absoluutse rõhu skaala (ehk 0=täielik vaakum, 1=normaalrõhk, 2=1bar ülerõhku). Enamus teisi tootjaid võtab nullnivooks atmosfäärirõhu.
Detonatsioon 2bar ülerõhuga on stock mootoris väga kerge tulema... |
13.09.2004 at 17:26 |
|
Astro SS |
Natuke mõttetööd:)
2 bar ülerõhku on ikka pärs palju !!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.09.2004 at 20:13 |
|
vvt
|
Natuke mõttetööd:)
quote: Silwer666: 2 bar rõhku ei lõhu veel A20v mootorit ära - testitud erinevate inimeste poolt ja korduvalt.
No siiani on ka üks 20V turbomootor audijumalale ohverdatud iga suurema võistluse eel/ajal. Viimane alles laupäeval oli
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.09.2004 at 21:01 |
|
inc13
|
Natuke mõttetööd:)
quote: -ollo-: 2 bar rõhku või 2 bar ülerõhku? Audi vist oli see virma, kelle stock boostomeetritel oli absoluutse rõhu skaala (ehk 0=täielik vaakum, 1=normaalrõhk, 2=1bar ülerõhku). Enamus teisi tootjaid võtab nullnivooks atmosfäärirõhu.
Detonatsioon 2bar ülerõhuga on stock mootoris väga kerge tulema...
Jutt käib ikka Normaal arvestuse järgi,ehk siis 2 bar Ülerõhku.......
n.n Audi süsteemi ei arvestata s2 puhul,sellel ei ole pardakompuutris rõhunäitu
quote: vvt:
No siiani on ka üks 20V turbomootor audijumalale ohverdatud iga suurema võistluse eel/ajal. Viimane alles laupäeval oli
Kipub juhtuma jah .......ka paremates peredes
Mõnel üritusel on läinud isegi mitu |
13.09.2004 at 21:44 |
Last edited 13.09.2004 at 21:45 by inc13
|
Hannes
|
Natuke mõttetööd:)
http://mailis.apaatne.org/album02/aar
Vihje: Pilt on tehtud Eestis.
Õli temperatuuri näeb igaüks ise,nagu ka spido näitu.
S2-ga sõitsin Saksas 300+ ,kuid siis sai tee otsa,ning 1 tükis tahtsin koju jõuda...
Seal 320+ pildil peaks olema Ehgartner-tuningu auto. Ja uskuge mind,need numbrid on reaalsed.
Edit: Ints,2 barise püsiva ülerõhu korral pakun ajaks 30-40sek,siis hakkab Sinu auto mootorist igasuguseid huvitavad asju välja tulema 
____________________________
Kui Sa arvad,et su auto on eriline ja keegi seda ei taha,siis Sa eksid. Kuskil on kindlasti mõni pede,kes tahab su auto maha põletada... |
13.09.2004 at 22:24 |
Last edited 13.09.2004 at 22:36 by Hannes
|
inc13
|
Natuke mõttetööd:)
quote: Hannes:
Edit: Ints,2 barise püsiva ülerõhu korral pakun ajaks 30-40sek,siis hakkab Sinu auto mootorist igasuguseid huvitavad asju välja tulema 
Jep,praegu elusoleva mootori puhul kindlasti........ seda oled sa omal nahal ka piisavalt katsetanud.Praegune rõhk on ka ülevalpool ära mainitud... sellest üle ronida hetkel pole vajadust.
2 bar-i ülerõhku vastavalt "tuunitud" mootori puhul kasutada on normaalne........ vvt jääbki oma plahvatust ootama sellisel juhul...
fotol on A 200 kellad?
mis jaotusega seal õlitemp on ?
|
13.09.2004 at 22:35 |
Last edited 13.09.2004 at 22:36 by inc13
|
wagoneer |
Natuke mõttetööd:)

natuke kustutamist ja olekski ju lahe pilt valmis, kellal küll jah kahjuks niipalju(300+) numbreid pole 
Ma oma turbo diisli 1,52 bar-ini kruttisin peale mida aut käimakott saba pani(ju oli siis lõpu lähedal niikuinii). Samuti pidin paigaldama selle rõhuga liiklemiseks aju petmiseks regulaatori,et mootori aju liigse ülerõhu tekkimisel ennast mingisse ohu reziimi ei lülitaks.
|
13.09.2004 at 23:00 |
|
Astro SS |
Natuke mõttetööd:)
Kui läks juba kõvatamiseks,siis paneme täiega.
Cumminsi 'lahjadel' mootoritel on ülelaaderõhk 1,5 bar ;
pärs kangetel aga 2,5 bar.
1,5 Bar mootoril on surveaste 15,5 :1 
2,5 bar mootoril on surveaste 14,0 :1 
Ahjaa , üks väike aga on ka : tegemist on diiselmootoritega 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.09.2004 at 23:50 |
|