register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Autod : CXT  
Poster Message
Madman
 
CXT
Artikkel

Koduleht

Kohatu võrdlus minuarust, teostuselt ja rakenduselt täiesti erinevad suunad. Sama jabur oleks võrrelda Nivat Gaz-66-ga.

Edit: Päevaleht on CXT ristinud millegipärast CTX-ks. ???

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
17.09.2004 at 21:16 Last edited 17.09.2004 at 21:38 by Madman
Riho
CXT
quote:


Kohatu võrdlus minuarust, teostuselt ja rakenduselt täiesti erinevad suunad. Sama jabur oleks võrrelda Nivat Gaz-66-ga.



Kummaline võrdlus on tõepoolest.
For the record: Niva ja GAZ 66 on automaailmas tõsised pathfinderid, mida ei ole ei Hummer ega Internationali uus jubin.
18.09.2004 at 01:25
urmas
CXT
Ei maksa siin tehniliste mõistetega žongleerida. CXT on jälle suurem, võimsam ja raskem, kui mistahes eelnev ego suurendaja. Ja just see müüb.

Et ajaga kaasas käia ja tiba ettepoole vaadata, tuleks vast kohe kuskilt K-Järve kaevandusest suur kallur ära osta.
18.09.2004 at 08:25
tfr
 
CXT
USAs võib CXT-ga veel tavaliste (non-commercial license) lubadega sõita. Auto täismassiks on antud 25999 lbs (11800kg) - ju siis 26000-st lähevad asjad veoautoks kätte.

Aga jah, Hummeriga kannatab teda IMHO võrrelda vägagi. Mõlemad on enamuse ostjate jaoks originaalotstarbelt suht ebapraktilised mänguasjad, millega sõprade ees uhkeldada. Mida suurem, seda parem, ja selles osas Hummer vastu ei saa siin. Hind on ka sama, alumine ots CXT-l ehk tibake odavamgi (MSRP 93-115, H1-l 105-116).
18.09.2004 at 09:17
tqhq.ee foorum : Autod : CXT  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.